Siinä on se syy.
Hylätyksitulemisenpelko
8
114
Vastaukset
- Hyvin hokastu
Kyllä. Syy sosiaaliseen paineeseen.
- mikä syy
Syy mihin?
- No tähän
Idioottejen ja rumien vimmaan tehdä lapsia huonoihin elämiinsä.
- ei ole pakko
No tähän kirjoitti:
Idioottejen ja rumien vimmaan tehdä lapsia huonoihin elämiinsä.
Ei sun ollut pakko hankkia lapsia.
- Muista sitten se
ei ole pakko kirjoitti:
Ei sun ollut pakko hankkia lapsia.
Eihän kenenkään ole, mutta silti hankkivat niitä muiden painostuksesta.
- ei voi mitään
Muista sitten se kirjoitti:
Eihän kenenkään ole, mutta silti hankkivat niitä muiden painostuksesta.
No sehän on oma vikas, kun niin teit.
- En minä mutta muut
ei voi mitään kirjoitti:
No sehän on oma vikas, kun niin teit.
En minä niin tehnyt, mutta moni teki, ja nyt ne on kusessa niitten avioeropenikoiden kanssa ja masentuneena jossakin pillusivuilla tarjoavat tasotonta persettään ja nykerömunaa.
- sun naapurisi
En minä mutta muut kirjoitti:
En minä niin tehnyt, mutta moni teki, ja nyt ne on kusessa niitten avioeropenikoiden kanssa ja masentuneena jossakin pillusivuilla tarjoavat tasotonta persettään ja nykerömunaa.
Heittääkö sulla päästä?
Sun tekstit on todella outoja, ja täytyy vaan ihmetellä minkälaisten ihmisten kanssa sä vietät aikaasi?
Ehkä ne pillusivutkin pitäisi jättää vähemmälle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää2512469puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo292108Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M2481531Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561515- 611371
- 741210
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul431065- 681059
Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm3151043Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel361011