Mitä tehdä kun mies ei halua?

Nainen 28 v.

Mitä tehdä kun mies on parisuhteessa se haluton osapuoli? Olen koittanut selvittää syytä tähän keskustelemalla rakentavasti ja miettimällä kaikki mahdolliset syyt. Hän vain sanoo, että nyt on vaan sellainen kausi, ettei oikein kiinnosta. Ei siinä muuten mitään, ymmärrän kyllä, että ihmisille nyt vaan tulee ajoittain haluttomuutta, mutta kun tätä on kestänyt puolitoista vuotta (olemme olleet yhdessä kolme vuotta). Seksiä on harvemmin kuin kerran kuussa, ja silloin kun sitä on, hän tuntuu tekevän sen lähinnä minun mielikseni, mikä ei tietenkään tunnu minusta hyvältä.

En vaan oikein käsitä tätä kuviota. Olen hoikka ja nätti ja pidän huolta itsestäni. Mies ei tee mitään erityisen stressaavaa työtä eikä vaikuta olevan masentunut. Olen kysynyt, mahtaako olla niin, että hän vain yksinkertaisesti on a-seksuaalisuuteen taipuvainen ja se seurustelun alkuvaiheen paneskelu oli poikkeus. Tämäkään ei hänen mielestään pidä paikkaansa.

En haluaisi erota, koska parisuhde on muilta osin kunnossa. Olen kuitenkin alkanut miettiä, miten kauan voin ja haluan jatkaa tällaisessa suhteessa. En ole valmis olemaan selibaatissa loppuikääni.

225

7657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sillee, m

      "Nainen 28 v."

      Sinulle tulee kohta ehdotuksia, että miehesi on sivusuhteessa. Ei sen tarvitse olla niin. Kun ihmisten seksihalut vaan ovat eri kokoiset, tapahtuu erittäin usein, että halut vain eivät ole yhtä suuret. Olet vapaa joko olemaan sivusuhteissa tai vaihtamaan miestä. Miehesi haluja tuskin voit lisätä.

      Yksi asia kuitenkin kannattaa tutkia. Vähäinen testosteronimäärä aiheuttaa välttämättömästi halujen romahtamisen, mutta koska mies voi olla haluton oikeasta testosteronin määrästä huolimatta, määrän korjaaminen lisähormonin nauttimisella ei usein tuota tulosta.

      Tutkikaa, tehkää päätös. Tilanne ei voi tällaisenaan jatkua. :)

      • sexiii_on

        Laitahan ilmoitus www.panemua.net treffisivustolle, niin eiköhän miehiä löydy. Ainakin itselläni on miehenä ilmoitus siellä ja hyvin toimii. Tosin sillä erolla ettei vaimoni tiedä näistä syrjähypyistä, mutta toisaalta eipä sitä tunnu seksielämä kiinnostavan millään tavalla. Onnellisesti olemme kyllä naimisissa ja nautin perhe-elämästä. Sängyssä vain ei tapahdu mitään joten pettäminen on mielestäni ok ja mikäs siinä kun naisia löytyy netistä :)


      • Not a jackrabbits

        "Tutkikaa, tehkää päätös. Tilanne ei voi tällaisenaan jatkua"

        Kyllä voi. Sekstailu on nykyään ihan liian yliarvostettua ja verottaa ihmisten voimavaroja aivan turhan takia. Ei sitä ennenkään ihmiset naineet ympäri vuorokauden. Ja silti elämä jatkui. Ei erottu eikä karattu. Joku ehkä hyppi aisan yli mutta yhdessä pysyttiin kunnes kuolema erotti. Ja lopputuloksen voi laskea heidän jälkeläistensä määrästä että oltiinko sitä kokonaan ilman vai ei.

        Me olemme kuitenkin ihmisiä emmekä kaneja ;)


      • asdfsdfsds
        Not a jackrabbits kirjoitti:

        "Tutkikaa, tehkää päätös. Tilanne ei voi tällaisenaan jatkua"

        Kyllä voi. Sekstailu on nykyään ihan liian yliarvostettua ja verottaa ihmisten voimavaroja aivan turhan takia. Ei sitä ennenkään ihmiset naineet ympäri vuorokauden. Ja silti elämä jatkui. Ei erottu eikä karattu. Joku ehkä hyppi aisan yli mutta yhdessä pysyttiin kunnes kuolema erotti. Ja lopputuloksen voi laskea heidän jälkeläistensä määrästä että oltiinko sitä kokonaan ilman vai ei.

        Me olemme kuitenkin ihmisiä emmekä kaneja ;)

        Mitä ympärivuorokautista naimista on 1 krt / kk, 1 krt / 3 kk, 1 krt / vuosi???


      • Ihan selkeä tapaus
        Not a jackrabbits kirjoitti:

        "Tutkikaa, tehkää päätös. Tilanne ei voi tällaisenaan jatkua"

        Kyllä voi. Sekstailu on nykyään ihan liian yliarvostettua ja verottaa ihmisten voimavaroja aivan turhan takia. Ei sitä ennenkään ihmiset naineet ympäri vuorokauden. Ja silti elämä jatkui. Ei erottu eikä karattu. Joku ehkä hyppi aisan yli mutta yhdessä pysyttiin kunnes kuolema erotti. Ja lopputuloksen voi laskea heidän jälkeläistensä määrästä että oltiinko sitä kokonaan ilman vai ei.

        Me olemme kuitenkin ihmisiä emmekä kaneja ;)

        Nykyään? Milloin se muka muuttui? Ja mistäs ihmisistä puhut? Horahtavista julkkiksista varmaankin enemmän.

        Mutta asiaan. Mies ei ole a seksuaali, vaan h seksuaali. H tässä tapauksessa tarkoittaa homoa, ei heteroa. No homojahan ne a seksuaalitkin pohjimmiltaan ovat.


      • -teresa-
        Not a jackrabbits kirjoitti:

        "Tutkikaa, tehkää päätös. Tilanne ei voi tällaisenaan jatkua"

        Kyllä voi. Sekstailu on nykyään ihan liian yliarvostettua ja verottaa ihmisten voimavaroja aivan turhan takia. Ei sitä ennenkään ihmiset naineet ympäri vuorokauden. Ja silti elämä jatkui. Ei erottu eikä karattu. Joku ehkä hyppi aisan yli mutta yhdessä pysyttiin kunnes kuolema erotti. Ja lopputuloksen voi laskea heidän jälkeläistensä määrästä että oltiinko sitä kokonaan ilman vai ei.

        Me olemme kuitenkin ihmisiä emmekä kaneja ;)

        Jep tällaista "hyvää" vanhan kansan ohjetta uskoin 30-kymppisenä. Ettei seksi ole niin tärkeeää ja blaap blaap..... Eiköhän se ole ihan persoonasta/libidosta kiinni kuinka tärkeää se kenellekin on.

        No aikaa tuosta on 17 vuotta. Ja jälkeläisiä nolla. Lopun voittekin sitten itse päätellä. Sekin olen hiukan harmissani..... Ja minä olen siis nainen.


      • meillä toimii!!!!!

        Minulla on sivusuhde. En halunnut olla selibaatissa ja tapasin noin kuukausi sitten oikein ihanan miehen ja olemme harrastaneet. Huom! harrastaneet sexiä. molemmat olemme naimisissa ja emme ole alkaneet odottamaan sitä ns. oikeaa? Hyvältä tuntuu. Hän on minua nuorempi ja emme ole rakastuneet toisiimme , mutta vain sexiä! Enkä aiokaan rakastua! Tämä tässä ja nyt on ihan oikea homma. Emme sovi puhelimitse tapaamisia vaan HM.... Olen yli 50 ja Hän 40 homma toimii! Älkää rakastuko, hoitakaa hommanne sexinälkäiset kuten me. salasuhde on ok. ja jatkuu vielä. Ollaan molemmat tyytyväisiä. Hänen vaimonsa ei anna ja minä annan!!!?? Oi kun elämä onkin ihanaa!!!


      • korkkarit kattoon

        Oletko kokeillut olla seksuaalisesti päällekäyvä? Jos kyse on oikeasti kiinnostuksen puutteesta, niin voisin kuvitella päällekäyvän kikkeliä mouruavan asenteen tepsivän.


      • Onnellinen syrjähypp
        meillä toimii!!!!! kirjoitti:

        Minulla on sivusuhde. En halunnut olla selibaatissa ja tapasin noin kuukausi sitten oikein ihanan miehen ja olemme harrastaneet. Huom! harrastaneet sexiä. molemmat olemme naimisissa ja emme ole alkaneet odottamaan sitä ns. oikeaa? Hyvältä tuntuu. Hän on minua nuorempi ja emme ole rakastuneet toisiimme , mutta vain sexiä! Enkä aiokaan rakastua! Tämä tässä ja nyt on ihan oikea homma. Emme sovi puhelimitse tapaamisia vaan HM.... Olen yli 50 ja Hän 40 homma toimii! Älkää rakastuko, hoitakaa hommanne sexinälkäiset kuten me. salasuhde on ok. ja jatkuu vielä. Ollaan molemmat tyytyväisiä. Hänen vaimonsa ei anna ja minä annan!!!?? Oi kun elämä onkin ihanaa!!!

        Ja sillä tai Hänellä' seisoo hyvin ja on tosi ihana rakastelemaan? !


      • Kyllä aivan on horoj
        -teresa- kirjoitti:

        Jep tällaista "hyvää" vanhan kansan ohjetta uskoin 30-kymppisenä. Ettei seksi ole niin tärkeeää ja blaap blaap..... Eiköhän se ole ihan persoonasta/libidosta kiinni kuinka tärkeää se kenellekin on.

        No aikaa tuosta on 17 vuotta. Ja jälkeläisiä nolla. Lopun voittekin sitten itse päätellä. Sekin olen hiukan harmissani..... Ja minä olen siis nainen.

        No ei sitä tarvi silti kuule lipiddää sitä pimperroo vaikka minkälainen perverssi olisi. Nykyäänhän niitä on kaikenlaisia liikenteessä.


      • Jormaseni
        Not a jackrabbits kirjoitti:

        "Tutkikaa, tehkää päätös. Tilanne ei voi tällaisenaan jatkua"

        Kyllä voi. Sekstailu on nykyään ihan liian yliarvostettua ja verottaa ihmisten voimavaroja aivan turhan takia. Ei sitä ennenkään ihmiset naineet ympäri vuorokauden. Ja silti elämä jatkui. Ei erottu eikä karattu. Joku ehkä hyppi aisan yli mutta yhdessä pysyttiin kunnes kuolema erotti. Ja lopputuloksen voi laskea heidän jälkeläistensä määrästä että oltiinko sitä kokonaan ilman vai ei.

        Me olemme kuitenkin ihmisiä emmekä kaneja ;)

        Vittu kuinka väärässä ihminen voi olla. Ennen nimenomaa naitiin kuin kanit. Siitä kertoo varmasti ja faktana myös ihmiskunnan asukkaiden voimakas kasvu. Miten luulet, että esim. Suomessa on syntyneet ns. Suuret sukupolvet? Syntyikö nämä lapset pihtaamalla?
        Seksi on maailman paras ja ihanin asia. Parisuhde, jossa se ei toimi, on tuhoon tuomittu, piste


      • I need sex
        Kyllä aivan on horoj kirjoitti:

        No ei sitä tarvi silti kuule lipiddää sitä pimperroo vaikka minkälainen perverssi olisi. Nykyäänhän niitä on kaikenlaisia liikenteessä.

        Minä kyllä panen mutta ei ole naista. Olen aika seksuaalinen mutta ei nyt joka päivä jaksa panna.


      • panomies.
        Onnellinen syrjähypp kirjoitti:

        Ja sillä tai Hänellä' seisoo hyvin ja on tosi ihana rakastelemaan? !

        Jos ei ole seksiä niin ei ole rakkauttakaan.


      • Jos mies ei anna, niin mene kuunsillalle.


      • Muista että
        I need sex kirjoitti:

        Minä kyllä panen mutta ei ole naista. Olen aika seksuaalinen mutta ei nyt joka päivä jaksa panna.

        miehen paras ystävä on Nyrkki-Kyllikki. ;)


      • Höh!
        Jormaseni kirjoitti:

        Vittu kuinka väärässä ihminen voi olla. Ennen nimenomaa naitiin kuin kanit. Siitä kertoo varmasti ja faktana myös ihmiskunnan asukkaiden voimakas kasvu. Miten luulet, että esim. Suomessa on syntyneet ns. Suuret sukupolvet? Syntyikö nämä lapset pihtaamalla?
        Seksi on maailman paras ja ihanin asia. Parisuhde, jossa se ei toimi, on tuhoon tuomittu, piste

        "Miten luulet, että esim. Suomessa on syntyneet ns. Suuret sukupolvet?"

        Sitä kutsutaan kyllä "suuriksi ikäluokiksi" ja johtuu ihan pelkästään siitä että niitä alulle laittaneet miehet olivat viettäneet viisi vuotta metsässä konepistooli Emmaansa runkutellen. Jos he olisivat saaneet elää rauhassa, niin eipä olisi mitään eläkeongelmia tulossa. Eikä ne silloin painaneet kuin kanit, vaan kondomi tai kierukka taisi olla täysin tuntemattomia keksintöjä, joten syntymä oli luonnollinen jatkumo petipuuhille. Kyllä silloin joutuivat tekemään muita askareita sen 24h tämän maan rakentamiseksi ja sunnuntaina kirkonmenojen jälkeen ehkä iltasella ehdittiin rentoutua. Et taida tietää että lapsen syntymiseen riittää yksikin kerta?

        Ne jotka painaa kuin kanit, ovat äärimmäisen pieni epänormaali vähemmistö ja muille, jotka ovat nk. normaaleja, riittää hyvin se 0,5-24 kertaa vuodessa. Aloittajan mieskin siis kuuluu normaalien joukkoon.


