Mitenkähän saisin/löytäisin(minne ne lopussain tallentuu?) Skypeen lähetetyt videot edelleen lähetettäväksi, siis Skypessä? Kuviahan on helppo tallentaa -ja edelleen sitte lähettää, mutta videoita ei saa läheteteltyä sitte millään.. Koneessani(Lenovo) on Win7, 64bittinen. Olen huomannut myös viime-aikoina, että kuvat ei kulje "kohteeseen" -tai lähtee kyllä omalta koneelta(kait), mutta siirtää vaikka päivän jos ei vaan katkaise siirtoa.. Onko syy vastaan ottajan laitteessa eli vaikuttaako vastaan-ottavan laitteen muistin tila, kuvan vastaan-otettavuuteen? Niin, Skypellä otetut videot kyllä liikkuu ihan normaalisti vastaan -ottajalle(?).
ASS-Skype
Kulkuri1957
0
265
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101070
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627- 48536
- 36526
- 25515
- 43492