Uusia osia

Uusi PC pelaaja

Nyt pitäisi saada uusi emo ja näytönohjain. Ongelmana rajallinen budjetti... Prosessorina on AMD phenom II 945 muistia 8GB (2x4GB). Eli noi vanhat pitäisi toimia uudella emolla. Tiedän ettei ole mikään peli tykki, mutta pelit mitä on pelattu toimii ihan OK. Vanha näytönohjain on ATI radeon HD5770 OC edition, ja uusi saisi tietenkin hieman parempi olla.

Itse en noista paljoakaan tiedä, enkä oikein tiedä mitä pitäisi ottaa huomioon. Itse nyt keksin että USB 3.0 ja edes yksi SATA3 liitäntä saisi SSD:tä varten olla. Näytönohjaimissa olen ihan pihalla... Varsinkin nyt kun pitäisi päästä halvemmalla. Pelaan ETS2:sta, Spintires, Simcity, CitiesXL ja tollasia simppeleitä. Saisin lisäksi tämän vanhan emon yhteen koneeseen josta on emo rikki.

Eli, emo ja näytönohjain 150-200€, mahdotontako? Jos tuolla ei kunnollisia saa, sitten vain max.100€ emo ja näytöohjain päivitetään sitten myöhemmin.

7

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jippoo6
    • tyytyv.

      On muuten edullinen kauppa tämä www.stayhome.fi - yli 10 euron lähetykset postikuluitta!

      • 1919

        Jimmsistä saa kaiken ilman postikuluja. :) Tuokin on suhteellista. Postikulut ovat hínnoissa mukana. Jos tilaa useita tuotteita, ei saa mitään hyvitystä postikuluista, vaikka on varmasti halvempaa lähettää 10 tuotetta yhdessä paketissa kuin jokainen erikseen.

        Stayhome on ilmeisesti yhden miehen firma. Ei puhelinnumeroa ei osoitetta. On kyllä voimassa oleva Y-tunnus. Puhelinnumeron saa kyllä muista lähteistä ja omistajan nimen.

        Itselläni ei ole kokemusta ko. firmasta enkä osaa antaa minkäänlaista suositusta. Komponentit tilaan yleensä Saksasta paitsi kopat Suomesta.


      • tyytyv.
        1919 kirjoitti:

        Jimmsistä saa kaiken ilman postikuluja. :) Tuokin on suhteellista. Postikulut ovat hínnoissa mukana. Jos tilaa useita tuotteita, ei saa mitään hyvitystä postikuluista, vaikka on varmasti halvempaa lähettää 10 tuotetta yhdessä paketissa kuin jokainen erikseen.

        Stayhome on ilmeisesti yhden miehen firma. Ei puhelinnumeroa ei osoitetta. On kyllä voimassa oleva Y-tunnus. Puhelinnumeron saa kyllä muista lähteistä ja omistajan nimen.

        Itselläni ei ole kokemusta ko. firmasta enkä osaa antaa minkäänlaista suositusta. Komponentit tilaan yleensä Saksasta paitsi kopat Suomesta.

        Mitä ihmettä? Olisit lukenut tarkemmin. Yhteystiedot löytyvät sivulta:

        "Yhteydenotto puhelimitse

        Puhelinpalvelu
        Mikäli asiasi on kiireinen ja tarvitset heti apua, voit soittaa asiakaspalvelunumeroomme: 040-5295999 (ma-to)
        Osoite

        Stayhome ATK Tuotteet
        PL 686
        00101 Helsinki
        Suomi"

        Olen tilannut kerran ja tavara tuli nopeasti ,kaikki OK.


    • vaativaostaja

      Minäkin olen saanut hyvää palvelua stayhomelta. Näköjään ovat nykyään OY Stayhome AB osoite sekä puhelin numerot säilynyt. Heidän facebook sivujen mukaan he ovat myös avaamassa uutta myymälää espoon lippulaivaan.
      Heillä nyt 30 euron lähetykset postikuluitta ku ennen oli 10euroa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      383
      1470
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1263
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1200
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1082
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      967
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      806
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      90
      784
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      671
    Aihe