Antakaapas vinkkejä kyseisestä hotellista ja Sharmista! Kannattaako puolihoito? ym. ym. ...
Ihan kaikki vinkit hotellista tervetulleita!
Hilton Dreams Villas, Sharm
2
484
Vastaukset
- Antti
Moi... mäki oon lähös marraskuus egyptiin... ;P sharmiin... kyl se puoli hoito kannattaa ottaa..ni ei tartte paljo muuta safkaa sit sielt ostaa ku siel on niin kuuma et ei siel oo oiken nälkä... illal ja aamul ku syö ni pärjää päivän ihan helposti pelkäl juomisell... =) ja kyl sinne uskaltaa lähtee... ainaki viell... =)
- Mary
Just tultiin 22.10 Hilton Dreams 2mh oh k 2kylppäriä huoneistosta. Ihan mukava huoneisto, ilmastointi joka huoneessa erikseen, 3 telkkaria-30 kanavaa, keittiössä keittolevyt, mikro, jääkaappi ja kahvinkeitin. Hotelli on laajalla alueella pienistä rakennuksista koostuva kompleksi, puolihoitoa ei meillä ollut, syötiin poolbaarista lähinnä lounasta. Ruoka oli ihan kelvollista snack -tyyppistä; pizzaa, fish and chips jne. Palvelu toimii ja pikkolot kantaa laukkuja mennen tullen jne.
Uima-altaalta saa pyyhepojalta pyyhkeet ja rannalle mennessä Hilton Fayrez -hotellin pojilta rantapyyhkeet, eli omia ei todellakaan tarvitse raahata mukana. Altaita on vähän joka puolella, suurin allas hotellin päärakennuksen yhteydessä ja pienempiä pitkin aluetta. Rannalle mentäessä kannattaa olla paikalla ennen klo 9, muuten voi olla hiukan vaikea löytää tuoleja.
Yleisesti ottaen hyvä hotelli, jos huoneesta puuttuu jotain, tai joku brakaa, niin soitto vain ja pojat juoksee paikalle. Siivooja käyttää n. tunnin/kämppä siivoukseen päivittäin eli vaihtaa lakanat ja tiskaa joka päivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892