Kotiäidit

businesswoman

Useilla hieman heikommin kouluttautuneilla ihmisillä lapsien tekeminen on vain keino saada tukia ja näin mahdollisuus maata kotona. Koko elämä perustuu siihen ajatukseen, että on heidän oikeus saada jos jonkilaista avustusta, koska ovat sattuneet avaamaan kinttunsa. Sitten jos jotain etuutta vähän nipistetään niin alkaa mahdoton valitus kuinka epäoikeudenmukaista se on.

Tällaiset ihmiset ovat mielestäni yhteiskunnan siipeilijöitä.

51

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosipässi

      joko oot provo tai vitun tyhmä! terv.kolmen lapsen isä

      • businesswoman

        Miten niin? Kirjoittamani on täysin totta.


      • teppo7

        Taidat olla juuri tätä kansanosaa.
        Mies käy paskaduunissa ja akka poikii kotoan.

        Mikä on kun ei rahat riitä? :D


    • PeliMiesStadi1972

      Niin se riippuu kotiäidin CV:stä ja työtaustatsta.

      Jos kotiäidillä on meriittiä ja kokemusta omillaan elämisestä yksin, on kouluttautunut ja usean vuoden ajan ollut töissä niin asia on eri. Kielitaitoinen fiksu akateeminen nainen voi halutessaan jättää uransa ja valita kotiäidin roolin jos haluaa.

      Sitten on nämä sosiaalitapaukset joiden tulevaisuus oli selvää jo peruskoulussa. Mikään tutkinto ei tunnu onnistuvat, jos jonkun amiksen käyvät ei työnteko nappaa. On ylipainoa, on päihdeongelmia ja vaikeuksia oman elämän hallintansa kanssa. Silloin voidaan nähdä lasten tekeminen yhtenä mahdollisuutena loisia tässä yhteiskunnassa.

      Ihan sama meidän laatumiesten ja heikompien välillä. Yhden rajan tekisin karkeasti armeijan käyneisiin/käymättömiin. Huume/päihdeongelmaisiin ja ongelmattomiin. Omillaan toimeentulleet/sossuloiset. Työhistoriaa > 10 vuotta/alle tämän. On olemassa monia inidkaattoreita joilla näkee ihmisen taustasta onko raukkamainen vai ei.

      Itse olen rikkeetön/huumeeton/pitkäntyöhistorian alikessu. Mies joka pärjää omillaan mutta joka tajuaa jo nelikymppisenä mitä kannattaa tehdä ja mitä ei.

      Kuin jäävuorenhuippuna, sanon älykkäästi että jos talous on kunnossa ja osaa pelata, niin ei aina ole pakko mennä hanttihommiin jos työympäristö ja palkkaustaso miellytä ja jos on meriittiä parempaan. Kun vielä osaa työllistää itsensä oikeassa suhteessa ja ottaa rennosti nostellen ansiosidonnaista silloin kuin se on hyvä idea.

      On siis olemassa meitä pelimiehiä jotka ottavat 1-2 vuoden vapaita ja nauttivat omalla työllään tehdyistä säästöistä ja sitten on nämä jotka EIVÄT KOSKAAN työllisty tai eivät omaa mitään työhistoriaa....

      Erottakaamme siis laatuihmiset heikoista, kotiMammoista osa on laatuihmisiä osa oman valinnan pelimiesnaisia, JOILLA OLISI KYKYÄ TARVITTAESSA TYÖLLISTYÄ AKATEEMISEEN VIRKAAAN !

      Ne joilla kykyä ei ole..... he ovat hieman loisia....sellasia röh röh possuja ;)

      • jeeee

        Mahtava meriitti, alikessu :D Ei juma mikä pössi.
        Itse huomasin armeijassa, että tyhmät ihmiset hinkusivat alikessuiksi. Se oli jotenkin siistiä :D


      • Upseeri

        Onkohan liika peiliin tuijottaminen vienyt sinulta loputkin paukut? Idiootti.
        Etkö päässyt muuten RUKkiin?


      • PeliMiesStadi1972
        jeeee kirjoitti:

        Mahtava meriitti, alikessu :D Ei juma mikä pössi.
        Itse huomasin armeijassa, että tyhmät ihmiset hinkusivat alikessuiksi. Se oli jotenkin siistiä :D

        Sinähnä se vasta idiootti oletkin. Älä vit.tuile ketään pössiksi näkemättä, vai oletko valmis vapaaotteluun kun auot päätäsi - siis jos olet ryhdikäs mies ?

        Alikessu on kestnyt tarpeeksi vittuilua ja krsimystä, ite en simputtanut ketään. Kun käy korkeakoulututkinnon LISÄKSI, EI tee rikoksia , maksaa velkansa ajallaan ja välttää ulosoton,etc,etc...

        Idiootti "jeee", kun on noinden KAIKKIEN YHDISTELMÄ, niin on sitä meriittiä jo silloin. Varsinkin jos itseään elättänyt työllä lähes toistakymmentä vuotta...

        Sanoppas "jee" mikä noista mun kertomista haastaita olis sulle haastavin? Jos susta alikessukaan ei oel mitään, ni onko sulle haastavinta elää ilman ulosottoa ? Mikä noista on sulle tiukin jos intin käyminen on piece of cake ??

        Kadun kyllä aukin käymistä ja sitä siarasta vi.ttuilun määrää mitä siellä ihmiset toiselleen viljelee, mutta on sekin yksi kovuuden mitta kun sen käy läpi. Toki rauhanturvaamiset ja muut on vielä isompia, mutta pullasosrsanuorisolle joku intti on liikaa turhan monelle... niinkuin hanttihommien tekeminen tai että pystyy elämään tekemättä rikoksia, tai kestää tämän "rajun" elämän vetämättä huumeita...

        Vastaa "jeee" jos susta on miestä siihen, tajuat itekin että joillekin elämän selviytyjille ja sisukkaasti veroa vuosikymmeniä maksaneille ei v.ittuilla, mee v.ittuilee sosiaalitpauksille ja narkkareille joilla on katutappeluTaustaa - JOS USKALLAT !


      • PeliMiesStadi1972
        Upseeri kirjoitti:

        Onkohan liika peiliin tuijottaminen vienyt sinulta loputkin paukut? Idiootti.
        Etkö päässyt muuten RUKkiin?

        Joo,en päässy RUK:iin kuten isäni aikanaan 50-luvulla. Hänen isänsä, ukkini haavoittui sodassa päähän mutta oli sodan jälkeen iso urakoitsija ja oli mukana laajasti rakentamassa Helsinkiä uudelleen.

        Et jos herra "upseeri" yrittää jotenkin pilkata ni mieti ensin mille ihmisille auot päätäsi. Jos oikeasti skappari olet, ni tsemii sulle kun huudat sulkeisia nykyajan vätyksille, alle parikymppiset voivat olla aika venkuloita ja kurittomia nykyään.

        Ja sullekin jos sun skapparin/koulutetun ihmisen aivot toimivat, niin vertaa edellinen kommentti, Kyse on laajasat osaamisesta/vastoinkäymisten kestämisestä. Kun on: huumeeton, itsensä elättänyt 10 vuotta, rikkeetön, velaton, armeijan käynyt aukilla.... ni on siinä jo meriittiä kerrakseen. Sama myös naisilla, sieltäkin voidaan indikoida kovat luut ja sosiaalitapaukset kun katsoo elämän CV:tä.

        Kerroppas upseeri omasta taustasta, vai katoatko maanrakoon ja bittiavaruuteen kuin maanmatonen ? Jos katoat et sä mikään upseeri edes ole. Ihminen jota sotaveteraanit häpeää. Ole mies ja kerrro oma cv:si, tuskin sä nyt niin koiva olet ikinä kokenut mitä ukkini sodassa.

        Monelle armeija on ylivvoimainen, mulle kovakuntoisenakin AUK oli väärä paikka, uskomatonta miten paljon ihmiset voivat loukata toisiaan ja keskittyä epäolennaiseen. No, se on käyty, ja näen sen yhtenä pienenä meriittinä.


      • tepps

        Ihme narsisti olet. Hehkuttaa täällä miten on selvinnyt elämästä. Voi jumalauta, on varmaan ollut vaikee lapsuus, kun mies ei pysy housuissaan siitä, että ei ole muuttunut juopoksi tai narkkariksi.

        Tyypillinen AUK pelle.


      • teees
        PeliMiesStadi1972 kirjoitti:

        Sinähnä se vasta idiootti oletkin. Älä vit.tuile ketään pössiksi näkemättä, vai oletko valmis vapaaotteluun kun auot päätäsi - siis jos olet ryhdikäs mies ?

        Alikessu on kestnyt tarpeeksi vittuilua ja krsimystä, ite en simputtanut ketään. Kun käy korkeakoulututkinnon LISÄKSI, EI tee rikoksia , maksaa velkansa ajallaan ja välttää ulosoton,etc,etc...

