SIIS MITÄ NYT ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

*mietteliäs*

moi kaikki!
eli asiaan:

olin yhen tytön kans 2 viikkoo. kun oltii yhes nii tekstailtii joka päivä ja niinedelleen. eli meni hyvin..

sit se jostaki syyst jätti mut..
ja nyt oon huomannu koulussa että se töllää mua.. esim: se on kattonu mua ja sit ku mä vilkasin sinne päi nii se kääns heti päänsä pois.
mut siis huomasin ihan selvästi että se katto mua.. ja tätä "tölläämistä" oon huomannu enemmänki että se on töllänny siis mua..

Miks se töllää sillee ??
töllääks se mua siks ku jos oon sen mielest oudon näköne ? vai mitä ootte mieltä ??????

se kattoo mua jotenki sillee ku sillo ku se oli ihastunu muhu. ( tiesin sen siis silloin )

no.. täs tää sit oli. VASTAUKSIA ja MIELIPITEITÄ kaivataan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kiitos :)

5

628

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eli hän saattaa yrittää viestittää, että haluaisi yrittää uudelleen, mutta ei uskalla ottaa yhteyttä kun ei tiedä reaktiotasi.

Eli en usko että hän pitää sinua oudon näköisenä, taisi vain tajuta jättämisensä jälkeen mitä menetti. ;)

• Sabriina-teininoita

Että haluaisko se alkaa sun kaa uudestaan!

• *mietteliäs*

kiitos rakkaat ihmiset vastauksistanne !!!
        en tosin vielä ole saannut sellaista vastausta mitä ajettelin.. vaikka en itekään tiiä mitä aattelin ja aattelen nyt........
        ELI VASTATKAA VIELÄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        kiitos :)

ja muuten.. en haluis kysyy siltä mitään että katuuko se tai mitää tollasta.. mähän vaan nolaan itteni........... noh.. vastailkaahan vielä ! kiitos :))))

• *mä*
        *mietteliäs* kirjoitti:

kiitos rakkaat ihmiset vastauksistanne !!!
        en tosin vielä ole saannut sellaista vastausta mitä ajettelin.. vaikka en itekään tiiä mitä aattelin ja aattelen nyt........
        ELI VASTATKAA VIELÄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        kiitos :)

ja muuten.. en haluis kysyy siltä mitään että katuuko se tai mitää tollasta.. mähän vaan nolaan itteni........... noh.. vastailkaahan vielä ! kiitos :))))

Mä oon sitä mieltä, että se tyttö on susta vielä kiinnostunu jos se kerran kattoo sua samallalailla kun sillon kun se ei vielä ollu sun kaa..Mutta se ei vaan oo varma mitä sä siitä nyt ajattelet ja et ook sä ihastunu jo jonhonki muuhun...Mulle itelle on käyny just samallalailla, että mä kattelin yhtä poikaa ja sen kaverit sano että se poika tykkää musta. Sille pojan kaverille mä sanoin että en tykkää siitä pojasta vaikka oikeesti tykkään. Mä en tiiä enää mitä se poika musta ajattelee, vaikka oon kyllä huomannu että se välillä kattelee mua..? Mutta mä ainaki tykkään siitä edelleen :)...
        Eli sun kannattais vaan mun mielestä, vaikka textata tai mennä suoraan jutteleen sille tytölle, ja sit "juttelun" jälkee miettii haluisik sä alkaa vaikka uudestaa sen tytönkanssa..
        Mun mielestä voi hyvin olla että se on tullu katumapäälle ja haluis jatkaa viel sun kans...
        Sitä sä et kyllä muuten tiedä kun juttelemalla sen tytön kans..
        Mut onnee teille, jos sä oot vielä kiinnostunu siitä tytöstä!
        *Sori tuli vähän pitkä :DD*

• danz_

Siis teillä meni hyvin, tekstailitte oka päivä jne.? Tarkoittaako tekstailu että menee hyvin? Taidan olla vähän pihalla nuorten seurustelutavoista.

Sanonpa vaan että ehkä se tyttö haluaa enemmän kuin vaan tekstailua jos teillä ei kerta muutakaan ole ollut. Hän saattaa katsella sinua koulussa muttei halua paljastua. Tai sitten toisinpäin ehkä hän haluaa sinulta vain jonkinlaista huomiota. Ei voi tietää... joten kysypä siltä tytöltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      186
      13767
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5493
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4960
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      156
      3734
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2873
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      120
      1811
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      373
      1714
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1525
    Aihe