Keskustelu kehitysehdotus ylläpidolle

Moi.
Tässä kun paljon joutunut poisteleen joko keskusteluketjua tai kommentteja ketjuihin niin tuli mieleeni sellainen seikka, että onko ollut mielessä muokata hiukan sitä poistooperaatiota, nyt kun poistaa jonkun kommentin keskeltä ketjua joka ei ole sinne sopiva niin tällöin myös jokainen kommentti joka on poistetun alapuolella poistuu myös ja sitten niitä joutuu palautteleen sinne yksitellen.

Tehkää poistomahdollisuus vain niin että kun kommentit on ruksittu niin vain ruksitut kommentit poistuu, ei muut.

Sillä joku vastausketju on pitkä ja siellä välissä saattaa olla usein jotain asiatonta, niin se poistaa myös ne alemmat vastaukset vaikkeivät liittyisi mitenkään poistettaviin kommentteihin.

UGH olen puhunut

42

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu. Tämä on hyvä ajatus Godsmack. Itse nyt kyllä nolostuin, koska en ole hoksannut että ne asialliset voi palauttaa. Hups. Olen vaan pyytänyt palstalaisia olemaan tarkkana mihin kohtaan vastaavat, ettei asiallisia lähde asiattomien mukana pois,

      • Ja YP hoi, ei haittais vaikka rekkautuneet sais korjattua vaikka tunnin verran jälkeenpäin vielä kirjotuksiaan. Perfektionistina menetin nyt ehkä yöunet, koska edellinen viestini päättyi vahingossa pilkkuun. Eikä vastaukseksi käy, että lue viestit ennen kun lähetät, koska olen perfektionistin lisäksi hätähousu :D


      • Harvempi tunnustaa jos ei jotain tiedä =)
        Joo ne saa tosiaan erikseen palauteltua, mutta aikalaista huopaamista se on ja joutuu turhan kauan olemaan yhden keskusteluketjun kimpussa jos siellä on tälläsiä tilanteita.
        Etenkin jos ketjussa on kiivasta keskustelua niin se vaan pidentää aikaa jota ketjuun joutuu käyttämään. Siksi siihen turhautuu liian helposti.

        Asiat voidaan helpomminkin tehdä, ruksi jokaiseen poistettavaan kommenttiin ja ketjun alhaalta klikata poista niin poistuu vain valitut kommentit ja homma on ohi hetkessä =)


    • Sama meininki ollut palstalla, jatkuvasti ja kokoajan joutuu poistelemaan, tod. näköisesti pienen ryhmän älyttömyyksiä, ja siinä menee välillä asiallistakin keskustelua. Jonkin aikaa alussa pistin nastalla kiinni alkuun valittelut siitä, että asiallisiakin mahdollisesti poistuu asiattomuuksia putsatessa. Valtaosa tuntui asian ottavan positiivisesti, että yleensäkin putsataan. Luonnollisesti nuo muutama häirikköä edelleen välillä yrittelee sekoittaa palstaa, ja valitettavasti ovat silloin tällöin saaneet kommenttejani, eli olen antanut itseni provosoitua - mutta sehän on inhimmilistä, että välillä sonnan keskeltä pitää happeakin haukata ;)

      • Näin se menee =)
        Itse en hermostu oikeestaan mistään, enkä provosoidu,
        MUTTA saatan hiukan piikitellä ja olla ironinen =)

        Sen verran monta vuotta on tätä suomi24 touhua katsellut,
        että ei jaksa itseensä ottaa oikein mistään =)


    • Siirtoahan voi käyttää, s.e. viestiketjussa 1->2->3 siirtää viestin 3 suoraan viestin 1 alle ja poistaa viestin 2.

      Toki sekin näyttää hölmöltä, jos muuten asiallinen viesti 3 jotenkin viittaa viestiin 2.

    • Eli olet sitä mieltä että jos luotsi poistaa aloituksen tai vastauksen, näkyisi se samalla tavalla kuin käyttäjän poistama eli "käyttäjä on poistanut tämän viestin"

      • Häh? Lueppas alotus uudelleen =)


      • Godsmack kirjoitti:

        Häh? Lueppas alotus uudelleen =)

        En lue.

        Koita poistaa oma viesti tuolla "ilmoita asiaton viesti" vieressä olevalla nappulalla.... Haluaisitko siis että luotsin poistama viesti tekisi saman "lopputuloksen" eli vastaukset jäisi, ja viestin tilalla lukisi vain "poistettu"


      • kimlaa kirjoitti:

        En lue.

        Koita poistaa oma viesti tuolla "ilmoita asiaton viesti" vieressä olevalla nappulalla.... Haluaisitko siis että luotsin poistama viesti tekisi saman "lopputuloksen" eli vastaukset jäisi, ja viestin tilalla lukisi vain "poistettu"

        kimlaa, jospa nyt kummiskin lukisit vaan ton alotuksen Godsmackin uudelleen :D


      • kimlaa kirjoitti:

        En lue.

        Koita poistaa oma viesti tuolla "ilmoita asiaton viesti" vieressä olevalla nappulalla.... Haluaisitko siis että luotsin poistama viesti tekisi saman "lopputuloksen" eli vastaukset jäisi, ja viestin tilalla lukisi vain "poistettu"

        Älä sitten kommentoi jos et ymmärrä lukemaasi =)
        Olet hakoteillä ja pahasti.


      • miss.007 kirjoitti:

        kimlaa, jospa nyt kummiskin lukisit vaan ton alotuksen Godsmackin uudelleen :D

        "alotuksen Godsmackin"

        ...runolliseksi heittäytyi hän.


      • miss.007 kirjoitti:

        "alotuksen Godsmackin"

        ...runolliseksi heittäytyi hän.

        Runosuoni =)


      • Godsmack kirjoitti:

        Runosuoni =)

        Taitaa olla sulla paljon parempi ;)


      • Godsmack kirjoitti:

        Älä sitten kommentoi jos et ymmärrä lukemaasi =)
        Olet hakoteillä ja pahasti.

        Ei kannata toimia luotsinakaan, jos ei osaa poistaa viestejä =)

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/224#comment-0

        Edustaako tuo valvomallasi palstalla asiallista kirjoittelua =)


      • kimlaa kirjoitti:

        Ei kannata toimia luotsinakaan, jos ei osaa poistaa viestejä =)

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/224#comment-0

        Edustaako tuo valvomallasi palstalla asiallista kirjoittelua =)

        Kuules nyt kimmeli, tämä ei ole oikea paikka tähän keskusteluun.
        Jos et oikeesti tajua mitä tämä avaus tarkoittaa niin ole oikeasti hiljaa äläkä puutu tähän millään tavalla.

        Miten tuollanen on oikeesti päässyt luotsiski, ihmettelen.


      • kimlaa kirjoitti:

        Ei kannata toimia luotsinakaan, jos ei osaa poistaa viestejä =)

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/224#comment-0

        Edustaako tuo valvomallasi palstalla asiallista kirjoittelua =)

        Ja otappa tosiaan 2001 vuonna kirjoiteltuja ketjuja tänne, bravoo!!
        Sattuu oleen liikenne palstalla niin paljon päivälle poisteltavaa,
        ettei jaksa kaivella jotain 13 vuotta vanhoja juttuja.


      • miss.007 kirjoitti:

        Taitaa olla sulla paljon parempi ;)

        Tiedä häntä ;)


      • kimlaa kirjoitti:

        Ei kannata toimia luotsinakaan, jos ei osaa poistaa viestejä =)

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/224#comment-0

        Edustaako tuo valvomallasi palstalla asiallista kirjoittelua =)

        Tässä on nyt kyse väärinymmärryksestä. Koitan nyt itse selittää, kun minulla on ollut sama ongelma: Jos on pitkä viestiketju, jossa on paljon viestejä ja keskellä ketjua lukee "homoluotsi painu *ttuun, kyllä kaikki tietää että kilo jäätä on painavampaa kuin kilo vettä" ja sitten joku vastaa hänelle (eli painaa hänen viestinsä alla olevasta vastaa-painikkeesta) "kyllä, aloittaja on oikeassa. Kilo jäätä painaa vain kilon." Seuraava vastaa taas hänelle, että "mitä *vettii sä sönkkäät ei *ttu tasan paina *tanan idiootti!!!"

        Nyt kun poistat tuon asiattoman homoluotsi-viestin, niin kaikki nuo siihen liittyvät alla olevat viestit häviävät ja yksi asiallinen viesti menee mukana. Jotta saat asialliset viestit taas näkyviin, sinun täytyy palauttaa ne aina erikseen johonkin kohtaan keskustelua.

        Ymmärretty?

        Ryhmähali!!!


      • Godsmack kirjoitti:

        Tiedä häntä ;)

        Niin tiedänki!


      • Godsmack kirjoitti:

        Ja otappa tosiaan 2001 vuonna kirjoiteltuja ketjuja tänne, bravoo!!
        Sattuu oleen liikenne palstalla niin paljon päivälle poisteltavaa,
        ettei jaksa kaivella jotain 13 vuotta vanhoja juttuja.

