Trollaamisesta

biologinalku

Tällä viikolla aikaisemmin Pulinoissa oli liikkeellä aika paljon trolleja ja spämmääjiä. Minun on myönnettävä, että olin siinä hieman mukana, mutta en spämmäillyt. Kirjoitin vain pari trollia. Omatuntoni siis alkoi nyt kalvaa ja päätin tunnustaa. Pahin trolli ja spämmijää en en ollut minä enkä tiedä, kuka hän oli.

Älkää muistako minua pahalla.

31

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On pakko udella: mitkä röllit sinä kirjoitit?

• Haluan unohtaa ne enkä ala niitä etsimään.

• biologinalku kirjoitti:

Haluan unohtaa ne enkä ala niitä etsimään.

För helvete, ei ole paha asia! ;D
        T. vähän enemmän sekoillut...

• Siiliö

Kuinka voimme tietää, miten suhtautua, jos emme tiedä, kuinka paljon vahinkoa aiheutit?

• En minä varsinaisesti vahinkoa aiheuttanut. Olin vain mukana siinä trollauksessa ja tein muutaman höpöaloituksen. Kommentoin jo Icepickedille, että haluan unohtaa trollini, mutta kai minun niitä vielä on muisteltava. Jonkinlaisen vallankumousviestin kirjoitin Homosorsana ja pulisijapulun nimimerkkiäkin "lainasin" kritisoiden Oceania (Ocean, eivät minua oikeasti rivoutesi hirveästi haittaa). Kirjoitin myös jotain ns. random-saastaa.

• Niinpä... Tunnen olevani ainoa, joka ei ole tänä kesänä trollaillut...

• Et ole ainoa. Hyvä, että luotsilla riittää itsekuri.

• Siiliö

Minä tunnen olevani ainoa, joka osaisi kasvattaa ihmisiä! Minkälaisen kuvan annamme, jos aina, kun joku trollaa, ollaan vaan kuin mitään ei olisi tapahtunut? That's right: Kannattaa trollata hetken mielijohteesta. Kaikki vaan vetämään saatanallista spämmihyökkäystä! Luulisi edes luotsien tajuavan, kun kerran ovat pääasialliset uhrit tässä, mutta ei! Minä olen ilmeisesti ainoa, joka tajuaa.

• Minulla on se, että viestejä poistellessa vituttaa aivan stanasti, mutta sitten jälkeen päin en voi muuta kuin sääliö trolleja. Tai en tiedä, onko se sääliä... En jaksa olla vihainenkaan ja pyrin olemaan edes kohtelias jollain tasolla, jottei tulisi näitä spämmihyökkäyksiä...

• Toivon, että annatte minulle anteeksi.

• Kuten siili ehtikin jo ilmaista: "Kuinka voimme tietää, miten suhtautua, jos emme tiedä, kuinka paljon vahinkoa aiheutit?"
        Toistaiseksi et kuitenkaan ole tappolistalla...

• Ottaisitko oikeasti mahdollisen vankeusrangaistuksen ja rekisterimerkinnän jonkun Pölisijä Harakan listimisestä?

• kurpizza kirjoitti:

Ottaisitko oikeasti mahdollisen vankeusrangaistuksen ja rekisterimerkinnän jonkun Pölisijä Harakan listimisestä?

Enhän minä toki kiinni aikoisi jäädä... Lavastaisin itsemurhaksi, tai onnettomuudeksi.

• jokutyyppi19 kirjoitti:

Enhän minä toki kiinni aikoisi jäädä... Lavastaisin itsemurhaksi, tai onnettomuudeksi.

Ja teet sen ilmeisesti jonkin sortin avaruuspuku päällä, jottet jättäisi todisteita ja sitten pitäisi aika paljon kaikkea muutakin tehdä... Luulisin, että paikat tutkitaan Suomessa aika tarkasti...

Tietenkin, jos hän vain katoaisi, ei jäisi ruumista todisteeksi, mutta minusta silti aivan tarpeettomasti hommaa ja omatunnontuskia trollin takia.

• Siiliö
        kurpizza kirjoitti:

Ja teet sen ilmeisesti jonkin sortin avaruuspuku päällä, jottet jättäisi todisteita ja sitten pitäisi aika paljon kaikkea muutakin tehdä... Luulisin, että paikat tutkitaan Suomessa aika tarkasti...

Tietenkin, jos hän vain katoaisi, ei jäisi ruumista todisteeksi, mutta minusta silti aivan tarpeettomasti hommaa ja omatunnontuskia trollin takia.

Jos se näyttää selkeästi itsemurhalta taikka onnettomuudelta, sitä ei tietenkään tutkita, koska se olisi voimien tuhlausta.

• Siiliö kirjoitti:

Jos se näyttää selkeästi itsemurhalta taikka onnettomuudelta, sitä ei tietenkään tutkita, koska se olisi voimien tuhlausta.

Mutta jos henkilöllä ei ole ollut mitään syytä/taipumusta tehdä itsemurhaa...

Koitin etsiä Googlesta. Kyllä sitä jonkin verran tutkitaan, muttei tietenkään niin tarkasti kuin murhassa...

• Siiliö

Onnettomuudet on aika helppo lavastaa. Lisäksi onnettomuuksia tutkitaan yleensä kaikkein vähiten.

