Onko kyseinen hotelli tuttu joillekkin, jotka voisivat kertoa siitä jotakin faktaa??????
HIGHLAND BEACH RESORT
6
128
Vastaukset
- !!!!
hotellissa en ole ollut, mutta paikan tiedän. sijaitsee todella hyvällä paikkaa.
melkein newton kaupan takana. eli hyvä kauppa lähellä ja rantaa ei pitkä matka. ranta kadulla on myös hyviä ruokapaikkoja.
keskusta lähellä noin 5 min kävely matkan päässä tai tietyllä tapaa tämä hotelli on jo keskustassa.
sen tiedän hotellista sanoa että vähän samaa tasoa kuin sea breeze hotellit.
kannattaa lukea arvosteluita esim bookin com / agoda /tjäreborg asiakas sivuilta.
intiassa hotellitaso ei ole ihan niin hyvä kuin esim. thaimaassa. - !!!!
tässä myös linkki hotelliin
http://www.hotelsone.com/candolim-hotels-in/highland-beach-resort.fi.html?cur=EUR&as=g&aid=51267314678&dsti=456384&dstt=8&label=bh456384&gclid=CJTanYCCm8ACFWTncgodjjkATw&akw=highland beach resort&asrc=Search - Matkaan vaan
Hyvä hotelli oltiin kyseisessä, kaikki toimi ja rantaan lyhyt matka, suosittelen
- tutaruttaitutaa
Ovatko aurinkomatkojen huoneet niin aneemisen oloisia, miltä kuvissa näyttää. Ei millään pahalla, mutta kun hotellit yleensä esittelee parhaat huoneensa, eikä kuvat vastaa todellisuutta. Tosin äkkiä sitä kotiutuu, kun on saanut omat tavarat leviteltyä reviirilleen.Tyynyn ainakin otan mukaan.- Kutkuttaa jo mahan pohjassa, vaikka on vielä 107 aamua lähtöön.
- tutaruttaitutaa
tutaruttaitutaa kirjoitti:
Ovatko aurinkomatkojen huoneet niin aneemisen oloisia, miltä kuvissa näyttää. Ei millään pahalla, mutta kun hotellit yleensä esittelee parhaat huoneensa, eikä kuvat vastaa todellisuutta. Tosin äkkiä sitä kotiutuu, kun on saanut omat tavarat leviteltyä reviirilleen.Tyynyn ainakin otan mukaan.- Kutkuttaa jo mahan pohjassa, vaikka on vielä 107 aamua lähtöön.
Kiitokset meinasivat unohtua asiallisista vastauksista. KIITOS
- tutaruttaitutaa
tutaruttaitutaa kirjoitti:
Kiitokset meinasivat unohtua asiallisista vastauksista. KIITOS
Sekoiluni näköjään jatkuu, siis Tjäreborgin matkatoimiston huoneet ko. hotellissa!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876