Eli kun Venäjä kielsi ulkomaisen maidon tuonnin, niin niiden on lisättävä kotimaista tuotantoaan. Elecster toimittaa maitotuotteiden prosessointiratkaisuja ja suuri markkina-alue on ollut Venäjä. Merkittävä osa Venäjän kaupasta tapahtuu myös rupla-alueen sisällä, joten valuutaheilahdukset eivät muodosta suurta riskiä. Firman talous on vakaalla pohjalla ja mm. P/E-luku parempi kuin teollisuustuotteilla keskimäärin. Osake on selvästi aliarvostettu ja itse olen tankannut reippaasti viime aikoina.
Vastaukset 6
- flam1
Täytyy tutkailla, saat vaihdossa varteen otettavan vinkin, aspocomp.
huomaa osakemäärä, markkina-arvo, tuloksen tekokyky menneinä vuosina, tase, kertyneet voittovarat... - uiyhjk
Toisaalta pitäisi tutkia, mikä on EU:n asettamien Venäjä-pakotteiden merkitys Elecsterille. Onko Elecsterin tuotteiden vienti kielletty Venäjälle? Jos ei vielä, niin onko uhka olemassa?
- flam1
en usko tuossa olevan riskiä, pakotteisiinhan kuuluivat vain elintarvikkeet.
- Anonyymi
Ei pakotteiden piirissä tietenkään
- flam1
Soitin firmaan ja heillä tosiaan on tehdas venäjällä.
pitää katsella mitä q3 tuo tullessaan. - Anonyymi
Vieläkö ko firma operoi putinin markkinoilla ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48910Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14783Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl496766- 45682
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32553
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE171522Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470