Mitenkähän saisin/löytäisin(minne ne lopussain tallentuu?) Skypeen lähetetyt videot edelleen lähetettäväksi, siis Skypessä? Kuviahan on helppo tallentaa -ja edelleen sitte lähettää, mutta videoita ei saa läheteteltyä sitte millään.. Koneessani(Lenovo) on Win7, 64bittinen. Olen huomannut myös viime-aikoina, että kuvat ei kulje "kohteeseen" -tai lähtee kyllä omalta koneelta(kait), mutta siirtää vaikka päivän jos ei vaan katkaise siirtoa.. Onko syy vastaan ottajan laitteessa eli vaikuttaako vastaan-ottavan laitteen muistin tila, kuvan vastaan-otettavuuteen? Niin, Skypellä otetut videot kyllä liikkuu ihan normaalisti vastaan -ottajalle(?).
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l286978Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni57779- 67681
- 59665
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et39628- 53590
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona33536- 42531
- 48487
- 40485