Hän puhuu melko usein siitä, että kuinka hyvä kielitaito hänellä on. Eräässä lähetyksessä hän kertoi aivan itselleen tyypilliseen ylimieliseen tapaan, kuinka hän Englantia puhuessaan vaihtoi toiselle aksentille siksi, että piiriin oli liittynyt muita ihmisiä USA,n länsirannikolta. Meinasin nielaista kieleni.
Minun Isäni on kotoisin New Yorkista ja Äitini on Suomalainen. Synnyin New Yorkissa ja kävin siellä kouluni ja kun täytin 20 vuotta muutimme Suomeen ja olen asunut täällä nyt 20 vuotta. Olen kaksikielinen ja tunnen Englanninkielen kaikki aksentit kuin omat taskuni. Kun olen kuunnellut Stubbin puhetta niin se on toisaalta melko oikeaoppista mutta siitä ei löydy minkäänlaista aksenttia vaan se on kovaa ja ilmeetöntä virkakieltä ja kuulostaa vierasmaalaiselta. Hän kuulostaa samalta Englanniksi kuin Keith "Keke" Armstrong Suomeksi eli kaikki sanat ovat kohdallaan mutta aksentti on selvästi vierasmaalainen. Siksi on surullista huomata, että Pääministeritason mies ei itse tiedä puhuvansa samanlaista Englantia kuin muutkin vierasmaalaiset vaan väittää hallitsevansa eri aksentit. Viron Presidentti Ilves puhuu Hyvää Englantia ja hänen aksenttinsa on täydellistä. Suomessa kukaan Suomalainen ei puhu samoin kuin hän.
Suomessa voimat ja aika tuhlataan pakkoruotsiin, hyödyttömään rumaan kieleen.
Aleksander Stubb "kielitaitoineen"... naurettavaa
235
1
169
Vastaukset
- mmmm 4566
Ei se osaa edes pukeutua,ihan pelle kaveri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620