Lakitoimisto Timo Kautto

Konnunsuon Vexi

Moimoi!

Millaisia kokemuksia teillä on tästä Timo Kauton lakitoimistosta?

Minulle on suositeltu kyseistä toimistoa ajamaan asiaani eräässä rikosasiassa,
jossa itse satun olemaan vastaajana... en vaan ole löytänyt mitään suosituksia tai muutakaan tietoa tästä toimistosta. Onkohan enää edes olemassa?

14

2527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+18
      • Konnunsuon Vexi

        En ole palannut rikosten polulle vaan olen ajautunut "leivättömän pöydän ääreen" erikoisolosuhteiden ja käsittääkseni väärän ilmiannon vuoksi.


      • Konnunsuon Kalle
        Konnunsuon Vexi kirjoitti:

        En ole palannut rikosten polulle vaan olen ajautunut "leivättömän pöydän ääreen" erikoisolosuhteiden ja käsittääkseni väärän ilmiannon vuoksi.

        Olenhan sitä minäkin Konnunsuolla vieraillut. Kaikki olivat vain ajautuneet leivättömän pöydän ääreen ja joutuneet häkkiin joko poliisin lavastamina, tai väärän ilmiannon seurauksena. Yhtään syyllistä en tavannut.


    • Konnunsuon Vexi

      No syyttömiähän tässä ollaan ennenkuin toisin todistetaan. Ja tuomiosta voi valitaa vielä raastupaan jos menee vaikeaksi... Nämä käräjäoikeudet kun ovat sellaisia "arvaustuomioistuimia" josta tuomio voi olla ihan mitä vaan. Ja yleensä tuomitaan syylliseksi. Mutta olisi nyt tästä juristista halunnut suosituksia taikka sitten jostain muista juristeista jotka kykenevät oikomaan tällaisia ikäviä omaisuuspuolen väärin ymmärryksiä.

      • lempeä hehe.

        "Ja tuomiosta voi valitaa vielä raastupaan jos menee vaikeaksi... "

        Ei kannata. Raastuvat on lakkautettu 1.12.1993 alkaen.


    • Sörkän Arska

      Tämän lakitoimiston kautta saat erittäin osaavan ja aina huomaavaisen palvelun. Voin suositella lämpimästi.

      • Slakagk

        Onkos tietoa mistä saisi tämän Lakitoimisto Timo Kauton yhteystiedot. Ei löydy fonectan kautta ?


    • Kylmäkosken_Puugi

      Onkohan tästä veijarista kuulunut mitään uutta? Missä mahtaa mennä? Kuulin että jakaa nykyään mainoksia Lahdessa. Ja lakimiesliiton jäsenyydestä ei ole mitään tietoa.

      • Liittolainen

        Lakimiesliitto on ammattiliitto. Mitäs väliä sillä on asiakkaan kannalta, kuuluuko lakimies ammattiliittoon tai työttömyyskassaan?


    • JHTEE

      Sympaattinen herra kyllä, mutta ei varmaan hyvä lakimiehenä olen kuullut, kuulema omat asiat niin solmussa ettei varmaan kovinkaan herkästi osaa auttaa muitakaan. Rahat pois ottaa kyllä,,,jos sama mies kyseessä

    • Taistelulähetti

      Hyvät kokemukset on ollut. Kolmessa asiassa oon ollut estyneen asianosaisen puolesta viestinviejänä, ja saatiin oikeus asioihin. Omilta kiireiltäni ehdin vain meilaamaan ja soittelemaan ja kuittaukset tulivat nopeasti. Yksi keisseistä oli vielä ilmeisen epätoivoinen koska aiempi oikeusavustaja katsoi että ei pysty, ei pysty.

    • JonePuksusta

      Mitenkäs tämä Timo Kautto? Löytyikö kaveria koskaan? Hoiti kerran minulle yhden jutun aika hienosti ja nyt tarvitsisin hänen ekspertiisiään uudemman kerran, mutta mistä tavoittaa? Postiosoite on vain postilokero ja muita yhteystietoja ei löydy... kuulemma Lahden seudulla vaikuttaa, mutta ei tietoa

    • Anonyymi

      Tunnusta ja lähde kirkkain otsin istumaan. Mielesi on hyvä ja pääset taas nostelemaan painoja.
      Sääli että konnansuo on suljettu.

      Muista pyytää tuomarilta kunnon tuomiota, ehtii sitten tutustumaan kavereihin kongilla kunnolla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3120
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2111
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1885
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      72
      1587
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1346
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe