Lento Peruun Aeroflotilla

Mr. Aeroflot

Onko kokemuksia Aeroflotilla Etelä-Amerikkaan lentämisestä? Mahtaako lippujen hinnat nykyään olla samalla tasolla länsimaisten yhtiöiden kanssa. Ja toisaalta, jos joutuu lentämään esim. Moskovan kautta tarviiko viisumin?
Kai ne koneet ilmassa kuitenkin pysyy... Muuten olis sama, minkälainen kone on.

6

1464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • venäläistä rulettia

      En enää koskaan lennä Aeroflotilla, vaikka en mikään nirsoilija olekkaan! Kerran jouduin olosuhteiden pakosta ko. koneeseen ja matkalla Argentiinasta Moskovaan tehtiin vain pari kertaa hätälasku. Itkin ilosta, kun pääsin ulos koneesta elossa.

      Viisumia et tarvitse Moskovan kentällä oleskeluun. Voit valmistautua pitkiin odotusaikoihin. Porukkaa nukkuu pitkin lattioita odottelemassa lentojaan.

      Älä myöskään ylläty, kun huomaat, että ruumassa matkanneiden laukkujen lukot on tiirikoitu hajalle. Kerosiini haisee koneen sisälläkin ja omat viinapullot korkataan välittömästi. Lentoemoilla on kiire juoksuttaa lantrinkia matkustajille, jotka ystävällisesti tarjoavat juominkejaan henkilökunnallekkin.

      Maksan mielummin pikkasen enemmän lentolipusta, kuin että lähtisin Aeroflotilla, se on kuin pelaisi Venäläistä rulettia ilmassa..... extreme-laji tietty houkuttelee joitakin.

      • Mr Aeroflot

        Oks se näin?
        Oliko edes "halpa lippu"?


      • ihmettelijä
        Mr Aeroflot kirjoitti:

        Oks se näin?
        Oliko edes "halpa lippu"?

        on sinulla "venäläistä rulettia" melko hauska mielikuvitus, oletkohan koskaan edes matkannut flotilla? Itse matkustan- ja paljon, työpaikkani on venäjällä, joten on melko luonnollista että matkustan aeroflotilla, joka on venäläisistä firmoista paras, ja kaataa sassin, estonian ja finskin mennen tullen. lennän sekä ulkomaan että sisämaan lentoja, ja sanoa täytyy että jos valita pitaisi finnairin ja aeroflotin välillä, niin kyllä flot vie voiton milloin hyvänsä, aeroflot on näes niinsanottu palveluyritys, ei puolittainen valtion suojatyöpaikka.

        olen kerran joutunut odottelemaan koneeseen tulleen teknisen vian takia vladivostokin kentällä 4,5 tuntia (eurooppalainen airbus A310), myöhästyin jatkolennoltani, aeroflot järjesti finnairin jatkoliput seuraavalle lennolle ja majoitti yöksi hotelliin illallis- ja aamiais-voucherien kera. ja minua häiritsee suunnattomasti ne suomalaiset reppureissaajat yms. roskaväki jotka nukkuvat HELSINKI-VANTAAN lentokentällä pitkin koti- ja ulkomaanterminaalin yhdistävän käytävän penkkejä, sheremetyevolla ne nukkujat sentään menevät ylätasanteille pois silmistä.

        kokeile nyt uudestaan aeroflottia kun neuvostoliitto on kaatunut.


      • flotinasta
        ihmettelijä kirjoitti:

        on sinulla "venäläistä rulettia" melko hauska mielikuvitus, oletkohan koskaan edes matkannut flotilla? Itse matkustan- ja paljon, työpaikkani on venäjällä, joten on melko luonnollista että matkustan aeroflotilla, joka on venäläisistä firmoista paras, ja kaataa sassin, estonian ja finskin mennen tullen. lennän sekä ulkomaan että sisämaan lentoja, ja sanoa täytyy että jos valita pitaisi finnairin ja aeroflotin välillä, niin kyllä flot vie voiton milloin hyvänsä, aeroflot on näes niinsanottu palveluyritys, ei puolittainen valtion suojatyöpaikka.

