Olisi vaan niin hienoa valmistua tyyliin vuoden/parin päästä, mutta KOLME vuotta.
Vastaukset 7
- Oikeassa olet
Mielestäni ammattikoulun pitäisi tarjota mahdollisuutta valmistua aikaisemminkin, sillä tuntien järjestys on sen verran väljä, että esimerkiksi yli kuuden tunnin päiviä saa hakea. Ymmärrettävisti harjoittelussa toimitaan kyseisen paikan aikataulujen mukaisesti, mutta muuten väljyyttä on liikaa.
- Valinnasta kärsii
Olet valinnut väärän koulun ja alan. Yliopisto ja sopiva ala, niin kaksi vuotta ja maisteri, kolme vuotta ja tohtori.
- 2-3 vuotta
Peruskoulun jälkeen kestää kolme vuotta, mutta lukion tai muun toisen asteen koulutuksen jälkeen kestää kaksi vuotta.
- Revalisti
Ihan sama mitä koulu kestää. Puolet porukasta käy sitä kuitenkin sallitut max 4 vuotta. Ja töitä saat etsiä 13 vuotta.
- tuloksetta
Mainitsemasi on 13 vuotta on minimi aika työttömänä. Olen etsinyt jo 30 vuotta tuloksetta.
- Putkari 4600€
tuloksetta kirjoitti:
Mainitsemasi on 13 vuotta on minimi aika työttömänä. Olen etsinyt jo 30 vuotta tuloksetta.
Siivoojanpaikkoja on vapaana, tartu tilaisuuteen.
- oooolllliii
Tosi on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881334
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut1881104- 741009
- 77897
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su333761Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t166738Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.191711- 54687
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t5677- 43635