Seksuaalisuuttaan toteuttavat eli työkyvykkyyttään ylläpitävät veronmaksajat pitäköön yllä yhteiskuntaamme, jotta meille työkyvyttömille neitsyille AT-miehille maksettaisiin entistä parempaa tukea, jotta olisi varaa hankkia seksinukke. Etenkin lähitulevaisuudessa ku niille mahdollistuu ohjelmoitava real life -like persoonallisuus.
Kuten Maslowin tarvehierarkiakin määrittelee, kuuluu seksi ihmisen perustarpeisiin. Ja kuten jokainen hitusenkaan järkeä omaava ymmärtää, on ihmisen perustarpeiden täyttyminen suorastaan työkykyisyyden edellytys!
Siispä, paremmat tuet työkyvyttömille täyttämään heidän PERUSTARPEENSA. Tällä hetkellä hiljaiset persoonattomat seksinuketkin kustantavat >5000 €!
Rahat seksinukkeen
jön snöö
2
140
Vastaukset
- ei kallis
Kumivasara tai kumitelat kuten ennen pulsaattoripesukoneessa, siinä sinulle maslowin hierarkian toteuttajia, valitse itse !
- ei tarvita
Ei ole seksi kuitenkaan se kaikkein perustavin tarve. Eikös armeijassa jo annettu ns. jarrua. Kyllä se alkaa ennen pitkää vaikuttamaan, ei tarvita seksinukkeja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329