• Ottakaamme huomioon, että puhumme nyt ihmisen tappamisesta. Hih, hauskaa.

• Siiliö
        icepicked kirjoitti:

Ottakaamme huomioon, että puhumme nyt ihmisen tappamisesta. Hih, hauskaa.

Mikä siinä on ongelmana, että puhumme ihmisen tappamisesta?

• Siiliö kirjoitti:

Mikä siinä on ongelmana, että puhumme ihmisen tappamisesta?

Siinä on ongelmana se, että "suunnittelette" sitä leikistikin niin kevytmielisesti ainoana huolenanne kiinnijääminen.

• icepicked kirjoitti:

Siinä on ongelmana se, että "suunnittelette" sitä leikistikin niin kevytmielisesti ainoana huolenanne kiinnijääminen.

Tai sitten voit ajatella, että tässä pohditaan puhtaasti teoreettiselta pohjalta silkasta uteliaisuudesta. Ja uteliaisuuden tyydyttäminenhän on hauskaa.

Minä en näe tässä keskustelussa mitään pahaa, kyllä noita kaikkialla puhutaan, mutta niin kauan kun meno on kevytmielistä ja vitsillä, on ihan selvää ettei näitä suunnitelmia olla toteuttamassa.

• icepicked kirjoitti:

Ainoa huolenaihe ON kiinnijääminen.

• jokutyyppi19 kirjoitti:

Ainoa huolenaihe ON kiinnijääminen.

Koska ihmisen tappaminen ei riistä elävältä ja ajattelevalta olennolta oikeutta elää. :)

//Santiny, minua huolettaa puheenaihe lähinnä, koska tiedän näiden ihmisten ajatuksista aiheesta enemmänkin.

• icepicked kirjoitti:

Koska ihmisen tappaminen ei riistä elävältä ja ajattelevalta olennolta oikeutta elää. :)

//Santiny, minua huolettaa puheenaihe lähinnä, koska tiedän näiden ihmisten ajatuksista aiheesta enemmänkin.

Hmm... Maailmassa on erilaisia ihmisiä. (Kliseistä? XD) Jotkut nyt ovat enemmän tulevan sarjamurhaajan luonteisia (voiko noin sanoa?) kuin toiset. Kaikista ei silti tule murhaajia. Meillä muilla moraali ja ihmisarvot sun muut estävät satuttamasta/ tappamasta muita ihmisiä, muilla toivottavasti ainakin järki. Uskon Siiliön ja JT:n olevan sen verran järkeviä, etteivät lähde...tuota? mitään toteuttamaan... toivottavasti.

Voihan sitä epäreilusti verrata psykopaatteihinkin. Monet luulevat heidän olevan jtn murhaajahulluja, mutta iso osa työskentelee esmes kirurgeina...

• kurpizza kirjoitti:

Hmm... Maailmassa on erilaisia ihmisiä. (Kliseistä? XD) Jotkut nyt ovat enemmän tulevan sarjamurhaajan luonteisia (voiko noin sanoa?) kuin toiset. Kaikista ei silti tule murhaajia. Meillä muilla moraali ja ihmisarvot sun muut estävät satuttamasta/ tappamasta muita ihmisiä, muilla toivottavasti ainakin järki. Uskon Siiliön ja JT:n olevan sen verran järkeviä, etteivät lähde...tuota? mitään toteuttamaan... toivottavasti.

Voihan sitä epäreilusti verrata psykopaatteihinkin. Monet luulevat heidän olevan jtn murhaajahulluja, mutta iso osa työskentelee esmes kirurgeina...

Oletan, tiedän ja todellakin toivon heillä olevan järkeä. Synkillä asioilla vatvominen ei välttämättä ole terveellistä päivästä ja vuodesta toiseen, ellei itse ymmärrä omia rajojaan.

• icepicked kirjoitti:

Oletan, tiedän ja todellakin toivon heillä olevan järkeä. Synkillä asioilla vatvominen ei välttämättä ole terveellistä päivästä ja vuodesta toiseen, ellei itse ymmärrä omia rajojaan.

En nyt usko, että päivästä ja vuodesta toiseen... Riippuu tietenkin asioista ja kuinka itse niihin suhtautuu.

• Tämä vain saa epäilyt minuun, aloittajan on pakko olla trolli.

Tästä muuten keksin hyvän epäilyksen kaikille muille suolistolaisille! (Lisäksi tiesin, että Trollasit. Epäilyt heräsivät jo kun sanoit että runqtat)

VeH, Biologi ja minä olisemme sama henkilö.

Kaikki tykkäävät linnuista (en minä, Nappula vain)
      Kaikki Trollailevat.

• Kuka muu myöntää trollaneensa?

Voin nyt varmistaa Biologin

Hän oli juonessa mukana.. mutta ketkä muut.

• icepicked on trolli

Mä kyl spämmäilin...

• icepicked on trolli kirjoitti:

Mä kyl spämmäilin...

Sen mie voin uskoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      276
      3103
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      234
      1987
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      67
      1936
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1634
    5. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      1386
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      339
      1254
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1008
    8. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      22
      929
    9. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      917
    10. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      906
    Aihe