Minulla oli kaukaata tullut vieras joka ei tajunnut sulkea pesukoneen rummun metalli luukkuja koneen päälle pistäessään.
Kone yritti pestä, ulisi ja vinkui eikä nyt enään pyöri päälle pistäessä ollenkaan. Koneen ääni kuulostaa siltä kuin se yrittäisi muttei jaksa pyörittää.
Mikään ei ns viimeisen pesun aikana kolissut tai haissut palaneelta, vinkui vaan tosi kovaa. toinen kaverini arveli että siellä on joku remmi kulunut/lähtenyt paikoiltaan.
Kädellä rumpua voi pyörittää, joten jumissa ei ole.
Pystyykö joku auttamaan minua pääsemään tilanteessa eteenpäin? Korjaan mielelläni itse kunhan tietäisin miten.
Kone on Siemens Siwamat XTS 1351.
Tuhannet kiitokset neuvoista!
Vieras hajotti pesukoneen...
6
523
Vastaukset
- ehjääjä fgh
Sähköjohto irti ja sivupelti irti sieltä näet onko remmi paikoillaan laita paikoilleen jos pudonut pois ja ensin pinei fetorengas ja isomalla rummun renkaalla väännät hihnan päälle. jos muuta niin kutsu korjaaja sillä silloin on rummun sisä osissa vikaa veikkaan lämmitysvastus ja sen korjaaminen korikonstein hankalaa.
- Anonyymi00002
voiko remmi olla löysällä jos kone pirättää kesken kaiken jos pyykki makaa alaosasa eikä jaksa lähteä pyöriin voiko olla ettämoottorin ja rummun kierroksia seurataan s
- Anonyymi00003
Itselleni kävi joskus kymmenen vuotta, tai sinne päin, sitten niin, että sillon mun luona käynyt tilapäinen avustaja heitti pyykit silloiseen päältä täytettävään pesukoneeseeni. Mutta ei sulkenut rummun luukkuja kunnolla. No kun kone lähti pyörimään se leikkasi täysin kiinni. Hirveä knaatsraatshskriikkrunts!! mekkala ensin ja sitten rumpu olikin täysin jumissa ja luukut vääntyneet jne. No sehän oli täysin entinen kone.Rumpua ei saanut edes käsin pyöritettyä kun se ei liikkunut mihinkään päin. Vahinkohan se oli, mutta ei tollasta saa käydä. Avustusfirma makso ja hommasi sitten mulle uuden pesukoneen avustajan tuhoaman tilalle. Muistaakseni niitä koneeseen jääneitä pyykkejäkään ei ikinä saatu ulos koneesta ennenkuin se lähti romunkierrätykseen. Eli tommosta voi tosiaan käydä.
T. miksuh- Anonyymi00004
Eli avustusfirma hommasi mulle uuden päältä täytettävän pesukoneen. Se mulla olikin sitten aina siihen asti kun vuosia myöhemmin ostin itse nykysen Boschin edestä täytettävän pesukoneen ja kuivausrummun.
T. miksuh - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eli avustusfirma hommasi mulle uuden päältä täytettävän pesukoneen. Se mulla olikin sitten aina siihen asti kun vuosia myöhemmin ostin itse nykysen Boschin edestä täytettävän pesukoneen ja kuivausrummun.
T. miksuhToivottavasti home connect ei mennyt pyykkien mukana romunkierrärykseen.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Toivottavasti home connect ei mennyt pyykkien mukana romunkierrärykseen.
Pääsi kuuluisi ilmeisesti romunkierrätykseen. Kyse oli päältä täytettävästä peruskoneesta.
T. miksuh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2224515Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4453288Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142178Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141840Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51188- 741033
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691025Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat25984- 75918
- 54916