Nyt on sellainen tilanne, että suihkuhuoneeseen on välttämätöntä hankkia suihkuverho.
Vuokranantajani sanoo, että hän kustantaa tangon, mutta verho on ihan hygieenisyyssyistä vuokralaisen hankittava.
Vuokranantajani sanoo, että jos hän sen hankkisi, hän joutuisi sen aina vuokralaisen vaihtuessa pesemään.
Mielipiteitä?
Kumpi hankkii suihkuverhon
4
1662
Vastaukset
- Vuokris
Vuokralainen. Samoin kuin muutkin verhot, matot ym. tekstiilit, wc-harjat ja tarvikkeet.
- Provoja
Lähdetään yhdessä ostamaan voin maksaa.
- pönttököoot
pyydä samalla peitot ja päiväpeitot sun muut sälekaihtimet.
- huhuhuhuhuhuhuhuhuhu
Vastaan vuokranantajan näkökuilmasta. Aluksi ajattelin että kyllä se vuokralaisen tehtävä on hankkia jos sellainen puuttuu. Mutta jos kalusteita on suihkun lähellä ja vettä suihkuaa joka suuntaan helposti, niin ehkä jotkut kalusteet voivat vuosien varrella vahingoittua vedestä esim. pinnoitetun puun alle menee vettä ja turpoaa. Jos siis kalusteiden kulumisvaaraa on kun vettä suihkuaa joka puolelle, niin ostaisin kyllä suosiolla jonkun halvan suihkuverhon. Painottaisin kyllä vuokralaiselle että kun sen itse ostan, niin väri/kuvio toivomuksia en silloin myöskään kuuntele. Vuokralainen ostakoon sitten itse mieleisensä verhon jos ei kelpaa.
Kuulostaa kyllä aloitus provolta tai tosi pihiltä vuokralaiselta. Eikös suihkuverho ole enemmänkin ylellisyys kuin pakollinen kaluste? Voiko jonkun asumisviihtyvyys laskea niin pahasti että kannattaa asiasta alkaa riitelemään jos suihkuverho puuttuu? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764