      • hhghjhvvghhjii
        sexiii_on kirjoitti:

        Laitahan ilmoitus www.panemua.net treffisivustolle, niin eiköhän miehiä löydy. Ainakin itselläni on miehenä ilmoitus siellä ja hyvin toimii. Tosin sillä erolla ettei vaimoni tiedä näistä syrjähypyistä, mutta toisaalta eipä sitä tunnu seksielämä kiinnostavan millään tavalla. Onnellisesti olemme kyllä naimisissa ja nautin perhe-elämästä. Sängyssä vain ei tapahdu mitään joten pettäminen on mielestäni ok ja mikäs siinä kun naisia löytyy netistä :)

        Onko tuo se sivu missä se lihava partasuu lähettää viestejä naisena esiintyen?
        Oli huvittava juttu hesarissa siitä.


      • tietäväinen.
        Ihan selkeä tapaus kirjoitti:

        Nykyään? Milloin se muka muuttui? Ja mistäs ihmisistä puhut? Horahtavista julkkiksista varmaankin enemmän.

        Mutta asiaan. Mies ei ole a seksuaali, vaan h seksuaali. H tässä tapauksessa tarkoittaa homoa, ei heteroa. No homojahan ne a seksuaalitkin pohjimmiltaan ovat.

        Näytähän linkki noille paskapuheillesi?
        Tyhmä voi olla, mutta suutaan ei tarvitse silti joka paikassa avata.


      • mimmi 52

        jos ei ole suhdetta vieraaseen naiseen.on mahdollista että on vanhat geenit ja halut mennyt,eli vaihdevuodet johan sillä on ikää keskiikä.kannattaa hankkia panokone tai dildoja jotka juputtaa kovasti.onhan niitä lihojen imutuslaitteita.mutta se on hieno panokone joka juputtaa vaikka aamusta iltaan.itse harrastan panokonetta jaksaa jaksaa aaaaaaaahhhhhhhh jaksaa


      • eräs vaan
        sexiii_on kirjoitti:

        Laitahan ilmoitus www.panemua.net treffisivustolle, niin eiköhän miehiä löydy. Ainakin itselläni on miehenä ilmoitus siellä ja hyvin toimii. Tosin sillä erolla ettei vaimoni tiedä näistä syrjähypyistä, mutta toisaalta eipä sitä tunnu seksielämä kiinnostavan millään tavalla. Onnellisesti olemme kyllä naimisissa ja nautin perhe-elämästä. Sängyssä vain ei tapahdu mitään joten pettäminen on mielestäni ok ja mikäs siinä kun naisia löytyy netistä :)

        Nimimerkille SEXII-ON.. Kerrot olevasi onnellisesti naimisissa. Petät vaimoasi!! Silloin ei todellakaan voi puhua, että olet onnellisesti naimisissa. Vaimosi ei taatusti ole onnellinen sinun kanssasi. Hän ei vaan osaa ratkaista ongelmianne ja tyytyy tilanteeseen lasten takia. Jos tietäisin kuka olet, niin käräyttäisin sinut heti! Vaimosi antsaitsee paremman miehen kuin sinä!


      • ei kaukana
        tietäväinen. kirjoitti:

        Näytähän linkki noille paskapuheillesi?
        Tyhmä voi olla, mutta suutaan ei tarvitse silti joka paikassa avata.

        Höh, no laitetaan nyt sitten, mutta en tiedä miksi.

        Täällähän se lukee :

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12425022


      • google on jänskä
        Ihan selkeä tapaus kirjoitti:

        Nykyään? Milloin se muka muuttui? Ja mistäs ihmisistä puhut? Horahtavista julkkiksista varmaankin enemmän.

        Mutta asiaan. Mies ei ole a seksuaali, vaan h seksuaali. H tässä tapauksessa tarkoittaa homoa, ei heteroa. No homojahan ne a seksuaalitkin pohjimmiltaan ovat.

        Lol, aseksuaali ei ole sama asia kun homoseksuaali.


      • maniskitsokki
        sexiii_on kirjoitti:

        Laitahan ilmoitus www.panemua.net treffisivustolle, niin eiköhän miehiä löydy. Ainakin itselläni on miehenä ilmoitus siellä ja hyvin toimii. Tosin sillä erolla ettei vaimoni tiedä näistä syrjähypyistä, mutta toisaalta eipä sitä tunnu seksielämä kiinnostavan millään tavalla. Onnellisesti olemme kyllä naimisissa ja nautin perhe-elämästä. Sängyssä vain ei tapahdu mitään joten pettäminen on mielestäni ok ja mikäs siinä kun naisia löytyy netistä :)

        eipä oo seksii nyt vähään aikaan ku potkitaan hakataan ivataan ja nälvitään kuraa tulee joka puolelta ei paljoo kiinnosta mikkää


      • eebenpuu5
        panomies. kirjoitti:

        Jos ei ole seksiä niin ei ole rakkauttakaan.

        Päinvastoin! Jos ei ole rakkautta, niin ei ole seksiäkään!


      • ...
        sexiii_on kirjoitti:

        Laitahan ilmoitus www.panemua.net treffisivustolle, niin eiköhän miehiä löydy. Ainakin itselläni on miehenä ilmoitus siellä ja hyvin toimii. Tosin sillä erolla ettei vaimoni tiedä näistä syrjähypyistä, mutta toisaalta eipä sitä tunnu seksielämä kiinnostavan millään tavalla. Onnellisesti olemme kyllä naimisissa ja nautin perhe-elämästä. Sängyssä vain ei tapahdu mitään joten pettäminen on mielestäni ok ja mikäs siinä kun naisia löytyy netistä :)

        "Sängyssä vain ei tapahdu mitään joten pettäminen on mielestäni ok"

        Seksuaalisen tyydytyksen hakeminen muualta voi mielestäni tuossa tilanteessa olla ihan ok, mutta ei pettämällä. Miksi pettäjille on niin vaikeaa avata suutaan kumppaninsa kanssa, ilmaista tyytymättömyytensä ja keskustella siitä, miten tilanteen voisi ratkaista? Tai sitten tehdä mitä tykkää ilman neuvotteluja, mennä muihin naisiin/miehiin jos niin haluaa, mutta ei salaa selän takana? Voisihan aikeistaan kertoa jo etukäteen, mutta pettäjät ilmeisesti ovat vellihousuja, joilla ei rohkeus riitä siihen.


      • höhöttäjä
        Höh! kirjoitti:

        "Miten luulet, että esim. Suomessa on syntyneet ns. Suuret sukupolvet?"

        Sitä kutsutaan kyllä "suuriksi ikäluokiksi" ja johtuu ihan pelkästään siitä että niitä alulle laittaneet miehet olivat viettäneet viisi vuotta metsässä konepistooli Emmaansa runkutellen. Jos he olisivat saaneet elää rauhassa, niin eipä olisi mitään eläkeongelmia tulossa. Eikä ne silloin painaneet kuin kanit, vaan kondomi tai kierukka taisi olla täysin tuntemattomia keksintöjä, joten syntymä oli luonnollinen jatkumo petipuuhille. Kyllä silloin joutuivat tekemään muita askareita sen 24h tämän maan rakentamiseksi ja sunnuntaina kirkonmenojen jälkeen ehkä iltasella ehdittiin rentoutua. Et taida tietää että lapsen syntymiseen riittää yksikin kerta?

        Ne jotka painaa kuin kanit, ovat äärimmäisen pieni epänormaali vähemmistö ja muille, jotka ovat nk. normaaleja, riittää hyvin se 0,5-24 kertaa vuodessa. Aloittajan mieskin siis kuuluu normaalien joukkoon.

        Muistan lukeneeni (viitettä en muista), että esim. sata vuotta sitten miesten testosteronitasot olivat huomattavasti korkeammat ja aviolittossa elävät ihmiset todellakin naivat kuin kanit. Illat olivat pimeät ja nukutiin tunti pari enemmän kuin nykyään eli tilaisuuksia piisasi kun ei viihde vienyt aikaa. Perheet olivat suuria, tosin niin oli myös lapsikuolleisuus.

        Nykyään puhutaan siitä mistä on puute. Seksistä on tullut pakkomielle, kun aikaisemmin se oli vain yksi osa elämää. Kuten Taberman sanoi, "organsmi alkoi oikutella kun sille annettiin nimi".


      • höhöttäjä
        ... kirjoitti:

        "Sängyssä vain ei tapahdu mitään joten pettäminen on mielestäni ok"

        Seksuaalisen tyydytyksen hakeminen muualta voi mielestäni tuossa tilanteessa olla ihan ok, mutta ei pettämällä. Miksi pettäjille on niin vaikeaa avata suutaan kumppaninsa kanssa, ilmaista tyytymättömyytensä ja keskustella siitä, miten tilanteen voisi ratkaista? Tai sitten tehdä mitä tykkää ilman neuvotteluja, mennä muihin naisiin/miehiin jos niin haluaa, mutta ei salaa selän takana? Voisihan aikeistaan kertoa jo etukäteen, mutta pettäjät ilmeisesti ovat vellihousuja, joilla ei rohkeus riitä siihen.

        Moni on "avannut suunsa" tuhat kertaa ja sen on puoliso myös tuhat kertaa sulkenut. Keskustelua ei ole, koska seksittömyys on vain toisen ongelma - miksi se toinen puoliso keskustelisi? Seksiä ei ole, mutta sivusuhteita puoliso ei hyväksy. Lapset ovat pieniä ja puoliso muuten rakas eli erotakaan ei halua. Aika pahassa tilanteessa joutuu puutteessa oleva elämään. Tähän ei ole mitään hyvää ratkaisua, koska puolisolla on kaikkien ratkaisujen avaimet.

        Väitän että tässä tilanteessa elää moni ja perheterapeuttien mukaan tämä tilanne johtaa hyvion helposti pettämiseen. Pettäesään pettäjä saa vihdoin seksiä ja tuntee olevansa haluttava miehenä/naisena, kun taas ei menetä perhettään ellei petos tule julki.

        Ei näissä asioissa ole kysymys velleistä ja housuista vaan vaikeista parisuhdeasioista, joita on joskus mahdoton ratkaista.


      • Supiens

      • suurperheet kotiin!!
        Höh! kirjoitti:

        "Miten luulet, että esim. Suomessa on syntyneet ns. Suuret sukupolvet?"

        Sitä kutsutaan kyllä "suuriksi ikäluokiksi" ja johtuu ihan pelkästään siitä että niitä alulle laittaneet miehet olivat viettäneet viisi vuotta metsässä konepistooli Emmaansa runkutellen. Jos he olisivat saaneet elää rauhassa, niin eipä olisi mitään eläkeongelmia tulossa. Eikä ne silloin painaneet kuin kanit, vaan kondomi tai kierukka taisi olla täysin tuntemattomia keksintöjä, joten syntymä oli luonnollinen jatkumo petipuuhille. Kyllä silloin joutuivat tekemään muita askareita sen 24h tämän maan rakentamiseksi ja sunnuntaina kirkonmenojen jälkeen ehkä iltasella ehdittiin rentoutua. Et taida tietää että lapsen syntymiseen riittää yksikin kerta?

        Ne jotka painaa kuin kanit, ovat äärimmäisen pieni epänormaali vähemmistö ja muille, jotka ovat nk. normaaleja, riittää hyvin se 0,5-24 kertaa vuodessa. Aloittajan mieskin siis kuuluu normaalien joukkoon.

        Muistakaa nyt ,että viime sodissa meillä kaatui noin 90000 miestä ja naista.Lisäksi sodan jälkeen erilaiset sairaudet mm.tuberkuloosi tappoi suomalaisia.Itsesuojeluvaiston pohjalta yhteiskuntana meidän pitikin nostaa syntyvyyttä, että säilymme tässä olemassaolon taistelussa.

        Meidän tulisi rajoittaa näiden suurperheiden maahantuontia jotka vastuuttomasti lisääntyvät ja kieltäytyvät nykytekniikan tuomista ehkäisymenetelmistä


      • pettjän kelkasta poi
        korkkarit kattoon kirjoitti:

        Oletko kokeillut olla seksuaalisesti päällekäyvä? Jos kyse on oikeasti kiinnostuksen puutteesta, niin voisin kuvitella päällekäyvän kikkeliä mouruavan asenteen tepsivän.

        Ei auttanut, mutta ukko höyläsi muita naisii sdalasuhteessa, kun vaimo ei anna. Oikeesti vaan seisoo kunnolla vieraan kanssa uutuushekumassa. Jouti kiertoon, en ala elämään ilman seksiä.


      • neiti007
        höhöttäjä kirjoitti:

        Moni on "avannut suunsa" tuhat kertaa ja sen on puoliso myös tuhat kertaa sulkenut. Keskustelua ei ole, koska seksittömyys on vain toisen ongelma - miksi se toinen puoliso keskustelisi? Seksiä ei ole, mutta sivusuhteita puoliso ei hyväksy. Lapset ovat pieniä ja puoliso muuten rakas eli erotakaan ei halua. Aika pahassa tilanteessa joutuu puutteessa oleva elämään. Tähän ei ole mitään hyvää ratkaisua, koska puolisolla on kaikkien ratkaisujen avaimet.

        Väitän että tässä tilanteessa elää moni ja perheterapeuttien mukaan tämä tilanne johtaa hyvion helposti pettämiseen. Pettäesään pettäjä saa vihdoin seksiä ja tuntee olevansa haluttava miehenä/naisena, kun taas ei menetä perhettään ellei petos tule julki.

        Ei näissä asioissa ole kysymys velleistä ja housuista vaan vaikeista parisuhdeasioista, joita on joskus mahdoton ratkaista.

        Oliko heila suseksia??:-)


      • puhtaat lakanat?!

        Eikö ole muuta elämää, kuin typerä seksi?


      • typerät!
        meillä toimii!!!!! kirjoitti:

        Minulla on sivusuhde. En halunnut olla selibaatissa ja tapasin noin kuukausi sitten oikein ihanan miehen ja olemme harrastaneet. Huom! harrastaneet sexiä. molemmat olemme naimisissa ja emme ole alkaneet odottamaan sitä ns. oikeaa? Hyvältä tuntuu. Hän on minua nuorempi ja emme ole rakastuneet toisiimme , mutta vain sexiä! Enkä aiokaan rakastua! Tämä tässä ja nyt on ihan oikea homma. Emme sovi puhelimitse tapaamisia vaan HM.... Olen yli 50 ja Hän 40 homma toimii! Älkää rakastuko, hoitakaa hommanne sexinälkäiset kuten me. salasuhde on ok. ja jatkuu vielä. Ollaan molemmat tyytyväisiä. Hänen vaimonsa ei anna ja minä annan!!!?? Oi kun elämä onkin ihanaa!!!

        Ei varmaan ole, miten jo olet päässyt naimisiin? Etkö osaa miehesi kanssa keskustella asioista! Ei kannata hakea muualta seuraa, jos on päässyt naimisiin ja saanut kodin ja perheen. Te avionrikkojat?! Miksi menette toisten avioliittoja rikkomaan? Ja te avionrikkojat! Miksi alkoholisoidutatte miehiänne eron jälkeen


      • firstdate plus
        eräs vaan kirjoitti:

        Nimimerkille SEXII-ON.. Kerrot olevasi onnellisesti naimisissa. Petät vaimoasi!! Silloin ei todellakaan voi puhua, että olet onnellisesti naimisissa. Vaimosi ei taatusti ole onnellinen sinun kanssasi. Hän ei vaan osaa ratkaista ongelmianne ja tyytyy tilanteeseen lasten takia. Jos tietäisin kuka olet, niin käräyttäisin sinut heti! Vaimosi antsaitsee paremman miehen kuin sinä!

        Www.fasttubestream.com aika paljon viihdettä vieraista suhteista.


    • jorC

      Ime sen karvasta KYRPÄÄ!! :DDD

    • Kinkkinen tilanne. Tuo että olette puhuneet asiasta on yleensä vain hyvä asia. Sanoit että stressiä ja masennusta ei ole, jotka on kait ne yleisimmät syyt. Teillä silloin tällöin seksiä kuitenkin on, joten onko hänellä ongelmia esimerkiksi erektion kanssa? Tai muutoin ongelmaa? Tuo, että olisiko hänellä joku toinen, on aina mahdollista, mutta ei missään nimessä itsestään selvyys.

      Itselläni on parisuhteessa ollut myös näitä kuivia hetkiä, näistä on päästy yli tuomalla jotain uutta mukaan. Mitä se on, riippuu hyvin paljon sinusta. Mitä olet valmis kokeilemaan? Omalta kohdaltani voin kertoa, yksi kuivakausi päättyi, kun vaimoni alkoi lähettelemään vietteleviä kuvia. En ole varma, oliko kyseessä alkuun ihan vahinko, josta kehkeytyi sitten viettelevien kuvien vaihto. Vaimo lähetti ensin kuvan, jossa kysyi mielipidettä paidasta. Kun nännit hieman näkyi paidan läpi, sai se minut innostumaan ja myös vaimoni. Tämä siis esimerkkinä, miten pienestä seksielämä taas lähti kukoistamaan. Tosin meidän kohdalla kuivajakso oli muutaman kuukeuden.

      Toivottavasti löydätte ratkaisun asiaan, joka tyydyttää molempia. Masturboinilla elää jonkin aikaa, mutta eihän se toisen ihmisen kosketusta voita. Voimia! Ja kerro kuinka käy.

    • Mie vaan

      Tuossa iässä ja kun ei ole lapsia (hope so), voit hyvin päättää suhteen kun seksihalut eivät osu yksiin. On se kuitenkin niin keskeinen osa parisuhdetta! Toisen pyynnöt, aloitteet, mieliteot kun riittävän pitkään torjutaan, ennen pitkää ajaudut vieraisiin tai eroamaan joka tapauksessa. Seksihalut pitää joko tappaa kokonaan ja elää selibaatissa tai sitten tosiaan katsoa mitä aidan takana on reilusti eroten.

      Tuo asetelma ei tule teillä muuttumaan, yrität sinä tehdä mitä vain. Hän todennäköisesti on todella tyytyväinen, saahan hän seksiä milloin vain sattuu huvittamaan.

      Moni varattu mies katselee salaa pornoa ja runkkailee himonsa pois, se on niin helppoa ja saa kiksit videota katsellessa. Ei hän ehkä kehtaisi edes samoja asioita pyytää sinulta, peläten että pidät häntä aivan pervona. Sitten jos runkkailee omin päin, siinähän mulkku turtuu ja eipä se pillu enää tunnu oikein miltään vaikka olisi suht tiukkakin.

      Jos aiot jotakin vielä yrittää, pyri selvittämään onko jotain juttuja joita hän haluaisi kokeilla seksin suhteen. Siis tyyliin ihan mitä vain vaikka olisi rietastakin. Jos saat luottamuksellisen keskustelun tästä aiheesta aikaan, saattaa se uusi kipinä löytyäkin. Moni mies vasta eron uhatessa terapeutin patistamana suostuu kertomaan fantasioitaan.

      Eli viimeinen yritys ja jos ei onnaa, kantapäät vastakkain. Ansaitset aktiivisena naisena parempaa! Voihan sitä aina rakastajankin ottaa, mutta ei se kotona parisuhdetta korjaa.

    • Viagra

      Viagra, Viagra, Viagra!!!:)

      • mr. sir

        Olkaapa hieman varovaisia näitä potenssilääkkeitä kohtaan, niillä kun tuppaa olla paljon erilaisia sivuvaikutuksia, kuten ärtyneisyys, aivokasvaimet, verenpaine ja monia muitakin juttuja, joita ei ole tuotu julkisuuteen. Miehille sanoisin, että mielummin ilman haluja, kuin syöpä päässä. (Sairaala-alan tuntijana voin suositella skeptisyyttä...)


      • ei ei

        kolmekymppinen mitää viakraa tarvi


      • agn.a
        mr. sir kirjoitti:

        Olkaapa hieman varovaisia näitä potenssilääkkeitä kohtaan, niillä kun tuppaa olla paljon erilaisia sivuvaikutuksia, kuten ärtyneisyys, aivokasvaimet, verenpaine ja monia muitakin juttuja, joita ei ole tuotu julkisuuteen. Miehille sanoisin, että mielummin ilman haluja, kuin syöpä päässä. (Sairaala-alan tuntijana voin suositella skeptisyyttä...)

        Höpö höpö. Potenssilääkkeitä kuten Viagraa (sildenafiili) on käytetty jo vuosia jamerkittäviä pitkäaikaishaittoja ei ole havaittu. Ainoa isompi riski on yhteiskäyttö nitrojen kanssa, mikä voi raomahduttaa verenpaineen. Sildenafiilihan kehitettiin aluperin verenpainelääkkeeksi, joten tosiaankaan ei nosta verenpainetta. Tutkimusten jälkeen osa miehistä halusi ehdottomasti jatkaa tutkimuslääkkeen käyttöä.

        Halujen kohottajana potenssilääkkeistä ei ole näyttöä. Toimiakseen ne vaativat seksuaalisen halun. Toki jos jännittää omaa erektiotaan ja on siksi haluton, niin potenssilääke tuo varmuutta.


    • Panokkio

      Mä voin kyllä tulla jörnii sua jos noin kipeesti pippeliä olet vailla! Pist yv.

    • vilauttelija olen mi

      Voisit koittaa tehä sillee, et masturboit siinä olkkarin sohvalla ja sit ku mies tulee nii jatkat.
      Ja toistat tämmöstä toisen edessä itsetyydytystä aina satunnaisesti nii jos se sillä sais vähä eloa haluihinsa.

      • asdfasdfasdfasdfasdf

        vilauttelija olen mi15.8.2014 21:11 2 SULJE
        Voisit koittaa tehä sillee, et masturboit siinä olkkarin sohvalla ja sit ku mies tulee nii jatkat.
        Ja toistat tämmöstä toisen edessä itsetyydytystä aina satunnaisesti nii jos se sillä sais vähä eloa haluihinsa.


        niin ja kannattaa olla pimppaloora pestynä ettei sillinkatku haise ympäri olohuonetta.. ja

        jää kusenhaju sohvalle kiinni :Dsrsdsdf


    • jupa ju

      jos vain on näin, ei maha mittää elämä on, sano, mies kun tulee tiettyyn ikään niin,,,,,, ei

    • Joeees

      Jos se on tulossa ulos kaapista sillee hissuksee..

      • oisko se cuckold tyyppi.. ehkä haluiski et saisit vierasta kysy siltä.


    • ennustaja ukko

      Kokemuksesta voin sanoa suoraan, että miehesi saa rakkautta ja seksiä joltain muulta. Hän ikäänkuin "säästää" sitä vehejestä jo toiselle. Työpaikkaromanssi.

      • Oi Ihanuus!

        Melkein voi sanoa. Hm....


    • Ööökstöks

      Siis sillä on ensimmäinen nainen.. sinä olet se toinen.
      Jos joku toista sanoo, puhuu potaskaa, tai sit sun "mies" ei ole vielä tullut kaapista ulos, tai yrittänyt sitä saranapuolelta.

    • mulkkua

      ruma läski pää kiinni

    • Säästää vehjettä

      Säästää vehjettä, säästää vehjettä, säästää vehjettä:)

    • elisa4

      kerran kuussa on aivan riittävä määrä. hulluutta tämä yletön seksin korostaminen. Ole iloinen että sinulla on terve mies.Nykyään kun pitäs muka viikottain olla sillai! nykyajan ketkuttelua

    • ssshhhh

      Voi vittu ja taas täällä yksi, eka kimitettän kun miehet on vaan pillun perässä ja sitten kun ei aina halutakkaan, niin aletaan tänne vinkuun voi saatana (>_

    • jkhhkgj

      Laihduta. Nykyajan suomi naiset on niin hikisiä läskejä ettei niitä terve mies kaipaa!

    • Ei Tee Mieli
    • Ei kone eikä lelu

      Ei me miehet olla mitään leluja tai koneita.
      Me olemme herkkiä ja tunteellisia.

      :)

    • kurre1

      Kyllähän kuule ukkosi pamputtaa jotain muuta naista,joka on sinua parempi sänky hommissa,ei halua sinua sen vuoksi. Koeta kestää tämä tosi asia!!

      • sexiä vaan!

        Minulla on toisen naisen mies ollut jo pitemmän aikaa ja sexihommat sujuu hyvin! SALASUHDE meillä. mutta kukaan ei tule koskaan arvaamaan ja tietämään? Oi, kun on niin IHANAA?!!!


    • rehellisyys

      Oman kokemukseni perusteella kannattaa ehdottomasti selvittää asia yhdessä ja jos mies ei tätä tahdo niin sitten erota, sillä hyvään ja hellään parisuhteeseen kuuluu läheisyyden lisäksi fyysinen akti ja jos nainen tästä jää paitsi niin hän katkeroituu, tiedän tämän omasta kokemuksesta ja tiedän mitä on kuunnella miehen selittelyjä sekä syyttelyä naisen seksuaalisuudesta ja sen voimakkuudesta, tuntui tosi pahalta tälläinen mitätöinti ja henkinen alistaminen, kun mies itse ei ollut tarpeeksi rohkea selvittämään erektio ongelmiaan vaan syytti minua, ja minäkun uskoin pitkään, että voisin tämän miehen erektio-ongelman korjata mistä hän kärsi jo edellisessä avioliitossaan, nyt ymmärrän asiaa yksinkertaistettuna näin; petti omia entisiä vaimojaan toisten naisten kanssa ja siksi pelosta menetti erektio-kyvykkyytensä, sillä hän ei ole koskaan kyennyt rehelliseen, luottamukselliseen ja sitä kautta läheiseen ihmis-suhteeseen naisen kanssa, minuakin petti henkisesti toisten naisten kanssa koko suhteemme ajan ja kaikki pitivät tätä miestä niin tavattoman kilttinä ja ystävällisenä, mutta eivät tiedä että hänhän onkin sukupuolisuudeltaan nainen.

      • Älä hukkaa elämääsi

        Aloittajalle:
        Olen joskus kauan sitten kokenut saman - mies ei halunnut. Se alkoi siitä, että hän oli pettynyt, kun ei pystynyt opiskelemaan haluamallaan aikataululla, koska sai ylennyksen työssään eikä jaksanut lukea mielestään tarpeeksi. Meni lukkoon ja sänkyhommat loppuivat siihen ja hän vetäytyi jotenkin kuoreensa. Saimme lapsen, mutta minä olin hänelle kuin tyhjää ilmaa ja lapsi kaikki kaikessa. Siis mieskin voi hylätä naisen, kun lapsi syntyy. Mies kävi töissä, mutta ei puhunut minulle kuin aamulla ja illalla hei. Hänestä tuli ns. poikamiesopiskelija, joka ei osallistunut perheen elämään. Näin ja ilman seksiä meni vuosia - olimme jo kuin sisar ja veli. Mies syytti minua siitä, ettei pysty lukemaan nopeammassa tahdissa, koska työ vei voimia. Lopulta en enää jaksanut ja halusin eron. Mies löysi heti toisen jolla oli lapsi ja sama jatkui. Se toinen nainen oli aina yksin kotona lapsen kanssa, kuten minä aiemmin. Eli hän oli pettynyt itseensä - ei minuun eikä siihen toiseen naiseen. Opiskelu oli hänelle tärkeintä - tärkeämpää kuin perhe. Eli tilanne ei hänen puoleltaan muuttunut eikä hän oppinut mitään.

