Moi!
Olen parikymppinen yliopisto-opiskelija. Opiskelumme on hyvin itsenäistä, ja vietän puolet viikoista Tampereella, vaikka en täällä opiskelekaan.
Monet kaverini ovat täyspäiväisesti koulussa tai töissä, mutta meidän opiskelumme on lähinnä tenttikirjojen itsenäistä lukemista. Motivaation kanssa on väillä ongelmia, kun aina ei jaksaisi raahautua kirjastoon opiskelemaan tai edes herätä ajoissa pänttäämään seuraavaan tenttiin. Ajattelin, että lukukaveri voisi auttaa jaksamaan: sovittaisiin esimerkiksi, moneltako mennään kirjastoon ja käytäisiin vaikkapa välissä lounaalla. Luulen, että ainakin itselleni olisi siitä hyötyä, kun kirjastoon pitäisi lähteä sovittuun aikaan, eikä heräämistä tulisi lykättyä puoleenpäivään. :)
Jos joku muukin voisi hyöytyä lukukaverista, viestiä voi laittaa osoitteeseen [email protected] :D
Lukukaveria Tampereelta?
Opiskelija3
0
67
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614368KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1483139Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472458Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?482370- 982025
- 241883
- 301606
- 231602
- 1531445
- 341233