missä päin jämsää on hyvin mustikoita?
mihin kannattas mennä kattelee,ois todella kova tarve mustikoille..
kiitos vinkeistä
mustikkapaikkoja
14
1644
Vastaukset
- blueberry hill
Jämsän tori la ja ke yks varmimmista mustikkapaikoista.
- Tor päevä
Toria komppaan minäkin. Voi jopa valita.
- 50 litraa
Turkinkylä
- ämpäri
metsäkivelä vanhan juokslahdentien varressa
- mies eikä marjanp...
Itse kun en ole mikään marjanpoimija niin haen ne torilta
- isänmaa
Minä olen löytänyt mustikoita metsästä.
- Kansan mies
Ihan totta? Olihan viisas vastaus. Minä löydän niitä yleensä pakkasesta tai hillopurkista. Tänä kesänä on ollut tiukkaa, mut korpimustikat ovat vielä kasvussa.
- Tumma kakka
Kansan mies kirjoitti:
Ihan totta? Olihan viisas vastaus. Minä löydän niitä yleensä pakkasesta tai hillopurkista. Tänä kesänä on ollut tiukkaa, mut korpimustikat ovat vielä kasvussa.
Paska on aika tummaa kun puputtaa mustikoita.
- njibniygi
noniin,nyt niitä paikkoja kiitos,edelleen tarve
- kjmoihuohgyuftu
vieläkin haussa???
nyt niitä paikkoja,edelleen huutava tarve..!!!!!! - rantaonkija
Sammallahdessa Ohensaaressa on tänä vuonna todella hyvin mustikoita. Kukinta onnistui saaressa hyvin, eikä niitä ole kukaan osannut hakea, kun harva lähtee mustikkaan veneellä.
- Anonyymi
Ajele Ouninpohjaan, niin mustikkaa löytyy.
- Anonyymi
Vekkulassa aivan tajuttomasti.
Sinne.
- Anonyymi
Metsä on tavallisesti aika varma paikka jos haluaa mennä mustikoita "kattelee".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012150Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2981940Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1041776Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441761Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2071617- 321361
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941133Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii261131Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671099- 511057