        Tuo nyt oli SARKASMIA... Mutta miksi et poista tuota, oli vanha tai uusi


      • miss.007 kirjoitti:

        Tässä on nyt kyse väärinymmärryksestä. Koitan nyt itse selittää, kun minulla on ollut sama ongelma: Jos on pitkä viestiketju, jossa on paljon viestejä ja keskellä ketjua lukee "homoluotsi painu *ttuun, kyllä kaikki tietää että kilo jäätä on painavampaa kuin kilo vettä" ja sitten joku vastaa hänelle (eli painaa hänen viestinsä alla olevasta vastaa-painikkeesta) "kyllä, aloittaja on oikeassa. Kilo jäätä painaa vain kilon." Seuraava vastaa taas hänelle, että "mitä *vettii sä sönkkäät ei *ttu tasan paina *tanan idiootti!!!"

        Nyt kun poistat tuon asiattoman homoluotsi-viestin, niin kaikki nuo siihen liittyvät alla olevat viestit häviävät ja yksi asiallinen viesti menee mukana. Jotta saat asialliset viestit taas näkyviin, sinun täytyy palauttaa ne aina erikseen johonkin kohtaan keskustelua.

        Ymmärretty?

        Ryhmähali!!!

        Niin, ja jos "luotsipoisto" tuottaisi saman tuloksen kuin "käyttäjäpoisto" niin ne vastaukset jäisi näkyviin.


      • kimlaa kirjoitti:

        Niin, ja jos "luotsipoisto" tuottaisi saman tuloksen kuin "käyttäjäpoisto" niin ne vastaukset jäisi näkyviin.

        Nyt hei oikeesti, suksi nyt sinne saunan taakse ja pysy siellä.

        Mistä näitä oikeen sikiää, varmaan olet sama henkilö joka myös häiriköi suomi24 keskusteluissa jatkuvasti, asenne ainakin on sama.

        Nyt älä enään kirjota mitään aiheesta poikkeevaa tähän ketjuun.
        Aloita vaikka uusi ketju että "godis ei osaa selittää asioitansa niin,
        että tyhmäkin luotsi sen tajuaisi."


      • miss.007 kirjoitti:

        Tässä on nyt kyse väärinymmärryksestä. Koitan nyt itse selittää, kun minulla on ollut sama ongelma: Jos on pitkä viestiketju, jossa on paljon viestejä ja keskellä ketjua lukee "homoluotsi painu *ttuun, kyllä kaikki tietää että kilo jäätä on painavampaa kuin kilo vettä" ja sitten joku vastaa hänelle (eli painaa hänen viestinsä alla olevasta vastaa-painikkeesta) "kyllä, aloittaja on oikeassa. Kilo jäätä painaa vain kilon." Seuraava vastaa taas hänelle, että "mitä *vettii sä sönkkäät ei *ttu tasan paina *tanan idiootti!!!"

        Nyt kun poistat tuon asiattoman homoluotsi-viestin, niin kaikki nuo siihen liittyvät alla olevat viestit häviävät ja yksi asiallinen viesti menee mukana. Jotta saat asialliset viestit taas näkyviin, sinun täytyy palauttaa ne aina erikseen johonkin kohtaan keskustelua.

        Ymmärretty?

        Ryhmähali!!!

        Sä teet ihan turhaa työtä,
        samoin kuin hölmöläiset kantaessaan säkillä valoa pimeyteen,
        se vaan on luonnonlakien vastasta, niin tuntuu olevan tämäkin =)

        En hali kuin naisia, ryhmähali on hiukan pervoa =)


      • Godsmack kirjoitti:

        Nyt hei oikeesti, suksi nyt sinne saunan taakse ja pysy siellä.

        Mistä näitä oikeen sikiää, varmaan olet sama henkilö joka myös häiriköi suomi24 keskusteluissa jatkuvasti, asenne ainakin on sama.

        Nyt älä enään kirjota mitään aiheesta poikkeevaa tähän ketjuun.
        Aloita vaikka uusi ketju että "godis ei osaa selittää asioitansa niin,
        että tyhmäkin luotsi sen tajuaisi."

        Minä sentään luotsina poistan asiattomia viestejä, oli ne tullut ennen "minun tuloa" tai sen jälkeen, tuollain V:n viljely ei ole asiallista keskustelua millään muotoa.

        Ja ei, en aloita uutta ketjua, palstalla ei saa arvostella luotsien toimintaa kuten sinä rupeasit arvostelemaan minua.


