Siis miten suhtaudutte kulmilla, puistoissa, marketien kulmilla pullojaan tölkkejään tyhjentäviin porukoihin ?
Mielipitteitä julkijuopottelusta.
23
65
Vastaukset
- reppuriika
Todella inhottavaa, jopa masentavaa katseltavaa. Arat jopa pelkäävät.
- €--
Minkäs teet kun vvrkavaltaa supistetaan.
En mitenkään, jos he eivät minuun. Jos joku makaa maassa, tarkistan tilanteen ja soitan kyytin tilanteen mukaan.
Rumentavat maisemaa ja masentavat mieltä. Lähinnä säälittävät ja saavat minut melankooliseksi kun ajattelen noitakin tuhlattuja elämiä. Ei oikein kantti riitä katsoa vain toiseen suuntaan ja ajatella että omapa on asiansa miten tuhlaavat näitä ainutkertaisia elinpäiviään sumussa ja humussa.
taajamissa julkisilla paikoilla juopotteleminen
on laissa kielletty
elikkä kauppojen pihoissa ei saa juopotella
ilmoitus vaan lääninhallitukseen
niin sieltä tulee selvityspyyntö paikan haltijalle
ja jos tämä jatkuu edelleen
alkoholin myynti kielletään ko paikassa.- & & & & & & & & & &
Meilläpäin ei poliisi juuri puutu kyseisiin liemiruoan ystäviin, ajavat vierreltä ohitse myhäillen. Järkyttävää katseltavaa joukossa myös naisia tasaarvon aikana.
"Tiinainen"
Yksi hienoimmista ukkos-kokemuksistani oli kaupan markiisin suojassa.
Lauma nuorisoa istui kaljoittelemassa.
Katseltiin kun ilma nousi.
Vaan emme kastuneet ulkoisesti.
Ruotsissa tosin.
Suomessakin kyllä, vaan ei ole osunut niin komeita ukkosia.
Tuntuu aikasti väärältä, jos syytön kauppias joutuu bannin alaiseksi.
Vai velvoittaako joku asetus kauppiaan huolehtimaan myös toisten kauppiaiden
moraalista?
YH.& & & & & & & & & & kirjoitti:
Meilläpäin ei poliisi juuri puutu kyseisiin liemiruoan ystäviin, ajavat vierreltä ohitse myhäillen. Järkyttävää katseltavaa joukossa myös naisia tasaarvon aikana.
kannattaa tehdä ilmoitus lääninhallitukselle
niin kyllä kaljottelu kauppojen pihoilla loppuu
eihän se oikeestaan poliisille kuulu jos
niistä ei ole mitään haittaa ulkopuolisille
muttei niitä myöskään tartte kattelle
käyttämänsä kaupan pihalla
yksi puhelinsoitto riittää
uskon että kumminkin jokainen kauppa
mielellään myy niitä mietoja alkoholijuomia :)
Minä olen harrastanut sitä paljonkin.
Mutta puiston-penkillä olen yrjönnyt ja puhunut puhelimeen sillee hillitysti
ykäisten.
Puoliksi salaa.
Enkä ikinä Stadin Karhu-Puiston patsaalle.
Joten en ole julkkis-alkkis.
H.- olinkohan mukana?
hunksz
Hitsin´vitsi, että sinulle vastaan, mutta pakko on tunnustaa, että olen itse viettänyt elämäni "parhaita" päiviä näiden oikeiden puisto juoppojen kanssa.
Mitä ihanimpia ihmisiä, elämän kokemusta paljon ja harvinaisen mukavia..ymmärtäväisiä..! Tuli oikein ikävä, mitähän heillekin kuuluu nykyisin, koska muutin pois.
Nyt ilmeisesti kuitenkin tarkoitetaan sitä (nuoriso) porukkaa, jotka ottavat jonkun "viikko kännin" kaupan edustalla? Poliisi TV-näyttää, kuinka heitä raahataan putkaan ja sakotetaan nurkka kusista 20,-€.
Heihin kyllä suhtautuisin varauksella, mutta nykyisin en liiku iltaisin missään, joten en tiedä asiasta.
ps.oksensitko "makkaraperunat"? Ja röökit palo hiljalleen..
Älä nyt Hunksz uskottele, että siihen aikaan kun sä olit pussikaljaiässä, puhelimeen puhuttiin puistonpenkillä
:Dolinkohan mukana? kirjoitti:
hunksz
Hitsin´vitsi, että sinulle vastaan, mutta pakko on tunnustaa, että olen itse viettänyt elämäni "parhaita" päiviä näiden oikeiden puisto juoppojen kanssa.
Mitä ihanimpia ihmisiä, elämän kokemusta paljon ja harvinaisen mukavia..ymmärtäväisiä..! Tuli oikein ikävä, mitähän heillekin kuuluu nykyisin, koska muutin pois.
Nyt ilmeisesti kuitenkin tarkoitetaan sitä (nuoriso) porukkaa, jotka ottavat jonkun "viikko kännin" kaupan edustalla? Poliisi TV-näyttää, kuinka heitä raahataan putkaan ja sakotetaan nurkka kusista 20,-€.
Heihin kyllä suhtautuisin varauksella, mutta nykyisin en liiku iltaisin missään, joten en tiedä asiasta.
ps.oksensitko "makkaraperunat"?"olinkohan mukana?"
Enhän minä ole vitsi.
Nykyään alkaa olla jo vanha totuus vitsi.
Aidot juopot olivat rauhallisia, mukavia tyyppejä.
Kuten kerroit.
Nyky-juopot eivät ole enää havukka-ahon-ajattelijoita, vaan ovat he hervottomia
seka-käyttäjiä.
Joita Poliisinkin tarvitsee harkitusti käsitellä.
Siksi ovat hyviä nuo etä-lamauttimet heillä.
Vanha konsti on hyvä nuorisolle.
Risut ensin ja sitten kysellään risujen syy vasta.
Ah! Makkara-perunat.
Mitä laadukkainta oksennettavaa.
Ei kerta-laaki, vaan pitempi-aikainen pulputus, pala kerrallaan.
Sörkassa oli vielä joku aikaa sitten kiska joka möi.
Harmaan-talouden Ahmed varmaan senkin Kebabilla markkinoilta pois söi.
Ehkäpä olit yksi tuhannesta.
H.minttupuu kirjoitti:
Ja röökit palo hiljalleen..
Älä nyt Hunksz uskottele, että siihen aikaan kun sä olit pussikaljaiässä, puhelimeen puhuttiin puistonpenkillä
:D"minttuseni"
En minä tarkentanut ikää mitenkään?
Ja siks toisekseen minulla on nykyään pussin tapainen reppu.
Eli kovin paljoa ei ole muuttunut :)
Lähtisiks vielä, jos hartaasti pyydän?
Minä tarjoan reppuni, vastineeksi sinun repustasi.
Kaljat ostamme yhdessä sitten...
H.- hyvää seuraa
hunksz kirjoitti:
"olinkohan mukana?"
Enhän minä ole vitsi.
Kuten kerroit.
seka-käyttäjiä.
Ah! Makkara-perunat.
H.Hih joku sun useista kassialmoista ;);)
- "olinkohan mukana"
hunksz kirjoitti:
"olinkohan mukana?"
Enhän minä ole vitsi.
Kuten kerroit.
seka-käyttäjiä.
Ah! Makkara-perunat.
H.huomasitko hunksz?
Joku heti kateellisena kuiskimaan Kassi-Almoista? On nää niin "sinisilmäisiä" omassa pyhyydessään!
Minä olin sentään tulossa Sambakarnevaaleista Hesasta aamuyöstä ja busseja ei kulkenut ja taxiakaan en "tarvinnut", koska tapasin nämä ihanat miehet ja naisetkin viettämässä ihanaa aamuyötä puistikossa. Olihan minullakin jo pohjia!
Ei se ketään häirinnyt, että minulla oli "samba" iltapuku, koska nostelin vain helmoja hieman ylemmäksi, mutta miehet oli yli ystävällisiä. Minulla oli myös raha mukana, että saimme aamukaljat, ja päivä!
Oli se sellainen kokemus tästä ystävällisyydestä, että sen illan..aamun..päivän jälkeen kävin usein heidän kanssaan juttelemassa. Tuntui jotenkin mukavalta, koska heistä yksi otti minut "morsiaimekseen", avioliitoinen mies, mutta niin olin minäkin aviossa ja olen edelleen.
Onkohan toistoa, että inhoan kuitenkin näitä TV-poliisien putkaan kuskaamia juoppoja?
Onhan ne näitä "julkijuoppoja", joita on "pakko" inhota, mutta nämä maan mainiot, julkisuudesta pois olevat, oman elämänsä valinneet juopottelijat, niin ei heitä pidä edes noteerata.
Kukas se meneekään nyt hyväntekeväisyyteen näiden asunnottomien puolesta? Viedään sinne "villapipoja" ja ollaan niin onnellisia, että on autettu? - lentoon lentoon
"olinkohan mukana" kirjoitti:
huomasitko hunksz?
Joku heti kateellisena kuiskimaan Kassi-Almoista? On nää niin "sinisilmäisiä" omassa pyhyydessään!
Minä olin sentään tulossa Sambakarnevaaleista Hesasta aamuyöstä ja busseja ei kulkenut ja taxiakaan en "tarvinnut", koska tapasin nämä ihanat miehet ja naisetkin viettämässä ihanaa aamuyötä puistikossa. Olihan minullakin jo pohjia!
Ei se ketään häirinnyt, että minulla oli "samba" iltapuku, koska nostelin vain helmoja hieman ylemmäksi, mutta miehet oli yli ystävällisiä. Minulla oli myös raha mukana, että saimme aamukaljat, ja päivä!
Oli se sellainen kokemus tästä ystävällisyydestä, että sen illan..aamun..päivän jälkeen kävin usein heidän kanssaan juttelemassa. Tuntui jotenkin mukavalta, koska heistä yksi otti minut "morsiaimekseen", avioliitoinen mies, mutta niin olin minäkin aviossa ja olen edelleen.
Onkohan toistoa, että inhoan kuitenkin näitä TV-poliisien putkaan kuskaamia juoppoja?
Onhan ne näitä "julkijuoppoja", joita on "pakko" inhota, mutta nämä maan mainiot, julkisuudesta pois olevat, oman elämänsä valinneet juopottelijat, niin ei heitä pidä edes noteerata.
Kukas se meneekään nyt hyväntekeväisyyteen näiden asunnottomien puolesta? Viedään sinne "villapipoja" ja ollaan niin onnellisia, että on autettu?Ota yksi ihana avialiitoinen kotiisi, saat hyvän mielen.
- stadistako ihan???
"olinkohan mukana" kirjoitti:
huomasitko hunksz?
Kukas se meneekään nyt hyväntekeväisyyteen näiden asunnottomien puolesta? Viedään sinne "villapipoja" ja ollaan niin onnellisia, että on autettu?Kyllä hän sinut aina huomaa ;););)
- "olinkohan mukana"
lentoon lentoon kirjoitti:
Ota yksi ihana avialiitoinen kotiisi, saat hyvän mielen.
lentoon lentoon
No, olkoon nyt sitten "avioliitoinen" tai "avialiitoinen", niin väliäkö hällä? Heti otan, kun entisestä eroon pääsen! No, en todellakaan ota enää ketään ja yli 50 vuotta olen tämän samaisen kanssa asustellut, joten revi siitä! - olinkohan mukana?
hunksz kirjoitti:
"olinkohan mukana?"
Enhän minä ole vitsi.
Kuten kerroit.
seka-käyttäjiä.
Ah! Makkara-perunat.
H.hunksz
Et sinä vitsi olekkaan, koska noin ymmärsit, mitä nykyiset juopot ovat.
Harmi, että Sörkassa en ole ollut, koska (1980) silloinen 7-päivää lehti nimitti asunto alueeni "hienostokortteliksi", kun teki jutun meidän naapurista, joka jäi kiinni huumeiden välityksestä. Ei kyllä koskaan meille naapureille kaupannut!
No, olihan tuokin vitsi, että Kassi-Alman nimen sain! Olen muuten tavannut ko. naisen ja ostin hänelle (pizza) pitsan, jonka yhdessä söimme kadun vierustalla.
Oli muuten harvinaisen sivistynyt ihminen, verrattuna minuun, koska kertoili kaikkea itsestään. Vau, mikä taiteen tuntemus? Ei kaikkiin ole "karvoihin katsominen", vai kuinka sitä sanotaan?
Noista nyky juopoista olemme ilmeisesti samaa mieltä. Ensin ikä tekee jo rajauksen ja sitten heidän tietomäärä? Mistä he mitään tietävät, kun lastentarhasta lähdetään kaduille ja puistoihin ryyppäämään?
Toista se oli ennen.....no...olkoon
- kna.
Eikö ole mainiota, että on paheksuttavia ihmisiä maailmassa, jotta me muotovaliot voimme tuntea itsemme niiin, niin hyviksi.
- täti vihreä
En ole enkä pidä itseäni muotovaliona, saati virheettömänä, mutta nämä puliveivarit jotka kauppojen ovien edustalla möykkäävät ja juomiaan nauttivat, ovat rasittavaa porukkaa. Jotkut säännöt heitäkin koskevat
Aion osallistua iloon jonain kauniina päivänä, kun ehdin. Otan huovan, eväskorin ja viileän kuplajuomapullon korkeajalkaisine viinilaseineen mukaan, kun lähdetään piknikille jonnekin Hgin puistoon, ehkä Espalle tai Kaivopuiston rantaan. Toivottavasti aurinkoisia päiviä riittää vielä pitkään.
Ehdotus: Tehdään arjesta juhlaa aina, kun siihen tarjoutuu tilaisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2184972- 1892693
- 671572
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss521400Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91272Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?991268- 1321237
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1091174Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1511166- 791155