Kunnianosoitus

Tämä on vilpitön kunnianosoitus nimimerkille "Luonnonsuojelija 2014". Osuit erittäin tähdelliseen aiheeseen pohdinnoissasi. Et selvästikään ole samanlainen vesipää, kuin 99% täällä meuhaavista, sutta pelkäävistä apinoista. En yhtään ihmettele, että avauksesi on niin suosittu.

Onhan selvää, että metsästäjärakki ei kuulu luontoon. Sehän on täysin keinotekoinen, ihmisen luoma iljetys ja ihmisern palvelija, lössö pehmolelu. Ihan jätettä luonnon kannalta.

Siksipä ihan nautiskelen, kun joku fiksu luonnonystävä pohtii tätä jäteongelmaa ja sen ratkaisemista. Mietiskellään ihan rauhassa. Kyllä tässä hyviä keinoja keksitään.

Minähän jo totesin aiemmin, että itse nautiskelen kaikkein eniten, kun sudet popsivat suihinsa noita iljetyksiä ja oikein namuttelevat tuolla herkulla.

13

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heh hehit

      Mölyapinan omakehulle.
      Heh heh

      • Niin se on...

        Kun itse kysyy ja itse vastaa, niin aina saa mieluisan tuloksen.


    • hi hi hi hi hih......Sepäs nyt ei kuitenkaan ole näin, heh heh. Minä en ole ainut fiksu täällä.

      • Kunpa olisinkin ollut noin hienon avauksen tekijänä. En kuitenkaan halua ottaa sellaista kunniaa, mikä ei minulle kuulu. Siksi korjaan tämän väärinkäsityksen. Toisaalta, minähän jo olen aika lailla saanut mainetta ja kunniaa kirjoituksillani.


      • Susianalyytikko kirjoitti:

        Kunpa olisinkin ollut noin hienon avauksen tekijänä. En kuitenkaan halua ottaa sellaista kunniaa, mikä ei minulle kuulu. Siksi korjaan tämän väärinkäsityksen. Toisaalta, minähän jo olen aika lailla saanut mainetta ja kunniaa kirjoituksillani.

        Onko muuten ihan normaalia, jos saa aamuisin siemensyöksyn kun katsoo peiliin?


      • Eipä ole,
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Onko muuten ihan normaalia, jos saa aamuisin siemensyöksyn kun katsoo peiliin?

        ... mutta kun naamasi ja persereikäsi ovat visuaalisesti vaihtokelpoisia keskenään, niin kullisi ei huomaa eroa...


    • Ainakin nuo rakit erottuvat hyvin kun niillä on usein tissiliivit päällänsä. Jonkin sortin myrkkyähän noille voisi tarjota. En tosin pistäisi pahakseni, vaikka asettakin käytettäisiin tässä tapauksessa.

      Minähän olen aina naureskellut ameriikan presidentille kun tuo apina pommittaa siellä sun täällä. Nyt puhutaan jo mustasta apinasta, ei tiettävästi homosta kuitenkaan vielä.

      Annan kuitenkin siunaukseni pommituksille tänä päivänä Irakissa ja Syyriassa. Isis-lahkohan on kuin jokin hysteerinen metsästäjäapinalahko. Veren haju ja maku kiihottaa apinamieltä. Ihan samallalailla suomalainen metsästäjäapina koirineen nauttii verestä. Siksi tuo rakki joutaa pois päiviltä, mieluieten suden kaluttavaksi.

      • sairasta touhua

        haa ha, rakeilla tissiliivit!? sairaita nuo metästäjät.


      • ihmedellen
        sairasta touhua kirjoitti:

        haa ha, rakeilla tissiliivit!? sairaita nuo metästäjät.

        @haa ha, rakeilla tissiliivit!? sairaita@
        Missäs sairaissa aivoissa tämä väittämä on syntynyt?


      • ihmedellen kirjoitti:

        @haa ha, rakeilla tissiliivit!? sairaita@
        Missäs sairaissa aivoissa tämä väittämä on syntynyt?

        Katohan apina vaikkapa näitä kuvia:

        http://www.kardog.fi/huomioliivit.htm


      • Hmmm... siis
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Katohan apina vaikkapa näitä kuvia:

        http://www.kardog.fi/huomioliivit.htm

        naiset käyttävät aina huomioliivejä ?
        Tavallaan asiassa on perää... ja rintaa toki...

        Tosin sinähän et asiasta mitään ymmärrä, mutta me muut kyllä...


      • ihmedellen

      • ihmedellen
        ihmedellen kirjoitti:

        @haa ha, rakeilla tissiliivit!? sairaita@
        Missäs sairaissa aivoissa tämä väittämä on syntynyt?

        Löytyihän ne aivot nopsaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5484
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      21
      2440
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      50
      1674
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1297
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe