Olen jo aikoja sitten muuttanut pois. Tiedän useamman samanikäisen vielä asuvan kylällä. Onko se vaan niin, että peräkammarista on jotenkin vaikea lähteä pois? Onhan elämä jossain kaupungissa kuitenkin ihan erilaista ja elämään opettelu vie aikansa muualla..
Mikä saa ihmisen asumaan Joutsassa?
28
496
Vastaukset
- puukkojunkkis
Onhan se kaupungissa kiva kuulla,kun naapuri kusta lorottaa yöllä pönttöön ja toisella puolella tapellaan ja naihraan,niin että yöunesi jäävät todella valjuiksi. Jos taas asut kaupungissa omakotitalossa,saat kuunnella iltakaudet tramboliinilla pomppivia pentuja ja nuorisoa,jolla vain yksi sana hallussa,alkaa veellä !
Täällä peräkammarissa kusen vain minä ja on tilaa ja lääniä,ei näy naapuria. - Alko-asukas
Läksin 1962 maailmalle, en ihan peräkamarista. Palasin kesällä takaisin enkä lähtisi kaupunkiin kun väkipakolla. Olen sopuisa henkilö, mutta viimeiset 12-vuotta samassa kerrostalossa vitutti aivan riittävästi. Olet 24/7 jonkun silmätikkuna, jos sulla on iso koira olet kaksiverroin ihmisten hampaissa. Kerrostalossa ei hauku koirat vaan ihmiset, nekin isännöitsijän välityksellä.
Nyt on tilaa, kukaan ei tule vittuilemaan vaikka kuset ja laulat keskellä pihaa. Naapurit on kaukana ja ovat mukavia eikä mitään paskan tärkeitä mulqvisteja. Kauppaan on 31km kaupunkiin 65km eipä tarvitse jokapäivä kaupassa notkua, eikä turhia ostella. - iines ilman akua
Olen 4 lapsen yh-äiti ,vieläkö Mieskonmäessä satasia jaossa?
- mies 53v. J:kylästä
...ja ikäsi oli?
- Puuma 53
Kuis kehtaat???mut oiskohan mullekkin, ei lapsii,siis pienii.... sinkku... ois ihan kiva saada ellää kuin prinsessa,,,,PUUMA
- ohikulkija2
On siellä ainakin yksi, jolle on satanen pikku raha.
Jos vaan muuten sovitte asioista.
- baby boom
34-vee,vielä ehtis lapsia laittaa hyvän joukon,kunhan vain söpö isukki jostain kolosta puikkais esiin !
- kallekehvel
Hyväne aika onha näitä herkkuja vapaana ! ;)
- Sielläköelämää
Että tämmösiä . Osa lienee sellaistakin sakkia joiden on työnpuolesta pitänyt elää ja asua siellä . Euro on sellainen konsultti joka vie ihmisen , etenkin sellaisen jolla on halua elättää itsensä ihan omalla duunilla . Hassua onko sellaisia tässä nykyisessä tukiviidakossa ,,, eien usko .
- 999-1000
Siis on vai ei raha ja Mieskonmäki jotenkin niin haiskahtava yhtälö,kerran olen siellä käynyt,tympeän näköistä ja tiuhaan asuttua se ns. keskusta ja iso maatila halkoo maisemaa.Ei sinne tässä elämässä !
- haahu
Jaa --a ja yks joka jauhaa pa--kaa urakalla ja ulostaakin rahhaa!
- paastikki
Maksaako Lörykäinen mulle ja mitä ? Täytyykö tulla kääry kainalossa,uskooko jos sanon ett tekeillä on ?
- rotankolo
Useimmin pitää olla näyttöä esillä , tekeillä voi olla vaikka " ureapäinen " vikatikki.
- uutterasiipi
Entä jos ureapää eksyy naturarantoja hamuamaan,sieltäkö tuohta revitään ?
- Selvisikös
Aloittajan kysymykseen vastaus ! Minä asun täällä , ja jokikinen asukas haluaa olla kanssani samassa kylässä .
- Joutsa on paskaa
Samaa olen ihmetellyt. Kyllä se on Joutsa joka on Suomen perseenreikä.
- Turku p-reikä
Turkupas
- asdfghjklöq
mwinaatko wttä jos joutsassa joku 400 e kaksiosta on huonompi vaihtoehto kuin jykylän palokka nisula tai vaa´jakoski joku 650 e tai 740 e kaksiosta miksi maksaa liikaa kun asua voi halvemmallakin
- sivullinen3
Ei taida monikaan osata laskea?. Järjen käyttö EI sovi joutsalaiseen elämään.
- quustal
Onhan se Löyryläisen .....mäki ihan paratiisi,siellä muutama suku melskaa ja muut tottelee sivussa.Ei suin surminkaan sinne.
- Muualtatullut
Asuinpakkana aivan kelpo , asukkaat eri klaaneissaan kuten muissakin keskuksissa . Voitte huomata nuo piirteet Hesasta Utsjoelle . Kanssaihmisten kaa tulee toimeen helposti .
- ollttaaa
kanssa ihmiset,ne paikalliset jauhaa p----aa aamusta iltaan ja tietävät muiden asiat omiaan paremmin! Juoppo jos ois niin hyvin menis,saisi suosion suuren "vieraskin" !!!!
- Parjataankos
Luulempa ettei edellisen elämässä ole mitään mielenkiintoa herättävää , edes paikallisille naapureille . Joten mene pelineteen ja huomaat miten tylsältä näyttää , ei siitä juttuja synny finni korkeintaan.
- naturasta
Joko Löyryläinen lyö käsiään yhteen ja vislaa rantapusikossa ? Kannatti lipeillä oikein urakalla.
- paapaa
Pusikko raikaa ja pian on pimuleitakin jonoksi asti,jospa isiliini valikoi sitten sopivan ,sellaisen jolle satasen voi antaa siitä hyvästä ,että paukapäähän sortuu.No,onhan pka saanut naturaa pienellä vaivalla .
- Kiitoskaikille
Täällä kyläkunnas on useallakin mukava naapuri ! MINÄ . Siinä on syytä asua ja viihtyä täällä .
- löpö
tuttee jokainen melkein toisensa ja luulevat tietävänsä naapurin asiat höpö höpö.
- Tölövittävää
Nuapurhaa ei koskaa tiijä miten surkeesti sil onkaa asiat , myö tiiämmä . Sammoo sannoo siskontyttö joka assuu mecelininkavulla tuoss nuapur kaapunnis .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83336MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61972Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758