miksi oulua vihataan?

ounsusu

Keskusteluja kun on tääl vähä lukenu nii tämmöne kysymys herää. Omasta näkökulmasta oulussa ei ole mitää muuta vikaa kun väkilukuun nähden huonot shoppailumahollisuudet ja ''pieni''keskusta vähä riippuu mite se rajataan. Sit naurattaa ku esim tampereella ja jyväskylässä sanovat että oulu on iha korvessa ja juntteja täynnä. Se on ehk kaukana muista suurista kaupungeista mut joka tapauksessa suomen 5. Suurin city et ei ehkä jkl tai vaikka kuopios asuvan kanttis huuella pienemmistä kylistä

21

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • larssilewis

      sisäsiittoinen lessukaupunki, töitä et saa jos et ole lessu

    • L+ vaikuttaa

      Oulussa asuu 70000 ihmistä ja 50 000 kummajaista eli lestadiolaista.
      Lestadiolaiset eivät käy keskustassa, koska se on syntiä.
      Tämän takia keskusta on oikein mitoitettu. Muutenkin lestadiolaiset ostavat lestadiolaisilta ns. hyvävelihintaan.

      • Nimimerkki 8000

        Nuoko ne on niitä sinun "asiallisia"kommentteja?

        Sulla on lestafobia. Oikea skitsofrenia.


      • L+ vaikuttaa
        Nimimerkki 8000 kirjoitti:

        Nuoko ne on niitä sinun "asiallisia"kommentteja?

        Sulla on lestafobia. Oikea skitsofrenia.

        Nuoko on sinun asiallisia -lestamaisia- alentavia kommentteja ihmiselle jotka sanoo miten asiat oikeasti Oulussa on.


    • Hyi olkoon!

      Avaaja ei osaa kirjoittaa edes kaupunkien nimiä ISOLLA alkukirjaimella.

    • Jokaisella paikkakunnalla on omat "inhokkinsa". Isolla kaupungilla niitä on enempi ja pienellä vähempi.

      Turkua vihataan - tai oikeastaan "vihataan" - enemmän kuin muita paikkakuntia, mutta ei sitä kannata tosissan ottaa. Leikinlaskusta siinä enimmäkseen on kysymys. Samoin kuin tuossa lestadiolaisuusvihassa, mutta sen ottaminen huumorilla on hieman vaikeampaa välillä, kun viestit menee henkilökohtaisuuksiin.

      Ei Oulua oikeasti vihata, se on vain joittenkin tapa koettaa ärsyttää ihmisiä.

    • kehuja.

      haukkumalla saa paremmin keskustelua aikaiseksi kuin kehumalla.

      • L+ vaikuttaa

        Se muuten on totta. Se on sellaista ravistelua, että herää, valoja päälle jne.

        Oulun ongelma eli L on räjähtänyt käsiin, koska tänne on siitä seurakunnasta niin iso muuttoaalto tullut viimevuosina. Oulussa on kaavoitettu tontteja, ja ketkäs ne sinne kaava-alueille pesii? Eikö Ouluunkin voisi rakentaa Berliinin muurin jolla rajataan lestadiolaiset ja ihmiset, koska muutenkinhan lessut eristäytyvät ihmisistä omatoimisesti. Saisivat siellä omissa oloissaan elää miten haluaa. Heille sellainen oma yhteiskunta jonnekin?


      • Tragediako?
        L+ vaikuttaa kirjoitti:

        Se muuten on totta. Se on sellaista ravistelua, että herää, valoja päälle jne.

        Oulun ongelma eli L on räjähtänyt käsiin, koska tänne on siitä seurakunnasta niin iso muuttoaalto tullut viimevuosina. Oulussa on kaavoitettu tontteja, ja ketkäs ne sinne kaava-alueille pesii? Eikö Ouluunkin voisi rakentaa Berliinin muurin jolla rajataan lestadiolaiset ja ihmiset, koska muutenkinhan lessut eristäytyvät ihmisistä omatoimisesti. Saisivat siellä omissa oloissaan elää miten haluaa. Heille sellainen oma yhteiskunta jonnekin?

        L ongelma on henkilökohtainen ongelma, josta voi keskustella mieluiten oman psykiatrin kanssa.

        Haukkumalla saat toki omaa mieltäsi purettua.


      • Olet ongelma
        Tragediako? kirjoitti:

        L ongelma on henkilökohtainen ongelma, josta voi keskustella mieluiten oman psykiatrin kanssa.

        Haukkumalla saat toki omaa mieltäsi purettua.

        Lestaongelma eli kaltaisesi koskee koko Oulua eli n. 60 tuhatta ihmistä. Oulunkaaressa satoja tuhansia ihmisiä. Tehän tuomitsette kaikki kritisoijat eli elättäjänne hulluiksi, vaikka teillä koko lahkoa iso pyö jumittaa jos joillakin. Hihhulit!
        Ja niin helev kalliita elättejä!


    • sitä saa mitä tilaa

      Haukkujat on lähinnä jossain pienissä syrjäkylissä asuvia, jotka on hakeneet Oulusta vuokrakämppää, mutta eivät ole saaneet sitä pitkäaikaistyöttömyyden takia. Siksi purkavat pahaa oloaan haukkumalla Oulua. Minusta se on ihan hyvä, ettei tarjota asuntoja tänne pyrkiville pitkäaikaistyöttömille, koska se ei paranna kaupungin taloudellista tilannetta.

      • L+ vaikuttaa

        Niinno haukkuminen on aika suhteellinen ja subjektiivinen käsite. Ei täällä lessuja haukuta, mutta ne ei oikein kestä totuutta ja kritiikkiä.

        Ainakin lessuja "haukkuu" omakotitaloasukkaat, koska mehän niille altistutaan.
        Kerrostalossa lessuista ei olie mitään haittaa, kun ei niitä niissä asu. Kokeiltu on!


      • Jumala pelastaa
        L+ vaikuttaa kirjoitti:

        Niinno haukkuminen on aika suhteellinen ja subjektiivinen käsite. Ei täällä lessuja haukuta, mutta ne ei oikein kestä totuutta ja kritiikkiä.

        Ainakin lessuja "haukkuu" omakotitaloasukkaat, koska mehän niille altistutaan.
        Kerrostalossa lessuista ei olie mitään haittaa, kun ei niitä niissä asu. Kokeiltu on!

        Lestoilla kyllä diilit järjestyy. Vähän kuin suomen juutalaisia...


    • pöllistä

      Oulussa on niin boheemi gay-skene?

      • niimuakakaattaa

        Haukkujat asuu eteläsuomessa ja eivät todennäkösesti ole ikinä käynytkää Oulussa.


      • Oletko lesta?
        niimuakakaattaa kirjoitti:

        Haukkujat asuu eteläsuomessa ja eivät todennäkösesti ole ikinä käynytkää Oulussa.

        Täh?


    • sonjaaaah

      Koska tää on ihan paska kaupunki ja kaikki palvelut kusevat. Asukkaat on pienistä junttikylistä muuttaneet tänne ja sitten loput on lyhyitä Lappalaisia. Siis käytökseltään ihmiset ovat erittäin epämiellyttäviä, paitsi ulkomaalaiset! Ne osaa sentään käyttäytyä vaikka niitä aina morkataan. Pitäkää kaupunkinne, juokaa viinaa ja homehtukaa täällä.

      Onneksi itse pääsen täältä kohta takaisin sivistyneempiin piireihin ja olen siitä iloinen. :)

      • Missä?

        Eli minne?


    • Kiinan kebabbi

      Miksi Kuun yli lentävällä hevosella on vihreät jäniksen korvat?

      Metsäkönkään Hiirulainen sanoi, että sillä on oikeasti punaiset jäniksen korvat, mutta Hermeliini väitti että hevosella on hevosen sarvet, eikä jäniksen korvia? Metsänväen kokouksen tuloksena selvisi, että Kuu aiheuttaa valehtelua ja myös jäniksen korvien kasvua.

    • justjoo123

      tää on yks iso junttila. lestat vie työpaikat ja nistit rellestää kaikkialla. ei täällä mitään kaupunkikulttuuria ole, koska keskustakin on vaan yks pikku läntti. porukka on tänne muuttanut jostain hiton jänkhältä tai kainuun korvesta. isoja automarketteja ja metsää ja peltoa. ei tätä cityksi voi sanoa :D t. paljasjalakanen oululainen.

      • They are cancer

        Siis lestat ei vie kaikkia työpaikkoja, mutta suhteilla ne työt Oulussa menee. Lessut on niissä omissa firmoissaan, niissä joissa ei saa kuulua ammattiliittoon muuta kuin näin huonona aikana, kun liitonrahoilla ovat. Lestafirmoissa liittyy kaikki ammattiliittoon aina 10kk ennen lomautusta.
        Lestanaiset sitten on kotona ja pummaa lapsietuuksia. Ei siinä tarvitse sitten ihmetellä kun koulut on täynnä, kun yhdet hihhulit ei muuta tee kuin lisääntyy.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe