Olen siis 14v poika, jolla on oikea kives paljon isompi kuin vasen kives. Kivekseni on myös hieman arka kun sitä vaikka painelee. En ole käynyt lääkärissä tämän takia mutta täytyisikö minun mennä? Olen googlettanut asiaa mutta en oikein ole löytänyt samanlaisia vaivoja mitä minulla on :(
Olin eilen lääkärissä vatsavaivojen takia, siellä todettiin että en ollut juonut tarpeeksi paljon. Voiko tämä kives ongelma johtua siitä?
Oikea kives isompi kuin vasen
4
639
Vastaukset
- 14v poika
Ai niin ja huomasin tämän vaivan ennen lääkäriin menoa eli sunnuntai-maanantai yönä
- aaww
Toinen kives on yleensä isompi ja saattaa roikkua myös alempana. Tuskinpa sinulla on muuta kuin murrosiän tuomat muutokset kehossa...seuraa asiaa ja jos kives kipeytyy/vaivaa mielenrauhaa, niin sitten lääkäriin. Sitä vartenhan ne lääkärit ovat, urologi osaa varmasti auttaa asiassa :)
- 14v poika
aaww kirjoitti:
Toinen kives on yleensä isompi ja saattaa roikkua myös alempana. Tuskinpa sinulla on muuta kuin murrosiän tuomat muutokset kehossa...seuraa asiaa ja jos kives kipeytyy/vaivaa mielenrauhaa, niin sitten lääkäriin. Sitä vartenhan ne lääkärit ovat, urologi osaa varmasti auttaa asiassa :)
Juu kiitti. Toi kyllä huojensi mieltä paljon
- juputtaja
Joo siis normisettiä. Samanikäsenä olin paniikissa kun kivekset näytti liikkuvan. Itseasiassa kyllä ne vähän siellä muljuaa itekseenkin, mutta pääasiassa kyse oli kivespussin reagoimisesta ulkolämpötilaan. :D
Kaikkee ne kassit keksii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1394735Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv772706Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?851717Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91186- 48924
- 66902
- 21883
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122873Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75862Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50799