Kuinkas tuollaiselle saa luvat. Tekisi mieli harrastaa siis tarkkuusammuntaa ja miksei myöhemmin laajentaa metsästykseen.
Haulikko entuudestaan löytyy.
Metsästyskortti löytyy.
Ampumaseuran jäsenyys.
Puhtaat paperit muutenkin..
Kokemuksia?
Sako TRG-22 tai 45
2
458
Vastaukset 2
- 1971
Vähän taitaa riippua asuinpaikasta. Vaikka lupakäytäntöjä olisi pitänyt yhtenäistää,niin silti asuinpaikalla on väliä. Uskoisin että nuhteeton kansalainen saa kivääriin vielä luvan,kunhan perustelee oikein. Käsiaseen kanssa taitaa olla hankalampaa. Ei mahdotonta,mutta hankalaa.
- TRG2
TRG-21 tai TRG-22 (.308) varmaan helpompi perustella tarkkuusammunnalla ja metsästyksellä, joka nyt sopii aikalailla kaikkeen kiväärillä metsästettävään riistaan suomessa. Sitten järeämpiin kaliipereihin joutunee keksimään enemmän perusteluja ja ei välttämättä olekaan niin helppoa saada omaksi ekaksi kivääriksi. Toki jos on näyttää harrastuneisuutta 300 metrin tai pidempien matkojen ammuntaan, niin kyllä kait se mahdollista on. Jokatauksessa hyviä aseita, voin suositella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771652
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo88574- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510