Mulla loppu menkat reilu viikko sitten ja nyt yhtäkkiä tulee ihan reilusti sellaista punaruskeaa töhnää? En ole niin paljon ihmisen biologiaa vielä ehtinyt opiskella että ymmärtäisin tämän.
Ja varmaan 4 vuotta sitten alkoi ja ei ole ikinä ennen käynyt näin..
mitä noituutta tämä on?!?
4
84
Vastaukset
Huomenna lääkärille ihan vain kaiken varalta.
- äääärghh
Täh?! Et oo tosissas..? Ja nyt muute tulee ihan kunnolla eikä oo enää ees sitä ruskeeta. Pahin painajaine ku just pääs eroo niistä, viikko, ja alko taas D:
äääärghh kirjoitti:
Täh?! Et oo tosissas..? Ja nyt muute tulee ihan kunnolla eikä oo enää ees sitä ruskeeta. Pahin painajaine ku just pääs eroo niistä, viikko, ja alko taas D:
Otapas sitten yhteyttä Vatikaaniin ja kutsu manaaja paikalle, jos ei kerran lääkäri kelpaa ja noituudeksi epäilet.
- ärrinmurrin
henriikka.hopo kirjoitti:
Otapas sitten yhteyttä Vatikaaniin ja kutsu manaaja paikalle, jos ei kerran lääkäri kelpaa ja noituudeksi epäilet.
Päivän naurut xD No ei tässä varmaan kuolemaan olla menossa että ehkä mä vaan kestän tän. Ihan tosissaa, ei tonne terkkaa ees pääse sisää alle kahdessa päivässä ellei sul oo joku käsi lähteny irti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod203043- 161892
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371834Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3471775- 311337
- 301310
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671132- 641019
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.57941- 42909