Olen suunnitellut koiran hankintaa jo pari vuotta ja äitini ja veljeni haluisivat myös koiran, mutta isä on ainoa este. Olen lukenut paljon koiran hoidosta ja osaan tarvittavat jutut ja osaan ottaa vastuun ja isälle olen myös siitä sanonut, mutta se vain pudistelee päätään eikä siitä saa selvää. Olisin kiitollinen jos kertoisitte vinkkejä isän suostumiseen, koska haluisin niin paljon koiraa.. :3
Miten saada isä suostumaan koiraan?
4
106
Vastaukset
- Ankrieli
Näytä isällesi koiranhoitokykysi etsimällä hoitokoira, jota ulkoilutat säännöllisesti. Samalla saat kokemusta.
- haluan koiran!
Meillä on ollutkin pari kertaa tätini koira hoidossa ja olen hoitanut sitä kyllä ja isällä on ollut ennenkin koira, mutta en tiedä miksi iskä ei halua enää. Kaikki muut perheestäni pitää koirista ja isänikin pitää, mutta en tiedä miksi hän ei sitten halua sitä.
- juueiii
ei se parin kerran hoito riitä, mieti nyt koira voi elää yli 10v, oletko todella valmis hoitamaan sitä seuraavat kymmenen vuotta, viemään joka ikinen päivä lenkille oli ilma mikä hyvänsä, koira rajoittaa paljon menemisiä ja pentuaikana sitä joutuu paljon vahtimaan ja kouluttamaan.
Monet ottaa koiran, vaikka ei ole hajuakaan siittä mitä se tarvitsee, sitten koiraan kyllästytään ja hoito jätetään joko puolitiehen tai koira annetaan pois ja silloin se yleensä on jo ongelmakoira, jonka omistaja on saanut aikaan.
luulenpa siis että isäsi vaan tietää minkälainen vastuu koiran omistajalla on ja on hyvä että ei oteta koiraa hetken mielijohteesta. - Lakslsososossodo
Perusta koirien hoito- ja ulkoilutuspalvelu.
Laita ilmoituksia nettiin ja printtaa mainoksia ulos, että ulkoilutat koiria pienestä rahakorvauksesta. Näin voit tienata vähän rahaa. Et tarvii omaa koiraa välttämättä nyt heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458550Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472429Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272241- 361932
- 951758
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811737Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai211332Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081143Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61033- 531015