Mitä mielt ootte jos lapsellanne on dildo? Itse oon nyt 14 ja mulla on yks... Äiti ei tiedä viel..
Ei kai siin oo mitään pahaa? Itse ainakin tykkään siit tosi paljon. =)
Jos ihmettelette mist oon saanu sen, niin mun kaveri anto sen mulle kun täytin 14.
Dildo?
5
3885
Vastaukset
- äiti
Jos hormoonit jo noin kovasti hyrrää ja tiedän, että hyrrää, on kai se parempi, että on dildo kuin aito vehje tuossa iässä. En itse tiedä miten reagoisin äitinä jos saisin tietää lapsellani olevan dildo. Kai osa jännitystä ja iloa on juuri se, että äiti ei tiedä. Eihän se kiva enää olisikaan jos siihen julkisen luvan saisi...? Harjoittele pois vaan, mutta muista hygienia!!!
- mamiska
Ja höpö höpö
- mamma
mitäs kummaa tossa on? kuten aikasemminkin mainittiin niin parempi dildo kuin aito vehje. dildosta ei ainakaan tuu raskaaksi eikä saa sukupuolitauteja. nyt kun olet alkanut kiinnostumaan seksistä niin toivottavasti kiinnostuksesi riittää opiskelemaan sukupuolitaudeista ja ehkäisystä. kokemuksen syvällä rintaäänellä voin neuvoa et asioista kannattaa ottaa selvää ENNEN kuin menkat on myöhässä tai alapää alkaa kukkia..ja ootkin varmasti jemmannut dildos sellaiseen paikkaa ettei mammas sitä löydä vahingossakaan? ;)
- jou
vittu onko teiän pikku tyttöjen aina pakko kertoa kaikki äitille
- Anonyymi00005
DILDI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115916- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten281682- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist40532- 72483