Rujo kertomus

ekan kerran näin

Pienenä oli tapana vakoilla kaikkia ja kaikkea. Mieleuiten tietty naisia jos mahdollista mutta ketä vaan rannalla ja metsässä tapasi. Vaikka puliremmejä.

Nin tälläkin kertaa.Sekavaa jorinaa, kinaa viinapullosta....ainoa kiinnostava asia oli remmiin pesiytynyt keski-ikäinen nainen. Se kimittii särkyneellä äänellään jotain javonkasi huikkaa. Puliremmi antoi sen välillä juoda, mutta kiskaisi pullon huulilta ihan pian. Ne kiusasivat sitä kaikin tavoin ja lääppi ja jutteli törkeitä ja kerran yksi puristeli sen tissejä samalla kun se otti huikkaa. Se huitoi ja mölisi samalla kun joi. En tainnut edes tajuta niiden miesten juttuja, mutta kyllä ne sitä huoritteli.. Nainen kirosi niille ja pui nyrkkiä ja jatkoi kerjäämistään.

Sitten se nainen lähti horjahtelemaan meitä kohti. Säikähdettiin ja oltiin vähällä lähteä, mutta nainen pysähtyi ja nosti helmat vyötäisille ja pissata sohotti metsänreunaan.

Puliremmi huuteli sille eikä se tuntunut piittaavan siitä että ne näki kun sillä oli mekko vyötäisillä ja alushousut polivssa. Se oli selin meihin päin, sillä oli iso vitivalkoinen perse ja vahvan näköiset reidet ja paljaat jalat ja se oli ihan parin metrin päässä. Pystyin näkemään sen levitettyjen jalkojen väliin ja vaikka kuseva puliakka ei ollut mikään kaunis näky, pieni kikkelini jömpötti kipeästi froteeshortseissa kun katselin sen pillua kun se kusi huulet lerpallaan, kullanvärisen lammikon paljaiden jalkojense väliin. Sitä tuli ja tuli ja nainen horjahteli vähän. Se tuhrasi pikkuhousunsa ja pudotti ne kusilammikkoon ja potkaisi varvikkoon.

Sitten se hoiperteli takaisin juopporemmiin, mekkoaan oikoen. Joku mies joka oli katsonut sen kusemista ihan häpeämättä antoi sille tummanvihreän pullon kouraan ja rupesi kourimaan sen jalkoväliä. Nainen yritti mölisten huitoa sitä pois irroittamatta kuitenkaan pulloa huuliltaan. Se joi niin paljon kun pystyi. Mies sai kammettua sen maahan ketarat levällään ja nainen kiroili kun viinipullo kirposi sen huulilta. Pullo makasi maassa puollityhjänä. Toinen pultsari tuli viereen ja auttoi pitelemään naista, repi siltä mekkoa päältä ja piteli sitä. Toinen pulsu asettui kontilleen naisen potkivien jalkojen väliin, veti puolijäykän mulkun housuistaan ja ähisi, heilutteli sitä ja yritti saada jäykäksi. Toinen sanoi että hän kanssa. Nainen itki ja huusi ja kiemurteli ja haukkui sitä ukkoa "saatanan lerppakulliksi" ja minä yritin taas nousta. Kaveri kiskoi minua alas ja sanoi että katotaan.

Sitä reuhtomista kesti aikansa, ja nainen alkoi vähitellen luopua toivosta. Mies rojahti kontilleen mutta heilutteli vaan kulliaan ja huoritteli sitä naista. Puolijäykkä kyrpä näytti meistä pikkupileistä kyllä ihan valtavalta. Nainen yritti pakoon.

Toinen puliukko painoi sen takaisin ja huitoi sitä kipeän näköisesti ja veti sen mekon niin ylös kun pystyi niin että nainen oli ihan paljaana tisseihin asti. Nainen kirkui ja se yritti potkia ja lyödä mutta mies työnsi sen kumoon ja puristeli sen tissejä ja toisella kädellä kopeloi sen pillua ja nainen antoi taas periksi. Tämäkään kaveri ei saanut mitään aikaiseksi, se ei ottanut edes kullia housuista, ja sitten se konttasi pois ja huusi sille naiselle jotain. Puliukot rupesivat kinaamaan naisen kanssa ja huorittelemaan sitä ja nainen, joka taisi olla niistä selvin, nappasi hiekasta pullon kirkasta ja juoksi pakoon.

Kyllä se tuntui aika surulliselta ihmiskohtalolta joutua puliukkojen huorittelemaksi ja kaipa se olikin sellainen kun olisi viinansta antanut. Mutta uskoon se tuli loppuelämässään ja ajattelin aina sen nähdessäni että minäpä olen nähnyt tuon Jumalan luomassa synytmäasussaan, pillu paljaana ja puliukkojen kourittavana. En minä siitä mitään puhunut.

7

10466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yök ja aah

      Inhottavin seksijuttu mitä oon ikinä kukenu, oikeen iljettävä, mutta niin hyvin kuvailtu että oli pakko panna käsi pöksyyn ja sormettaa. Hyi, ihan raiskattu olo. Lisää tältä samalta mutta kivampi tarina kiitos

    • toinen rujo kertomus

      No kokeilen uudestaan. Mutta edelleen tämän rujousteeman alla. Kerron nimittäin rumimmasta tytöstä jota olen koskaan nainut.

      Olin opiskelija, nälkäinen ja puutteessa. Oli osakuntatannseissa paniikkihitaiden aika ja hain pulleata tyttöä. Kai meillä oli molemmilla paniikki niin tanssittiin ja pääsin saattamaan bussille. Jotenkin se likka oli niin kivan ja reippaan ja ennekaikkea helpon tuntuinen että heteken mielijohteesta pyysin sitä kotiini. Naimaan tottakai, mutta en minä sitä kehdannut sanoa. Vaan tyttö paukautti että kyllä minä mielelläni lähtisin mutta kun minulla on kuukautiset niin en minä silloin mielellän nai. Sovittiin seuraava viikonloppu, eikä kai siinä enää ollut epäselvää että mitä tehdään.

      Tyttö tuli kylään ja nyt sillä ei ollut meikkiä eikä piilareita. Sillä oli vähän huono iho, sellainen huokoinen, aika paksut silmälasit ja jotenkin säkkimäiset ja harmahtavat vaatteet. Lyhyt, peikkomainen pehkotukka, rekkakuskin näköinen. Ei se kyllä mistään kohtaa nätti ollut. Sanoa paukautti että ei hän suhteeseen mutta jos vähän naitais niin tulisi mukava rento ja pirteä olo.

      Oli jotenkin vapauttavaa kun ei ollut mitään paineita. Tyttö oli ruma, mutta kiva, ja se ei halunnut muuta kuin pikku panoa. Sanoin että tekee mieli ja koppasin syliini. Se syleili lempeästi, ja hymyili iloisesti kun otin siltä paidan pois. Riisuin sen siinä keskilattialla ja katselin, pienet pinkeät tissit törrötti kummallekin sivulle, voimakas painonnostajan ruho ja jykevä perä kuin kanuunan lavetti.

      Katselin, lääpin ja kourin ja se selvästi nautti huomiosta, oli ylpeä luojan luomasta varrestaan niinkuin kuuluukin. Pyysi lopulta minuakin riisumaan. Riisuin vaatteeni ja sitä hihitytti housuista ylös ponnahtava vino ja hypähtelevä seisokkini, joka näytti laihankumarassa nörttivartalossani varmaan aika pontevalta. Se veti sormeaan vehkeen selkää pitkin, ja kun se oli kärjen kohdalla niin itsellenikin yllätyksenä, minua kouristi ja pääsi huudahdus kun värkki rupesikin hyppimään ylös alas ja sylkäisi valkoisen heittolaukauksen joka pompahduksella. Tyttö oli vähän sivuttain, niin etten sylkäissyt sitä pimppikarvoille mutta sen toinen pilarimainen jalka valui kuumaa ja tahmeaa nestettä.

      MInua hävetti tuo vahingonlaukaus ja samalla olin jotenkin ylpeä siitä miehekkäästi lentäneestä latingisat, sen voimasta ja määrästä. Tyttö ihmettelin kohteliaasti että jopas sitä tulee, jätä nyt vähän ens kerrallekin. Käytännön ihmisenä tempaisi astiapyyhkeen keittiöstä ja pyyhki lattian ja sipaisi enimmät koivestaan.

      Mentiin siinä sitten suihkuun ja kun se oli märkä ja liukas valas ja sileän tuntuinen ja hypistelin sen sivulle päin sojottavia pikku tissejä jotka pompahti täyteen nöpötykseen, sellaiset laatikkomaiset isot nännit olemattomissa rinnoissa, isot nännipihat peitti melkein koko tissin, ja ne innostivat minua niin paljon että minulla rupesi heti seisomaan ja kalu rupesi vaativasti pomppimaan sen pakaroille. Yritin työnnellä sitä kumaraan lavuaaria vasten vasten mutta en hontelona poikana saanut tehtyä mitään. Se tarttui minua kädestä, kuivasi vähän itseään ja minua ja laittoi pyyheliinan sojottovan mulkun päälle ja veti kädestä sängylle ja paljasti mulkun kuin patsaan ja asettui päälle. Sen pimppi tuntui kiinteältä ja piukalta ja hyvältä ja se oli märkä ja liukas. Se sitten jonkun minuutin heilui siinä ylös ja alas niin että sänky natisi ja valitti ja valitti se itsekin ja huohotti aika tavalla . Sen mehut valuivat minun kulliani pitkin, jalkoväliin ja tuntuivat märkänä läiskänä takapuolen alla ja sitten se kiihdytti, kiihdytti ja junttasi aina alas tullessaan niin että luissa tuntui ja piti vaikerrusta ja lopulta se huusi niiin kovaa ettei kellekään naapurille jäänyt epäselväksi mitä meillä tehtiin. Se taisi saada aika hyvin mutta minä en siitä voi ylpeillä koska se teki kaiken itse eikä edes kiinnittänyt minuun mitään huomiota. Sitten se katsoi minuun kuin muistaen kuka oli, jatkoi vielä oikein veivaten mutta minä en vain sillä kertaa saanut. No, se sanoi että se haluaa nähdä kun minä vedän tumppuun, niin että se näkee taas kun suihkulähde roiskuttaa, ja tietysti minä tein niin mutta ei sitä sillä kerralla niin paljon tullut. Senkin tämä tyttö nappasi astiapyyhkeeseen ja läpäytti sitten minua sillä inhalla rätillä. Sitten syötiin siinä vähän aikaa alasti ja se puki päälleen ja kiitti oikein suulle muiskauttaen ja sanoi että kivaa oli, hyvä olo tuli ja kiitti vaan. En tavannut tätä tyttöä koskaan myöhemmin

      • pidätoi

        Hah hah, tällä kaverilla on kyllä ihan oma tyylinsä, seisottaa.


    • rat mac boy

      Otit siis Teppo b-rappuun penalta tekikö gutaa?

    • kolmas rujo kertomus

      Tässä yksi vähän rujo juttu lisää:

      Olin kuumeessa, kesäflunssa oli iskenyt. Nokka valui ja olo oli hutera. Kahvikin oli loppu. Oli pakko mennä kauppaan ja otin samalla kahvikupillisen kaupan kahviossa.

      Säälittelin itseäni ja oloani siinä pöydässä, mutta sitten mukiinmenevän näköinen nuori kesämekkomimmi ilmeistyi tarjotin kädessä ja ennenkuin edes osasin hävetä, pyysin sen pöytääni. Hämmästyksekseni se suostui ja istahti alas. Veti mykaksi, mutta onneksi se aloitti rupattelun. Ihan saalistajan refleksillä johdatteln sittten keskustelun tähän iltaan ja kysyin että mitä suunnitelmia. Se sanoi että miettii vielä minne, luultavasti kotiin lepäämään. Ehdotin - ja tämä täytyy laittaa korkean kuumeen syyksi - että tuu vaikka meille lepäämään. En uskonut tuuriani kun tyttö suostui.

      Käveltiin lyhyt ja nolon vaitonainen matka meille. Molempia jännitti Se oli meikattu liian huolella. Aurinko paljasti sen kasvoista pari lisävuotta, muttei se mikään vanha ollut. Sen kasvot oli aika tavalliset, eikä se meikattunakaan mikään missi ollut. Sen kroppa nosti kuumettani ainakin asteella: sillä oli pyöreät kivasti pomppivat tissit ja pyöreät kauniist pyörivät pakarat lyhyessä varressaan.

      Karussa boksissani se katteli ympärilleen, no, siellä oli tosiaan karua: kirjoja laittoilla, patja lattialla, telkka lattialla. Juoma ei kuulemma kelvannut mutta se työnsi pari sormea t-paidan kauluksen sisään, nyki vähän kuin kokeilevasti. Innostuin, riisuttiin toisiltamme vaatteet, yksitellen, kevyesti ja helposti, nostin sen kesämekon ja irroitin rintsikat ja pudotin pikkarit...sen tissit roikkuivat vähän alempana ja vähän pienempinä kuin aiemmin näytti, pieni vaaleanpunainen nipukka koveni kun koskin sitä. Sen pakarat oli kiinteät ja kimmoisat ja solakat reidet korosti niiden pyöreyttä.

      Sen täytyi olla maan kuumin peffa, ja kääntelin tyttöä niin että näin ne mahdollisimman hyvin. Sivelin niitä ja painoin tyttöä kumaraan....se vähän vastusteli ja sanoi että ehkä mielummin edestä kun maha on ollut vähän pipi, kontillaan ei ole hyvä. Keskeytin hetkeksi ja sujautin kumin kovaksi jäykistyneen kullini päälle ja työntelin heppiäni takaapäin sen jalkoväliä vasten, sen viilleisiin pakaroihin ja öljyisen liukkaisiin häpyhuuliin ja tunsin kumin läpi sen karheat karvat, ja se tuntui vielä vähän epäröivältä, mutta suostui sitten kumartumaan. Aloin siinä pehmeällä matolla työntyä takakautta sisään. Se voihkaisi kun sain tatin sisään ja minä olin pyörtyä siihen tunteeseen....ne ensimmäiset sentit, se tunkeutuminen, taianomaisin hetki...saattoi siinä tietty olla vähän kuumettakin.

      Tytön pimppi oli jotenkin piukka, se jännitti jotenkin ja ajattelin että tulen heti, mutta enpä kuumeisena tullutkaan, päinvastoin jouduin aika pitkään tuuppimaan ja aika kovaa, tyttöparka oli aika jäykkä ja horjahteli kontillaan kun rynkytin ja rynkytin, keskeytin hetkeksi ja pyyhkäisin salaa valuvaa nokkaani ja taas... kiihdytin, tönin kovempaa, tyttö panee täysillä vastaan ja lopulta minulta pääsee karjaisu ja simät mustenevat hetkeksi kun saan rajun ja kuumehoureisen orkun ja lennätän kumin päähän melkoisen lastin ja tyttö puolestaan ähkäisee ja syöksyy täysillä eteenpäin lattiaan.

      Sen oikein hyökkää makuulleen ja noiden ihanien pakaroiden ponnisteluksta huomiatta paine huolella sauvotussa ja rynkytetyssä mahassa on nyt liikaa, ja ulos pääsee kuuluva ja pierun papatus...pröpröp...räpäräpäräpä..rööp. . Jostain syystä, vaikken ikinä ole ollut noista kakkapissajutuista kiinnostunut, se pieru kiihottaa minua lisää. Se on jotenkin niin likaista ja äärimmäsitä että vielä jälkisykkeistä sykkivä märänkiiltävä melani hyppää pari ylimääräistä ilohyppyä ja kumi roikkuu painavana spermasta.

      Rullaan kumin varovasti irti ja tyttö, häpeän (vai intohimon? rasituksen?) puna kasvoillaan kiemurtelee eteenpäin, sivuttain, pystyyn ja vessaan, se varmaan pelkää että tuli roiskeita. Orkkua se ei saanut enkä sairaana jaksa panostaa sen hyvinvointiin. En jaksa edes sanoa mitän, ja kun se tulee vessasta ja panee pikavauhtia vaatteet päälleen, se varmaan häpeää hirveästi ja on vihainenkin kun panin sitä takaapäin enkä edestä niinkuin se tahtoi. En saa sanottua mitään, makaan vain tyhjänä ja kohta kuulen kun ovi paiskataan täysillä kiinni. Vaivun kuumehorrokseenl. Aamulla muistan sen tytön ja naurattaa ja kiihottaaa.

    • aromatic lady

      ...pröpröp...räpäräpäräpä..rööp. . :) tuttu tunne

    • prööp

      tyhmä juttu, paskaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1799
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1132
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe