Taas se todistettiin: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288725179771.html
Mahtaa se mies olla kovan luokan linnankundi tai eksoottinen ulkomaalainen, kun naiset noin kilpailevat hänestä. Ei tavallisella kunnon miehellä ole kysyntää ollenkaan. Vai olisiko niin, että vakka kantensa valitsee? Eli rentut rakastuvat renttuihin? Tuskin muita juottoloissa käykään.
Toisilla sitä on vientiä...
2
105
Vastaukset
- alfauros68
Suosittelen kuule sinullekkin tätä kirjaa:
http://www.suomalainen.com/pelimies-sku-p9511206478
Se onko vientiä riippuu asenteesta !
Mies saa pillua ihan niinpal kun haluaa, pääasiallinen seikka mikä pitää huomioida on korvien välissä sekä kohtalainen yleiskunto. Ei tarvitse olla mikään bodattu unelmamies, riittää kun kaljamahan saa pois ja vähän pakaralihaksia treenaa niin että näyttää hyviltä. Suosittelen bodysheippaavia paitoja jos sitä läskiä on ollut, ei nahat roiku vaan kroppa näyttää timmiltä.
Ja se asenne, et sinä tuolla asenteella saa ikinä ketään.
Koin oman seksuaalisen heräämiseni vasta muutamia vuosia sitten vajaa 40 vuotiaana, sinkkuna, bmi40. Luin tuon kirjan ja aloin työstämään asioita pääkopassa ja lenkkipolulla, yli vuosi siinä meni ja sen jälkeen olen pannut määrällisesti moninkertaisesti verrattuna siihen mitä ennen tuota heräämistä.
Meillä miehillä on se unelmajuttu että 20 vuotiaina naiset valkkaa ja samanikäiset miehet ei ymmärrä mistään mitään, 40 vuotiaana taas miehet valitsee ja naiset vikisee !
Eli: ÄLÄ RUIKUTA, TEE asioita henkisen ja fyysisen hyvinvointisi eteen niin aivan varmasti saat pillua enemmän kun jaksat ottaa. - Tasan ei mene onni
Tässäpä kaksi ääripäätä; toinen heittänyt kintaat nurkkaan ja toinen uhoaa ekankin edestä. "Uroksen" asenne kalskahtaa paremmalta koska se on reippaampi vaikka se on yltiöpäinen ja haisee itsekehulta. Toivottavasti hän ei kuulu niihin junttiuunoihin, jotka seuraavassa lauseessa tekevät anteliaista huonoja naisia. Sillä alueella näes ei pääse uros pätemään jos myötämielisiä naaraita ei löydy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391