missä päin jämsää on hyvin mustikoita?
mihin kannattas mennä kattelee,ois todella kova tarve mustikoille..
kiitos vinkeistä
mustikkapaikkoja
14
1749
Vastaukset
- blueberry hill
Jämsän tori la ja ke yks varmimmista mustikkapaikoista.
- Tor päevä
Toria komppaan minäkin. Voi jopa valita.
- 50 litraa
Turkinkylä
- ämpäri
metsäkivelä vanhan juokslahdentien varressa
- mies eikä marjanp...
Itse kun en ole mikään marjanpoimija niin haen ne torilta
- isänmaa
Minä olen löytänyt mustikoita metsästä.
- Kansan mies
Ihan totta? Olihan viisas vastaus. Minä löydän niitä yleensä pakkasesta tai hillopurkista. Tänä kesänä on ollut tiukkaa, mut korpimustikat ovat vielä kasvussa.
- Tumma kakka
Kansan mies kirjoitti:
Ihan totta? Olihan viisas vastaus. Minä löydän niitä yleensä pakkasesta tai hillopurkista. Tänä kesänä on ollut tiukkaa, mut korpimustikat ovat vielä kasvussa.
Paska on aika tummaa kun puputtaa mustikoita.
- njibniygi
noniin,nyt niitä paikkoja kiitos,edelleen tarve
- kjmoihuohgyuftu
vieläkin haussa???
nyt niitä paikkoja,edelleen huutava tarve..!!!!!! - rantaonkija
Sammallahdessa Ohensaaressa on tänä vuonna todella hyvin mustikoita. Kukinta onnistui saaressa hyvin, eikä niitä ole kukaan osannut hakea, kun harva lähtee mustikkaan veneellä.
- Anonyymi
Ajele Ouninpohjaan, niin mustikkaa löytyy.
- Anonyymi
Vekkulassa aivan tajuttomasti.
Sinne.
- Anonyymi
Metsä on tavallisesti aika varma paikka jos haluaa mennä mustikoita "kattelee".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.673788Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j883169Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin962421Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.151649Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m701408- 981280
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä421208- 501021
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11021Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä561020