Dildo?

Minnie

Mitä mielt ootte jos lapsellanne on dildo? Itse oon nyt 14 ja mulla on yks... Äiti ei tiedä viel..
Ei kai siin oo mitään pahaa? Itse ainakin tykkään siit tosi paljon. =)
Jos ihmettelette mist oon saanu sen, niin mun kaveri anto sen mulle kun täytin 14.

5

3894

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äiti

Jos hormoonit jo noin kovasti hyrrää ja tiedän, että hyrrää, on kai se parempi, että on dildo kuin aito vehje tuossa iässä. En itse tiedä miten reagoisin äitinä jos saisin tietää lapsellani olevan dildo. Kai osa jännitystä ja iloa on juuri se, että äiti ei tiedä. Eihän se kiva enää olisikaan jos siihen julkisen luvan saisi...? Harjoittele pois vaan, mutta muista hygienia!!!

• mamiska

Ja höpö höpö

• mamma

mitäs kummaa tossa on? kuten aikasemminkin mainittiin niin parempi dildo kuin aito vehje. dildosta ei ainakaan tuu raskaaksi eikä saa sukupuolitauteja. nyt kun olet alkanut kiinnostumaan seksistä niin toivottavasti kiinnostuksesi riittää opiskelemaan sukupuolitaudeista ja ehkäisystä. kokemuksen syvällä rintaäänellä voin neuvoa et asioista kannattaa ottaa selvää ENNEN kuin menkat on myöhässä tai alapää alkaa kukkia..ja ootkin varmasti jemmannut dildos sellaiseen paikkaa ettei mammas sitä löydä vahingossakaan? ;)

• jou

vittu onko teiän pikku tyttöjen aina pakko kertoa kaikki äitille

• Anonyymi00005

DILDI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      56
      1582
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      21
      1206
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      997
    4. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      85
      751
    5. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      40
      716
    6. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      21
      549
    7. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      27
      530
    8. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      55
      483
    9. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      27
      466
    10. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      433
    Aihe