Hei! Olen 16 vuotias poika joka harrastaa skeittausta. Noin 4 päivää sitten kaaduin noin puolen metrin korkeudelta skeitiltä maahan ja satutin hieman oikeaa lihasta takapuolestani. En oikein välittänyt kovin paljoa ja jatkoin skeittausta vielä pari tuntia normaalisti.
Kumminkin ruokatauon jälkeen kun yritin skeitata niin oikea lihas takapuolessa ikäänkuin kramppasi. Lihas oli kireän ja jännittyneen oloinen,kipua oli jonkunverran ja liikkuminen ja istuminen hankaloituivat huomattavasti kivun takia. Mustelmia tai näkyviä jälkiä ei ollut.
En ajatellut enempää siitä mutta kun kipu oli vielä läsnä parin yön jälkeen jäin vähän miettimään. Mitä tämä on ja miten tätä pitäisi kuntouttaa? Pitäisikö minun venyttää sitä ja yrittää käyttää sitä vai antaa sen levätä täysin? Tyttöystäväni on hieronut sitä joka sattui aika paljon mutta uskonettä se auttoi ainakin jonkunverran.
Kiitos:)
Kipeän takapuolen kuntoutus
butthurt
1
212
Vastaukset
- Tässä apu
Heti lääkäriin! Kiireenvilkkaa!
Lääkäri kertoo sulle tilanteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976