Sairaimmat asiat mitä ootte tehny?

nauratttaaa

Kysynpähä huviksee.

16

679

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • true story

      No mä kerron. Voin luvata että täällä ei kukaan ole yhtä sairas ku minä.
      Ku olin yläasteella nii kävin sit satunnaisesti tytöjen vessas koska poikien oli usein varattu. Ne oli vaan semmosii yhen wc:een koppeja. Sit pohdin aina välil et miksköhä siel tyttöjen vessas on 2 roskista ja toinen niist on jopa kannellinen.
      No sit päätin kattoo mitä siel on, nii sit siel oli verisiä siteitä ja tamppooneja.
      Aluks olin sillee hyi vittu. Mut sitte yks kerta ku olin paskalla siel tyttöjen vessassa nii päädyin sit taas kattomaan sinne roskiksee ja siel oli sillo vaan yks hieman verinen tamppooni. Mä sitten otin sen sieltä käteen ja vähä tutkin sitä. Vähän ajan pääst mul alko jostai syyst seisoo. Se oli vaan jotenki sairaan kiihottavaa ajatella et se oli jonku tytön pillussa. Mä sitten nuolasin sitä ja se maistu (yllätys yllätys) verelle.

      No tätä jatku vähän aikaa et aina satunnaisesti vähä nuoleskelin niitä tamppooneja. Mut sitte en enää tyytyny vaa nuolee vaan aloin ihan kunnolla imeskelee niitä ja runkkasin tietenki aina samalla.

      Tämä on sairain asia mitä oon tehny eli siis maistellu ja imeskelly tyttöjen käytettyjä tamppooneja.

      • me gusta

        Et oo vitun tosissas :D


      • hsisjskalalakbsjslsb

        Mites noi sukupuolitaudit? Taitaa löytyä jos jonkinmoista.
        Noh ite oon alaikäsenä koittanu päästä känniin pistämällä lasolia perääni. Olihan se aluksi aika tuskaa, mutta lopulta se tuntuikin ihan hyvältä:D En edes ole homo, mutta jostain syystä tykkäsin peppukivusta.(en muuten tullut koskaan känniin siitä, koska sen lasolin syöttäminen peräsimeen oli hyvinkin ongelmallista)


      • 2go

        Hui saaaatana


      • Aika harvassa
        hsisjskalalakbsjslsb kirjoitti:

        Mites noi sukupuolitaudit? Taitaa löytyä jos jonkinmoista.
        Noh ite oon alaikäsenä koittanu päästä känniin pistämällä lasolia perääni. Olihan se aluksi aika tuskaa, mutta lopulta se tuntuikin ihan hyvältä:D En edes ole homo, mutta jostain syystä tykkäsin peppukivusta.(en muuten tullut koskaan känniin siitä, koska sen lasolin syöttäminen peräsimeen oli hyvinkin ongelmallista)

        Eihä yäasteikäsil nyt kellää viel mitää tautii oo :)


      • AWDDadwwd
        hsisjskalalakbsjslsb kirjoitti:

        Mites noi sukupuolitaudit? Taitaa löytyä jos jonkinmoista.
        Noh ite oon alaikäsenä koittanu päästä känniin pistämällä lasolia perääni. Olihan se aluksi aika tuskaa, mutta lopulta se tuntuikin ihan hyvältä:D En edes ole homo, mutta jostain syystä tykkäsin peppukivusta.(en muuten tullut koskaan känniin siitä, koska sen lasolin syöttäminen peräsimeen oli hyvinkin ongelmallista)

        Yläastelaisilla taitaa aika harvoin olla tauteja, jos nyt tarkemmin pohditaan... Ainakin toivottavasti.


      • kjsg
        Aika harvassa kirjoitti:

        Eihä yäasteikäsil nyt kellää viel mitää tautii oo :)

        Vitun tyhmä pentu menepä kertomaan afrikkalaisille lapsille jotka ovat saaneet HIV:n seitsemänvuotiaana tai nuorempana vitun tampio.


    • vittumaine pervo...

      Ite nuolin entisen muijani perseenreikää moneen otteeseen... Tietenkin maistu vienosti paskalta mutta se ajatus kiihotti kiin vitusti että sieltä se muijan paska tulee... Muijaki piti siitä.

    • sfdgsfgvdhgh

      En edes kerro, ei kannata.

    • Provokaatio-Polle

      Se, että tulin Suomi24:seen! Voittaa jopa nekin että menin tyttärentyttäreni rippijuhliin pelkästään vanhustenvaipat ja kroksit päällä, sekä senkin että runkkasin kerran keskellä lastentarhan pihaa.

    • AndImStraight

      Tungin koirankamman perseeseeni saunassa

    • pippeli imuriin

      Runkkasin naapurin imurilla ja heitin mällit letkuun

    • trollhattu

      Imaskaapa munaa vitun jonnet perkele

      • Gears of wat

        ????????????????????????????????????????????????


      • Trollhättan

        T:10v jonne


    • Shshdjssjjsjshs

      Kaavin lusikalla paskanjämät boksereista ja heitin paistinpannulle.
      Sitten sekoitin sen sinapin, ketsupin ja suklaan kanssa puuron sekaan ja söin.

      Sitten oksensin sen kaiken pieneen astiaan ja lämmitin saunan.
      Kuten arvaatte, heitin oksennuksen kuumalle kiukaalle ja haistelin aromeja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      45
      1625
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      7
      1248
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe