mollissa...

ex pena

Jatkuvasti hakee eräs yrittäjä kuskia mattojen ja virvoitusjuomien ajoon pk seudulle.kertokaa työtä tehneet onko homma todella niin kauheaa ettei siihen löydy tekiää.???en kaipaa spekulaatiota onko firma hyvä vai huono vai mitä on.mutta jos joku työtä tehnyt osaa kertoa työstä oman mielipiteensä olisin kiinnostunut lukemaan.amattikoulu rekkapenat ja muut puukenkä/puupäät voivat siirtyä huoletta muihin aiheisii.jos kerrankin puhuttaisiin asiaa??!!

16

390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pask Mest

      Hakeehan L0un@a1j@k€lu myös turussa kuskia yhtenään...Työpäivät on kyllä noin 10 tuntia päivässä... mutta SEHÄN ON IHAN NOMRAALIA KULJETUSALALLA. Lisäksi auto on uuden karhea ja pääsee kotiin jo 12:00 joten koko päivä aina edessä silti vapaalla.

      • Tyhm, tyhmempi,Nolo Sika

        Miksi sinä perkeleen puupää Nolo Sika osallistut kirjoitteluihin kun et tälläkään kertaa kyennyt vastaamaan itse kysymykseen?? Sinä olet kertonut ettet ressukkana halua tehdä työtä kuin mahdollisimman vähän. Työkkärin päivärahoilla haluat loisia vähän väliä kun pomo on sinut suututtanut ja sitten hetken itkupotkuraivareiden ja tasajalkaa hyppisten jälkeen itkusilmässä taas kerran pyydät loparin. Pysy vittu pois näistä aikuisten keskusteluista. Ketään ei kiinnosta pienten mikkihiirien ja jatkuvasti kaikista asioista valittavien mielipiteet!!


      • https://www.youtube.
        Tyhm, tyhmempi,Nolo Sika kirjoitti:

        Miksi sinä perkeleen puupää Nolo Sika osallistut kirjoitteluihin kun et tälläkään kertaa kyennyt vastaamaan itse kysymykseen?? Sinä olet kertonut ettet ressukkana halua tehdä työtä kuin mahdollisimman vähän. Työkkärin päivärahoilla haluat loisia vähän väliä kun pomo on sinut suututtanut ja sitten hetken itkupotkuraivareiden ja tasajalkaa hyppisten jälkeen itkusilmässä taas kerran pyydät loparin. Pysy vittu pois näistä aikuisten keskusteluista. Ketään ei kiinnosta pienten mikkihiirien ja jatkuvasti kaikista asioista valittavien mielipiteet!!

        Pointti on se, että ne "mollissa" hakavat on 90% noita paska paikkoja


      • ex pena
        https://www.youtube. kirjoitti:

        Pointti on se, että ne "mollissa" hakavat on 90% noita paska paikkoja

        Tuo ikävä kyllä melko totta.


    • Asiatekstiä?

      Olin itse joskus junnuna ko. yrityksen listoilla yhden päivän...jeps luitte oikein. Olin juuri saanut kortin ja aloittelin uraani liikenteessä. Silloinen "oikea" käsi, eli työnjohtaja tai vastaava oli melko sanaton ja minä hyvin kokematon....siinä paiskittiin päivää menemään ja päivän lopuksi mies tokaisi, etten ole oikea ihminen ko. toimeen. No, en varmasti ollut kokenut, joten se siitä sitten. Pääsin kuin pääsinkin jatkamaan uraani toiselle yritykselle jossa palvelin 1,5 vuotta ilman sen suurempiä hässäköitä. Minusta aiheen yrityksen Omistaja on sympaattinen hemmo. Perheellinen ja rauhallinen, toista maata oli työnjohtaja tai mikä lie vaalea lyhyt ja amisviikset

      Luulen , että kyseinen homma on melko raskasta. Päivä aloitellaan Limujen ja oluiden kanssa ja sitten vaihdetaan mattoihin. Se jos mikään syö miestä. Minua ei haittaa, jos päivän rytmiin kuuluu ja kuuluu yhden tukun tai asiakkaan tavaraa, mutta kahden eri.... se ei aikataulullisesti onnistu, ei ainakaan nykyisellä työlainsäädännöllä mitenkään helposti. Loppuun palaminen on vääjäämätöntä.

      Näin perheellisenä tiedän, että vuoron on loputtava klo 16:30, koska päiväkoti menee kiinni klo 17. Siinä ei keskustelut auta. Tiedän että jotkut työnantajat perheellisinä itsekin eivät jousta ikinä, joten miehen vaihtuminen saattaa hyvinkinjohtua siitäkin. Toivon kuitenkin ko. yritykselle hyvää, edes sen tähden, että omistaja on syppis hemmo.

      • nappisuoritus

        Siinäpä teille asiallinen vastaus.onnittelut kysyjälle ja vastaajalle


      • vuoropäivähoito

        Vuoropäivähoito on keksitty. Meillä emäntä myyjänä. Kauppa on auki 8-21, joten työvuorot osuvat 7.50-21.20 välille. Itsellä täysperän ratissa työvuoroja kaikkina vuorokaudenaikoina. Enää ei ole kuin nuorimmainen päivähoidossa, mutta kaksi vanhintakin on vuoropäiväkodissa aikanaan olleet. Vuoropäivähoito on kunnan järjestettävä, jos sille on tarve.


    • bbbbbböööö

      Nää on juuri ne hommat joissa tarvitaan vahva selkä ja tyhmä pää. Sori...
      kokeiltu on noikin hommat

      • siis täh?

        Ei siinä tarvi itseään päähän potkia, se on oiva duuni työtä pelkäämättömälle. Täytyy vain liittyä esim AKT:hen ja ilmoittaa työnantajalle, että nyt asiat hoidetaan laillisesti ja oikein, jos saat monoa, niin AY hoitaa selvitykset. Olen jo saanut tarpeekseni riisto työnantajista, mutten enää tee sen enempää, kuin kukaan muukaan laillinen duunari.... miksi pitäisi?


    • Muistutus!

      Ja muistutuksena ammattiyhdistyksiin kuulumattomille siipeilijöille ettei yksityinen työttömyyskassa kuten esim. Loimaan kassa tule kenenkään palkkoja perimään kusettavalta työnantajalta puhumattakaan että kyseiset kassat avustaisivat työntekijää käräjillä oikeustoimissa tai niiden kulujen maksamisissa.

    • huonoselkäinen

      Ei tollaset ota kuin nuoria poikia töihin. Ne ei uskalla ajaa etujaan. Aina löytyy syy laittaa poika kävelemään jos alkaa hankalaksi.

      • siwasta seurannut

        Tollaset kympin tunti isäntien touhu tappaa ammattilaisten kiinnostuksen alaan.sitten samat pussihousut selvittää suu vaahdossa ku ei saa kuskeja.todella surullista katsottavaa.kyllä parjattu direktiivi koulutus muutaman elämys matkaajan kelkasta pudottaa.mutta onhan noita pakko ajaa rekkaa vaikka ilmaseks tyyppejä vielä paljon


      • persevakopanaali
        siwasta seurannut kirjoitti:

        Tollaset kympin tunti isäntien touhu tappaa ammattilaisten kiinnostuksen alaan.sitten samat pussihousut selvittää suu vaahdossa ku ei saa kuskeja.todella surullista katsottavaa.kyllä parjattu direktiivi koulutus muutaman elämys matkaajan kelkasta pudottaa.mutta onhan noita pakko ajaa rekkaa vaikka ilmaseks tyyppejä vielä paljon

        Ei pakkoajaarekkaa tyypit lähe jakari hommii.sen takii siel viellä vähä paremmat palkat ku kontin ajussa.konttii ku pääsee ajaa uudel niittihyttä väliteli topline volvol ni voi huoletta tehä ilmaseks ku saa kuunella ku fullerin v8 laulaa ja syödä höyräreitä niin paljo ku jaksaa


      • niittihyttä
        persevakopanaali kirjoitti:

        Ei pakkoajaarekkaa tyypit lähe jakari hommii.sen takii siel viellä vähä paremmat palkat ku kontin ajussa.konttii ku pääsee ajaa uudel niittihyttä väliteli topline volvol ni voi huoletta tehä ilmaseks ku saa kuunella ku fullerin v8 laulaa ja syödä höyräreitä niin paljo ku jaksaa

        Loistava ja analyytinen tapa käsitellä asioita sinulla. Lisäksi lauserakenne on selkeä .


    • zxdfghjk

      homot vittuu saatana äpärät teiltä vaa henki pois perkele loppuu kitinä saana

      • saana höh

        Ja neropatti jatkoi....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2545
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1907
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1568
    8. 75
      1479
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      111
      1396
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe