Mulla on ollut uudesta lähtien Honda Sevenfifty vm. 2000. Nyt tuli mittariin 100.000 km, eli nollasta lähti taas. Tuli mieleen, että josko olisi aika vaihtaa. Samantapaista, mutta ehkä vähän ärhäkkäämpää pyörää ajattelin. Mitä mieltä olette SUZUKI GSX1250 pyörästä, hinta ei ainakaan ole kovin paha.
Sevenfifty muuten on ollut helkkarin hyvä, ei mitään vikaa koko aikana, tietty kuluvia osia on mennyt, huoltoa ei kaipaa nimeksikään, kun venttiilitkin säätyvät hydraulisesti.
Oisko muita hyviä ehdotuksia kuin tuo ajattelemani Suitsari?
Uuden pyörän osto
5
149
Vastaukset
- GSX1250FA
GSX 1250 on loistopyörä, suosittelen lämpimästi !
- kohtaropisee
SUZUKI ok mutta hintaa tuo pyörä ei pidä.eli puoli-ilman pitää antaa eroon päästäkseen ja liikkeestä ei kannata ostaa,hinnat katossa ja hintahyvitykset huonoja lasipalatseissa,kohta saapi edullisesti konkurssi pesistä moottoripyöriä,jussin jälkeen alkaa hinnat ropista yksityismyyjillä....tuo verokin alkaa painaa päälle eli vanhaa pyörää ei kannata enää ostella...
- JOfi93
KTM RC. hintaahan tolla on mutta siitä "vähän" ärhäkkäänpi menopeli :)
- HondaCBF1000
Oletko Honda CBF 1000S.ää miettinyt ?
- gsf1250
Mulla ollu sevenfifty, sekä parikin isoa bandiittia.
Suosittelen !
Se vanhempi iö koneinen on vähän rouheempi laite, kun taas vesikone sivistyneempi.
Vanha runko oli myös tilavampi, jossa isokin kuski viihtyy pidempään.
Runko muuttui muistaakseni -05 ja kone -07.
Ehdottomasti. Osta bandiitti, et tule katumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604776Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362179Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti541823- 1901792
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1681560Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2831431Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2061260- 881179
- 2071162
- 651124