Olen siis 14v poika, jolla on oikea kives paljon isompi kuin vasen kives. Kivekseni on myös hieman arka kun sitä vaikka painelee. En ole käynyt lääkärissä tämän takia mutta täytyisikö minun mennä? Olen googlettanut asiaa mutta en oikein ole löytänyt samanlaisia vaivoja mitä minulla on :(
Olin eilen lääkärissä vatsavaivojen takia, siellä todettiin että en ollut juonut tarpeeksi paljon. Voiko tämä kives ongelma johtua siitä?
Oikea kives isompi kuin vasen
4
698
Vastaukset
- 14v poika
Ai niin ja huomasin tämän vaivan ennen lääkäriin menoa eli sunnuntai-maanantai yönä
- aaww
Toinen kives on yleensä isompi ja saattaa roikkua myös alempana. Tuskinpa sinulla on muuta kuin murrosiän tuomat muutokset kehossa...seuraa asiaa ja jos kives kipeytyy/vaivaa mielenrauhaa, niin sitten lääkäriin. Sitä vartenhan ne lääkärit ovat, urologi osaa varmasti auttaa asiassa :)
- 14v poika
aaww kirjoitti:
Toinen kives on yleensä isompi ja saattaa roikkua myös alempana. Tuskinpa sinulla on muuta kuin murrosiän tuomat muutokset kehossa...seuraa asiaa ja jos kives kipeytyy/vaivaa mielenrauhaa, niin sitten lääkäriin. Sitä vartenhan ne lääkärit ovat, urologi osaa varmasti auttaa asiassa :)
Juu kiitti. Toi kyllä huojensi mieltä paljon
- juputtaja
Joo siis normisettiä. Samanikäsenä olin paniikissa kun kivekset näytti liikkuvan. Itseasiassa kyllä ne vähän siellä muljuaa itekseenkin, mutta pääasiassa kyse oli kivespussin reagoimisesta ulkolämpötilaan. :D
Kaikkee ne kassit keksii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1372001
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1291639Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11506Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras881423- 321391
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1321214Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet501100- 241099
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221021- 51894