        Eli syitä voi olla monia. Onko miehesi jotenkin pettynyt itseensä? Onko hänellä tavoitteita tai unelmia, jotka eivät ole toteutuneet? Tapahtuiko jotakin erityistä ennen kuin miehesi lakkasi haluamasta? Voisiko hänellä olla toinen? Ei asia selviä muuten kuin puhumalla asiasta. Noinkaan ei voi jatkaa. Ei se ole avioliitto, jossa ei ole fyysistä kontaktia ja jos toinen kieltäytyy kokonaan seksistä, se on pätevä syy avioliiton purkamiselle.
        Puhukaa, että asia selviää. Jos ei tilanne silti muutu, niin kannattanee miettiä, haluatko jatkaa seksitöntä suhdetta seuraavat 5 vuotta, 10 vuotta tai kauemmin. Se auttaa päätöksen teossa. Toivomalla asiat eivät parane.


      • Sior
        Älä hukkaa elämääsi kirjoitti:

        Aloittajalle:
        Olen joskus kauan sitten kokenut saman - mies ei halunnut. Se alkoi siitä, että hän oli pettynyt, kun ei pystynyt opiskelemaan haluamallaan aikataululla, koska sai ylennyksen työssään eikä jaksanut lukea mielestään tarpeeksi. Meni lukkoon ja sänkyhommat loppuivat siihen ja hän vetäytyi jotenkin kuoreensa. Saimme lapsen, mutta minä olin hänelle kuin tyhjää ilmaa ja lapsi kaikki kaikessa. Siis mieskin voi hylätä naisen, kun lapsi syntyy. Mies kävi töissä, mutta ei puhunut minulle kuin aamulla ja illalla hei. Hänestä tuli ns. poikamiesopiskelija, joka ei osallistunut perheen elämään. Näin ja ilman seksiä meni vuosia - olimme jo kuin sisar ja veli. Mies syytti minua siitä, ettei pysty lukemaan nopeammassa tahdissa, koska työ vei voimia. Lopulta en enää jaksanut ja halusin eron. Mies löysi heti toisen jolla oli lapsi ja sama jatkui. Se toinen nainen oli aina yksin kotona lapsen kanssa, kuten minä aiemmin. Eli hän oli pettynyt itseensä - ei minuun eikä siihen toiseen naiseen. Opiskelu oli hänelle tärkeintä - tärkeämpää kuin perhe. Eli tilanne ei hänen puoleltaan muuttunut eikä hän oppinut mitään.

        Eli syitä voi olla monia. Onko miehesi jotenkin pettynyt itseensä? Onko hänellä tavoitteita tai unelmia, jotka eivät ole toteutuneet? Tapahtuiko jotakin erityistä ennen kuin miehesi lakkasi haluamasta? Voisiko hänellä olla toinen? Ei asia selviä muuten kuin puhumalla asiasta. Noinkaan ei voi jatkaa. Ei se ole avioliitto, jossa ei ole fyysistä kontaktia ja jos toinen kieltäytyy kokonaan seksistä, se on pätevä syy avioliiton purkamiselle.
        Puhukaa, että asia selviää. Jos ei tilanne silti muutu, niin kannattanee miettiä, haluatko jatkaa seksitöntä suhdetta seuraavat 5 vuotta, 10 vuotta tai kauemmin. Se auttaa päätöksen teossa. Toivomalla asiat eivät parane.

        Jos nainen ei saa kuin kerran kuukadessa se oikeuttaa eroa. Mikä on se saantifrekvenssi miehillä joka oikeuttaa eroa?


    • Parempaa odotamme

      Tärkeintä on haluta samoja asioita. Tarkoitan molempien on sitouduttava antamaan oman panoksensa asioiden eteen ja vaikuttamaan täten lopputulokseen. Se on kompromissi. Vaikuttaa siltä että pyrkimyksenne tekevät teistä onnellisia ja voin luvata suhteenne jatkuvan. Pyydä häntä. Leiki hänen tunteillaan. Ja hän mieltyy sinuun. Tunteiden liekki leimahtaa. Vastaa miehellesi olevan kiinnostunut hänestä ja vastaa kysymyksiin. Suorat yhteydet toimivat parhaiten. Saanen ehdottaa että vaikutat minusta hieman suorasukaiselta naiselta.

    • hra käsi

      Miten kävisi herra käsi?

      • Kuinkas muutenkaan

        Perustele hiukan enemmän. Emmehän tahdo loukata toisia.Kannustetaan yhdessä.


    • isosisko1

      Et pysty olemaan onnellinen tuossa suhteessa, kun kaipaat itse seksiä. Itsesi takia suosittelen että eroat nyt, kun keskinäiset sitoumuksenne ovat vielä melko pienet. Viehättävänä nuorena naisena löydät vielä suhteen, jossa on kaikki hyvin ja sen lisäksi seksiä. Ero aina sattuu, mutta se vasta sattuukin, jos et eroa.

      Miehen haluttomuus voi johtua monesta asiasta. Joitakin vaan ei seksi kiinnosta tai taustalla on henkistä arkuutta tai ihan hormonaalisia syitä. En ole ekspertti, mutta tiedän että eri miehillä on erilaiset halut.

      Itse jäin vastaavaan suhteeseen ja kadun ratkaisuani. Teimme lapset ja elämme ulkoa katsottuna normaalia perhe-elämää. Lopetin vonkaamisen jossain vaiheessa, minkä jälkeen meillä ei ole ollut kertaakaan seksiä. Siitä on nyt n 10 vuotta. Mies ei ole tehnyt kertaakaan aloitetta. Seksin haen muualta, kauniina ja fiksuna naisena sitä kyllä saa ihan fiksuilta ja halukkailta vastaavia kokeneilta miehiltä. Mieheni ei tiedä, mutta olen jo vuosien ajan ollut jonkun toisen kanssa rinnakkaissuhteessa. Rinnakkaissuhteissa on omat haasteensa kiinnijäämisen pelkoineen, mustasukkaisuuksineen jne.

      Rohkeutta päätökseen, joka sinun on tehtävä.

      • Kmnnsnn

        Ei todellakaan kannata luovuttaa, koska syy voi olla fyysinen jopa sairaus jota miehesi eikä kukaan huomaa tai tunnista. Nimittäin itselläni on vastaava tilanne historiassa. Olen mies 40 v. Löysin aivan mahtavan naisen, kaunis ja älykäs ja hän piti minusta. Kemia toimi 100%:sti. Alussa harrastimme seksiä useita kertoja päivässä ja vuotta myöhemmin ei juuri ollenkaan. Naisen ja minun välillä mikään ei ollut muuttunut, eikä kumpikaan ollut juossut vieraissa. Ei vaan kiinnostanut.

        Asia lähti purkautumaan kun naiseni kehotti varaamaan ajan terveyskeskukseen ja sieltä ohjattiin edelleen seksuaaliterapeutille, josta taas ohjattiin sairaalan tutkimuksiin. Tutkimukseen meni oma aikansa, ainakin puoli vuotta, mutta lopulta helpotti molempia. Itselläni oli oma testosteronin tuotanto vähentynyt olennaisesti normaalista tasosta, jolloin seksuaalinen kanssakäyminen ei vain herätä mitään kiinnostusta. Sain vaivaani lääkehoidon ja sen jälkeen minusta tuli naistanikin halukkaampi. Nyttemmin tämäkin on jo tasaantunut. Olemme edelleen yhdessä ja suhde voi hyvin.

        Suosittelen siis ensimmäiseksi terveyskeskusta. Ei ole mitenkään noloa mennä puhumaan haluttomuudesta. Heitä hoitajia ei pienet hetkauta ja seksuaaliterveydelliset ongelmat ovat yhtä lailla elämään kuuluvia kuin mikä muu vaiva tahansa.

        Yleensä täältä saa lukea säälittäviä neuvoja näihin ongelmiin tyyliin "jätä se", "sillä on toinen" tai "hän on homo". Kannattaa ensin selvittää mikä on oikea syy, ennen kuin alkaa vedellä aivottomia johtopäätöksiä.


      • Jätä se
        Kmnnsnn kirjoitti:

        Ei todellakaan kannata luovuttaa, koska syy voi olla fyysinen jopa sairaus jota miehesi eikä kukaan huomaa tai tunnista. Nimittäin itselläni on vastaava tilanne historiassa. Olen mies 40 v. Löysin aivan mahtavan naisen, kaunis ja älykäs ja hän piti minusta. Kemia toimi 100%:sti. Alussa harrastimme seksiä useita kertoja päivässä ja vuotta myöhemmin ei juuri ollenkaan. Naisen ja minun välillä mikään ei ollut muuttunut, eikä kumpikaan ollut juossut vieraissa. Ei vaan kiinnostanut.

        Asia lähti purkautumaan kun naiseni kehotti varaamaan ajan terveyskeskukseen ja sieltä ohjattiin edelleen seksuaaliterapeutille, josta taas ohjattiin sairaalan tutkimuksiin. Tutkimukseen meni oma aikansa, ainakin puoli vuotta, mutta lopulta helpotti molempia. Itselläni oli oma testosteronin tuotanto vähentynyt olennaisesti normaalista tasosta, jolloin seksuaalinen kanssakäyminen ei vain herätä mitään kiinnostusta. Sain vaivaani lääkehoidon ja sen jälkeen minusta tuli naistanikin halukkaampi. Nyttemmin tämäkin on jo tasaantunut. Olemme edelleen yhdessä ja suhde voi hyvin.

        Suosittelen siis ensimmäiseksi terveyskeskusta. Ei ole mitenkään noloa mennä puhumaan haluttomuudesta. Heitä hoitajia ei pienet hetkauta ja seksuaaliterveydelliset ongelmat ovat yhtä lailla elämään kuuluvia kuin mikä muu vaiva tahansa.

        Yleensä täältä saa lukea säälittäviä neuvoja näihin ongelmiin tyyliin "jätä se", "sillä on toinen" tai "hän on homo". Kannattaa ensin selvittää mikä on oikea syy, ennen kuin alkaa vedellä aivottomia johtopäätöksiä.

        Sika !


    • Hobla.asd

      Taidat haluta seksiä vain lautantaisin, mieluiten pimeässä ja sen saunan jälkeen? Muuten olet natiseva ja kitisevä ämmä joka nalkuttaa miehelle kaikesta, ihmekös tuo jos ei tee mieli kun akka on kaulinta käyttävä hullu?
      Ja mitä luultavimmin et pidä edes vartalostasi järin hyvää huolta joten miestä jopa ällöttää nusaista sinua.
      Kaikki tämä on mututuntumaa mutta harvinaisen totta nyky-yhteiskunnassa. Miehesi saattaa käydä sitäpaitsi vieraissa.

      Itselläni onneksi riittää virtaa antaa kotonakin vaikka tuota tulee kylillä upotettua naiseen jos toiseenkin. Miksi tyytyä yhteen kun voi tuoda hyvän mielen monelle ja itselleen siinä samalla?

      • aivotoiminta nolla

        Vitsi että sulla on hyvät jutut!! :D :D
        Peräkammarissa on kova haaveet ja halut... :D :D


    • Anonyymi

      "Nainen 28 v."

      Siinähän niitä tuli, väitteitä, että miehelläsi on toinen nainen. Ei ollut vaikea arvata, että saat tällaisia ja törkeyksiä. Voi toki olla toinenkin nainen, mutta luultavammin on kyse epäsuhdasta, joka ei ole korjattavissa.

      Kerro miehellesi, että tarvitset runsaasti enemmän seksiä. Kysy suoraan, miten sen hankkisit, pitäisikö ryhtyä sivusuhteeseen. Jos miehesi ehdottaa pitäytymistä itsetyydytykseen, sano, että normaaliin liittoon kyllä kuuluu myös masturbaatio, mutta lisäämällä sen määrää ei voi korvata pariseksiä.

      Voit ottaa myös esille mahdollisuuden, että tienne käyvät eri suuntiin, koska tarpeet ovat niin eri. Ikäsi 28 on vielä reilusti uuden seurustelun ja perheen aloittamisen ikä. Jos miehesi testosteronimäärä on kohdallaan, mitään ei ole tehtävissä.

      Älä vain haksahda terapiaan. Kymmenen vuoden päästä, kun sinulta on rahat imetty tyhjiin ja toteat lopulta, että terapia ei auttanut, olet jo lähellä 40. Silloin joudut pettyneenä jättämään perhe-elämän haaveet, koska on liian myöhäistä. Tee pian radikaali ratkaisu.

      Jos et vielä kuitenkaan pysty tekemään ratkaisua, anna kuitenkin vittuasi mieluisalle miehelle, Kyllä heitä on. Ehkä sen jälkeen on helpompi ratkaista. En soisi sinun riutuvan puutteessa ja kärsimyksessä. Hyvää jatkoa! :)

      • sillee, m

        Näyttää ohjelma kränäävän. Panin kyllä nimimerkkini "sillee, m" oikeaan ruutuun, mutta minusta tulikin anonyymi.


    • Tane59v

      Ikävä juttu sinulle.

      Olisipa minulla tuollainen vaimo:) Minä tunnen tuon fiiliksen hyvin ja olen ollut puutteessa useammassa avioliitossani, vaikka exät ovat olleet 20-vuotta nuorempia. Olen alkanut jopa miettiä olenko jotenkin poikkeava? Kai sitä luulisi voivansa nukkua alasti vierekkäin, mutta aina minulla kuitenkin alkaa mieli tehdä, ei voi mitään.

      Aina ei käy tasan onnenlahjat:(

      • Oletko ajatellut

        Hmmm... Exät olleet 20 vuotta nuorempia... Onko mieleesi tullut, että ehkä exäsi eivät ole olleet kanssasi rakkaudesta ja tai seksuaalisesta halusta vaan ihan jostain muusta syystä...?? Ettet vaan olisi tullut hyväksikäytetyksi?? Kyllä kai sinua haluttaa, kun olet sitä ukkomallia, että nuori liha vaan himottaa, mutta monikaan nuori nainen ei kiihotu pappaikäsistä miehistä oikeasti...
        Oletko ajatellut kokeilla ikäistäsi naisseuraa? Jolla olisi halut ja ajatukset hallussa ja tasapainossa? Olisi voinut onnistaa ja löytyä taitavakin kumppani, mutta olet möhlinyt mahdollisuutesi törppöillessä lapsennäköisten vaimojesi kanssa.
        Voi että.


      • nim.Tane
        Oletko ajatellut kirjoitti:

        Hmmm... Exät olleet 20 vuotta nuorempia... Onko mieleesi tullut, että ehkä exäsi eivät ole olleet kanssasi rakkaudesta ja tai seksuaalisesta halusta vaan ihan jostain muusta syystä...?? Ettet vaan olisi tullut hyväksikäytetyksi?? Kyllä kai sinua haluttaa, kun olet sitä ukkomallia, että nuori liha vaan himottaa, mutta monikaan nuori nainen ei kiihotu pappaikäsistä miehistä oikeasti...
        Oletko ajatellut kokeilla ikäistäsi naisseuraa? Jolla olisi halut ja ajatukset hallussa ja tasapainossa? Olisi voinut onnistaa ja löytyä taitavakin kumppani, mutta olet möhlinyt mahdollisuutesi törppöillessä lapsennäköisten vaimojesi kanssa.
        Voi että.

        Jaa, ihan kuin syyttäisit minua jostain, en tiedä mistä? Onko sinut jätetty nuoremman takia tai jotain? Ihan kuin purkaisit kiukkuasi ja vihaasi minuun? Miksi?

        Nuorempana tietysti oli ikäistäni seuraa, mutta sitten vaan sattumien kautta elämä on mennyt miten on mennyt.

        No, jos pidät vaikka George Clooney:tä pappaikäisenä, niin siitä sitten vaan:)

        Kovasti olen kuullut kaikenlaista voihkinaa, kiljuntaa ja vikinää ja kovasti on kehuttukin, että on ihanaa eli olen toista mieltä, ettei olisi ollut aitoa kiihottumista. Kyllä mies sen vaan tuntee, milloin nainen laukeaa ja sähköshokit heiluttavat hentoa kehoa. Onpa joku sanonut, vaikka kuulostaa uskomattomalta, että ei ole saanut orgasmia keneltäkään ennen minua. En saata kylläkään uskoa tuohon, olenhan vain tavallinen perusmies.

        Minua ei haittaa, jos joku olisi minua hyväksikäyttänyt, mutta sitä olen miettinyt olenko minä hyväksikäyttänyt näitä ihania naisia?

        Oikeasti eksyin aiheesta, mutta viestini keskeisin osuus taisi olla, että tunnistan hyvin 28v. fiilikset.


    • OTA MINUUN YHTEYTTA NIIN TAKAAN SINULLE NAUTINTOJA KAIKIN TAVOIN..;)))

    • Voit ilahduttaa itseäsi ja muita miehiä laittamalla tavaraa jakeluun. Mitäpä tuota enempää pohtimaan.

    • Sannnnnnni

      Jos rakastat sitä niin tee töitä aidon puheyhteyden avaamiseksi, ja ellet, niin katso uusi mies. Jollei todellinen keskusteluyhteys avaudu niin katso uusi mies kuitenkin -osalle miehistäkin on ihan mahdotonta myöntää etteivät ole sellaisia ainakovia orhia kuin populaarikulttuuri vaatisi mutta mieluummin vaikka pelaisivat tietokonepelejä -se on miehillekin epäreilua, mutta itsellesi et tee oikeutta jos jäät huonoon suhteeseen jossa mies ei puhu tarpeistaan -tai niiden puutteesta. Moni normaali mies ja nainen haluaa kaksi kertaa päivässä, moni normaali mies ja nainen haluaa kaksi kertaa vuodessa; kummassakaan ei ole mitään vikaa mutta jos mahdottomat parit pysyvät yhdessä niin kaikista tulee turhan takia onnettomia. (Vika ei varmastikaan ole ulkomuodossasi tai muussakaan; ihmiset haluavat seksiä aika oman aikataulunsa mukaan).

    • eräs mies

      Olet varmankin ihan ok nainen, jolla normaalit halut, ehkä enemmänkin. Ota vastaava kaveri, kun osuu ja kolahtaa. Minä en jätä naistani kylmäksi, ja rakastelemme usein milloin mitenkin ja missäkin. Puhkea sinäkin kukkaasi koska elät sinäkin vain kerran..

    • vanha tekijä

      Seksitön suhde päättyy ennen pitkää lähes varmasti, joten on hullua roikkua siinä ja antaa molempien kärsiä.

    • näimpä...

      Selvät merkit. Miehesi ei ole haluton, vaan hänellä on joku toinen.

      • nautimme kahden!

        Kyllä! Minulla on varattu toisen naisen mies. seksiä harrastamme! Ei muuta!


      • mukavaa!
        nautimme kahden! kirjoitti:

        Kyllä! Minulla on varattu toisen naisen mies. seksiä harrastamme! Ei muuta!

        Saan heti orgasmin, kun Hän työntyy minuun ja mikä ihana tunne valtaa minut, ihan kuin olisin jossain taivaallisessa olotilassa. työntää ja työntää ja minä annan ja nautin ja voihkin onnesta!


      • hahaaaahhaah

        entäs jos se on impotentti muna?


    • näin meillä

      Voihan miehelläsi kilpirauhastoiminnassa vikaa vaikka ei ole läääkäri todennut. Kannattaisi miehen tutkituttaa itsensä. Itse miehenä olen ollut aviossa yli 40-vuotta ja harrastamme seksiä 2-3 päivän välein sännöllisesti.

    • Keimokok
    • Hartsa 007

      Kyllä se taitaa olla niin . Että mies on hullu tai homo jos ei pillu kelpaa!!!

      • NAIMAAN VAAN!

        Joo:. NÄIN on meidät on luotu naimaan joka ilta toistemme kanssa ja hyvä olo siitä tulee, kun saa vittuajakullia . Olo on niin ihanaa ja autuutta täynnä!


    • Helppoa.

      Me voidaan aloittaa pelkkä seksisuhde. Naidaan vaan, eikä muutä.

      • SUOSTUN!

        KYLLÄ!


      • nouseeko sulla?
        SUOSTUN! kirjoitti:

        KYLLÄ!

        Pannaan vaan, ennen kuin elämä loppuu ja eikä jalkakaan nouse!


    • gig28

      ajappa miljoona kilometriä uudella autolla..ei se sen jälkeen kiinnosta..näin tyhjentävästi

    • ...

      Seksiongelmat eivät koskaan ole lääketieteellisiä, vaikka niin uskotellaan. Miehesi seksiongelmat voisi korjautua naista vaihtamalla. Korvien välissä se kaikki tapahtuu.

    • Läheisyysmies

      Vaihda miestä. Itse suhteissa ollessani olen ollut aina se aktiivinen osapuoli, jopa vähän liiankin aktiivinen kumppanin mielestä. Mutta minkäs minä sille voin että nautin läheisyydestä ja seksistä kumppanini kanssa.

    • exmies

      Hei!

      Itsellä oli entisessä suhteessa sellaisia kausia ettei seksi kiinnostanut jatkuvasti, pari-kolme kertaa viikossa olisi riittänyt. Nainen oli meistä se halukkaampi osapuoli ja tottakai hän ihmetteli ja oli pahoillaan että miksi en nyt taas halua.. Eikä vika todellakaan ollut naisessa, hän oli nätti ja seksikäs nainen, tai on varmasti vieläkin.
      Mulla oli siihen aikaan todella paljon stressiä töissä ja olin jatkuvasti väsynyt, laitoin kaiken sen piikkiin ja niin se minusta on vieläkin?
      Nainen ei sitä uskonut ikinä..

      Tämä varmasti oli osasyynä eroomme, joka oli monien asioiden summa.
      Nykyinen suhde on sen verran tuore että seksiä on paljon, mutta en edes kuvittele että näin jatkuu aina. Joskus seksiä on enemmän ja joskus vähemmän, näin se vain parisuhteessa on!

      Sen vain sanon, että aina ei tarvi epäillä pahinta (että miehellä olisi joku toinen, tai että sinussa olisi jotain vikaa) jos mies ei halua, se vain joskus on niin :)

      • Selvä tapaus

        Pari-kolme kertaa tai edes kerran viikossa on kyllä vähän eri kuin kerran kuussa...

        Kerran kuussa 1,5 vuoden ajan on yhteensä 18 kertaa. Pari kertaa viikossa 1,5 vuoden ajan on yli 150 kertaa (taatusti yli keskiarvon). Ja sitten tapahtuu niinkin, että nolla kertaa 1,5 vuoden ajan on 0...

        Jos kumpikin saa edes neljäsosan siitä määrästä mitä oikeasti kaipaisi, ja toisaalta kumpikaan ei joudu haluttomana harrastamaan seksiä, niin se puoli suhteesta on jo aika hyvällä mallilla!


    • onegaishimasu

      Ei se sitten mikään sellainen suhde ole, vaan ennemminkin kaveruus-kumppanuussuhde.
      Meitä on moneksi, ja joillakin on seksi koko ajan mielessä, joitakin ei kiinnosta erityisemmin. Jakaa ihmisiä niin kuin vaikkapa urheilu. Se ei ole sukupuolesta tai iästäkään kiinni.
      Kaikilla pariskunnilla ei osu halut kohdalleen. On pelkkä myytti, että kaikki miehet olisivat yleisesti halukkaita ja naiset eivät. Ihannetapauksessa halut ja tarpeet kohtaavat, mutta aina ei ole ihannetapaus. Johonkin maailmanaikaan ei pidetty oikein soveliaana että ns. kunnon naiset olisivat nauttineet ja pitäneet seksistä ja siitä on jäänyt jonkinlainen jäänne joidenkin ajatteluun. Minkälainen suhtautuminen miehen kotona on mahtanut olla seksiasioihin eli mitä vaikutteita sieltä on tullut?
      Minäkin olen seksistä tykkäävä nainen, vaikka olen ns. vanha. Olen eronnut eikä ole sellaista vakisuhdetta että olisi säännöllinen saanti, mutta kyllä melkein yhtä usein kuin sinä! Luulisi ettei parisuhteessa oleva olisi huonommassa tilanteessa.
      Oletko pyytänyt kumppaniltasi ehdotuksia, kuinka sinun pitäisi ratkaista tilanne hänen mielestään. Jos et ole, kysypä huviksesi.

    • kysy suoraan

      Luulenpa että miehelläsi on toinen nainen. Ehkä et usko sitä ensi kuulemalta, mutta useimmiten on näin.

    • Tee näin niin toimii

      Koiti KESKUSTELLA!

      Tulet tänne miten haluat KESKUSTELLA!

      Viet asian KESKUSTELUPALSTALLE!

      Vaika olisit viimeinen nainen maailmassa ja minä en olisi saanut pesää vuoteen, tappaisit silti halut.

      Nyt teet näin:

      1. Jätä se lässytys kokonaan pois
      2. Osta jotkut pitsi/nahka/coretex-hepeneet, mistä miehesi ikinä pitääkään
      3. Laita ne päälle

      Miehesi katsoessa telkkaria menet television viereen ja hierot pimppaasi hepeneet päällä. Sitten sanot, että tavaraa on sängyssä tarjolla. Jo alkaa seksielämä luistaa.

      Ja tämä alun pään aukominen ei ollut pahalla tarkoitettu. Koita nyt vaan tajuta, että miehet lämpeää ihan jostain muusta, kuin KESKUSTELUSTA. Tsemppiä!

    • mennään eikä meinata

      mies kaipaa vipinää sänkyyn. yllätä seksikkäillä asuilla, ota suihin yllättäen, ehdota julkisilla paneskelua, ehkä jopa anaaliakin?
      miehet katto pornoa ja osa kaipaa sieltä sitten samankanltaista vipinää sänkyyn.

      • 18+11

        Miehet isolla M-kirjaimella eivät todellakaan katso pornoa. Porno kuuluu pikkupojille ja henkisesti jälkeenjääneille.


    • Make_1978

      Mitä jos rakennat aiheesta keskustelua vaikka jonkinlaisen "parisuhteen inventaarion" kautta? Mitä jos sanot rohkeasti, että haluat keskustella. Pyydät, että molemmat teistä vaikkapa kirjoittaa post-it lapuille viisi asiaa joita haluaa että elämässä on tulevan parin vuoden aikana. Sinä voit kirjoittaa yhdelle lapulle "säännöllisesti seksiä" - ja niille neljälle muulle lapulle niitä asioita joita mielestäsi katsot elämässäsi tärkeiksi. Tämän jälkeen vaihdetaan pieni lappupino ja aletaan keskustelemaan aiheista.

      Yleensä kaikki parien (varsinkin nuorten) ongelmat liittyvät kai kyvyttömyyteen kommunikoida, liekö näin tiedänkin tapauksessanne. Kommunikointia kannattaa ihan oikeasti yrittää rakentaa paremmaksi vaikka jollain formaaleilla tavoilla, jos se ei muuten onnistu.

      Tsemppiä!

    • naimisorttiirehtitaipet

      Olen itse nyt niin yksinäinen ja kumminkin iloinen, olen sitä mieltä että jatka sitkeästi pettämättä suhdettasi ja aloita liikunta miehesi kanssa. Ainakin miehellesi se on tärkein asia koska 28v kyllä saa nousemaan hyväkuntoisena systeeninsä ellei ole heikko yksilö ja sinä kusipää tavis pettäjä nainen kuuluttelemasssa muuten vain , en usko.onnea.

    • sellanen1

      Jos miehesi on samanlainen kuin minä niin en yhtään ihmettele... Itsekään en tiedä mistä haluttomuus johtuu mutta kait osin vain kyllästymisestä... Reilu 3,5v suhde ja nyt n.2v suhde päättyi siihen kuin yksinkertaisesti vain kyllästyin. Seksissä ei valittamista molempien kanssa opittiin nauttimaan ja tyydyttämään toisemme, mutta minulle vaan taas tuli kyllästyminen ja muut alkoi kiinnostaa... seksi oli myös kattavaa, kaikenlaista kokeiltiin... Mutta jos hän on vain ihminen joka ei osaa asettua aloilleel niinkun minä tavallaan. Toivon kyllä että saatte selvitettyä eikä tule sitä pahinta.

    • siitäs sait

      Kannattaako tuosta noin isoa hälyä nostaa, seksittömyyteen ei kuole ja jos kerran on niin kovat tarpeet hanki koira tai mene hevostilalle. Mies voi olla seksittömässä tilassa siksikin, kun huomannut miten puhtaana pysyy koska ei sotke itseään naisessa. Minä ainakin sain huomata ettei sitä jatkuvaa pesua kaipaa kun jättää koko homman sikseen ja on paljon parempiakin tapoja viettää aikaa. Seksi ei ole mikään syy mihinkään ilman sitäkin voi ola ja silti voi hirmuisen hyvin.

      • hevonen haistaa

        Ei tallilla niin turvallista ole. Hevonen voi potkaista tai pudottaa selästään jos kovin kiimassa ratsastaa


    • parruakakkoseen

      ei muuta kun parru anaaliiin kahvaa myöden niin rupee homma pelittää. Siis miehen ...:-)

    • Mun mielipide.

      Omasta haluttomuudestani jonka tunsin n 5v kestäneessä liitossa... että suosittelen eroamaan. Puhun siis nyt vain omasta näkemyksestäni miten koen asian.
      Suhteesta puuttuu se jokin ja mitä enemmän sitä yrittää pakottaa sen huonommaksi ne halut muuttuvat.
      Suhde voi todella olla ihan ok muutoin. Tulee hyvin toimeen keskenään ja arki sujuu, mutta seksin/rakastelun puolella ei vaan enää toimi.

      M35

    • jouni12345

      Näin haluttomana miehenä voisin itse sanoa vikaa olevan naisessakin.
      Itse kaipaisin hellyyttä ja läheisyyttä muutenkin arjessa viattomia ehdottelevia kosketuksia.
      Nyt tarjolla nalkutusta tai mykkäkoulua ei mitään keskustelua vain syytöksiä ja huonojen puolien etsimistä.
      Nainen voisi tehdä myös aloitetta seksiin muutenkin kuin vain ehdottamalla panemista pimeässä peiton alla.
      Aloittajalle niin tuo rakentava keskustelu kuulostaa enemmänkin syyttelyltä ja tivaukselta. Naisen olisi hyvä mennä itseensä ja miettiä mitä tehdä toisin ja yllättää miehensä ehkä jotenkin poiketa arjen rutiineista

    • ja muistakaa

      että tämä on niitä suoli24.fi:n työntekijoiden keksimiä aloituksia vailla mitään, kunhan vain saa immeiset uskomaan ja kirjoittamaan,,,

    • trampler

      Jos sulla on fyrkkaa päällä ja muuta et oo vailla niin kyllä täältä tuleman pitää. Ei vain ko vakavasti. Mitä sie alunperin olet ollu hakemassa? Jos se siun oriis ja sie ite ette ole rakentaneet mitään muuta kun jenkkisängyn jitterburgia varten niin vituiks menee. Ihmisten jotka asuvat saman katon alla pitää jakaa paljon muutakin kuin parisänky, mutta jos se ei onnistu niin ei kande jatkaa. En todellakaan ole mikään parisuhdepsykologi mutta sen verran tiedän että kumppanuus/avoliitto/avioliitto ei ala patjapuuhista, vaan patjalla naukuminen kruunaa sen. En usko että sussa on kattina mitään vikaa, mutta jos ja kun luet tämän niin mieti mitä muuta yhteistä teillä on kuin hetekka.

      • Olisit antanut enemmän a

        Ehkä miestäsi vaan on ruvennut vituttaan sun pihtaus ja on päättänyt antaa sun maistaa samaa lääkettä. Oma käsi tuntuu pidemmänpäälle todella hyvältä. :)


    • kokenut mies78

      Lopeta keskustelu, se vaan ahdistaa ja vähentää entisestään sun miehen seksihaluja kun jauhat paskaa. Ihan pakko kysyä, onhan teillä perusasiat kunnossa, käytät punaisia ja erinvärisiä stay-up sukkia, joskus mielellään korsettia ja otat suihin? Jotkut miehet tykkää kans kun tuikkaat sormen perseeseen... Että sellasta

    • Rita 37

      Itsellä oli pari vuotta sitten vastaava tilanne ja
      hän vakuutti,ettei ole toista naista,mut työstressi jne....,
      no päätimme erota,koska en halua elää ilman sex ja
      pettää en halua.
      No nyt sekin asia kunnossa,olen löytänyt 2-v
      vanhemman miehen ja tässä suhteessa sexikin pelaa,
      se kuitenkin iso osa suhdetta.

    • kyllä se.

      Pue yllesi kaunista, seksikästä, houkuttelevaa flirttailet miehellesi, hierot niskaa, hartioita, sivelet alavatsaa reisien väliä, välilihaa, luulen että miehesi haluaa Sinua. Kannattaa kokeilla. Älä räkätä, kiukuttele, tiuski. Tyynessä vedesä iso hauki kutee.

    • tylsyyttä vastaan

      kundit tunnustavat harvoin että naiset ovat tylsiä
      nokkeluus ei kyllä riitä se vain ärsyttää, amerikkalaistyyppinen suunsoitto

      (joka on asunut USA:ssa muuten tietää ihan hyvin että sellaista eivät
      pidä tavalliset ihmiset siellä vaan tämä on typerien sarjafilmien hollywoodia
      jota sitten joku yksinkertainen kopioi)

      Kun naiset ovat tylsiä
      ja mies vanhenee teinipanoiän yli
      ilman muuta

      Entä sitten ei-tylsät naiset, sellaiset jotka ovat esim. tutkijoita ja siten automaattisesti kielitaitoisia ja poliglotteja
      joiden kanssa voi keskustella laajasti asioista

      Joo, ongelma on se, että nain nai ylöspäin, eli mielenkiintoinen oppinut
      mies voi vielä ottaa (Suomi-filmissä ainakin) kaupan myyjän
      mutta
      filosofian tohtori-nainen ei yleensä ota sekatyömiestä ainakaan
      yleensä ei sellainen liitto kestä

      Itse tiedän taustan eräälle kuuluisalle suomalaiselle klasissisesti arvostetun alan naistaitelijalle joka antaa mielenkiintoisia haastatteluja ja jossa on särmää ja
      joka on tehnyt tutkintoja ja mies on - miten tämän nyt sanoisin -
      mukava hiljainen maajussi josta ei julkisuudessa puhuta ja jota ei esitellä

      Se liitto on säilynyt mitä pikkaisen ihmettelen eli joskus käy näinkin

      Message of this insert is: nokkeluus ei riitä
      syvempää sen olla pitää
      ettei tule tylsäksi

    • hei asioista pitäisi keskustella,eihän se mikään salaisuus ole terv, mies hämeestä

    • Kake -

      Ilmiselvä piilo homo. Normaali mies on aina valmis seksiin jos muuten ei sairas.

    • kokenut mies78

      Niin ja annat kans pyllyä jos miehesi haluaa sitä. Olemalla estoton mies tykkää!!

    • toinen mied

      ET kertonut itsestäsi! Oletko lihonut jne.....

    • seksionperustarve

      Meillä se johti lopulta eroon. Itse masennuin, koska olen aina ollut hyvin seksuaalinen ihminen ja tuntui, että itsetuntoni romahti täysin kun ensimmäistä kertaa elämässäni olin tilanteessa, jossa miestä ei haluta. Kun tapasimme hä noli aktiivinen, mutta todenpuhuen vähän huono sängyssä. hänestä puuttui sellainen intohimoisuus. Myös kertoi, että vaimo oli jättänyt hänet toisen miehen vuosi pitkään jatkuneen salasuhteen päätteeksi ja sitten välissä oli tyttösystävä, jonka kanssa heidän elämä oli kuulemma kämppismäistä ennemminkin.. Olisi pitänyt silloin heti ymmärtää antaa olla.. Arki vain meni tylsäksi ja sellainen palo väliltämme puuttui seksittömyyden vuoksi. Toisinaan muutaman kerran vuodessa sain häneltä, mutta sekin oli ennemmin sellaista ettähän purki itsensä minuun ja se oli siinä. Välillä mietin onko hän oikeasti homo vai mistä tämä kaikki johtuu. Mutta näin jälkikäteen olen ajatellut, että hhän vain ei ollut seksuaalinen ihminen. Hänen intohimonsa oli urheilussa.

    • Menkää itseenne

      "Nainen 28v" Teissä naisissa on usein sellainen vika, että tee muuta kuin nostatte jalkaanne kuin koira valotolppaa vasten.

      Sitten ihmetellään, jos ei kiinnosta. Mies haluaa muutakin naiselta kuin reiän työntämistä eteen . Tosin olette niin lihavia että ette enempään pystykkään.

    • Kiusaaja

      Jätä se sika!

    • kokenut mies78

      Samaa mieltä tuon menkää itseenne kanssa. Mun bestis on nainen ja kuvittelee, että nainen voi vaan rojahtaa sängylle, levittää reitensä ja sanoa OTA mut. Hei haloo, hyi hitto, en halua häntä

    • MATTI57V

      NAISENTARVII VAANKOPELOIJA PURISELLA MIEHEN MUNA PUSEJA NIINHALU HERÄ MIEHELLÄ HETI

    • ei mieskään aina jaksa ja voi olla kyllästynyt teillä on jutut jotenkin lukossa ehkä joku seksiterapeutti auttas tai sit sun pitää vaan vaihtaa miestä jos haluut nautttii seksistä.

    • Jo lähtee

      Ryömi sen miehen housuihin ja hyväile ja nuole ja imeskele. Kyllä lähtee.

      Naisilla on yleensä sellainen ongelma että ne odottavat valmista. Makaavat kuin kivi ja odottavat että mies tekee työn.

    • Haju hirveä

      Jos suomalaiset naiset oppisivat pitämään huolta henkilökohtaisesta hygieniasta, voisi seksiä harkitakin.

      Yleensä kun naista lähestyy, haju on niin hirvittävä, ettei voisi kuvitellakaan harrastavansa seksiä.

      Onneksi Helsingistä löytyy myös maailmalta tulleita naisia.

    • panettas.

      vaihda miestä ota vaikka minut,haluan ja montakin kertaa päivässä olen vapaa.

    • kokenut mies78

      Heh, mullakin kokemusta tosta..kerran vetelin takaapäin itseäni 10 v. nuorempaa tyttöä, mutta paskan käry oli niin hirveä että mulla lerpahti ja homma jäi siihen

    • nipukka2

      Hohhoijaa,mit vastauksia.Jos sun mies on varmasti terve eli tutkittu kilppari ja testo yms.niin asialle ei paljon mitään voi.Olet nuori ja mun neuvo on,että eroa ja hanki uusi mies.Voi olla,ettette vaan sovi toisillenne seksuaalisesti.Itse olen 50v ja elän avioliitossa ilman seksiä 3 vuotta.Ei naurata.Ollaan miehen kanssa hyvät kaverit mutta seksiä ei ole eikä varmaan tule.Asiasta on puhuttu ja mies tutkittu mutta mikään ei muutu.Itse olen melko vapaamielinen seksin suhteen mutta olen jo lakannut yrittämästä.Muutaman kerran käynyt vieraissa ihan testaamassa,kelpaanko.SIvusuhde olis kiva mutta pelkään ihastuvani ja pilaavani sillä kaiken.Ja omana toiveena olisi,että jos saisi edes kerran kahteen viikkoon:)

      • mIeS0045

        Miten vanhoja ja kokeneita ovat nämä ihmiset jotka kommentteja antavat?

        Miehen kuin myös naisenkin elämässä on monenlaisia vaiheita jotka vaikuttavat seksuaalisuuteen ja halukkuuteen.

        Miehen tuntiessa paineita työstä ja perheen tulevaisuudesta hänelle voi tulla stressiä joka vaikuttaa seksuaaliseen käyttäytymiseen. Jos samaan aikaan arki on tappanut jo leikkisyyden ja keskustelu yhteyden asiasta voi tulla ongelma.

        Harvalla miehellä on jatkuvasti pillu mielessä. Sitä kun saa hangata tuhansia kertoja eikä elämä siitä miksikään muutu. On tietysti luonnollista että molemmat osapuolet ymmärtävät seksin rentouttavan vaikutuksen nautintoineen. Ei se paljon vaadi jos pitää kumppanin seksuaalisesti tyytyväisenä. Jos molemmat osapuolet ymmärtävät miten pienestä asiasta voi tulla suuri he keskustelevat omista haluistaan KAHDEN KESKEN. Keskustelu yhteyden puuttuessa ei kai seksiltä voi paljon odottaa.


    • sillee, m

      Nainen 28 v.

