missä päin jämsää on hyvin mustikoita?
mihin kannattas mennä kattelee,ois todella kova tarve mustikoille..
kiitos vinkeistä
mustikkapaikkoja
14
1758
Vastaukset
- blueberry hill
Jämsän tori la ja ke yks varmimmista mustikkapaikoista.
- Tor päevä
Toria komppaan minäkin. Voi jopa valita.
- 50 litraa
Turkinkylä
- ämpäri
metsäkivelä vanhan juokslahdentien varressa
- mies eikä marjanp...
Itse kun en ole mikään marjanpoimija niin haen ne torilta
- isänmaa
Minä olen löytänyt mustikoita metsästä.
- Kansan mies
Ihan totta? Olihan viisas vastaus. Minä löydän niitä yleensä pakkasesta tai hillopurkista. Tänä kesänä on ollut tiukkaa, mut korpimustikat ovat vielä kasvussa.
- Tumma kakka
Kansan mies kirjoitti:
Ihan totta? Olihan viisas vastaus. Minä löydän niitä yleensä pakkasesta tai hillopurkista. Tänä kesänä on ollut tiukkaa, mut korpimustikat ovat vielä kasvussa.
Paska on aika tummaa kun puputtaa mustikoita.
- njibniygi
noniin,nyt niitä paikkoja kiitos,edelleen tarve
- kjmoihuohgyuftu
vieläkin haussa???
nyt niitä paikkoja,edelleen huutava tarve..!!!!!! - rantaonkija
Sammallahdessa Ohensaaressa on tänä vuonna todella hyvin mustikoita. Kukinta onnistui saaressa hyvin, eikä niitä ole kukaan osannut hakea, kun harva lähtee mustikkaan veneellä.
- Anonyymi
Ajele Ouninpohjaan, niin mustikkaa löytyy.
- Anonyymi
Vekkulassa aivan tajuttomasti.
Sinne.
- Anonyymi
Metsä on tavallisesti aika varma paikka jos haluaa mennä mustikoita "kattelee".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli439698Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.745034"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn594327Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1372866Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1372669Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji1762499Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait261885- 201647
Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.361540Älä nyt ainakaan pelkää
että enää yritän lähelle. Kyllähän toisen rajoja on kunnioitettava. Olen ymmärtänyt täysin, että en kiinnosta sillä tava72990