Kunnianosoitus

Tämä on vilpitön kunnianosoitus nimimerkille "Luonnonsuojelija 2014". Osuit erittäin tähdelliseen aiheeseen pohdinnoissasi. Et selvästikään ole samanlainen vesipää, kuin 99% täällä meuhaavista, sutta pelkäävistä apinoista. En yhtään ihmettele, että avauksesi on niin suosittu.

Onhan selvää, että metsästäjärakki ei kuulu luontoon. Sehän on täysin keinotekoinen, ihmisen luoma iljetys ja ihmisern palvelija, lössö pehmolelu. Ihan jätettä luonnon kannalta.

Siksipä ihan nautiskelen, kun joku fiksu luonnonystävä pohtii tätä jäteongelmaa ja sen ratkaisemista. Mietiskellään ihan rauhassa. Kyllä tässä hyviä keinoja keksitään.

Minähän jo totesin aiemmin, että itse nautiskelen kaikkein eniten, kun sudet popsivat suihinsa noita iljetyksiä ja oikein namuttelevat tuolla herkulla.

13

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heh hehit

Mölyapinan omakehulle.
      Heh heh

• Niin se on...

Kun itse kysyy ja itse vastaa, niin aina saa mieluisan tuloksen.

• hi hi hi hi hih......Sepäs nyt ei kuitenkaan ole näin, heh heh. Minä en ole ainut fiksu täällä.

• Kunpa olisinkin ollut noin hienon avauksen tekijänä. En kuitenkaan halua ottaa sellaista kunniaa, mikä ei minulle kuulu. Siksi korjaan tämän väärinkäsityksen. Toisaalta, minähän jo olen aika lailla saanut mainetta ja kunniaa kirjoituksillani.

• Susianalyytikko kirjoitti:

Kunpa olisinkin ollut noin hienon avauksen tekijänä. En kuitenkaan halua ottaa sellaista kunniaa, mikä ei minulle kuulu. Siksi korjaan tämän väärinkäsityksen. Toisaalta, minähän jo olen aika lailla saanut mainetta ja kunniaa kirjoituksillani.

Onko muuten ihan normaalia, jos saa aamuisin siemensyöksyn kun katsoo peiliin?

• Eipä ole,
        Susianalyytikko kirjoitti:

Onko muuten ihan normaalia, jos saa aamuisin siemensyöksyn kun katsoo peiliin?

... mutta kun naamasi ja persereikäsi ovat visuaalisesti vaihtokelpoisia keskenään, niin kullisi ei huomaa eroa...

• Ainakin nuo rakit erottuvat hyvin kun niillä on usein tissiliivit päällänsä. Jonkin sortin myrkkyähän noille voisi tarjota. En tosin pistäisi pahakseni, vaikka asettakin käytettäisiin tässä tapauksessa.

Minähän olen aina naureskellut ameriikan presidentille kun tuo apina pommittaa siellä sun täällä. Nyt puhutaan jo mustasta apinasta, ei tiettävästi homosta kuitenkaan vielä.

Annan kuitenkin siunaukseni pommituksille tänä päivänä Irakissa ja Syyriassa. Isis-lahkohan on kuin jokin hysteerinen metsästäjäapinalahko. Veren haju ja maku kiihottaa apinamieltä. Ihan samallalailla suomalainen metsästäjäapina koirineen nauttii verestä. Siksi tuo rakki joutaa pois päiviltä, mieluieten suden kaluttavaksi.

• sairasta touhua

haa ha, rakeilla tissiliivit!? sairaita nuo metästäjät.

• ihmedellen
        sairasta touhua kirjoitti:

haa ha, rakeilla tissiliivit!? sairaita nuo metästäjät.

@haa ha, rakeilla tissiliivit!? sairaita@
        Missäs sairaissa aivoissa tämä väittämä on syntynyt?

• ihmedellen kirjoitti:

Katohan apina vaikkapa näitä kuvia:

http://www.kardog.fi/huomioliivit.htm

• Hmmm... siis
        Susianalyytikko kirjoitti:

Katohan apina vaikkapa näitä kuvia:

http://www.kardog.fi/huomioliivit.htm

naiset käyttävät aina huomioliivejä ?
        Tavallaan asiassa on perää... ja rintaa toki...

Tosin sinähän et asiasta mitään ymmärrä, mutta me muut kyllä...

• ihmedellen

• ihmedellen
        ihmedellen kirjoitti:

Löytyihän ne aivot nopsaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahdus ilahduttaa

Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.
      Maailman menoa
      211
      4880
    2. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      22
      4013
    3. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      227
      3783
    4. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      134
      3072
    5. Pitkän päivän ilta

Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel
      Ikävä
      158
      3024
    6. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      63
      2942
    7. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      16
      2631
    8. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      65
      2540
    9. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      85
      2325
    10. En selvinnyt ilman naarmuja

Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa
      Ikävä
      13
      2145
    Aihe