Koska syylistyit juuri siihen mistä toisia syytit.Kirjotit itsellesi ja vastasit itselle molemilla nikeilläsi. Päätin poistaa provosoivan tekstisi tältä palstalta."Mitä mieltä"
SkillaN-kirjar
12
654
Vastaukset
- Utelias
Seuraava vaihe onkin sitten se että pääsysi koko forumille estyy.Menikö perille ?
- Utelias
kirjar kirjoitti:
koska riita alkoi, enkä sitä hakenut.
Kiitos mielenkiinnosta.Niinhän pyysit poistoa" Omalta osaltasi". Minähän ilmoitin,että olen poistanut koko ketjun. Mitä nyt enää ruikutat.Olet kuin pahainen kakara mistään et ole tyytväinen.
Minä en ole Kirjar ,olen Skillan ja
en vastannut itselleni ,eihän toinen Skillan ollut rekattu,siis ei minun.
Miten on näin ,en ole mielestäni aiheuttanut mitään harmia ,vastaillut viesteihin,kuten sinäkin, utelias.
Nyt olen pahoillani jos aiheutin Kirjarin ketjun alkamisen ,koska se oli aivan aiheellinen ja hyvä.
Kuka täällä määrää,mitä saa keskustella, sinäkö Utelias, oletko sheriffi, kerrotko mitä tein väärin.
Se jos minut poistatte ei suuri vahinko ole,mutta ihmettelen suuresti.
Varmaan pahempiakin löytyy poistettavaksi,minäkö olen vaaraksi keskustelupalstoille. :D- Kirjar/SkillaN
Molemmat mestareita häiriköimään.
- Rituli
Kirjar/SkillaN kirjoitti:
Molemmat mestareita häiriköimään.
Olet kyllä "UTELIAS" täysi sekopää. Kirjar ja
Skillan on niin rehellisiä sanailijoita täällä,
että olen vallan ihmeissäni sinun syytöksistäsi.
Olet nyt pudonnut kärryiltä kokonaan, kuka sitten
lienetkin.
Minä en jaksa ymmärtää tuollaista sekoilua ja turhaa syyttelyä.
Terv Rituli! - Utelias
Rituli kirjoitti:
lienetkin.
Terv Rituli!Eipäs hutkita ennenkuin on tutkittu. Sinun olisi Rituli lukea tämän kaksikon hengen tuote, joka jouduttiin poistamaan juuri tämän kaksikon solvaavan kirjoittelun johdosta. Niinpä hiukan pienempää mekastusta, jos saan pyytää. Hyppäät tänne keskelle ketjua tuntemati asiaa lainkaan.
Minä olen hiukan pettynyt Rituli arvoastelu kykyysi. - Tarkkaamo
Rituli kirjoitti:
lienetkin.
Terv Rituli!Tosiaan kyllä.Kirjarin. Kirjoitus oli sitä luokkaa jotta se hyvinkin uhkailuineen täytti ne kriteerit joiden perusteella poliisi ilmoitus olisi voitu tehdä. Pelästyikin Uteliaan nasevasta ja asiallisesta vastauksesta ja pyysi ylläpitoa poistamaan kirjoituksensa palstalta. Koska Uteliaskaan ei poistamista vastustanut poistettiin teksti palstalta.
Utelias kirjoitti:
Eipäs hutkita ennenkuin on tutkittu. Sinun olisi Rituli lukea tämän kaksikon hengen tuote, joka jouduttiin poistamaan juuri tämän kaksikon solvaavan kirjoittelun johdosta. Niinpä hiukan pienempää mekastusta, jos saan pyytää. Hyppäät tänne keskelle ketjua tuntemati asiaa lainkaan.
Minä olen hiukan pettynyt Rituli arvoastelu kykyysi.juttu, siellä se on laajempana versiona, jonka lähetin edellisenä päivänä.
Eilisen avauksen pyysin poistamaan, koska se aiheutti niin negatiivista palautetta ja saimme toisen nimimerkin kanssa rakeita taivaalta.
Kun aloitukseni poistettiin, menivät muutkin solvaukset samalla. Se siitä, toisaalla enemmän.
Lienan avus KINAILUSTA sisältää sen mielipiteen, ja seison sanojeni takana täälläkin omalla nikilläni.
Kiitos mielenkiinnosta nimimerkkiäni kohtaan.- kerran...
Rituli kirjoitti:
lienetkin.
Terv Rituli!Kaikenmaailman hullut on vapaalla jalalla, niinkuin tuokin Utelias... Voi hyvä jysäys!
- Ei kaikki hopeaa mikä hohtaa.
Myöskin Lauri Viidan runo "Betonnimylläri" jonka rouva "K" oli kopioinut tänne nettiin on poistettu. Koko lailla laina höyhenillä tämä rouva peilaa.
palstalta löytyy " kana omissa höyhemissään."
Onko kaikki sivustoilla käytetyt lainaukset poistettu?
En poistu palstoilta, enkä vaihda nimimerkkiäni.
PS. se runo oli kyllä siitä kirjasta, mutta eri niminen.
Jos haluat keskustella; [email protected] on osoite ja vastaan kaikkiin asiallisiin viesteihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865199
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h764696Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232464Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241860- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141429- 1851318