        Idiootti "jeee", kun on noinden KAIKKIEN YHDISTELMÄ, niin on sitä meriittiä jo silloin. Varsinkin jos itseään elättänyt työllä lähes toistakymmentä vuotta...

        Sanoppas "jee" mikä noista mun kertomista haastaita olis sulle haastavin? Jos susta alikessukaan ei oel mitään, ni onko sulle haastavinta elää ilman ulosottoa ? Mikä noista on sulle tiukin jos intin käyminen on piece of cake ??

        Kadun kyllä aukin käymistä ja sitä siarasta vi.ttuilun määrää mitä siellä ihmiset toiselleen viljelee, mutta on sekin yksi kovuuden mitta kun sen käy läpi. Toki rauhanturvaamiset ja muut on vielä isompia, mutta pullasosrsanuorisolle joku intti on liikaa turhan monelle... niinkuin hanttihommien tekeminen tai että pystyy elämään tekemättä rikoksia, tai kestää tämän "rajun" elämän vetämättä huumeita...

        Vastaa "jeee" jos susta on miestä siihen, tajuat itekin että joillekin elämän selviytyjille ja sisukkaasti veroa vuosikymmeniä maksaneille ei v.ittuilla, mee v.ittuilee sosiaalitpauksille ja narkkareille joilla on katutappeluTaustaa - JOS USKALLAT !

        Sulle on mukava vittuilla, kun olet niin harvinaisen tyhmä :D


      • SivuSeuraaja
        teees kirjoitti:

        Sulle on mukava vittuilla, kun olet niin harvinaisen tyhmä :D

        Niin, raukathan ne v.ittuilee anonyyminä ja ei uskalla vastata asiallisiin kysymyksiin.

        Maailma on niin julmapaikka että raukat eivät uskalal toimia ryhdikkäästi - heillä ei ole kykyä siihen.

        Varo raukka ettet vi.ttuile livenä kellekään, silloin sua voi sattua. Ole oma nöyrä itsesi omassa tylsässä arjessa. Sitäpaitsi kun v.ittuilet itseäsi älykkäämmille luulet vaan että oma statuksesi nousee...ehei, joudut olemaan raukkana loppuelämän.

        Hyvää jatkoa raukka, ja toivottavasti itsetuntosi nousee edes tuuman kun pystyt aukomaan päätäsi anonyyminä ilman muuta meriittiä...

        Mun mielestä toi oman CV:nsä kertonut on aika ryhdikäs, ja näköjään monessa sukupolvessa.....lisää tälläisiä kovia äijiä !


      • kersantti2001
        tepps kirjoitti:

        Ihme narsisti olet. Hehkuttaa täällä miten on selvinnyt elämästä. Voi jumalauta, on varmaan ollut vaikee lapsuus, kun mies ei pysy housuissaan siitä, että ei ole muuttunut juopoksi tai narkkariksi.

        Tyypillinen AUK pelle.

        Typpilliset AUK:n käyneet ovat pellejä simputtajia, jotkut vetävät sen läpi kokeillaakseen kovuuttaan ja EIVÄT itse simputa valmistuttuaan. Mietippä sitä kuka tässä narsisti on...


      • SivuSeuraaja kirjoitti:

        Niin, raukathan ne v.ittuilee anonyyminä ja ei uskalla vastata asiallisiin kysymyksiin.

        Maailma on niin julmapaikka että raukat eivät uskalal toimia ryhdikkäästi - heillä ei ole kykyä siihen.

        Varo raukka ettet vi.ttuile livenä kellekään, silloin sua voi sattua. Ole oma nöyrä itsesi omassa tylsässä arjessa. Sitäpaitsi kun v.ittuilet itseäsi älykkäämmille luulet vaan että oma statuksesi nousee...ehei, joudut olemaan raukkana loppuelämän.

        Hyvää jatkoa raukka, ja toivottavasti itsetuntosi nousee edes tuuman kun pystyt aukomaan päätäsi anonyyminä ilman muuta meriittiä...

        Mun mielestä toi oman CV:nsä kertonut on aika ryhdikäs, ja näköjään monessa sukupolvessa.....lisää tälläisiä kovia äijiä !

        Siinä toinen inisijä, ÄO on selvästi kengän numeron tasoa.
        Sivuseuraaja ihailee väkivaltaisia ja yksinkertaisia lihaskimppuja, jotka voivat "livenä" vetää turpaan, kun hermostuvat heitä viisampien pilkkaan. Tämä sillä edellytyksellä, että edes tajuavat piilovittuilua, kun ovat niin tyhmiä.


      • kersantti2001 kirjoitti:

        Typpilliset AUK:n käyneet ovat pellejä simputtajia, jotkut vetävät sen läpi kokeillaakseen kovuuttaan ja EIVÄT itse simputa valmistuttuaan. Mietippä sitä kuka tässä narsisti on...

        On ne kovia, kun selviävät Suomen armeijasta :D
        Respect


      • PeliMiesStadi1972
        kakkis86 kirjoitti:

        Siinä toinen inisijä, ÄO on selvästi kengän numeron tasoa.
        Sivuseuraaja ihailee väkivaltaisia ja yksinkertaisia lihaskimppuja, jotka voivat "livenä" vetää turpaan, kun hermostuvat heitä viisampien pilkkaan. Tämä sillä edellytyksellä, että edes tajuavat piilovittuilua, kun ovat niin tyhmiä.

        Tulinpa seuraa ketjua !
        Milläs perusteella mulle v.ittuillut "jee" tai "tees" ovat mua viisaampia ? Näille kahdelle pellelle sain jauhot suuhun ja he lähtivät karkuun kuin maan matoset.

        Hyvä että löytyi sentänn yksi rohkea "kakkis86" joka tuli juttelee omalla nimimerkillä.

        Lue mun tekstejä tarkemmin ja kato mun taustaa. Mun ÄO on myös korkea, omaan korkean loogisne ajattelun taidon mitä Mensan testit mittaavat. Olen jo markka-aikana sijoittanut 200mk mensan viralliseen testiin joka tehtin Helsingin Yliopistolla. Joten sinänsä tyhmä tuo kengännumerovertaus.

        TUlipahan vähän mieleen herra "kakkis86". Sä olet käynyt seuraa ketjua kolmena perättäisenä päivänä, aina kello 8 jälkeen. Nämä "kadonneet" kirjoittajat "jee" ja "tees" eivät ole kommentoineet...

        Aikas läheltä liippaa että olisit sama henkilö ?

        Ainakaan kukaan sivusta seuraaja EI OLE niin urpo että suosisi heitä, vähäsanaisia v.ittuilijoita ilman perusteita. Taitaa kakkaKakkis olla niin että sä oletkin se rraukkamainen huutelija ? Korjaa toki jos olen väärässä....

        Tai miksi muuten olisit jeen ja teesin puolella ??


      • PeliMiesStadi1972
        kakkis86 kirjoitti:

        On ne kovia, kun selviävät Suomen armeijasta :D
        Respect

        Mikäs sun oma sotilasarvosi on ?

        Kyllä se armeija on eräs virranjakaja. Yllättävän moni ei kestä sitä ja yllättävän moni keskeyttää sen. On se oma prässinsä. Itse kadun sen aukin käymistä, monista työsuhteista ja elinympäristöistä se oli yksi typerimpiä ja hyödyttömimpiä instansseja ikinä. Mutta sen käyminen vaatikin ihmiseltä aika paljon.

        MUTTA, tuo armeija oli vain YKSI osa-alue. Puhun myös huumeettomuudesta, rikosrekisterittömyudestä, korkeakoulututkinnosta, yli 10 vuoden itsensä elättämistä omalla palkallaan.....ja näiden kaikkien summasta.

        Hassua että takerrut nimimerkkiesi kanssa juuri tuohon armeijaan. Se oli yksi osa-alue elämän CV:ssä, mutta puhutaankin kaikista näistä yhteensä.

        Onko sulla parempia indikaattoreita mitkä mittaisivat ihmisen kovuutta ja laatua ?

        Tästä päästiin siihen että myös näiden kotiäitien kovuutta ja laatua voidaan indikoida.

        IHMISET KUN EIVÄT OLE TASAVAHVOJA ! Toiset ovat heikompia surkimuksia ja toiset vahvempia...


      • PeliMiesStadi1972
        PeliMiesStadi1972 kirjoitti:

        Tulinpa seuraa ketjua !
        Milläs perusteella mulle v.ittuillut "jee" tai "tees" ovat mua viisaampia ? Näille kahdelle pellelle sain jauhot suuhun ja he lähtivät karkuun kuin maan matoset.

        Hyvä että löytyi sentänn yksi rohkea "kakkis86" joka tuli juttelee omalla nimimerkillä.

        Lue mun tekstejä tarkemmin ja kato mun taustaa. Mun ÄO on myös korkea, omaan korkean loogisne ajattelun taidon mitä Mensan testit mittaavat. Olen jo markka-aikana sijoittanut 200mk mensan viralliseen testiin joka tehtin Helsingin Yliopistolla. Joten sinänsä tyhmä tuo kengännumerovertaus.

