Mitä mielt ootte jos lapsellanne on dildo? Itse oon nyt 14 ja mulla on yks... Äiti ei tiedä viel..
Ei kai siin oo mitään pahaa? Itse ainakin tykkään siit tosi paljon. =)
Jos ihmettelette mist oon saanu sen, niin mun kaveri anto sen mulle kun täytin 14.
Dildo?
5
3894
Vastaukset 5
- äiti
Jos hormoonit jo noin kovasti hyrrää ja tiedän, että hyrrää, on kai se parempi, että on dildo kuin aito vehje tuossa iässä. En itse tiedä miten reagoisin äitinä jos saisin tietää lapsellani olevan dildo. Kai osa jännitystä ja iloa on juuri se, että äiti ei tiedä. Eihän se kiva enää olisikaan jos siihen julkisen luvan saisi...? Harjoittele pois vaan, mutta muista hygienia!!!
- mamiska
Ja höpö höpö
- mamma
mitäs kummaa tossa on? kuten aikasemminkin mainittiin niin parempi dildo kuin aito vehje. dildosta ei ainakaan tuu raskaaksi eikä saa sukupuolitauteja. nyt kun olet alkanut kiinnostumaan seksistä niin toivottavasti kiinnostuksesi riittää opiskelemaan sukupuolitaudeista ja ehkäisystä. kokemuksen syvällä rintaäänellä voin neuvoa et asioista kannattaa ottaa selvää ENNEN kuin menkat on myöhässä tai alapää alkaa kukkia..ja ootkin varmasti jemmannut dildos sellaiseen paikkaa ettei mammas sitä löydä vahingossakaan? ;)
- jou
vittu onko teiän pikku tyttöjen aina pakko kertoa kaikki äitille
- Anonyymi00005
DILDI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.561582Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt211206- 93997
- 85751
- 40716
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.21549- 27530
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?55483- 27466
Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30433