http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288724392202.html
Yksi parhaista koomikoista maailmassa. Monta hyvää roolia tehnyt elokuvissaan.
RIP Robin Williams :(
9
177
Vastaukset
- Niin se vain on
Kyllä,
Parempi näyttelijä kuin kaikki suomalaiset ns. näyttelijät yhteensä. - Veteranfan
Robin Williams ei tehnyt huonoja elokuvia.
Neron pois meno oli yllätys,tuhlattuja lahjoja jäädään kaipaamaan.
Fisher King(1991) oli mielestäni Williamsin paras leffa.- Jane Hill.
Omakin suosikkini on Fisher King.
Loistava.
- Aladdinin henki
Minunkaan mielestä Robin Williams ei tehnyt yhtäkään huonoa elokuvaa. Oli monipuolinen lahjakkuus, verbaalinen komiikassaan ja aito draamaelokuvissaan. Jopa hänen tekemänsä äänihahmot piirretyissä olivat huikeita. Hän taisi laittaa itselleen riman korkealle, teki parhaansa joka asiassa mihin ryhtyi. Nyt sitten uutisoitiin että sairasti Parkinsonin sairautta masennuksen lisäksi. Minusta on jotenkin raakaa miten hänen kuolintapansakin on ilmoitettu julkisuuteen. Epätoivoisen ihmisen epätoivoinen teko. Rauha hänen muistolleen. Hän ei varmaan oikein tajunnut miten korkealle monet hänet arvostivat, ihmisenä ja näyttelijänä ja stand-up koomikkona.
- Arkiston kätköistä
Robin Williams oli mukana tässä musiikkivideossa, moni ei varmaan edes muista hänen esitystään.
http://m.youtube.com/watch?v=d-diB65scQU - Mattila
Kyllä Williamsin hienolle uralle sattui joitakin huteja. Esim. Kippari-Kalle vuodelta 1980. Ok, onhan Williams ja Shelley Duvall aivan kuin ilmetyt Kalle ja Olga, mutta itse leffa on imelillä lauluilla höystetty sekamelska.
Mites muuten Patch Adams? En ole nähnyt sitä, mutta se sai aikoinaan negatiivisen vastaanoton kriitikoilta. Onko katsomisen arvoinen?
Harmi, että Williams ei aikoinaan ottanut vastaan Arvuuttajan roolia. Olisi ollut huomattavasti maltillisempi kuin Jim Carrey. - BLOOD IS LIFE
Robin Williams R.I.P. oli tosi hyvä näyttelijä ja mun mielestä Patch Adams on sen paras leffa. Se toinenkin leffa jossa se on lääkäri on myös ihan hyvä eikä oikeestaan o mitään huonoa leffaa edes tehny
- BLOOD IS LIFE
Heräämisiä se oli se toinen hyvä elokuva jossa näyttelee lääkäriä. Kohtahan tulee joku sarjakin jossa näytteli.
- Surullista...
Minä en oikeastaan ole katsonut mitään Robin Williamsin elokuvaa, paitsi Yö museossa -elokuvat, jossa oli yhtenä päänäyttelijänä. Harmittaa, nyt ne eivät välttämättä pysty tekemään uusia Yö museossa -leffoja, ainakin samalla näyttelijällä... Olen tosi suuri kyseisen elokuvan fani, en siis varsinaisesti näyttelijöiden, mutta itketti ilta/yö saatuani tietää että Robin Williams on nyt R.I.P. Onhan se kamalaa, ja ymmärrän tosissaan kyseisen henkilön faneja, hän oli ihana ja hyvä näyttelijä tuossa minun fanittamassa elokuvassa, ja varmasti muissakin leffoissa.
Rest in peace, Robin Williams :'(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk336981Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin213340Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521460Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_221391Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.281356PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1791340- 1421199
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport511133- 39966
Kehumisesta voi saada sakkoja?
Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v160937