Erikoinen Tanssi-palstan siirto

Humppaajamies

Ihmetyttää Tanssi-palstan siirtely. Ennen se oli suoraan Harrastusten alla, siis polussa Harrastukset / Tanssi. Nyt sen polku on Harrastukset / Esittävä taide / Tanssi.

Ei kaikki tanssi ole esittävää taidetta, eikä tanssin harrastaminen itse ja tanssiesityksen katsominen ole sama asia. Näillä pitäisi olla kaksi erillistä palstaa. Tanssi-palstalle kirjoittavien enemmistö kirjoittaa lavatansseista, joten siirto esittävän taiteen alle tuntuu enemmistön osalta aika käsittämättömältä.

2

133

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei uutta!

No mitä toi nyt on?

Foorumi, jonka aiheena on "Keskustele isommista matkustaja-aluksista, rahtilaivoista ja merenkulusta." löytyy polulta " Suomi24 / Harrastukset / Veneily / Laivat ja merenkulku". Vai on merenkulun ammatin harjoittaminen harrastusta ja veneilyä.

• Myös oma luotsaamani palsta on "piilotettu" monen linkin taakse.

No vakiokäyttäjät sen löytää, ja uudet löytää esim. googlen kautta.

Muutama palsta on jopa nimetty kokonaan uudelleen, joten itsekin olen muutaman palstan kohdalla ajatellut että se on poistettu, koska ei löydy IE11:ssa enää tuolta "pikavalikosta"

En nyt halua millää muotoa haukkua ylläpitoa, mutta 90% prosenttia uudistuksista on ollut sellaisia että on tullut vain negatiivista palautetta... Ehkä paras uudistus IKINÄ on ollut tuo "keskusteluhaku" mutta kuten pomoni entisessä firmassa sanoi "sä sopeudut tilanteeseen, tai vaihdat firmaa"... Tuskin täältä (aikusten oikeesti) monikaan on lähtenyt vetämään sen takia että tehtiin pahin virhe ikinä ja poistettiin viestipuu... Tai eipä ne oikeasti pois lähteneet ainakaan tätä viestiä lue :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5106
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3636
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      35
      3026
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2995
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2916
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2353
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      139
      1698
    Aihe