Mitä mielt ootte jos lapsellanne on dildo? Itse oon nyt 14 ja mulla on yks... Äiti ei tiedä viel..
Ei kai siin oo mitään pahaa? Itse ainakin tykkään siit tosi paljon. =)
Jos ihmettelette mist oon saanu sen, niin mun kaveri anto sen mulle kun täytin 14.
Dildo?
5
3520
Vastaukset
- äiti
Jos hormoonit jo noin kovasti hyrrää ja tiedän, että hyrrää, on kai se parempi, että on dildo kuin aito vehje tuossa iässä. En itse tiedä miten reagoisin äitinä jos saisin tietää lapsellani olevan dildo. Kai osa jännitystä ja iloa on juuri se, että äiti ei tiedä. Eihän se kiva enää olisikaan jos siihen julkisen luvan saisi...? Harjoittele pois vaan, mutta muista hygienia!!!
- mamiska
Ja höpö höpö
- mamma
mitäs kummaa tossa on? kuten aikasemminkin mainittiin niin parempi dildo kuin aito vehje. dildosta ei ainakaan tuu raskaaksi eikä saa sukupuolitauteja. nyt kun olet alkanut kiinnostumaan seksistä niin toivottavasti kiinnostuksesi riittää opiskelemaan sukupuolitaudeista ja ehkäisystä. kokemuksen syvällä rintaäänellä voin neuvoa et asioista kannattaa ottaa selvää ENNEN kuin menkat on myöhässä tai alapää alkaa kukkia..ja ootkin varmasti jemmannut dildos sellaiseen paikkaa ettei mammas sitä löydä vahingossakaan? ;)
- jou
vittu onko teiän pikku tyttöjen aina pakko kertoa kaikki äitille
- Anonyymi00005UUSI
DILDI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2377183Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1393641Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1132132- 261348
- 321344
Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy251268Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3211120Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.141972Milloin palaat
Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️23908Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä7877