Etsimme Shetlanninlammaskoiraa, mutta kasvattajilla ei ole pentuja ja niillä harvoilla joilla on, ne on varattu.
Shetlanninlammaskoira
11
425
Vastaukset
- Mehmet_
mina myyda sheltti, sina ehdota hinta
- rtdtryhtrh
Kannattaa kysyä, voisitteko siitä huolimatta käydä vierailemassa kasvattajan luona ja samalla udella, onko heillä pentusuunnitelmia esimerkiksi ensi kesälle. Tällöin pääsette varaamaan pennun etukäteen ja tutustutte kasvattajiin paremmin :)
- kysykää tulevia
Minä varasin pennun kasvattajalta vuotta etukäteen. Miksi teidän on saatava koira nyt, ettekä kysyisi milloin kasvattajilla on seuraava pentue tiedossa?
- Memmis
Meille tulossa pentue jos kaikki menee hyvin, http://bellanelamaa.blogspot.fi/?m=1
- wiuhh
jos koiralla lonkka B, en ikämaailmassa tekisi pentuja!!! vain täysin terve koira kelpaa ja niitä ei montaa ole.
- Nimetönnä
B-lonkat luetaan kyllä terveiksi vielä.
- ajcbuhgev
Missä on täysin terve koira? Kuule kyllä A-lonkkaisellakin voi olla vaikka peräpukamat :)
- 20+20
A ja B lonkat merkitsevät molemmat terveitä lonkkia minkä tietäisit kyllä jos asiasta oikeasti mitään tietäisit .
Sitä huonompia en sheltillä hyväksy jalostukessa ja kyynärien toivoisin olevan 0/0 ja kinnittäisin huomiota silmiin ja onko suvulla ollut ongelmia silmien tai lonkkien kanssa ...onko tutkittua jälkeläisnäyttöä jne .
Itse taas olen huomannut että shelttejä on kyllä ihan tasaisesti tarjolla ollut ,erijuttu sitten mitä on tarjolla . - tässäpulma
Minkä ikäiset lapset perheessä?
- mjul
Kannattaa vierailla kasvattajien sivuilla, esim. 200km säteellä ja lähettää kaikille hyväntuntuisille sähköpostia jossa kerrot kattavasti itsestäsi, millainen koti sinulla on tarjota ja mitä sheltin kanssa aiot touhuilla ja utelet esimerkiksi seuraavan vuoden pentusuunnitelmista.
- saapasjalkatatti
Kannattaa hankkia huolella, katso sellainen pentue jossa on vanhemilla terveet silmät, ja lonkat joko A/A tai B/B ja 0/0 kyynäret, ja sitten kysele vaikka sähköpostilla milloin on seuraavia pentueita tulossa ja kerro itsestäsi, mielellään laittavat sinut jollekkin varauslistalle jos kerrot reippaasti itsestäsi ja miksi olet rotuun päätynyt.
Hyvää tervettä pentua kannattaa odottaa, kuin hypätä ensimmäiselle vapaana olevalle.
Itse ostin oman shelttini aikoinaan vähän hätiköidysti sen mukaan mistä sai pennun oikeaan aikaan, mutta silti varmistin esin, että vanhemmilla oli terveet silmät, lonkat jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee683072Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."251940Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2581498Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.931486Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2561162Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki251059Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201044En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711020Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin761014- 97978