Detur perui Egyptin matkojaan

Liinu

Moi!

Meillä oli varattuna Deturin Egyptin matka Hurghadaan ja yhtäkkiä ei olekaan! Detur perui kaikki torstain lentonsa välillä 28.10-10.2 "Egyptin matkojen ylitarjonnan" vuoksi! Ottaa todella paljon päähän! Töistä ja muista syistä johtuen lähtöpäivä on tarkoin rajattu eikä Deturin ehdottama lähdön vaihto lauantaille onnistu. Lisäksi ärsyttää todella paljon se, että aikaisemmin syksyllä tuli valittua juuri Detur, sillä ennakkovaraajan etu (kahdelta 100e) menee nyt sivu suun! Kyllä sillä rahalla jo vähän lomalla hummailisikin.. ;)

Toisaalta alkoi mietityttää koko Egyptiin lähtö, sillä matkatoimistossa, jonne soitin, sanottiin, että peruminen johtuu pommi-iskusta. Aloinkin katselemaan kyseiselle päivälle Kanarian matkoja. Ehtii kai sinne Egyptiin myöhemminkin, kun tilanne ja oma mieli hieman rauhoittuu? Vai mitä ootte mieltä? Mutta matkoja en aio enää Deturista varata, sen verran ottaa lomasuunnitelmien myttyyn meneminen päähän..

Hauskoja matkoja kaikille, minne sitten suuntaattekin! :)

16

4593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • makkara

      Kysy apua Matka-Montelta. Se reissuun ollaan kohta lähdössä Sharm el Sheikhiin

    • hermostunut myös

      olin myös itse kovin hiiltynyt, sillä meillä oli alkuvuodesta matka varattu. tosin syy peruuntumiseen oli lopulta järkevä, kun tivasin sitä deturista. air finland on pieni firma ja öljyn hinta kallistunut n.80 % tai jotain, niin pienen firman oli pakko pyytää deturilta 40 euroa per istumapaikka koneessa, sillä he eivät olleet varautuneet öljyn hinnan nousuun ja eikä ollut alkuun vara ostaa sitä tarpeeksi. nyt detur ei voi asiakkailta periä 40euroa, sillä silloin kukaan ei lähtisi matkalle.vaan he peruvat siitä syystä lentoja, etteivät itse jää tappiolle. mutta mielestäni se olisi tullut korvata, nyt me maksamme saakeli enemmän, että vitut..aa!

      • Bullshit

        Ei se Air Finlandin syy oo jos Detur ei saa matkojaan kaupaksi. Kuinka esim. Matka-Monte sit lentää eikä nosta hintoja?

        Syy on se et Detur on muninut Hurghadassa niin pahasti et se ei saa enää hotelleilta huoneita ja ongelma on se. Ei mikään muu. Parempi perua kuin jättää asiakkaat taivasalle.


      • ...
        Bullshit kirjoitti:

        Ei se Air Finlandin syy oo jos Detur ei saa matkojaan kaupaksi. Kuinka esim. Matka-Monte sit lentää eikä nosta hintoja?

        Syy on se et Detur on muninut Hurghadassa niin pahasti et se ei saa enää hotelleilta huoneita ja ongelma on se. Ei mikään muu. Parempi perua kuin jättää asiakkaat taivasalle.

        ehkäpä matkamontella meneekin paremmin ja heidän tulee itse maksaa se summa, minkä air finland pyytää.matkamonte taitaakin palvella asiakkaita paremmin. no niin deturin esimies minulle kertoi, että heillä ei ole vara maksaa sitä ja asiakkailta eivät voi pyytää. ja la lennoillakin oli vielä tilaa. eivät ole saaneet matkojaan tarpeeksi kaupaksi. ja eihän deturkaan vähentänyt sharmiin lentoja, sillä lentävät vain 1 kerta vko


      • Jorma73
        ... kirjoitti:

        ehkäpä matkamontella meneekin paremmin ja heidän tulee itse maksaa se summa, minkä air finland pyytää.matkamonte taitaakin palvella asiakkaita paremmin. no niin deturin esimies minulle kertoi, että heillä ei ole vara maksaa sitä ja asiakkailta eivät voi pyytää. ja la lennoillakin oli vielä tilaa. eivät ole saaneet matkojaan tarpeeksi kaupaksi. ja eihän deturkaan vähentänyt sharmiin lentoja, sillä lentävät vain 1 kerta vko

        Jos mulla on 50 päätä menossa Hurghadaan ja 150 Sharmmiin niin ei kannata todellakaan. Tarjoanpa 50 päälle Sharm El Sheikhiä ja 30 heistä ottaa sen. Sitten minulla onkin 180 päätä Sharm El Sheikhiin ja noista 20 päästä en välitä.


    • Johanna

      Meilläkin oli varattuna Deturin matka Egyptiin El Gounaan torstailähdölle, ja kyllä sapetti kun se kirje tipahti postiluukusta. Mutta katseltuamme muiden matkanjärjestäjien tarjontaa samaan kohteeseen ja hotelliin, totesimme hintaeron olevan kuitenkin niin mittava, että kuuliaisesti vaihdoimme matkamme lauantailähdölle. Nyt sitten järjestelemme koulu- ja työasiat uudelleen. Ja kyllähän me hyväksyimme matkaa varatessamme matkaehdot, joiden mukaan Deturilla on oikeus peruuttaa matka vähäisen osallistujamäärän vuoksi, eipä sitä kai kukaan bisnestä tappiolla pyöritä...

