Induktioliesi - kenelläkään?

Inna.

Eli tälläseen juttuun tarviisin apua:

Mulla on induktioliesi ja jonkin aikaa sitten kokkailin tuossa ja pääs käymään niin, et nyt on palaneita kohtia liesi täynnä ja näyttää että koko liesi on pilalla. mä en tiedä onko ne palaneet kohdat syntyneet mistä. Vedestä, pannuihin ja kattiloihin jääneistä pesuaine jämistä (vahingossa), vaiko ruuasta vai mistä...

Mä oon koittanu hangata niitä pois rätissä ja tollasella pesuhuovalla ja yleispuhdistus aineilla. Mut ei vaan lähe!

Onko mitään ainetta siis, millä saisi tästä liedestä uuden ja käyttämättömän näköisen!? ei ole siis edes kovin vanha.

Ja jos jollain tavalla ja aineella nuo palaneet kohdat sattuu nyt irtoamaan, niin lähteekö myös liesiympyröiden valkeat viivat pois kulumalla jos joutuu hankaamaan tai tekemään jotain...

Liesi on siis merkkiä Shott Ceran

JA HARMITTAA TODELLA KOVASTI!!!

Kiitos jos autatte!

:( :( :(

5

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NäinMeillä

      Itselläni lähteneet kaikki tahrat ja palaneet kohdat ihan tavallisesta kaupasta saatavalla keraamiselle liesitasolle tarkoitetulla pesuaineella ja mikrokuituliinalla. Tuo pesuainen sisältää ilmeisesti jonkin verran hankaavia aineita yleispesuaineeseen verratuna mutta ei liikaa jotta taso vahingoittusi. Itselläni ainakaan nuo tason viivat ole lähteneet lukuisista puhdistuksista huolimatta.

    • kynnet esiin

      Oletko koettanut partakoneen terää? Lasipinnasta pitäisi lähteä raapimalla.

    • ottaa kaappiin

      Jo ne on ihmeellisiä kokareita nää nykynaiset.

      kun minä miehenä kokkaan, liesi jää aina uudenveroiseksi.

      kun naisihminen kokkaa liesi on täynnä jos jonkinlaista ylikiehuntaa ja muuta kikkaretta !

      Syy:

      kaikenaikaa netissä nenä kiinni.

      • Ottaa kaapista

        "Jo ne on ihmeellisiä kokareita nää nykynaiset."

        Ihmeellisiä hölöttäjiä nää nykymiehet. Tekstiä tulee, muttei neuvoja. Miksi ne vastailee, vaikka ei ole mitään sanottavaa.


    • Keraamisella keittotasolla tuo puhdistus on arkipäivää, mutta että sait sitten induktioliedellä poltettua pintoihin karstaa ... se vaatii jo taitoa.

      No, pottuilu sikseen. Tuollaisella puhdistuslastalla ne köntsät irtoavat ja apuna voi käyttää keraamisen tason puhdistusainetta. Samaa lasia ne pinnat ovat keraamisessa ja induktioliedessä eikä tähän mennessä ole saanut näitä valkoisia viivoja häviämään kummastakaan tyypistä liesiä (induktio ja keraaminen taso).

      http://www.verkkokauppa.com/fi/product/31962/crvsh/Wpro-keraamisen-tason-kaavin

      Jos englanti sujuu, niin puhdistusohjeita täältä: http://www.schott.com/hometech/english/products/ceran/dailyuse/

      Ai niin, kun käyttää tuollaista keraamisen tason puhdistusainetta, niin yleensä ne jättää suojaavan pinnan puhdistamisen lisäksi. Helpottaa puhdistustusta noin yleensäkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe