missä päin jämsää on hyvin mustikoita?
mihin kannattas mennä kattelee,ois todella kova tarve mustikoille..
kiitos vinkeistä
mustikkapaikkoja
14
1839
Vastaukset
- blueberry hill
Jämsän tori la ja ke yks varmimmista mustikkapaikoista.
- Tor päevä
Toria komppaan minäkin. Voi jopa valita.
- 50 litraa
Turkinkylä
- ämpäri
metsäkivelä vanhan juokslahdentien varressa
- mies eikä marjanp...
Itse kun en ole mikään marjanpoimija niin haen ne torilta
- isänmaa
Minä olen löytänyt mustikoita metsästä.
- Kansan mies
Ihan totta? Olihan viisas vastaus. Minä löydän niitä yleensä pakkasesta tai hillopurkista. Tänä kesänä on ollut tiukkaa, mut korpimustikat ovat vielä kasvussa.
- Tumma kakka
Kansan mies kirjoitti:
Ihan totta? Olihan viisas vastaus. Minä löydän niitä yleensä pakkasesta tai hillopurkista. Tänä kesänä on ollut tiukkaa, mut korpimustikat ovat vielä kasvussa.
Paska on aika tummaa kun puputtaa mustikoita.
- njibniygi
noniin,nyt niitä paikkoja kiitos,edelleen tarve
- kjmoihuohgyuftu
vieläkin haussa???
nyt niitä paikkoja,edelleen huutava tarve..!!!!!! - rantaonkija
Sammallahdessa Ohensaaressa on tänä vuonna todella hyvin mustikoita. Kukinta onnistui saaressa hyvin, eikä niitä ole kukaan osannut hakea, kun harva lähtee mustikkaan veneellä.
- Anonyymi
Ajele Ouninpohjaan, niin mustikkaa löytyy.
- Anonyymi
Vekkulassa aivan tajuttomasti.
Sinne.
- Anonyymi
Metsä on tavallisesti aika varma paikka jos haluaa mennä mustikoita "kattelee".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701509
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361136- 47961
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html183848- 39759
- 49720
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530605- 116588
- 52571
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44541