    • pena

      meillä myös peruuntui torstain lähtö ja siirtyi lauantaille. soitto toimistoon ja hinnasta tippui 85 euroo per matka, joten säästö 170euroo. kannattaa kysellä.

      • minna

        mitenkäs se tippui, millä keinoilla?oliko se juuri punaisilla lähdöillä vai sillä kun valitti. Soititko deturille?minä en ainakaan saanut yhtään alennusta deturilta, mutta lupasivat exit paikat koneesta ja hyvän huoneen.


      • joma
        minna kirjoitti:

        mitenkäs se tippui, millä keinoilla?oliko se juuri punaisilla lähdöillä vai sillä kun valitti. Soititko deturille?minä en ainakaan saanut yhtään alennusta deturilta, mutta lupasivat exit paikat koneesta ja hyvän huoneen.

        meillekään ei mitään alennusta tullut, ainoastaan
        luvattiin "parempi" huone.Taidetaan vaan luvata,
        sillä kaikilla toimistoilla on omat kiintiönsä niitä "parempia" huoneita. Tuskin niitä tälläiseen tarkoitukseen enempää saa.
        Vaihdettiin silti torstai lauantaiksi, mutta saa olla viimeinen Deturin matka meille.


      • vanha kikka
        minna kirjoitti:

        mitenkäs se tippui, millä keinoilla?oliko se juuri punaisilla lähdöillä vai sillä kun valitti. Soititko deturille?minä en ainakaan saanut yhtään alennusta deturilta, mutta lupasivat exit paikat koneesta ja hyvän huoneen.

        Varmaan kaikille on luvattu exit-paikat ja
        "parempi" huone. Valeeksi tuon tietää jo siitä
        että Deturilla ei ole mitään mahdollisuuksia
        vaikuttaa siihen miä paikka koneessa tulee.
        Ne jakaa lentoyhtiö ja Deturilla EI OLE online
        yhteyttä jolla itse buukkaisi paikat.

        Ja ne paremmat huoneet muuten on sitten jo
        alunperin varattu vaateliaille saksalaisille
        ja suomalaisille ne kaikkein halvimmat koska
        suomalaisille tiedetään/oletetaan olevan
        kaikkien tärkeintä halvin mahdollinen hinta.


      • pena
        minna kirjoitti:

        mitenkäs se tippui, millä keinoilla?oliko se juuri punaisilla lähdöillä vai sillä kun valitti. Soititko deturille?minä en ainakaan saanut yhtään alennusta deturilta, mutta lupasivat exit paikat koneesta ja hyvän huoneen.

        teimme varauksen syyskuussa torstain lähdölle.jos katsoo hinnastosta niin lauantain lähtö on 50 euroo halvempi ja jos varaus on tehty ennen 30.9 niin saa 35 euroo alennusta.


    • Jaana

      Onko kenelläkään kokemusta Deturin matkoista? Kuinka järjestelyt matkan aikana ja perillä kohteessa ovat toimineet? Itse olemme lähdössä vuoden vaihteessa Hurghadaan, ja olisi mukavaa kuulla kokemuksia.

      • minna

        kahdesti olen ollut deturilla turkissa, hyvin matkat menneet. Mutta kuten olet saattanut edellä olevista kirjoituksista lukea, peruuttivat vittumaisesti osan torstailennoista.


      • Jaana
        minna kirjoitti:

        kahdesti olen ollut deturilla turkissa, hyvin matkat menneet. Mutta kuten olet saattanut edellä olevista kirjoituksista lukea, peruuttivat vittumaisesti osan torstailennoista.

        Tuo vähän rauhoitti mieltä. Ei ollut mukavaa lukea näistä peruutuksista. Meillä oli onneksi varattuna lauantailähtö. Toivottavasti niitäkin ei peruta...


      • minna
        Jaana kirjoitti:

        Tuo vähän rauhoitti mieltä. Ei ollut mukavaa lukea näistä peruutuksista. Meillä oli onneksi varattuna lauantailähtö. Toivottavasti niitäkin ei peruta...

        ei niitä peruta, oo huoleti.nythän niillä on joillain lennoil jopa tunkua. millos muutes oot lähdös?mä oon lähdös avopuolisoni ja toisen pariskunnan kanssa 29.1 la viikoks hurghadaan regina style hotelliin.


      • Jaana
        minna kirjoitti:

        ei niitä peruta, oo huoleti.nythän niillä on joillain lennoil jopa tunkua. millos muutes oot lähdös?mä oon lähdös avopuolisoni ja toisen pariskunnan kanssa 29.1 la viikoks hurghadaan regina style hotelliin.

        Uutena vuotena olisi tarkoitus lähteä miehen ja lasten kanssa. Hotelli on Alf Leila Wa Leila. Näin on ainakin alunperin varattu...
        Kyllä tässä jännityksen aiheita on ollutkin, ensin pommi-iskut ja nyt tämä lentojen peruutus.
        Toivottavasti yhtään paukkua ei enää jysähdä. Kerron sitten tammikuussa, kuinka matka onnistui.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1605
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1273
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1047
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      936
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      868
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      861
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      63
      798
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe