Mitenkähän saisin/löytäisin(minne ne lopussain tallentuu?) Skypeen lähetetyt videot edelleen lähetettäväksi, siis Skypessä? Kuviahan on helppo tallentaa -ja edelleen sitte lähettää, mutta videoita ei saa läheteteltyä sitte millään.. Koneessani(Lenovo) on Win7, 64bittinen. Olen huomannut myös viime-aikoina, että kuvat ei kulje "kohteeseen" -tai lähtee kyllä omalta koneelta(kait), mutta siirtää vaikka päivän jos ei vaan katkaise siirtoa.. Onko syy vastaan ottajan laitteessa eli vaikuttaako vastaan-ottavan laitteen muistin tila, kuvan vastaan-otettavuuteen? Niin, Skypellä otetut videot kyllä liikkuu ihan normaalisti vastaan -ottajalle(?).
ASS-Skype
Kulkuri1957
0
265
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701419
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231018- 43875
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html150692- 35683
- 40630
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548- 114536
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521