        olen kerran joutunut odottelemaan koneeseen tulleen teknisen vian takia vladivostokin kentällä 4,5 tuntia (eurooppalainen airbus A310), myöhästyin jatkolennoltani, aeroflot järjesti finnairin jatkoliput seuraavalle lennolle ja majoitti yöksi hotelliin illallis- ja aamiais-voucherien kera. ja minua häiritsee suunnattomasti ne suomalaiset reppureissaajat yms. roskaväki jotka nukkuvat HELSINKI-VANTAAN lentokentällä pitkin koti- ja ulkomaanterminaalin yhdistävän käytävän penkkejä, sheremetyevolla ne nukkujat sentään menevät ylätasanteille pois silmistä.

        kokeile nyt uudestaan aeroflottia kun neuvostoliitto on kaatunut.

        Olikos se Aeroflotin kippari joka juuri
        turvallisuuspalvelun testissä otti
        parin euron lahjuksista koneenseensa pommin ???


      • ihmettelijä
        flotinasta kirjoitti:

        Olikos se Aeroflotin kippari joka juuri
        turvallisuuspalvelun testissä otti
        parin euron lahjuksista koneenseensa pommin ???

        muistaakseni oli jonkin toisen yhtiön kone, ja kenttäkään ei tainnut olla sheremetyevo, jota aeroflot moskovassa käyttää.


      • RRR
        ihmettelijä kirjoitti:

        on sinulla "venäläistä rulettia" melko hauska mielikuvitus, oletkohan koskaan edes matkannut flotilla? Itse matkustan- ja paljon, työpaikkani on venäjällä, joten on melko luonnollista että matkustan aeroflotilla, joka on venäläisistä firmoista paras, ja kaataa sassin, estonian ja finskin mennen tullen. lennän sekä ulkomaan että sisämaan lentoja, ja sanoa täytyy että jos valita pitaisi finnairin ja aeroflotin välillä, niin kyllä flot vie voiton milloin hyvänsä, aeroflot on näes niinsanottu palveluyritys, ei puolittainen valtion suojatyöpaikka.

        olen kerran joutunut odottelemaan koneeseen tulleen teknisen vian takia vladivostokin kentällä 4,5 tuntia (eurooppalainen airbus A310), myöhästyin jatkolennoltani, aeroflot järjesti finnairin jatkoliput seuraavalle lennolle ja majoitti yöksi hotelliin illallis- ja aamiais-voucherien kera. ja minua häiritsee suunnattomasti ne suomalaiset reppureissaajat yms. roskaväki jotka nukkuvat HELSINKI-VANTAAN lentokentällä pitkin koti- ja ulkomaanterminaalin yhdistävän käytävän penkkejä, sheremetyevolla ne nukkujat sentään menevät ylätasanteille pois silmistä.

        kokeile nyt uudestaan aeroflottia kun neuvostoliitto on kaatunut.

        Ai että "reppureissaajat ym. roskaväki" häiritsevät. No voi voi, kyllä elämä on sitten rankkaa. Itse olen tuota roskaväkeä eli reppureissaaja ja aion jatkossakin nukkua häiritsemässä sinunkaltaisiasi, koska liikenneyhteydet ovat mitä ovat. Kannattaisi hieman ehkä reissata maailmalla, muuallakin kuin työasioissa Venäjällä niin löystyisi pipo edes pikkuisen. Reppureissaaminen on elämäntapa ja hyvin avartava sellainen. Meitä ei sitten enää häiritse mitkään mitättömät pikkuseikat. Emmekä yritä olla parempia kuin muut ihmiset, emme katsele muita nenänvartta pitkin... Ja voi sitä vapauden ihanuutta kun voi mennä ihan mihin haluaa.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      110
      2227
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      121
      1659
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      120
      1162
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      30
      1090
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      48
      998
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      918
    7. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      193
      887
    8. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      36
      834
    9. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      32
      826
    10. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      53
      793
    Aihe