Tämän palstan aihepiiri on:
"Keskustele valokuvaukseen liittyvistä asioista. "
Te jotkut vaan tappelette (lähinnä Työeläkeläinen sekä diamies perskärpäsineen) täällä eikä asianne liity valokuvaukseen mitenkään! Siis häipykää v*ttuun täältä tappelemasta!
Aikuisten oikeesti nyt!
4
187
Vastaukset
Tuota keskustelun poätkää jossa arvostelin keskustelijoiden asiasta poikkeamisia ja henkilökohtaisuuksiin menoa sen sijaan että kirjoitettaisiin asiasta lienee poikkeus omissa kommenteissani.
Katsopa esim. Hennes OB:n kyselyä erilaisista vakaajista joka oli osoitettu minulle ja johon vastasin mielestäni varsin asiallisesti. Tutki hieman millaista osanottoa sinne alkoi tulemaan kun nuo moukat sen löysivät. Muutama kierros meni ihan hyvin mutta sitten repesi moukkajoukko joka varsinaisesta asiasta ei pystynyt sanomaan mitään vaan piti purkaa patoutumia.
En yleensä lähde tappelemaan mutta jos joku on härski niin saatan vastata samaan tyyliin.
Tuolle jälempänä olevalle puskahuutajalle sanon vielä jotten minä sitä diamiehen nikkiä käytä hyväkseni vaan osoitin sillä miten torvetkin voivat satunnaisilla nikeillään, kuten sinäkin, heittää mitä vaan herjaa ja kopioda vielä muiden käyttämiäkin.
Jos fiksuja olette menette heti rekisteröimään itsellenne nikin ja sen jälkeen keskustelu uskottavasti siistiytyy huomattavasti. Sekin auttaa jos päätätte mitä nikkiä käytätte seuraavat vuodet sillä on helpompaa keskustella jos tietää kuka siellä on vastapuolena. Ei tarvitse tietää oletko Timo Turpeinen vaiko Matti Meikäläinen vaan riittää kun tiedät täällä olevan Työeläkeläisen ja minä tiedän siellä olevan Työläisen tai minkä nikin sitten valitsetkin.- poätkää
Työeläkeläisen henkinen kunto hikkenee yllättävän nopeasti.
poätkää kirjoitti:
Työeläkeläisen henkinen kunto hikkenee yllättävän nopeasti.
Onhan se jo 70 vuotta kestänyt eikä vielä näy laantumista.
En tosin ihan varma ole mitä "hikkenee" tarkoittaa mutta arvasin jotain. Voihan se olla jotain hikka sanan johteitakin mutta hikkaa minulla ei juurikaan esiinny.
- ....diipa.....
Kehityskeskustelua?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä911929Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2781761Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3051560Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1801442Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em881038- 511007
- 56977
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56968- 67944
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941