Tää on varmaan ihan makukysymys, mutta kumpi kannattaa ostaa PS2 vai Xbox? Ei tarvi päästä nettiin pelaamaan mutta 5.1 ääni olis kiva. Entäpä kumman veikkaatte elävän pidemmän aikaa?
PS2 vai Xbox
13
1786
Vastaukset
- playstation2
no kyl se pleikkari2 kannattaa ostaa ennemmin katoku siin on enemmän pelei ja mun mielest parempi ohjain ja grafiikka et osta playstation2
ja kyl mä luulen et se elää pidemmän aikaa et OSTA
EHDOTTOMASTI PLAYSTATION2 t:Kamusi- pelaaja 15
kyl yhtään parempi grafiikka ps2:sessa.toisin päin.xbox on kyl parempi grafiikaltaan mut pleikalle tulee esim.metalgear3,devilmaycry3,jak3,ratchet&clank3.ja myös muita hyviä.mutta niille tulee kyllä aika samat pelit molempiin.siitä iästä nii ps3 ja xbox2 ja camecube2(tai siis gamecube revolution)tulee noin vuonna 2006.pitää vaa toivoo että niille vanhoillekki jaksetaan tehä pelejä.
- varma
Et joku 10-12 vuotias nappula on tuon viestin kirjoitanut.
- Tepa
Kyllä Playstation on niin vahvasti iskoutunut ihmisten mieliin että se on lähestulkoon synonyymi sanalle pelikonsooli. Pleikkari kakkosia on myös myyty niin huimasti, että tuki niille tuskin tulee koskaan kuolemaan. Ja menneisyydestäkin voi ottaa sen verran oppia että Pleikkari ykköselle on edelleen olemassa ihan terveet markkinat, vaikka saman aikakauden muille konsoleille kuten nyt vaikka Sega Saturnille tai Nintendo 64:lle, ei enää kehitellä pelejä. Eli vaikka PS2 onkin tekniikaltaan vanhempaa tavaraa kuin xbox tai gamecube, niin todennäköisesti se tulee olemaan kuvioissa mukana pitempään kuin muut nykykonsolit.
- it3
Itse ostaisin tai no ostin x-boxin halvemman hinnan ja kovalevyn takia, eikä 2 vuoden takuukaan huono asia ole. X-boxiin kun saa mukavasti niitä omia musiikkilevyjä tallennettua, joka on kiva pelattaessa, ei tarvi kuunnella pelien musiikkeja, huonoa boxissa on Thomsonin dvd-asema, jonka vuoksi oma boxi kävi Saksassa takuuhuollossa aika uutena, kun asema luki levyjä vähän huonosti.
Toisaalta ps2 nenkin on hyvä valinta, itseä lähinnä häiritsee se huono vakiohjain ja jos neljä pelaajaa meinaa saada saman ps2:sen ääreen niin se maksaa aika lailla verrattuna vaikka boxiin.- erno
Jaahas... Ja että se xboxin jumalaton laatikko ohjain olisi sitten hyvä... Tarvii olla metri kertaa metri räpylät että saa siitä edes jonkinlaisen otteen...
- on vanhat boxit
Thompson on vain vanhoissa... uudemmissa on jok samsung tai philips.
- perus idiootti
erno kirjoitti:
Jaahas... Ja että se xboxin jumalaton laatikko ohjain olisi sitten hyvä... Tarvii olla metri kertaa metri räpylät että saa siitä edes jonkinlaisen otteen...
Se ei olekkaan suunniteltu taaperoille. Aikuiselle se on just sopiva. Esim. FPS peleihin paras padi.
- Pelikone Friikki
PS2 ehdottomasti..
Pelasin Jorvissa Xboxia ja Metal Gear Solid 2 nyki laiva kohdassa kannella, toisin ku PS2:sella ei ny'i..
PS2 vissiin pidempi ikäinen ku Xbox, PSX (PsOne) pelejä myydään vieläkin..- ...
Nyki??? Mene hoitoon... Oikeesti oon niin vittuuntunu tollasiin esiteiniviesteihin, joissa lukee PS2 on niin ihq ihana, xbox on iha kakka... Pelikone friikki???... Olen omistanut suurimman osan kaikista suomessa julkaistuista konsoleista... kaikki uusimmatkin. Ainoa mist en oo suostunut luopumaan on xbox. PS2:ta ja GC:a jakso noin 1/2 vuotta, sit repes perse niiten kanssa!!! Ei ne huonoja ole, mut ei mun makuun...
- xboxin omistaja
No aivan varmasti xbox
- ........
Xboxissa on paremmat tekniset ominaisuudet kuin PS2:ssa. Modattuna boxista saa paljon enemmän irti kuin pleikkarista nettikaapelin ja kovalevyn ansiosta. Voi katsoa DivX:ää ja pelata vanhoja nintendopelejä emulaattorilla. Netistä löytyy paremmin pelejä xboxille kuin PS2:e, modauksen helppoudesta johtuen (ei tarvitse juottaa ellei halua). Uskon tosin että PS2 elää pidempään, sitä kun on myyty aika paljon.
Ja konsolivalintaa ei kannatta tehdä pelkän ohjaimen perusteella. Markkinoilta löytyy ihan varmasti jokaiselle oma sopiva ohjain ihan jokaiselle konsolille. (Pleikan ohjain tosin on omasta mielestäni liian pieni.)- Modattuna paras!
Tama viesti on kirjoittu xboxilla padilla kirjoittaen. Kaikkia tallasia hassuja ohjelmia talle loytyy... Tal ei vaa saa `a` eika `o` prkl! Linuxin ku viel sais kunnolla toimii (netti ei toimi viel)... Se ois unelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865352
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784714Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113017Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv872948Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232514Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251966- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328