      • Godsmack kirjoitti:

        Sä teet ihan turhaa työtä,
        samoin kuin hölmöläiset kantaessaan säkillä valoa pimeyteen,
        se vaan on luonnonlakien vastasta, niin tuntuu olevan tämäkin =)

        En hali kuin naisia, ryhmähali on hiukan pervoa =)

        Haha! :D Mut nyt loppu kuulkaas molemmat! Jos oisin nähnyt tälläsen keskustelun täällä heti ekana kun tulin luotsipalstalle, olisin kääntynyt heti ovella. Näitä saa lukea tuolla verhon toisella puolella tarpeeks. *vakavana*

        Nyt en ees pystyiskään halimaan, koska mua pussataan ja halitaan niin tuhannesti ja hoetaan "mää rakastan sua". Kaksvee :)


      • miss.007 kirjoitti:

        Haha! :D Mut nyt loppu kuulkaas molemmat! Jos oisin nähnyt tälläsen keskustelun täällä heti ekana kun tulin luotsipalstalle, olisin kääntynyt heti ovella. Näitä saa lukea tuolla verhon toisella puolella tarpeeks. *vakavana*

        Nyt en ees pystyiskään halimaan, koska mua pussataan ja halitaan niin tuhannesti ja hoetaan "mää rakastan sua". Kaksvee :)

        Onko henkilö soveltuva luotsiksi, jos ei poista viestejä joiden otsikossa mainitaan vittu (kiitos kirosanafiltterin, kukaan ei näe vahingossa minkä sanan sanoin ;)

        Eli jospa hän tulisi arvostelemaan muita vasta sitten kun on OMA homma hanskassa


      • kimlaa kirjoitti:

        Onko henkilö soveltuva luotsiksi, jos ei poista viestejä joiden otsikossa mainitaan vittu (kiitos kirosanafiltterin, kukaan ei näe vahingossa minkä sanan sanoin ;)

        Eli jospa hän tulisi arvostelemaan muita vasta sitten kun on OMA homma hanskassa

        Häh höh ja heippa!


      • kimlaa kirjoitti:

        Onko henkilö soveltuva luotsiksi, jos ei poista viestejä joiden otsikossa mainitaan vittu (kiitos kirosanafiltterin, kukaan ei näe vahingossa minkä sanan sanoin ;)

        Eli jospa hän tulisi arvostelemaan muita vasta sitten kun on OMA homma hanskassa

        Kimmeli hei, et varmaan huomannut että itse alotit tämän shown ja arvostelun,
        ole hyvä ja lopeta se myös.


      • Godsmack kirjoitti:

        Kimmeli hei, et varmaan huomannut että itse alotit tämän shown ja arvostelun,
        ole hyvä ja lopeta se myös.

        Ei se kyllä mun kirjoittama viesti ole... Tuohon aikaan ei tainut olla mahdollista edes rekisteröidä nimeä keskusteluun.

        Pointtiin, et ole sinä(kään) sopiva luotsi koska annat tuollaisen törkyn olla palstalla


      • kimlaa kirjoitti:

        Ei se kyllä mun kirjoittama viesti ole... Tuohon aikaan ei tainut olla mahdollista edes rekisteröidä nimeä keskusteluun.

        Pointtiin, et ole sinä(kään) sopiva luotsi koska annat tuollaisen törkyn olla palstalla

        Missä kimmeli sun inkkarit on, ei ainakaan samassa kaneetissa.
        Laitappa mulle proffuun viestiä niin käydään nämä tänne kuulumattomat keskustelut sitten yv:llä


      • Godsmack kirjoitti:

        Missä kimmeli sun inkkarit on, ei ainakaan samassa kaneetissa.
        Laitappa mulle proffuun viestiä niin käydään nämä tänne kuulumattomat keskustelut sitten yv:llä

        Miksi asiattomat viestit ei poistu? koska mä huomasin sen?

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/1242241


      • Tarjoo mullekkin.


      • lindqvist kirjoitti:

        Tarjoo mullekkin.

        Ole hyvä. Toivotaan et täs on onnellinen loppu! :) Heeei, älä syä kaikkia!!


    • Kimla, jos sä tästä viestistä vedit jotain omia johtopäätöksiä niin se oli osoitettu missille =)

      "Sä teet ihan turhaa työtä,
      samoin kuin hölmöläiset kantaessaan säkillä valoa pimeyteen,
      se vaan on luonnonlakien vastasta, niin tuntuu olevan tämäkin =)

      En hali kuin naisia, ryhmähali on hiukan pervoa =)"

      Rupesin vaan ajatteleen samalla tasolla kanssasi ja mietin jos sait käsityksen että olisin tolla tarkoittanut luotsitehtävien hoitamista ja jos on näin niin se ei tosiaan ollut vastausta niihin asioihin.

      • Ryhmähali mitään pervoa ole, ole nyt hiljaa ja anna se ryhmähali. :P


      • lindqvist, ehkä me ei ikinä saada tietää miten tää loppuu! Ei ainakaan haleihin!

        No mut hyvä juttu jos puhutte asian selväks keskenänne yksäreillä G & K, olen varma että asiat menee parhain päin :) Luulen edelleen että kyse on vaan väärinkäsityksistä. Tukekaamme toisiamme!

        Minä olen vaan G:n kanssa samaa mieltä aloituksen suhteen, niin tuntui että munki näkemystä siis huutodissataan :D


      • lindqvist kirjoitti:

        Ryhmähali mitään pervoa ole, ole nyt hiljaa ja anna se ryhmähali. :P

        Jos olisi vastakkaista sukupuolta se ryhmä niin voisin jopa harkita =)


      • miss.007 kirjoitti:

        lindqvist, ehkä me ei ikinä saada tietää miten tää loppuu! Ei ainakaan haleihin!

        No mut hyvä juttu jos puhutte asian selväks keskenänne yksäreillä G & K, olen varma että asiat menee parhain päin :) Luulen edelleen että kyse on vaan väärinkäsityksistä. Tukekaamme toisiamme!

        Minä olen vaan G:n kanssa samaa mieltä aloituksen suhteen, niin tuntui että munki näkemystä siis huutodissataan :D

        Juurikin näin.
        On typerää ensin valita ketjusta poistettava viesti ja poistaa se, sen jälkeen alkaa valitsemaan niitä viestejä jotka täytyy palauttaa jos ne ovat asiallisia.

        Eli siis helpoin keino tälle on se, että VAIN ruksatut kommentit poistuvat ja muut jäävät, näin ollen yhden ketjun kanssa ei kulu tarpeetonta aikaa.


    • Jännä, että tässä on haluttu helpotusta poistettavien viestien toteuttamiseen ja siihen miten ja mitkä viestit poistuu.

      Valitettavan huono käytäntö keskustella, jos ei oikeasti ole halukas lukemaan viestin avausta uudelleen, koska tällöin ei voi olla täysin varma, mikä oli koko viestiketjun alkuperäinen idea ja viestin sisältö. Nyt on selvästi jäänyt joko lukematta tai lukeminen ymmärtämättä. Poistettaviin viesteihin tarvittaisiin kyllä monenlaisia työkaluja, kuten mahdollisuuden valita kokonaisesta poistuvasta viestiketjusta ne siihen jäävät asialliset keskustelut välistä, kuten myös saada paremmin toimivat ryhmäpoisto työkalut, kun johonkin yli 30 keskustelun viestiketjuun tulee omana vastauksena tai keskusteluun vastauksena pelkkä nosto.

      Sitten kun muistetaan mikä on asiallinen viesti, keskusteluhan saattaa olla hyvin vivahteikas, tunteikas ja kiivas, joten pelkkä voima- tai kirosana keskustelussa ei tee sitä asiattomaksi, eli kyllä se asia on näin, vaikka siitä kuinka paska olo kenelle tahansa tulisi. :P

      • Jee mua ymmärsi toinenkin =D

        Joo ei jokaista vee sanaa tartte olla poistamassa, mutta jos se kohdistuu toiseen loukkaavana niin silloin ainakin itse poistan välittömästi,
        ja taasen jos aloitus poikkeaa täysin palstasta vaikka kirjoittaja sen sinne halusikin niin sen siirrän kyllä omalle palstalleen, eli en poista kun ei kuulu palstaan.

        Skoda palstalla hyvin yleistä että sinne tulee joku bemari tai mesemies avaan keskustelua joka koskee enimmäkseen esim bemua, niin siirrän sen vaan bemari osastolle ja näin on vältytty skoda palstalla aiheettomasta trollista =D

        Anteeksi niille luotseille joiden palstoille olen niitä siirtänyt =D
        Vielä kun jaksaisi ettiä vitsipalstan niin saisi sinnekin siirtää osan skoda-palstalle tulleita viestejä, siis oikeita vitsejä, nehän kuuluu huumoripalstalle =D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      349
      4201
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      280
      2384
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1703
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      102
      1485
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1433
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1287
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1265
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      56
      1142
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1084
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1026
    Aihe