Oikea kives isompi kuin vasen

14v poika

Olen siis 14v poika, jolla on oikea kives paljon isompi kuin vasen kives. Kivekseni on myös hieman arka kun sitä vaikka painelee. En ole käynyt lääkärissä tämän takia mutta täytyisikö minun mennä? Olen googlettanut asiaa mutta en oikein ole löytänyt samanlaisia vaivoja mitä minulla on :(

Olin eilen lääkärissä vatsavaivojen takia, siellä todettiin että en ollut juonut tarpeeksi paljon. Voiko tämä kives ongelma johtua siitä?

4

459

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14v poika

Ai niin ja huomasin tämän vaivan ennen lääkäriin menoa eli sunnuntai-maanantai yönä

• aaww

Toinen kives on yleensä isompi ja saattaa roikkua myös alempana. Tuskinpa sinulla on muuta kuin murrosiän tuomat muutokset kehossa...seuraa asiaa ja jos kives kipeytyy/vaivaa mielenrauhaa, niin sitten lääkäriin. Sitä vartenhan ne lääkärit ovat, urologi osaa varmasti auttaa asiassa :)

• 14v poika
        aaww kirjoitti:

Toinen kives on yleensä isompi ja saattaa roikkua myös alempana. Tuskinpa sinulla on muuta kuin murrosiän tuomat muutokset kehossa...seuraa asiaa ja jos kives kipeytyy/vaivaa mielenrauhaa, niin sitten lääkäriin. Sitä vartenhan ne lääkärit ovat, urologi osaa varmasti auttaa asiassa :)

Juu kiitti. Toi kyllä huojensi mieltä paljon

• juputtaja

Joo siis normisettiä. Samanikäsenä olin paniikissa kun kivekset näytti liikkuvan. Itseasiassa kyllä ne vähän siellä muljuaa itekseenkin, mutta pääasiassa kyse oli kivespussin reagoimisesta ulkolämpötilaan. :D

Kaikkee ne kassit keksii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      156
      6899
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      33
      4033
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      114
      2022
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      61
      1906
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      82
      1446
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      193
      1444
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1091
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      13
      984
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      979
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      947
    Aihe