        TUlipahan vähän mieleen herra "kakkis86". Sä olet käynyt seuraa ketjua kolmena perättäisenä päivänä, aina kello 8 jälkeen. Nämä "kadonneet" kirjoittajat "jee" ja "tees" eivät ole kommentoineet...

        Aikas läheltä liippaa että olisit sama henkilö ?

        Ainakaan kukaan sivusta seuraaja EI OLE niin urpo että suosisi heitä, vähäsanaisia v.ittuilijoita ilman perusteita. Taitaa kakkaKakkis olla niin että sä oletkin se rraukkamainen huutelija ? Korjaa toki jos olen väärässä....

        Tai miksi muuten olisit jeen ja teesin puolella ??

        Yksi korjaus vielä. En mä oikeasti ole väkivaltainen. Tuollaiset suunsoittajat on vain saatava kuriin. joskus on jotain junnuja vastaan oltava kova ja käytettävä voimakeinoja, tai ainakin näytettävä että ilmaiseksi ei vi.ttuilla. Se maksaa, varsinkin jos livenä aukoo päätä.. Eräskin vitttui-li ja lopulta haukkui nörtiksi ja luuli ettei täältä pese kun tarpeeksi auotaan, mutta kyllä lopulta pesee ;). Olenkin kyllä enempi nörtin näköinen kuin vapaaottelijan...ja ei sille pojulle pahasti käyny, kävi kuitenkin niin että ei enää koskaan elämässään auo päätään mulle :).

        Mutta, jos vielä omaa CV:täsi tuot esille ja omia ÄLYKKÄITÄ ajatuksia miten indikoidaan ihmisten laatua suhteessa laatumiehet/sossupummit tai laadukkaat menestyneet kotiäidit/ yhteiskunnan elättimammat.

        Siitähän tässä ketjussa on kyse miten indikoidaan (=mitataan, määritellään) ihmisen taso, onko kyse vain lapsien teosta ja tuilla pärjäämisestä vai onko vahva uranainen jolla on tietoinen valinta..

        Kai mä vähän turhaa omaa taustaa toin esiin, tosin en mäkään hääppöinen ole, mutta on ainakin hyvää keskitasoa. Tärkein ehkä on mun meriiteissä toi rikkeettömyys, nuorison rikoksista tulee saa.tanallinen lasku yhteiskunnalle vuosittain..


      • siriusb1
        PeliMiesStadi1972 kirjoitti:

        Tulinpa seuraa ketjua !
        Milläs perusteella mulle v.ittuillut "jee" tai "tees" ovat mua viisaampia ? Näille kahdelle pellelle sain jauhot suuhun ja he lähtivät karkuun kuin maan matoset.

        Hyvä että löytyi sentänn yksi rohkea "kakkis86" joka tuli juttelee omalla nimimerkillä.

        Lue mun tekstejä tarkemmin ja kato mun taustaa. Mun ÄO on myös korkea, omaan korkean loogisne ajattelun taidon mitä Mensan testit mittaavat. Olen jo markka-aikana sijoittanut 200mk mensan viralliseen testiin joka tehtin Helsingin Yliopistolla. Joten sinänsä tyhmä tuo kengännumerovertaus.

        TUlipahan vähän mieleen herra "kakkis86". Sä olet käynyt seuraa ketjua kolmena perättäisenä päivänä, aina kello 8 jälkeen. Nämä "kadonneet" kirjoittajat "jee" ja "tees" eivät ole kommentoineet...

        Aikas läheltä liippaa että olisit sama henkilö ?

        Ainakaan kukaan sivusta seuraaja EI OLE niin urpo että suosisi heitä, vähäsanaisia v.ittuilijoita ilman perusteita. Taitaa kakkaKakkis olla niin että sä oletkin se rraukkamainen huutelija ? Korjaa toki jos olen väärässä....

        Tai miksi muuten olisit jeen ja teesin puolella ??

        Taas tämä sama jätkä kehuu sivun mittaisella laapotuksella itseään. Oikeasti, voiko joku olla noin täynnä itseään.
        No mutta kun tykkäät kertoa itsestäsi niin vastaisitko muutamaan kysymykseen?

        Onko vaimoa, lapsia, jotain perhettä?
        Mikä se ÄÖ on?
        Mitä teet työksesi?
        Miksi olet väkivaltainen?


      • businesswoman
        PeliMiesStadi1972 kirjoitti:

        Tulinpa seuraa ketjua !
        Milläs perusteella mulle v.ittuillut "jee" tai "tees" ovat mua viisaampia ? Näille kahdelle pellelle sain jauhot suuhun ja he lähtivät karkuun kuin maan matoset.

        Hyvä että löytyi sentänn yksi rohkea "kakkis86" joka tuli juttelee omalla nimimerkillä.

        Lue mun tekstejä tarkemmin ja kato mun taustaa. Mun ÄO on myös korkea, omaan korkean loogisne ajattelun taidon mitä Mensan testit mittaavat. Olen jo markka-aikana sijoittanut 200mk mensan viralliseen testiin joka tehtin Helsingin Yliopistolla. Joten sinänsä tyhmä tuo kengännumerovertaus.

        TUlipahan vähän mieleen herra "kakkis86". Sä olet käynyt seuraa ketjua kolmena perättäisenä päivänä, aina kello 8 jälkeen. Nämä "kadonneet" kirjoittajat "jee" ja "tees" eivät ole kommentoineet...

        Aikas läheltä liippaa että olisit sama henkilö ?

        Ainakaan kukaan sivusta seuraaja EI OLE niin urpo että suosisi heitä, vähäsanaisia v.ittuilijoita ilman perusteita. Taitaa kakkaKakkis olla niin että sä oletkin se rraukkamainen huutelija ? Korjaa toki jos olen väärässä....

        Tai miksi muuten olisit jeen ja teesin puolella ??

        Nyt kuule pelimies. Sinä tulet tänne minun aloittamaan kotiäitikeskusteluun kertomaan elämäntarinaasi vaikka tämä ei ole sitä varten.

        Voisitko ystävällisesti aloittaa oman keskustelun, vaikkapa "PelimiesStadin elämä".
        Siellä voisi sitten kaikki kiinnostuneet lukea mitä sinulle kuuluu.

        Kiitos etukäteen.


      • PeliMiesStadist1972
        businesswoman kirjoitti:

        Nyt kuule pelimies. Sinä tulet tänne minun aloittamaan kotiäitikeskusteluun kertomaan elämäntarinaasi vaikka tämä ei ole sitä varten.

        Voisitko ystävällisesti aloittaa oman keskustelun, vaikkapa "PelimiesStadin elämä".
        Siellä voisi sitten kaikki kiinnostuneet lukea mitä sinulle kuuluu.

        Kiitos etukäteen.

        Moi BW!

        Toivottavasti sulla on Gradut tehty ja 50K€ bruttoo handus useelta vuodelta.
        Lähden vaikka heti -sen lupaan - jos sä vaan vastaat viisaasti nyt mulle yhden kerran:

        Miten sä indikoit (mittaat) kovan laatuihmisen ja sossupummin?
        Miten erotat uranaisen lapsenteon ja kouluttamattoman sossuEmakkoMamman?

        Mun keinoja mitata ja verrata ihmisiä löytyy tästä ketjusta.Sunkin aloitus koskee hyvää aihetta.miten sä mittaat LaatuNaisen ja RöhköÄmmän ? onko sossunainen vasta possu kun lastensuojelu puuttuu asiaan tai heroiiniä aletaan käyttää? missä raja?

        Kerro,ei pakko,kerro viel omasta CV:stäsi BusinessLadyWoman.. •suutelee naista kädelle•...;)


      • PeliMiesStadist1972
        siriusb1 kirjoitti:

        Taas tämä sama jätkä kehuu sivun mittaisella laapotuksella itseään. Oikeasti, voiko joku olla noin täynnä itseään.
        No mutta kun tykkäät kertoa itsestäsi niin vastaisitko muutamaan kysymykseen?

        Onko vaimoa, lapsia, jotain perhettä?
        Mikä se ÄÖ on?
        Mitä teet työksesi?
        Miksi olet väkivaltainen?

        mun tuloksilla ei oo kehumista.ainoastaa nää perusasiat tulis olla KAIKILLA kunnossa.

        1) Se on ÄO (ei äö).älykkyysosamäärä.keskiarvo on aina 100 ja vain 2% pääsee Mensan jäseneksi.Raja on maakohtainen,olematta rasisti Mensan jäseneksi pääsee huonommalla tuloksella jossain Afrikan maassa kuin vaikka Pohjoismaissa.

        Suomessa 2% on tosi kova,ite jäin muutaman promillen päähän jäsenyydestä.
        Silloisella keskihajonnalla ÄO raja Mensaab oli 148.

        2) En kerro työtäni mutta ketjusta näkyy että teen vain osan vuotta hyvinpalkattus keikkaa,joka ei vastaa koulutustani.Osan vuotta nautin ansiosidonnaisia.

        3) En ole väkivaltainen,mutta osaan tarvittaessa laittaa suunsoittajat ruotuun .Kaikenmaailman tyhjänpäiväisiä haistattelijoita löytyy.

        Perheestäni en ota kantaa.Pidän naisista,olen himokas hetero jolla kokemusta useemmasta avoliitosta. Enempi oon saanu pakkeja kuin onnistumisia. Tämän sonnin yhdyntäkumppanien lukumäärä on kolminumeroinen luku.olen myös kokenut elämän varjopuolta ja katkeria sydänsuruja.

        Olen myös monessa kisassa mukana ja usein hävinnyt ja usein en oo saanu haluamaani duunia,mut se on elämää ja kestän häviöt.... siksi mua kiinnostaa rehelliset tulokset ja ihmisten arvioimiset aina urheiöutuloksiin ja laadunmittauksiin asti...


      • businesswoman
        PeliMiesStadist1972 kirjoitti:

        Moi BW!

        Toivottavasti sulla on Gradut tehty ja 50K€ bruttoo handus useelta vuodelta.
        Lähden vaikka heti -sen lupaan - jos sä vaan vastaat viisaasti nyt mulle yhden kerran:

        Miten sä indikoit (mittaat) kovan laatuihmisen ja sossupummin?
        Miten erotat uranaisen lapsenteon ja kouluttamattoman sossuEmakkoMamman?

        Mun keinoja mitata ja verrata ihmisiä löytyy tästä ketjusta.Sunkin aloitus koskee hyvää aihetta.miten sä mittaat LaatuNaisen ja RöhköÄmmän ? onko sossunainen vasta possu kun lastensuojelu puuttuu asiaan tai heroiiniä aletaan käyttää? missä raja?

        Kerro,ei pakko,kerro viel omasta CV:stäsi BusinessLadyWoman.. •suutelee naista kädelle•...;)

        Tuloni ovat noin 130 000e/v.


      • SeSamaStadilainen
        businesswoman kirjoitti:

        Tuloni ovat noin 130 000e/v.

        Se nyt ei vielä sano mitään ja eikös kouluttautunut nainen käytä ennemmin € -merkkiä kuin tuota vokaalia ?

        Jos siltä kouluttautuneelta naiselta kysytään indikaattoreita, ni tuleeko sitä vastausta, kukaan ei ole kiinnostunut sun vuosituloista joiden paikkansapitävyydestä ei ole varmuutta. Osaisiksä nyt kertoo mittapuista,indikaattoreista ja yleensä laadusta.

        Eikös se ole sun perimmäinen kysymys jos nyt edes olet sama ja ainoa BW joka ketjun aloitti. Miten mittaat lattunaisen/ihmisen ja pummin.

        Jos jätät vastaamatta, ni olisko se sitten eniten laiskuutta, ylimielisyyttä vai osaamattomuutta. Laiskuus on todennäköisin, sitten osaamattomuus,mut en jaksa uskao että olisit niin ylimielinen että jättäisit analysoimatta. Toki toivoa sopii että vastausta tulee....


      • Esimies ja naapuri
        SeSamaStadilainen kirjoitti:

        Se nyt ei vielä sano mitään ja eikös kouluttautunut nainen käytä ennemmin € -merkkiä kuin tuota vokaalia ?

        Jos siltä kouluttautuneelta naiselta kysytään indikaattoreita, ni tuleeko sitä vastausta, kukaan ei ole kiinnostunut sun vuosituloista joiden paikkansapitävyydestä ei ole varmuutta. Osaisiksä nyt kertoo mittapuista,indikaattoreista ja yleensä laadusta.

        Eikös se ole sun perimmäinen kysymys jos nyt edes olet sama ja ainoa BW joka ketjun aloitti. Miten mittaat lattunaisen/ihmisen ja pummin.

        Jos jätät vastaamatta, ni olisko se sitten eniten laiskuutta, ylimielisyyttä vai osaamattomuutta. Laiskuus on todennäköisin, sitten osaamattomuus,mut en jaksa uskao että olisit niin ylimielinen että jättäisit analysoimatta. Toki toivoa sopii että vastausta tulee....

        Kyllä tuo lady tienaa vähintään tuon summan. Ni osaisiksä sun lattunaisen ni mut uskao, ja ensi vuonna saa ylennyksen.


      • Businesswoman
        SeSamaStadilainen kirjoitti:

        Se nyt ei vielä sano mitään ja eikös kouluttautunut nainen käytä ennemmin € -merkkiä kuin tuota vokaalia ?

        Jos siltä kouluttautuneelta naiselta kysytään indikaattoreita, ni tuleeko sitä vastausta, kukaan ei ole kiinnostunut sun vuosituloista joiden paikkansapitävyydestä ei ole varmuutta. Osaisiksä nyt kertoo mittapuista,indikaattoreista ja yleensä laadusta.

        Eikös se ole sun perimmäinen kysymys jos nyt edes olet sama ja ainoa BW joka ketjun aloitti. Miten mittaat lattunaisen/ihmisen ja pummin.

        Jos jätät vastaamatta, ni olisko se sitten eniten laiskuutta, ylimielisyyttä vai osaamattomuutta. Laiskuus on todennäköisin, sitten osaamattomuus,mut en jaksa uskao että olisit niin ylimielinen että jättäisit analysoimatta. Toki toivoa sopii että vastausta tulee....

        "Se nyt ei vielä sano mitään ja eikös kouluttautunut nainen käytä ennemmin € -merkkiä kuin tuota vokaalia ?"

        Mielestäni se sanoo aika paljon. Esim. sen että tätä nykyä olen käytännössä jo rahallisesti riippumaton työelämän oravanpyörästä. Omaksi huvikseni teen vielä töitä. Tosin en tiedä kauanko enää viitsin. Sen jälkeen vaikka Bahamalle :)

        Oletkos sinä Stadilainen (kertomansa mukaan viisas ja menestynyt) jo siinä pisteessä, että ei tarvitse mennä töihin jollei tahdo?

        ps. tällä viikolla pitäisi uuden S-sarjan coupen tupsahtaa pihaan


      • PeliMiesStadi1972
        Businesswoman kirjoitti:

        "Se nyt ei vielä sano mitään ja eikös kouluttautunut nainen käytä ennemmin € -merkkiä kuin tuota vokaalia ?"

        Mielestäni se sanoo aika paljon. Esim. sen että tätä nykyä olen käytännössä jo rahallisesti riippumaton työelämän oravanpyörästä. Omaksi huvikseni teen vielä töitä. Tosin en tiedä kauanko enää viitsin. Sen jälkeen vaikka Bahamalle :)

        Oletkos sinä Stadilainen (kertomansa mukaan viisas ja menestynyt) jo siinä pisteessä, että ei tarvitse mennä töihin jollei tahdo?

        ps. tällä viikolla pitäisi uuden S-sarjan coupen tupsahtaa pihaan

        Etkös sä likka vieläkään tajua että sulta pyydetään määrittelyä jo monetta kertaa ja et vaan halua lopettaa tätä keslustelua !

        Et kykene antamaan vastausta,sen arvelinkin.Hyvä ettet ole vaativassa työelämässä sotkemassa asioita,mut etkös nyt sairaseläkkeellä vois tehdä keikkaa frendisi pubissa tai käydä joskus siivoomassa ni saisit pikkurahaa?

        Heh,tekis mieli aukoa autostas,en viitti,no sanon vitsillä: Ei sun pihaan autoo tule,sun pesään kylläkin herpes kun annoit lähipubin jormalle parista tuopista...

        Vai että businesswoman,joka arvostelee aluksi kotiäitejä..

        Sun meriitit on niin huonoja ettet halua määritellä mikä on laatunaisen ja sossunaisen ero...

        Älä sä kummiskaan arvostele kotiäitejä,niil on kummiski lapsi hoidettavana.Koita sä nyt edes hoitaa ittes kun et enää joudu töistäkää ottaa vastuuta...

        Taidat olla pahempi lapseton sossuämmä kuin yksikään äiti...


      • Businesswoman
        PeliMiesStadi1972 kirjoitti:

        Etkös sä likka vieläkään tajua että sulta pyydetään määrittelyä jo monetta kertaa ja et vaan halua lopettaa tätä keslustelua !

        Et kykene antamaan vastausta,sen arvelinkin.Hyvä ettet ole vaativassa työelämässä sotkemassa asioita,mut etkös nyt sairaseläkkeellä vois tehdä keikkaa frendisi pubissa tai käydä joskus siivoomassa ni saisit pikkurahaa?

        Heh,tekis mieli aukoa autostas,en viitti,no sanon vitsillä: Ei sun pihaan autoo tule,sun pesään kylläkin herpes kun annoit lähipubin jormalle parista tuopista...

        Vai että businesswoman,joka arvostelee aluksi kotiäitejä..

        Sun meriitit on niin huonoja ettet halua määritellä mikä on laatunaisen ja sossunaisen ero...

        Älä sä kummiskaan arvostele kotiäitejä,niil on kummiski lapsi hoidettavana.Koita sä nyt edes hoitaa ittes kun et enää joudu töistäkää ottaa vastuuta...

        Taidat olla pahempi lapseton sossuämmä kuin yksikään äiti...

        Nyt taisin osua arkaan paikkaan. Et enää kykene normaaliin keskusteluun vaan alat solvaamaan itseäsi menenestyneempiä ihmisiä.

        Juuri tuollaisten ihmisten takia Suomi ei ole kovin kiva maa asua. Jos itse on surkimus niin se ei silti oikeuta solvaamaan parempia ihmisiä. Olet todellakin huonosta perheestä, koska sinulla ei ole mitään tapoja.

        Kerrotko vielä millaisessa asunnossa asut?

        Ja mitä autoon tulee, se on kaunis kuin taideteos.


      • PeliMiesStadi1972
        Businesswoman kirjoitti:

        Nyt taisin osua arkaan paikkaan. Et enää kykene normaaliin keskusteluun vaan alat solvaamaan itseäsi menenestyneempiä ihmisiä.

        Juuri tuollaisten ihmisten takia Suomi ei ole kovin kiva maa asua. Jos itse on surkimus niin se ei silti oikeuta solvaamaan parempia ihmisiä. Olet todellakin huonosta perheestä, koska sinulla ei ole mitään tapoja.

        Kerrotko vielä millaisessa asunnossa asut?

        Ja mitä autoon tulee, se on kaunis kuin taideteos.

        En mä sua solvaa ja ei haittaa paremmin menestyneet.

        Itse en ole edes kovin menestynyt. Ei 50K€ vuodessa ole mikään meriitti.

        TAHDON SANOA HEIKOILLE: Että tehkää edes oma osuutenne joskus, käykää edes lukio tai käykää amis. Olkaa joskus työelämässä.

        Näitä alimpia sossutyyppejä koitan patistaa ja samalla MITATA ihmisten tasoa , ketkä siis loisii ja ketkä yrittää. Etkös sä alottanu ketjun haukkumalla äitien tukia ? ! ?

        Mulla on muutama tuttu joilla yli 100K€ ja hyvä tosiaan jos sullakin oikeesti olisi, ja hyvä jos harrastat autoja ja suoraan sanoen mä en tunne autoja ja toi Coupe ei sano mulle mitään. En edes ole googlannut vielä millanen se on, mut toivottavasti kiva ja tykkäät siitä.

        Mutta sähän se OUTOLINTU olet. Ensin haukut kotiäitejä, MINÄ tuon taustaani nähden äärimmäisen tärkeän NÄKÖKANNAN esille, ihmisten tason mittaamisen. Olen aikanaan työksenikin miettinyt tasonmittauksia, laadunarvostelua, jopa ihmisiä laitettu ranking -järjestykseen, tämä kaikki kiehtoo minua, indikaattorit ovat aidosti mielenkiintoisia asioita. Pyrinkin luomaan kaavoja ja tuloksia jotka ovat aidosti OBJEKTIIVISIA, jotta saadaan selville ihmisen taso tai muutettua mittaustulous missä tahansa asioissa numeroiksi ja laitettua järjestykseen.

        No niin, pystyksä missään vaiheessa perustelemaan että miten ihmisiä mitataan tason tai koulutuksen mukaan ? Onko koulutetut akateemiset kotiäidit parempia kuin kouluttamattomat sossuPossuPummit ? Siis kyllä mun mielestä ainakin oikeutetumpia tukiin ovat koulutetut.

        Jos jaksoit pitkäjänteisyyttäsi lukea, sinä ketjun aloittaja BW, koittasitko vihdoin puristaa sen vastauksen jotta voitaisiin pohtia millainen ihminen on sossupossu ja millainen on sitten vaikka uraihminen hyvällä meriitillä.

        Eka halusit mut pois ketjusta, lupasin että lähden kun kerran annat älykkään määritelmän (jos pystyt), tahallaan et vastaa ja sitten puhut omista autoistasi. Kaikki nämä kyllä johtavat siihen (kun mukaan lasketaan kotiäitien haukkuminen) että sulla on aidosti paha olla, taidat olla lapseton ja haluat huomiota ja hyväksyntää. Miksi muuten hölöttäisit autostasi ja menestyksestä kun sulta pyydetään asiallista ja älykästä perustelua ?

        Keskity siihen mitä sulta kysytään.

        PS: en ole kade, en ole vihainen, haluaisin sinun uskottavuuden kannalta kattavan vastauksen kuinka sä mittaisit ihmisten laatua. Muuten tämä aihe on pelkkää puppua ja katkeran naisen aloittama mollaus kotiäitejä kohtaan. Perustele kantasi ja mielipiteesi voi nousta todella arvostettavaksi jutuksi. Se vaan vaatii perusteluja, tässä tapauksessa ihmisten laaduntarkkailua.


      • Businesswoman
        PeliMiesStadi1972 kirjoitti:

        En mä sua solvaa ja ei haittaa paremmin menestyneet.

        Itse en ole edes kovin menestynyt. Ei 50K€ vuodessa ole mikään meriitti.

        TAHDON SANOA HEIKOILLE: Että tehkää edes oma osuutenne joskus, käykää edes lukio tai käykää amis. Olkaa joskus työelämässä.

        Näitä alimpia sossutyyppejä koitan patistaa ja samalla MITATA ihmisten tasoa , ketkä siis loisii ja ketkä yrittää. Etkös sä alottanu ketjun haukkumalla äitien tukia ? ! ?

        Mulla on muutama tuttu joilla yli 100K€ ja hyvä tosiaan jos sullakin oikeesti olisi, ja hyvä jos harrastat autoja ja suoraan sanoen mä en tunne autoja ja toi Coupe ei sano mulle mitään. En edes ole googlannut vielä millanen se on, mut toivottavasti kiva ja tykkäät siitä.

        Mutta sähän se OUTOLINTU olet. Ensin haukut kotiäitejä, MINÄ tuon taustaani nähden äärimmäisen tärkeän NÄKÖKANNAN esille, ihmisten tason mittaamisen. Olen aikanaan työksenikin miettinyt tasonmittauksia, laadunarvostelua, jopa ihmisiä laitettu ranking -järjestykseen, tämä kaikki kiehtoo minua, indikaattorit ovat aidosti mielenkiintoisia asioita. Pyrinkin luomaan kaavoja ja tuloksia jotka ovat aidosti OBJEKTIIVISIA, jotta saadaan selville ihmisen taso tai muutettua mittaustulous missä tahansa asioissa numeroiksi ja laitettua järjestykseen.

        No niin, pystyksä missään vaiheessa perustelemaan että miten ihmisiä mitataan tason tai koulutuksen mukaan ? Onko koulutetut akateemiset kotiäidit parempia kuin kouluttamattomat sossuPossuPummit ? Siis kyllä mun mielestä ainakin oikeutetumpia tukiin ovat koulutetut.

        Jos jaksoit pitkäjänteisyyttäsi lukea, sinä ketjun aloittaja BW, koittasitko vihdoin puristaa sen vastauksen jotta voitaisiin pohtia millainen ihminen on sossupossu ja millainen on sitten vaikka uraihminen hyvällä meriitillä.

        Eka halusit mut pois ketjusta, lupasin että lähden kun kerran annat älykkään määritelmän (jos pystyt), tahallaan et vastaa ja sitten puhut omista autoistasi. Kaikki nämä kyllä johtavat siihen (kun mukaan lasketaan kotiäitien haukkuminen) että sulla on aidosti paha olla, taidat olla lapseton ja haluat huomiota ja hyväksyntää. Miksi muuten hölöttäisit autostasi ja menestyksestä kun sulta pyydetään asiallista ja älykästä perustelua ?

        Keskity siihen mitä sulta kysytään.

        PS: en ole kade, en ole vihainen, haluaisin sinun uskottavuuden kannalta kattavan vastauksen kuinka sä mittaisit ihmisten laatua. Muuten tämä aihe on pelkkää puppua ja katkeran naisen aloittama mollaus kotiäitejä kohtaan. Perustele kantasi ja mielipiteesi voi nousta todella arvostettavaksi jutuksi. Se vaan vaatii perusteluja, tässä tapauksessa ihmisten laaduntarkkailua.

        50k vuodessa, olet siis juuri ja juuri keskiluokkainen. Elämäsi on käytännössä täysin turhaa, koska et pysty köyhyytesi takia nauttimaan maailman tarjoamista mukavuuksista.

        Minulla ei ole tarvetta sinulle alkaa kirjoittamaan mitään listaa kriteereistä. Minulle riittää, että sinulla kuluu energiaa ja aikaa turhasta elämästäsi näihin pitkiin itseään toistaviin kirjoituksiisi.

        Kahdella nyt aikuisella lapsellani on maksamani kaksiot Helsingistä. Siellä on mukava opiskelun ajan bunkata. Sen jälkeen nekin menevät vuokralle ;)

        Kaikista huvittavinta on se, että sinä oikeasti kuvittelet olevasi fiksu ja menestyvä, vaikka oikeasti olet köyhä ja surkea tapaus.


      • PeliMiesStadi1972
        Businesswoman kirjoitti:

        50k vuodessa, olet siis juuri ja juuri keskiluokkainen. Elämäsi on käytännössä täysin turhaa, koska et pysty köyhyytesi takia nauttimaan maailman tarjoamista mukavuuksista.

        Minulla ei ole tarvetta sinulle alkaa kirjoittamaan mitään listaa kriteereistä. Minulle riittää, että sinulla kuluu energiaa ja aikaa turhasta elämästäsi näihin pitkiin itseään toistaviin kirjoituksiisi.

        Kahdella nyt aikuisella lapsellani on maksamani kaksiot Helsingistä. Siellä on mukava opiskelun ajan bunkata. Sen jälkeen nekin menevät vuokralle ;)

        Kaikista huvittavinta on se, että sinä oikeasti kuvittelet olevasi fiksu ja menestyvä, vaikka oikeasti olet köyhä ja surkea tapaus.

        Sitten heräsit unestasi tai palasit virtuaalimaailmasta.

        Oot kyllä varsinainen kaheli,tarinat vaan paranee.Ei oikeesti rahaihmiset alota keslusteluja kotiäitien tuista,tai miksi aloitit? Luulis ettei sua kosketa mitenkään,mutta toivottavasti totuus omista lapsistasi ei satuta sua liikaa,vaikka sulla ei oliskaan lapsia?

        Susta ei ollut apua ja olit turhanpäiväinen huutelija,outoa että kotiäitien tuet koskettaa sua?

        Et taida olla sama henkilö kuin alottaessa,jos olet,niin aika sekava olet.

        Mun tarinani on tosi syntymävuosineen.Edelleen indikoin ihmisiä ja hyvä ymmärtää ketkä ovat raataneet kovasti ja ansioituneet.Siitä kunnia heille.

        Rehellisesti sanoen,en usko sun raataneen koskaan BW.Jo armeijan käymättämyys teillä naisilla tuo niin helpon elämän.Jos ulkonäköä on,varmasti silmiä räpyttämällä saat kaiken,ja varmaan hyvän viran pyllistämällä oikealle pomolle.

        Mutta,eiköhän tää ole tässä,susta ei oo apua eikä sulla kykyä analysoida vaativia kysymyksiä. Aika pässin ketjun alotit ja viel pässimmin lopetit.

        Ps: Jos vaikka tarinasi olisikin totta,hyvä niin.Nauti äläkä mollaa toisia,ajattele poikiasi.Saitko heistä hyvät elatusmaksut? Tää ajatelma siis vain jos puhuit totta eli 5% todennäköisyydellä.


      • Businesswoman
        PeliMiesStadi1972 kirjoitti:

        Sitten heräsit unestasi tai palasit virtuaalimaailmasta.

        Oot kyllä varsinainen kaheli,tarinat vaan paranee.Ei oikeesti rahaihmiset alota keslusteluja kotiäitien tuista,tai miksi aloitit? Luulis ettei sua kosketa mitenkään,mutta toivottavasti totuus omista lapsistasi ei satuta sua liikaa,vaikka sulla ei oliskaan lapsia?

        Susta ei ollut apua ja olit turhanpäiväinen huutelija,outoa että kotiäitien tuet koskettaa sua?

        Et taida olla sama henkilö kuin alottaessa,jos olet,niin aika sekava olet.

        Mun tarinani on tosi syntymävuosineen.Edelleen indikoin ihmisiä ja hyvä ymmärtää ketkä ovat raataneet kovasti ja ansioituneet.Siitä kunnia heille.

        Rehellisesti sanoen,en usko sun raataneen koskaan BW.Jo armeijan käymättämyys teillä naisilla tuo niin helpon elämän.Jos ulkonäköä on,varmasti silmiä räpyttämällä saat kaiken,ja varmaan hyvän viran pyllistämällä oikealle pomolle.

        Mutta,eiköhän tää ole tässä,susta ei oo apua eikä sulla kykyä analysoida vaativia kysymyksiä. Aika pässin ketjun alotit ja viel pässimmin lopetit.

        Ps: Jos vaikka tarinasi olisikin totta,hyvä niin.Nauti äläkä mollaa toisia,ajattele poikiasi.Saitko heistä hyvät elatusmaksut? Tää ajatelma siis vain jos puhuit totta eli 5% todennäköisyydellä.

        Näinpä juuri, väität että esittämäni asiat eivät ole totta, ainostaan sen takia, että köyhää vituttaa kuulla jollakin menevän paaaljon paremmin.

        Ja kyllä aion nauttia taloudellisesta riippumattomuudestani. Kun sinä heräät väsyneenä sianpierunaikaan johonkin paskaduuniin saadaksesi kaljarahaa, minun pelkät (vielä tulevat) vuokratulot napauttavat taskuuni kolminkertaisen summan. Ai niin, ja tekemättä mitään :)

        Hauska epeli olet: " Jo armeijan käymättämyys teillä naisilla tuo niin helpon elämän.Jos ulkonäköä on,varmasti silmiä räpyttämällä saat kaiken,ja varmaan hyvän viran pyllistämällä oikealle pomolle."

        Olet vielä katkera naisillekin!
        Voi reppanaa, eikö joku tytsy tykännytkään sinusta ja nyt asustelet yksin jossain pienessä kerrostalomurjussa.
        Kärsi siellä köyhässä slummielämässäsi ja mieti öisin indikaattoreitea ihmisten paremmuudesta. Laita ensimmäisenä peili kattoon sängyn päälle niin näet sen alimman kastin :D


      • PeliMiesStadi1972
        Businesswoman kirjoitti:

        Näinpä juuri, väität että esittämäni asiat eivät ole totta, ainostaan sen takia, että köyhää vituttaa kuulla jollakin menevän paaaljon paremmin.

        Ja kyllä aion nauttia taloudellisesta riippumattomuudestani. Kun sinä heräät väsyneenä sianpierunaikaan johonkin paskaduuniin saadaksesi kaljarahaa, minun pelkät (vielä tulevat) vuokratulot napauttavat taskuuni kolminkertaisen summan. Ai niin, ja tekemättä mitään :)

        Hauska epeli olet: " Jo armeijan käymättämyys teillä naisilla tuo niin helpon elämän.Jos ulkonäköä on,varmasti silmiä räpyttämällä saat kaiken,ja varmaan hyvän viran pyllistämällä oikealle pomolle."

        Olet vielä katkera naisillekin!
        Voi reppanaa, eikö joku tytsy tykännytkään sinusta ja nyt asustelet yksin jossain pienessä kerrostalomurjussa.
        Kärsi siellä köyhässä slummielämässäsi ja mieti öisin indikaattoreitea ihmisten paremmuudesta. Laita ensimmäisenä peili kattoon sängyn päälle niin näet sen alimman kastin :D

        Olisko sianpieru 7.02 aamulla kun sä ite olit heränny jo kirjoittelee?

        Säälittävä akka.En varmasti rekrytois sua edes siivoomaan.Sun CV:stä ei voi sanoa mitään kun et edes valehtele omaa ansioluetteloasi.

        Ensin katkera kotiäideille, sitten soitat suutasi MeriittiMiehelle.

        Se on helppoa aukoa päätä anonyyminä netissä,ikävää kun et pysty live-elämässä.Ei sun kannatakkaan aukoo livenä,saat sillon turpaasi,mun avovaimokin laittais sua huolella lättyyn ja uskon että hänkin on koulutetumpi kuin sä.

        Tosin ei meidän tulot yllä yhteensäkään 130K€ vuodessa, ja sullakin ne on alle 5% todennäköisyydellä.

        Avovaimokin on kova treenaa,varmasti tekee miesten etunoja punnerruksia enempi kuin sun poikien isä.Käy salilla enempi kuin mä,mulla pieni loukkaantuminen 3v sitten hidasti ja lopulta väheni treenit.

        Sun säälittävää kaakatusta ei jaksa kuunnella.Noi sun luvaukset miehistä varmaan vastaa sun unelmamiestä tai on kopio sun lastesi isästä.Tosin et kertonut paljonko sait elatusmaksuja?

        Lopetetaas tää typerä huutelu täällä.Jatketaanko sun katkeraa vuodatusta sähköpostitse - jos uskallat - ja saat siellä aukoo - jos uskallat.

        Anna siis joku toimiva meiliossa ni voidaan jatkaa sun alatyylistä ketjua.

        Voidaam myös sopia livetapaaminen - jos on pokkaa?
        Voin tulla muijani kaa jos haluat...mut sun tarinoiden korttitalo voi romahtaa: Se on yksi käynti Myyrmäessä verovirastossa missä näkee ihmisten verotiedot.Sun henkilötietojen kohdalla tuskin on 6-numeroinen luku.

        Käyn muuten usein siellä katsomassa tuttujen tuloja kun indikoin ihmisiä.

        Menikö jauhot suuhun BW? Me muuten asutaan kerrostalossa,mut hyvässä yhtiössä.Nyt ollaan lomalla ja ajattelin olla monta kuukautta,muija joutuu palaa aikasemmin duuniin...

        Luo uusi tai anna vanha meiliossa jos haluat jatkaa juttua,kyllä me viel katotaan mistä se kana kusee.... :)


      • Businesswoman
        PeliMiesStadi1972 kirjoitti:

        Olisko sianpieru 7.02 aamulla kun sä ite olit heränny jo kirjoittelee?

        Säälittävä akka.En varmasti rekrytois sua edes siivoomaan.Sun CV:stä ei voi sanoa mitään kun et edes valehtele omaa ansioluetteloasi.

        Ensin katkera kotiäideille, sitten soitat suutasi MeriittiMiehelle.

        Se on helppoa aukoa päätä anonyyminä netissä,ikävää kun et pysty live-elämässä.Ei sun kannatakkaan aukoo livenä,saat sillon turpaasi,mun avovaimokin laittais sua huolella lättyyn ja uskon että hänkin on koulutetumpi kuin sä.

        Tosin ei meidän tulot yllä yhteensäkään 130K€ vuodessa, ja sullakin ne on alle 5% todennäköisyydellä.

        Avovaimokin on kova treenaa,varmasti tekee miesten etunoja punnerruksia enempi kuin sun poikien isä.Käy salilla enempi kuin mä,mulla pieni loukkaantuminen 3v sitten hidasti ja lopulta väheni treenit.

        Sun säälittävää kaakatusta ei jaksa kuunnella.Noi sun luvaukset miehistä varmaan vastaa sun unelmamiestä tai on kopio sun lastesi isästä.Tosin et kertonut paljonko sait elatusmaksuja?

        Lopetetaas tää typerä huutelu täällä.Jatketaanko sun katkeraa vuodatusta sähköpostitse - jos uskallat - ja saat siellä aukoo - jos uskallat.

        Anna siis joku toimiva meiliossa ni voidaan jatkaa sun alatyylistä ketjua.

        Voidaam myös sopia livetapaaminen - jos on pokkaa?
        Voin tulla muijani kaa jos haluat...mut sun tarinoiden korttitalo voi romahtaa: Se on yksi käynti Myyrmäessä verovirastossa missä näkee ihmisten verotiedot.Sun henkilötietojen kohdalla tuskin on 6-numeroinen luku.

        Käyn muuten usein siellä katsomassa tuttujen tuloja kun indikoin ihmisiä.

        Menikö jauhot suuhun BW? Me muuten asutaan kerrostalossa,mut hyvässä yhtiössä.Nyt ollaan lomalla ja ajattelin olla monta kuukautta,muija joutuu palaa aikasemmin duuniin...

        Luo uusi tai anna vanha meiliossa jos haluat jatkaa juttua,kyllä me viel katotaan mistä se kana kusee.... :)

        Herranjumala, sinähän olet sairaampi kuin osasin arvatakaan.
        Väkivaltaisuutesi viittaa todellakin kerrostalosulmmiin ja itä-Helsinkiin.
        Oletteko molemmat jotain aineiden käyttäjiä, vetelette ihmisiä "pataan" ja riehutte mömmöissä. Todella säälittävää.

        Kertoo jotain ihmisen älykkyysosamäärästä sekin, että kehuskelee "avovaimon etunojapunnerruksilla" haha, teillä on varmasti molemmilla tatskojakin :)

        Ja todellakin sinä et minua rekrytoi, katsos et ole siinä asemassa, jotta olisit mukana johtoportaan valintaprosesseissa. Sinä olet se säälittävä tyyppi, joka ei saa mitään hanttihommaakaan kun on kertakaisen tyhmä.

        Ja vielä. Käyt tarkistelemassa ihmisten tuloja virastossa :D kuinka sairas tyyppi oikein olet? Olet ilmeisen katkera siitä, ettet ole menestynyt vaan keskiverto työnorja.


      • PeliMiesStadi1972
        Businesswoman kirjoitti:

        Herranjumala, sinähän olet sairaampi kuin osasin arvatakaan.
        Väkivaltaisuutesi viittaa todellakin kerrostalosulmmiin ja itä-Helsinkiin.
        Oletteko molemmat jotain aineiden käyttäjiä, vetelette ihmisiä "pataan" ja riehutte mömmöissä. Todella säälittävää.

        Kertoo jotain ihmisen älykkyysosamäärästä sekin, että kehuskelee "avovaimon etunojapunnerruksilla" haha, teillä on varmasti molemmilla tatskojakin :)

        Ja todellakin sinä et minua rekrytoi, katsos et ole siinä asemassa, jotta olisit mukana johtoportaan valintaprosesseissa. Sinä olet se säälittävä tyyppi, joka ei saa mitään hanttihommaakaan kun on kertakaisen tyhmä.

        Ja vielä. Käyt tarkistelemassa ihmisten tuloja virastossa :D kuinka sairas tyyppi oikein olet? Olet ilmeisen katkera siitä, ettet ole menestynyt vaan keskiverto työnorja.

        Väärin arvattu, ei tatskoja. Halusin vain yksin (ilman muijaa) neuvoa sua että älä piruile live-elämässä tuntemattomille. Meistä sivistymättömämmät voivat satuttaa. Aina tommonen piruilu on tyhmää ja lapsellista.

        Senkun anonyyminä auot täällä, se ehkä helpottaa sun pahaa oloa.

        Kyllä,kun OIKEASSA TYÖMAAILMASSA oikealla työkaluilla käytetään järeitä aseita, niin eräs helpoin on käydä verovirastossa tarkistamassa verotulot. Lisäksi...

        Jso ihmisellä on turvakielto, mutta haluat selvittä kyseisen ihmisen OLEMASSAOLON YLIPÄÄTÄNSÄ, löytyy kaikki, vankilakunditkin veroviraston tiedoista synymävuoden kanssa.

        Tällä tavalla on hyvä tarkistaa missä alueella joku on verokirjoilla kun tietää ihmisen nimen (sukunimi,eka nimi,toka nimi) ja syntymävuoden. Maistraattihan ei anna tietoja turvakiellon omaavista tai muuten tietonsa luovuttaneiden kieltäneistä.

        Nää verotiedot on myös joillakin heti saatavissa, partiopoliisi saa odottaessa verotiedot kun kirjottaa sulle ylinopeussakon.

        Lisäki jos omaa hyviä suhteita, on myös mahdollisuus päästä rekistereihin josta näkee KAIKKI suomen alueella asuvat ihmiset. Kun vielä käy verovirastossa tarkistamassa tämän henkilön olemassaolon voidaan matchaus saada varmuudella.

        Näin se homma toimii. Olen rekrytoinut porukkaa ja irtisanonut. Sä muistuta erästä naista joku oli konsulttifirman kautta töissä meillä externalina, ei internalina ja jouduin erilaisista syistä johtuen irtisanomaan hänet ja pari muuta. Hän ei tajunnut että externalit lähtee ekana - oli tilanne mikä tahansa. Hän oli myös yhtä törkeä ja epäasiallinen ja aukoi päätään kuten sä, ei vain hyväksynyt asiallisesti antamiani potkuja. Hänen nimikirjaimensa olivat N.M ja hän oli syntynyt 60-luvulla, tuskin olet sama muija ?

        Älä siis luulekaan että rekrytointi ja ihmisten arvioimismaailmassa EI tutkittaisi ihmisten taustoja pintaa syvemmältä. Pintaraapaisu on se SUPON turvalisuustesti mitä me jouduttiin käyttämään, hakijan hyväksyessä tämän SUPON lausunnon, ei hakija teidä että juridisesti hän hyväksyy että hänestä kaivetaan KAIKKI muukin tieto. Ja näin usein tehdään.

        Eli sulle pikkuTyttö, BW, sulel sanoisin että heikkoluontoisimmat haistattelijat ym. pään aukojat hermostuvat ensimmäisenä ja haukkuvat asiattomuuksilla, aivan kuten sinä, kun faktat tuodaan pöytään. Lopeta tuosiaan tuo anonyymi haukkuminen asiattomuuksilla ja väärillä tiedoilla.

        Ota mallia säristä ihmisistä, vaikak armeijan käyneistä koulutetusita ihmisistä. Ehkä jompi kumpi sun pojista on käynyt armeijan ja osaa fiksummat käytöstavat ? Ehkä sua risoo erohässäkät tai vaihdevuodet, tai sitten se lapsettomuus.

        Lopetetaan tää juupas-eipäs väittely tähän, kun sä et mitään lapsellista haukkumista parempaa keksi. Mä oon rehellisen elämäntaustani nyt kertonut ja jos todella haluat päätäs aukoa, ni anna se meiliosoite ni jutellaan "kahden kesken".

        Kun sä et siihen alkuperäiseen kysymykseenkään kyennyt vastaamaan, luultavasti peruskoulussa jo huomasit että susta ei ole oppimaan uusia asioita. Mut kaikeka hyvää sulle, vaikka olisitkin jonkun siivousfirman palveluesimies.

        Sun puheet kyllä paljastaa sun valheellisen taustan, sen verran monta ukkoa ja akkaa mäkin oon haastatellu ja nähny. niin räkänokista armeijan sluibaamista pikkupojista ihan korkean tason toimitusjohtajiin, siis paljon kovempiin tekijöihin kuin itse olen.

        Sulle vielä viimenen neuvo: muista roolisi NAINEN ! Se on So Long ja tämä PeliMies kuittaa...


    • upseeri 2

      Eiköhän siellä aika monen ukki ole ollut.Ei varmaankaan tietysti niin erinomasta kun sun pappa.

      • Businesswoman

        Pojat pojat, jättäkääpä ne pyssyleikkinne hetkeksi ja palataan alkuperäiseen aiheeseen.

        Eli laiskoihin kotiäiteihin.


      • asdaddas
        Businesswoman kirjoitti:

        Pojat pojat, jättäkääpä ne pyssyleikkinne hetkeksi ja palataan alkuperäiseen aiheeseen.

        Eli laiskoihin kotiäiteihin.

        niin, on laiskoja kotiäitejä jotka välttävän ja hekon välimaastossa hoitavat kersansa.

        Niitä kersoja EI tule koskettamaan ongelmat miten yhdistää työelämä ja kerätä mahdollisimman paljon opintoviikkoaj yliopistossa. heitä kiinnostaa enemmän selviytyminen, miten saada vähemmnä turpaansa poikakaverilta. Poitsuilta jotka ovat samaa alempaa yhteiskuntaluokkaa kuin itse on...d


    • upseeri ääretön

      Sellainen saattaa olla jollakin tämän ketjun uhoajalla, jäänyt kasvatuskin hiukan lapsen asemaan.

      • PeliMiesStadi1972

        En tiedä kasvatuksesta ja ei välttämättä mun äiti saisi kovin korkeita pisteitä valitsemillani indikaattoreilla. joten puolueellinen en ainakaan ole kun aletaan mittaamaan ihmisten laatua.

        Esitin indikaattoreiksi miesten laadunmittauksella armeijan käynnit,huumeettomuuden, työhistorian ym... ja naisille sitten joitain muita kriteerejä.

        Mutta, onhan mulla jotain perusmeriittejä hanskassa. En ole sosiaalitapaus tai kouluttamaton pummi. Jos vielä kuitte tarkemmin, pystyn omilla ratkaisuillani olemaan poissa työelämästä pitkiä pitkiä aikoja koska tiedän mistä naruista vetää.

        Eläköön työssäoloehdot, hyväpalkkaiset pätkätyöt ja ennenkaikkkea ansiosidonnainen päiväraha !


    • Lievä

      Osta lisää peilejä.

    • Hoitoon

      Sairasta.

    • workandbabies

      Businesswoman taidat olla provo tai sitten tyhmä! Jos tulot 130 000 vuodessa niin ei noi nyt ihan huikeita ole! Itse tienaan enemmän ja kaksi lasta tehnyt eli elämään mahtuu muutakin kuin business. Molempien lasten kohdalla päätin, etten töihin kiirehdi takaisin, nimittäin sitä aikaa ei takaisin saa, ei edes rahalla. Nyt jo bisneksiin palanneena en kadu päivääkään niistä päivistä joita kotona lasten kanssa vietin! Jokainen tekee tyylillään ja ärsyttää suunnattomasti nää ämmät, jotka luulee olevansa jotakin (en kyllä tiedä mitä) ja arvostelevat suu levällään muiden ihmisten tekemisiä. Usein on vielä kyse yrittäjänaisista, jotka tätä idiotismia harrastavat, itse en halua moiseen ryhtyä. Nainen, joka hoitaa kotia ja lapsia ei ole laiska, kuka sen sitten tekee jos ei se kotiäiti. Tunnen montakin ystävää, jotka ovat myöntäneet, että menevät mieluummin nopeasti takaisin töihin kuin hoitavat lapsiaan kotona, että se siitä siipeilystä. Jännä juttu sekin, että suurinta arvostelevaa ääntä pitävät naiset ovat usein itse lapsettomia tai heillä ei ole ollut mahdollisuutta jäädä hetkeksi itse kotiin lapsiensa kanssa, mistähän tämäkin kertoo, sen päätelköön kukin itse!

      • PeliMiesStadi1972

        Moi workandbabies!
        Kuten näet,mulla on pitkä ketju ton sitkeän hölmön BW:n kaa ja se ei kykene vastaamaan mun kysymykseen.Sulla hyvät tulot,mun cv pääosin kerrottuna.

        Haluisiksä WaB kertoo sun näkemyksen miten laatuihminen ja alemman luokan ihminen indikoidaan? Se on tän ketjun avainkysymys ja olis kiva jos sun kaltainen fiksu vastais..


      • workandbabies
        PeliMiesStadi1972 kirjoitti:

        Moi workandbabies!
        Kuten näet,mulla on pitkä ketju ton sitkeän hölmön BW:n kaa ja se ei kykene vastaamaan mun kysymykseen.Sulla hyvät tulot,mun cv pääosin kerrottuna.

        Haluisiksä WaB kertoo sun näkemyksen miten laatuihminen ja alemman luokan ihminen indikoidaan? Se on tän ketjun avainkysymys ja olis kiva jos sun kaltainen fiksu vastais..

        Sen verran voin avata, että minun arvomailmaan ei kuulu laatuihmisiä eikä alemman luokan ihmisiä. Kaikki me täällä ponnistellaan omien voimavarojen mukaan ja kaikki me täältä lähdetään aikanaan samaan paikkaan, oli rahaa tai ei, thats it! Ja mitä tähän ketjun aloittajaan tulee, niin veikkaan, että on riehunut muutamalla muullakin palstalla. Kirjoitustyylin ja ajatusmailman tunnistin kyllä.


    • workandbabies

      Aloittajalla säälittävä kirjoitus!!!

    • PeliMiesStadi1972

      joo,oikeassa ootte kuomat.

      Säälittävä muija joka kehuu koulutuksellaan ja mollaa muita - eikä kerro itestään mitään.

      Keksii tarinoita pojista,heidän osakkeista ja tuloistaan.

      TODELLISUUDESSA hänen jon kun tutullaan on lapsille kämpät,joku on pomo,joku tienaa 100K€ vuodessa - ja hän on kateellinen kaikille.

      Hän on itse lapseton katkera nainen jota on kiusattu töissä.
      Ei hän muuten mollais äitejä - ite ois saanu samat tuet aikanaan.

      Tunnen muitakin katkeria naisia jotka eivät voi saada lapsia.He ovat erityisen katkeria työ-yhteisössä lapsia saaville...tämä katkeruus voi alkaa jo alle 30-vuotiaana !

      Tää ketju on mielestäni taputeltu loppuun,jos jollain on älykästä sanottavaa ihmisen laadunmittauksesta tai keinoista tehdä se,voin vielä vastata..

    • bisseman..

      jauhot on huoralla suussa,jauhot on huoralla suussa...

      BUsinesswoman sai näpäytyksen.Ite haukkuu vähemmän koulutettuja äitejä...

      ja hän itse ei ole mitään - paitsi kiusattu työyhteisössä.

      Laulakaamme: "huoralla meni jauhot suuhun... huoralla meni jauhot suuhun"

    • On se hyvä että suomen maassa kotiäitiyttä tuetaan, ei niil liksoilla kumminka rikastuun pääse, jos se alottajaa vituttaa. Hieno homma jos lapsi saa pitää äitinsä kotona, tai isän. Jokaisella lapsella pitäis olla oikeus siihe. piste.

    • PeliMiesStadi1972

      Kiva oli laittaa dunkkuun tulle businesswomanille, kaikki näkee miten se katosi kuin pieru saharaan- niin kuin raukat tekevät.

      Toivottavasti hän omassa elämässään saisi johonkin jalansijaa, ei toisten mollaaminen ja anonyyminä keksittyjen tarinoiden kirjoittelu itsestään paljoa auta, ei ainakaan pitkäksi aikaa.

      Hänellä on nyt jauhot suussa eikä tuskin koskaan palaa kirjoittelemaan ja tuomaan pahaa oloaan muille.

      Sitä mä tässä mietin miksi hän kohdisti pahan olonsa kotiäideille ? Ja miksi hän korosti koulutusta ?

      Hän TODENNÄKÖISESTI EI OLE äiti.

      Hänellä ON TODENNÄKÖISESTI joku symbolinen koulutus.

      Yhtä kaikki, hän sai verbaalisesti dunkkuun ja pysyy poissa :)

    • Niin tai näin...

      Varmasti jokainen tietää perheitä, joissa melko tarkkaan suunnitellaan lasten määrä sopivaksi asumisen/tukien kanssa. Lapsettomat ovat koko elämänsä nettomaksajia.

      • hukkgt

        niin juuri,ja siksi businesswoman on katkera.

        hän puhuu koulutuksestaan,onkohan lähihoitaja vai peräti merkonomi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe