Pärjääkö lukiossa 7.4 keskiarvolla, pääsyvaatimus on 7? On alkanut ammattikoulu kyrpimään ja lukioon vaihto olisi vielä mahdollista.
Pitääkö joka päivä lukea kuinka paljon läksyjä?
Pärjääkö lukiossa?
3
1136
Vastaukset
- Tapsa^
Minulla oli keskiarvo hiirenpaskan verran yli 8 tullessani lukioon, nyt se on roimasti tuon alapuolella. Läksyjen luku, sehän on täysin itsestäsi kiinni. Kunhan luet läksysi lakisääteisen neljän vuoden sisään niin saat kyllä tuon valkolakin päähäsi. Olen 3 ja ½ vuoden aikataululla menossa ja touhua on enää pari viikkoa jäljellä. Niin, olet täysin oman onnesi seppä, itselläni mielenkiinto lopahti noin vuosi sitten ja olen siitä lähtien venkoillut jaksot läpi muutamien kurssien vauhdilla. Eli pystyt kyllä tarpeen tullen hölläämään otetta jos rupeaa koulunkäynti maistumaan puulta. Muista kuitenkin se että tuntuu ikävältä istua kavereiden keskellä ravintolassa, jos kaikilla muilla on valkolakki päässä. Mutta kyllä se tulee sieltä kun vaan potkii.. Äh, en tiedä oliko tästä perseenkän verran apua, toivottavasti päädyt elämäsi kannalta oikeaan ratkaisuun...:)
- tytsy
itselläni oli 7,4 keskiarvo myös kun lukioon menin. Lukiosta päästyäni, oli päättärin keskiarvo taas 7,4! :) Itse olin ihan tyytyväinen.. Kyllä sä pärjäät jos vain itse sitä haluat ja sulla on lukupäätä =)
- Taneli
Käyn työssä ja opiskelen ohessa iltalukion tappavalla tahdilla. Yläasteen päättötodistuksessa keskiarvo oli 5,2. Nyt lukiossa keskiarvoni on 8,9.
Esimerkiksi äidinkieli on lukiossa ihan älyttömän helppoa koska ei tarvitse vastailla mihinkään kielioppikysymyksiin...kirjallisuutta ja esseitä, se on iisiä.
Muutenkaan lukio ei ole mitenkään paha, se on oikeasti yliarvostettu koulu.
Muista, että ammattikoulun papereilla pääsee nopeasti hyvillekkin palkoille, moni yliopiston käynyt (esim. kirjastovirkailijat) työskentelevät palkoilla jollaisiin kukaan metallimies ei suostuisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804802Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p292873Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351077Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861039Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774