      Olet saanut osaksesi myös sikamaista törkeyttä, vaikka ongelmasi on todellinen: olet normaalisti seksuaalinen, ja miehesi vain vähän. Jos voisin, pyyhkisin törkeydet pois. Ei liene muuta keinoa, kuin että annat suloista vittuasi sivusuhteessa, nautit siinä seksistä tai jopa vaihdat mieheen, jolla on voimakkaat halut. Useimmilla miehillä on. Onnea sinulle! Minäkin rohkenen hellästi suudella vittuasi. Voi hyvin! :)

    • apso

      No Minä olen mies, myös samanlaisessa tilanteessa meillä tosin päin vastoin...
      Muuten asiat olisi ok. Mut välillämme ei ole mitään kemiaa...
      Alkuun todellakin oli seksiä joka mielestäni kuuluu hyvään parisuhteeseen...
      Sit kun lapset tuli ja Eukko sai haluamansa Omakotitalon niin se oli loppu kaikelle läheisyydelle...
      Tuntuu vaan nyt siltä et olen vaan ns. rahan kotiin tuoja samoin kantaa ruokassit kotiin jotka maksan... En pidä itsekkään tästä selibaatista
      kyllähän tässä alkaa jo katseleen muitakin sillä silmällä...
      eihän tässä vielä haluu sammaloituakkaan....
      Jotenkas Stemppiä Sinulle et ole ainoa...
      Jos katselet vierasta niin se ei Minun mielestäni ole pettämistä..Jos suhde ei toimi...
      Sinä teet niinkuin Itsestäsi tuntuu hyvältä ja pidät myös....
      Terkuin Rapu viiskymppinen....

    • Se vakipari

      Itse miehenä sitä joskus ajattelee että miksi on näin ettei toista osapuolta haluta vaikka sitä toinen tekee kaikkensa että toinen kiihottuus tai siis sen huomaa miten se haluttomin osapuoli tekee sen miellyttääkseen toista. Meillä se on toisinpäin eli nainen ei ole pitkään aikaan ollut innokas ja sitä joskus tuntuis hyvälle minustakin kun mua haluttaisiin.
      Me ollaan kyllä kokeiltu kaikkea kiihottavaa, mutta kun sekin on semmoista minun aloitteesta tulevaa niin sekin tuntuu ainaiselta anelulta ja jos siihen vielä vastaus on että "ai jaa sulla on taas se mielessä" niin kyllä siinä halut lähtee multakin ja kun edellisestä kerrasta on 2kk.ta.
      Pettää en halua ja ollaan oltu naimisissa kauvan joten ei tätä liittoa viittisi tähän kaataa.
      Joskus vain tuntuu siltä jos tulee nainen joka selvästi haluaa minua niin en ehkä pysty enää vastustamaan. Pariin otteeseen on ollut lähellä mutta ajattelin että ensin eroan ja senjälkeen.
      Muuten mistä se johtuu että ne ei kohtaa joilla olisi samanmoiset halut ja vuorotellen aina toinen sais tuntea miten haluttu minä olen.

      • mIeS0045

        "Muuten mistä se johtuu että ne ei kohtaa joilla olisi samanmoiset halut ja vuorotellen aina toinen sais tuntea miten haluttu minä olen"


        Naisten ja miesten suhteen havaittavissa aivan samaa käyttäytymistä.
        Halukkuus tulee vastapuolen käyttäytymisestä, hormonitasosta, mieltymyksistä.

        Miehille neuvo. Jos omaatte naisen joka ei ole halukas seksiin voi hänellä olla huonoja kokemuksia seksin suhteen. Miehet yleensä ovat nopeampia seksiaktissa. Nainen tarvitsee läheisyyttä ja koskettelua, ei vain klitoriksen hinkkaamista.

        Ottakaapa asenne missä hierotte vaimonne hartioita ja varpaita vaikka sohvalla ilman seksuaalista tarkoitusta. Kun teette tämä usein nainen ei enää pidä kosketusta vain seksiin vievänä asiana. Koskettelun ollessa arkipäiväistä se luo hyvän pohjan myös seksuaaliseen elämään.

        Sängyssä voisitte antaa naisellenne orgasmin ilman että itse edes työnnytte sisään. Pidättäytykää seksistä ja antakaa naiselle ottamatta itse mitään.

        Psykologista.
        Suhteen seksuaalisen elämän korjaaminen on hidas prosessi. Halukkuus kun tulee ihmisen sisältä eikä muutoksia voi pakottaa esiin puhumalla. Siihen vaaditaan käyttäytymisen muutokset ja uuden mielenkiinnon herättäminen.

        Muistakaa ettei haluton ole aina haluton, se on riippuvainen vastapuolesta. Haluttomuudessa voi olla kyse vastapuolen osaamattomuudesta ja välinpitämättömyydestä?


    • Onnea liitossa

      Ei hemmetti, ei kävis mulle tuollainen suhde. Kyllä miehen pitää panna ja naisen antaa,jos tälläistä perinteistä roolijakoa käytetään.
      On ollut mulla onnea kun mies on niin halukas että ei ole tarvinnut muualta hakea.
      Paras vuorokausi ,7 panoa mutta normaalisti toki vähemmän. Ikämme on 52/56.

      Tuossa naapurissa asuu ikäiseni mies ja vaimo ei anna. Näkee jo naamasta kun lakkaa saamasta.Säälipano mielessä mutta onneksi vain mielessä :D

      Väitetään että mies kiukustuu kun ei saa, mutta niin myös nainen. Ei sitä olla niin kovinkaan erillaisia.

      Kannattaa muuten tutkia miehen hormoonitaso. Voi olla ihan pielessä ja halut poissa.
      Seksi on ihana asia ja äiti maaliman kaunein sana ♥

    • sillee, m

      "Se vakipari"

      "Muuten mistä se johtuu että ne ei kohtaa joilla olisi samanmoiset halut ja vuorotellen aina toinen sais tuntea miten haluttu olen."

      Kysymys on puhtaasti matemaattinen, todennäköisyyslaskennan ja tilastomatematiikan alaa.

      Parinvalinnan eri tekijät voidaan nähdä faktoreina, joilla on pistearvo. Yleensä pari saa melko tarkkaan saman yhteenlasketun pistearvon, mutta ei määräisellä faktorilla. Jos on esimerkiksi rikas mies, siis runsaat resurssit, voi saada kauniimman vaimon kuin köyhä mies.

      Eri faktoreiden pistearvot noudattavat vastakkaisilla sukupuolilla tällöin todennäköisyyttä, mutta eivät järjellisiä näkökohtia. On itse asiassa sangen epätodennäköistä, että tarpeiltaan yhtenevät tulisivat yhteen.

      • mIeS0045

        "Jos on esimerkiksi rikas mies, siis runsaat resurssit, voi saada kauniimman vaimon kuin köyhä mies"

        Tällä ei ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa. Moni köyhä mies kun panee monen rikkaan miehen kauniita ja himokkaita naisia. Rikkaus ja seksuaalinen kyvykkyys eivät kulje käsi kädessä.

        Ihmisten halukkuus tulee vastapuolen sopivuudesta. Heijastukset joko tappavat tai lisäävät intohimoa.


      • sillee, m
        mIeS0045 kirjoitti:

        "Jos on esimerkiksi rikas mies, siis runsaat resurssit, voi saada kauniimman vaimon kuin köyhä mies"

        Tällä ei ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa. Moni köyhä mies kun panee monen rikkaan miehen kauniita ja himokkaita naisia. Rikkaus ja seksuaalinen kyvykkyys eivät kulje käsi kädessä.

        Ihmisten halukkuus tulee vastapuolen sopivuudesta. Heijastukset joko tappavat tai lisäävät intohimoa.

        "mieS0045"

        "Rikkaus ja seksuaalinen kyvykkyys eivät kulje käsi kädessä."

        Eivät kuljekaan. Pyrin juuri esittämään, että parinvalintaan vaikuttavat USEAT tekijät. SEKSUAALINEN KYVYKKYYS on vain yksi niistä. Lisäksi se voi muuttua ajan kuluessa.

        Lisää tietoa on sekä tilastotieteen että sosiologian ja biologian kirjoissa.


    • pysyy terveenä

      Sitä on suositeltu noudatettavaksi oikein Eduskunnan taholta. Eräs keskustan entinen kansanedustaja piti terveyspoliittisen kannanoton sanoi, että "pitää nukkua pitkä yö ja jos naista alkaa tehdä mieli pitää lähteä halkomettään"

    • löydätvielä

      Lopeta juttu, jos teillä ei ole lapsia. Ette ole kumpikaan onnellisia. Voit tehdä palveluksen hänelle, jos lopetat. Kuiva kausi on ollut niin pitkä, että kyse ei ole satunnaisesta jutusta. Kirpaisee varmasti, mutta on sen arvoista kuitenkin. Onnea teille molemmille!

    • kiimaa oltava.

      En halua nussia naisen kanssa jota kohtaan en tunne kiintymystä, aitoa halua, himoa, silloin tyydyn mieluimmin omaan käteen. Naiminen ilman tunteita on melko mekaaninen suoritus joka ei anna juuri mitään. Niimpä miehenä valitsen naiseni huolella, hänessä pitää olla sitä jotain, joka saa munani paisumaan metrien päässä.

      • kummaltakin

        Samaa mieltä, jos nainen makaa kuin lahna kun pitäisi alkaa yhteinen ihana hetki niin ei siinä paljon ole vaihtoehtoja.


    • että silleen

      Perustarpeita. Sama kuin sanois toiselle että enpä minä anna sinulle vettä. Siinäpä sitten pikkuhiljaa kuivut ku kala kuivalla maalla. Ikävä sanoa mutta kyllä noissa tapauksissa usein on kolmas kuvioissa mukana.

    • osta dildo

      Naisen näkökulma tähänkin asiaan. Miehilläkin on kausia, samoin kuin naisilla, ettei vaan seksi kiinnosta, menee ohi kun menee. Ollaan miehen kanssa oltu saman katon alla kohta 25 vuotta, ja kyllä kummallakin on kausia ettei vaan kiinnosta seksi. En ole pettänyt eikä mieskään ole. Vaikka onhan tämä nykyaika kertakäyttökulttuuria kaikilta osin, erotaan heti kun vähänkään vastustaa.

    • Se vakipari

      " Ikävä sanoa mutta kyllä noissa tapauksissa usein on kolmas kuvioissa mukana. "
      Monesti myös on että siinä ei ole sitä kolmatta osapuolta, vaan olisiko siinä se myös että toinen pitää tätä varmana nakkina ja se varma nakki ei osaa sanoa tai uskalla et ei ole ihan tyytyväinen tähän suhteeseen. Meillä ainakin on se että en yksinkertaisesti halua olla se avioliiton rikkoja koska kummiski sen jälkeen tuttavat puhuu että se mies löysi toisen naisen ja lähti.
      No muutama vuosi sitten tämä mahdollisuus oli lähellä, mutta meistä molemmat valitsi sen niin sanotun järki eikä tunteet.
      Tosin olisi pitänyt valita se tunteet ja antaa mennä, mutta kun ei viitsinyt aiheuttaa mielipahaa perheelle.

    • Marjan poimija

      Jos haluaa marjoja, pitää lähteä marjoja poimimaan. Onko muuta neuvoa kuin mennä (lajityypillisen?) halunsa mukaan?

      - Sen kysymyksen ratkaisemiseen, saisiko esim. (aikuinen) nainen ostaa seksiä (aikuiselta) mieheltä voitaisiin perustaa komitea. Jäseniksi valittaisiin sellaisia miehiä ja naisia, jotka julkisesti ilmoittavat, etteivät saa tarpeekseen maksuttomilta markkinoilta ja sellaiset naisia ja miehiä, jotka julkisesti ilmoittavat, etteivät halua antaa niin paljon kuin häneltä ilman maksua joku "vaatii". Olisiko esim. puutarhuri Kanerva itseoikeutettu jäsen tässä komiteassa? Jos komiteaan valittaisiin pelkästään "pihtaavia", "oikeutta" (mutta ei itseänsä) jakavia naisia ja/tai miehiä, lopputulos olisi ilmeinen.

      - Tämä seksistä tai vietistä ja sen tyydyttämisen kaupallisista palveluista.

      - Kaupallisista tunnepalveluista (kuten rakkaus) en ole kuullut, eikä niitä tulekaan, koska tunne ei ole teeskentelyä. Teeskentely on älytunne: Sanon rakastavani, koska ajattelen, että minun PITÄÄ sanoa rakastavani. I love you. I love you too! There is no such automatic or necessary answer as "I love you too!".

      - Rakkauden (tunteen) kanssa ihminen on pulassa, jos kukaan ei rakasta häntä. Tähän pulaan (yksinäisyyden ... tunteeseen!) on keksitty mm. kristillinen Jumala, joka rakastaa kaikkia ihmisiä - myös pihtaajia, homoja, lesboja, hermafrodiitteja, ... kaikkia olevaa tasapuolisesti ja tasa-arvoisesti ja ...

      - Jos rakkaus (tunne) ei ole lahja (annettu ilmaiseksi tai "armosta" ja ilman odotusta tai vaatimusta vastalahjasta), "rakkaus" muuttuu kaupankäynniksi seksistä. Kun kaupankäynti seksistä alkaa, (nykyisin monisuhteen) joku (aikaisemmin parisuhteen jompikumpi) osapuoli päätyy lopputulokseen, että seksistä maksettu "hinta" tai toisen vaatimukset ovat liikaa tai siitä saatu "korvaus" itselle on liian vähän. (Ihminen kun on ahne?) Seksi kestää, jos se on rakkautta: ilmaista - pyyteetöntä halun ja vietin (molemminpuolista) tyydytystä.(?) Forever before it ends. And it ends some day. But love remains even after sex ended if it (love or sex) was real?

      - Rakkaus on hierarkiassa ylempänä kuin seksi, mikä on järjen selitys - jos joku nyt halusi vastausta. Tunne sinänsä on aina "oikeassa" eikä sille tarvitse keksiä vastauksia. Tunteet vain tulevat ja menevät ja niiden "parasta ennen" on NYT. Tunteet eivät järkeilemällä (tai hautomalla paremmiksi muutu). Tunteiden hautominen aiheuttaa psyykkisiä ongelmia.

    • en viitti!

      En ole harrastanut 20vuoteen sexiä, enkä aio!

      • eja + vibra

        täytyi luopua mastturbationin ja onanerin harjoittamisestä nääs, uskikset oli kauppaamassa mua, se ei onnistu, se ei onnistu ....


    • kysymysmiesten?

      Tilaisuus .............. Tilaisuus ................ Tilaisuus .............. Kyllä se parisuhde hoituu itse kunkin tekemin tai ei sitten suju ja se on aviopariita uskontokuntaa tai varat ja omaisuus ja perinnöt ............ sanoisin suhteessa missä avioidutaan tunnetusti on lasten elättäminen ja lapsista huolehtiminen, se ettei seksi kiinnosta esteeksi tai kiinnostavaa, ainakin jos perijätär/perijä kaiken kustantaa, niin ei se seksi tai järjestelmä ei suosi seksiä, tai se seksi esteisyys ja kiireet ja ... luulen tässäkin tapauksessa ettei ole Onanista kysymys, joten mistä on kysymys,

    • nyt selvis, miss on elävis ..............

    • vapaa sinkku

      Omassa kaveripiirissä on vain melkein kaikki sinkkuja. Muutama seurustelee avoliitossa mutta ovat jo eroamassa. Kolme kaveria on naimisissa ja kahdellä on eropaperit vireillä.

      Parisuhde ei näitä kiinnostavan enää ketään ja jokainen on sanonut että haluavat omaa tilaa ja vapautta mennä ja kulkea miten haluavat selittelemättä kenellekään menemisiään. Ymmärrän täysin että ihmiset haluavat tilaa. Usein kuulee ja lukee siitä että seksi on jäänyt vähemmälle tai kokonaan pois. Seksi ei enää kiinnosta eikä parisuhde. Näin se on myös omalla kohdallani. Seksitön suhde on merkki jostain. Jokainen punnitsee nuo asiat tavallaan.

      Sinkkuna olen ollut vuosia omasta tahdostani eikä tarkoitus ole edes alkaa seurustelemaan. Seurustelu ei käy minulle koska haluan myös tilaa ja vapautta. Tämä on elämäni parasta aikaa ja tämän täydellisemmäksi ei voi enää tulla. Pääsen reissuun ja milloin minnekin silloin kun haluaa eikä kukaan ole jarruttelemassa menemisiäni. Näin myös muut sinkkukaverini ajattelevat. Olemme sinkkuja mutta vapaana. Emme alla seurustelemaan vaikka sitä kyselläänkin aina välillä.

    • rtyndf

      Oliskohan miehesi enemmän kiinnostunut samasta sukupuolesta? Se ei ole mitenkään harvinaista naisen kanssa suhteessa olevalle miehelle ja voi tulla esiin myöhemmälläkin iällä. Jos niin on, kannattaa laitta ero vireille.

      Testosteroni kannattaa tutkituttaa, kuten joku ehdotti. Sen vajaus ei ole tavatonta nuoremmillakaan miehillä. Yleensä siihen kyllä liittyy myös muita oireita, väsymys ja masennus/alavireisyys.

    • Pii on 3.0

      Katsopas haku -"Seksuaalinen anoreksia " , Tai A- seksuaali .
      ANoreksian eri muotoja sairastaa huomattava osa , Siinä läheisin aina on erilaisen torjunnan ja vähättelyn kohde , Seksuaalipuolen osalta ,
      Se selvittää paljon , Sitten on niin , että noin 5 - 10 prosenttia ihmiskunnasta on henkilöitä , joilla ei ole evoluution tuloksena sukupuoliviettiä ,
      Kun monista syistä on korostettu sukupuolista kykyä , on Halun puuttuminen jätetty Tabuksi , muta niin on , sekä miesten että naisten keskuudessa , He ovat täydellisiä ystäviä , ja voivat tehdä lapsiakin , mutta se melkein aina päättyy eroon ,

      • Pii on 3.0

        Seksuaalisen anoreksian voi ehkä parantaa , mutta A- seksuaalisuus on asia , jota ei , nykyäänkään , voi , Olen ollut yhdessä naisen kanssa, jolla on voimakas läheisyyden tarve , itse asiassa on vain tarve todistaa ympäristölle , että kykenee saamaan ns, sulhasia , - mutta ei muuta , Hän on täydellinen lenkki -ja tanssi ja menokaveri ,
        mutta siis ei muuta ,
        Niistä puhutaan , mutta liian vähän , ja nämä Sulhasten- ja morsiantenetsijät sekoittavat pakkaa ,


    • Eiffel Tower
    • Mikan Ongelma
    • ÖljySheikki
    • mies -81

      Ei mies vieraissa käy välttämättä. Mies kyllästyy ja sinun miehesi on kyllästynyt jo nyt. Itse olen mies ja kyllästyin vajaassa vuodessa, naimisissa ollaan edelleen ja ollaan oltu jo kohta vuosikymmen - vaimo vain on sopeutunut seksittömyyteen (tai on sitä, kerran kolmessa kuukaudessa ja lomamatkoilla).

      Olen kyllästynyt kaikkiin seurustelukumppaneihini koko ikäni, joten ei tämä osaltani vaihtamalla parane, onneksi viihdymme yhdessä muuten.

    • tötterö123

      Meillä on ollut samanlaisia ongelmia, eli mies on se haluttomampi osapuoli. Neuvoisin oman kokemuksen perusteella, että Keskittykää läheisyyden ja rakkauden lisäämiseen. Pitäkää hauskaa, hassutelkaa ja naurakaa yhdessä. Meillä auttoi myös se, että olen yrittänyt olla vähemmän päällekäyvä. Minun mieheni ei varsinkaan väsyneenä syty suorista aloitteista vaan tarvitsee ensin rennon tunnelman ja hienovaraisempaa viettelyä. AIkaisemmin minulla oli tapana ottaa paineita siitä, ettei seksiä ole tarpeeksi. Ja painostaa miestä harrastamaan seksiä useammin. Se söi miehen haluja entisestään. Nyt olen koittanut keskittyä luomaan avointa ja rentoa tunnelmaa suhteeseen. Ja seksi on lisääntynyt huimasti :)
      Me ollaan myös koitettu miettiä, mistä meillä erimielisyydet yleensä alkaa. Ja huomattiin, että on ollut paljon väärinkäsityksiä. Toinen muotoilee sanansa väärin, toinen provosoituu ja sitten mökötetään. On nyt kiinnitetty noihin asioihin huomiota ja nykyään meillä on paljon vähemmän riitoja. MIkä heijastuu myös siihen, että on rennompaa... ja enemmän seksiä ;)

    • siiri s

      Se on lapsen alkuun saattamista varten tehtyä hommaa. Ei sitä kannata niin paljoa tehä. Pystytkö hoitamaan kaikki lapsesi?

      • mies43

        Yleensä muija lihonut, pukeutuu aina verkkareihin, nirisee, sängyssä kuin lahna, ei seksikkyyttä, ei,intohimoa....kukapa siinä innostuu:-o


    • kerta viikossa väh.

      Puolitoista vuotta? Kyllä tuo suhde on valmista kauraa, en IKINÄ suostuisi olemaan noin pitkään jonkun kanssa, joka ei minua halua intohimoisesti, vaikka muuten oltaisiin kuin sisko ja sen veli.

      • petra 27

        Seksi ei ole välttämättömyys eikä ilon tuoja vaan rakentavammat asiat. Miksipä ei voisi heittää tikkaa tai sytyttää nuotion? Kerta per kuukausi on jo tosi paljon. Itselläni seksi jää yleensä pois pikkuhiljaa avioliitossa. Eiväthän eläimetkään jatkuvasti niin tee. Ihmiset lukevat liikaa ja yrittävät olla samasta muotista ja kaikki menee liiallisuuksiin


      • kerta viikossa väh.
        petra 27 kirjoitti:

        Seksi ei ole välttämättömyys eikä ilon tuoja vaan rakentavammat asiat. Miksipä ei voisi heittää tikkaa tai sytyttää nuotion? Kerta per kuukausi on jo tosi paljon. Itselläni seksi jää yleensä pois pikkuhiljaa avioliitossa. Eiväthän eläimetkään jatkuvasti niin tee. Ihmiset lukevat liikaa ja yrittävät olla samasta muotista ja kaikki menee liiallisuuksiin

        Vai et ymmärrä hyvän päälle? Eipä tarvitse ohjeita lehdistä lukea, kun oman peiton alla on tarpeeksi sutinaa. Itseasiassa siitä voisi tehdä artikkelin, kuinka vielä monen vuoden jälkeen ei tarvita mitään temppuja eikä täydellistä ulkonäköä ja puuhat sujuu aina kaikesta huolimatta. Jokunen kuukausi voi mennä taukoa esim. jos on juuri lapsi syntynyt, tai jos viikko pari on stressiä töissä, otetaan sitten sopivammalla ajalla senkin edestä takaisin. Jos tuntuu että nuotioon tikan heittelykin kiinnostaa enemmän niin pitää sitten vain etsiä joku, jolla on vastaavat tarpeet kuin itselläkin. Mutta jos tekee mieli, ei ole syytä jäädä kitumaan ilman, niin se vain on. Jos kukaan mies minua kohtaan kehtaisi käyttäytyä noin kylmästi kuin ap:n puolisko, se on monoa persiille jo kuukauden odottelun jälkeen, valitan.


      • Selvä tapaus
        petra 27 kirjoitti:

        Seksi ei ole välttämättömyys eikä ilon tuoja vaan rakentavammat asiat. Miksipä ei voisi heittää tikkaa tai sytyttää nuotion? Kerta per kuukausi on jo tosi paljon. Itselläni seksi jää yleensä pois pikkuhiljaa avioliitossa. Eiväthän eläimetkään jatkuvasti niin tee. Ihmiset lukevat liikaa ja yrittävät olla samasta muotista ja kaikki menee liiallisuuksiin

        Jos sinulle seksi ei ole ilon tuoja eikä suhteen rakentaja, niin luuletko että silloin ei ole muillekaan? Tärkeää on, että molemmilla on suunnilleen samat halut.


    • Jätä se

      Sika !

    • rosepedellia

      jätä se sika

      • Nähty ja koettu

        Mun miehen "seksuaalinen anoreksia" kohdistui vain minuun. Katseli pornoa ja kävi vieraissa.
        Huonolta vaikuttaa miehen haluttomuus noinkin lyhyen suhteen aikana. Taitaa katsella aidan toiselle puolelle.
        Kyllä se vaan valitettava totuus on 99% tapauksista.
        Taitaa olla jo toinen kehissä?


      • Pii on 3.0
        Nähty ja koettu kirjoitti:

        Mun miehen "seksuaalinen anoreksia" kohdistui vain minuun. Katseli pornoa ja kävi vieraissa.
        Huonolta vaikuttaa miehen haluttomuus noinkin lyhyen suhteen aikana. Taitaa katsella aidan toiselle puolelle.
        Kyllä se vaan valitettava totuus on 99% tapauksista.
        Taitaa olla jo toinen kehissä?

        "Mun miehen " seksuaalinen Anoreksia kohdistui vain minuun ." -
        Noin se juuri menee ; hylkiminen kohdistuu siihen lähimpään ,-
        Jos ns, A- seksuaalille yrittää selittää Seksin tarpeita , se on sama kuin jos yrität selittää kastemadolle käsien etuja ; ' Ei hän ymmärrä, ja mitään ei ole pitemmän ajan päälle tehtävissä ;
        Ei siinä ole Uskottomuus kyseessä , vaan Seksuaalivietin puuttuminen ,
        Et voi panna vettäkään pulloon , jos pulloja vain ei ole ;
        Muutamalla prosentilla ihmiskunnasta puuttuu siis ns, seksuaalivietti ; Se on syntynyt evoluution aikana tarpeesta pitää ihmisryhmät pieninä , vasta viljelytalous Sumerissa mahdollisti suurempien ihmisryhmien kasvun ,


    • pornon vihaaja mies

      Sitä se porno teettää.

      Toisaalta seksi kuuluukin vain aviolliittoon.

      Minkälainen maailma olisikaan ilman pornoa?

    • yksinäinen susi

      Tuttu juttu!!
      Itse lähdin seksittömästäsuhteesta, kun sattui niin et suutelin ystäväni miesystävää ja meni ystävyys . Kyllä se vaan on niin et ajanmyötä rupeaa vilkuilemaan toisiamiehiä ja menee vieläkinpidemmälle jos toinenmies aantaa vastakaikua. Ostin kyllä seksilelun, mutta ei se korvaa kunnon rakastelua ihmisen kanssa.

    • tipi..

      tyypillistä nykyajan puhetta. Lähetään suhteesta heppoisin perustein.Seksiä pidetään tärkeimpänä. Kasvakaa aikuisiksi ja oppikaa elämään. Joutasitte ojankaivuuseen kaikki. Jollaki sais lopsia.. on nii lapsellista puhetta.

    • Ei halukas

      Minä EN ole aseksuaali, enkä aina halua seksiä. Tarvitseeko siihen jotain muunlaista selitystä? Minun mielestä ei. Onko ihminen vikainen jos ei haluakaan seksiä? Voivoi jos sinun märkäkausi päättyy, mutta hanki seuraa jostain muualta, jos miehesi ei halua. Taidat vain olla Sen yhden perässä kun et kestä olla ilmankaan....

      • tasaväkiset halut +

        Te joita ei alapäästä pakota, voitte hankkia vapaasti toisen samanlaisen. Miksi annatte olettaa, jos ette älyä antaa? Voitte syyttää seurauksista itseänne, ettekä sitä toista suhteenne osapuolta.


      • k l m
        tasaväkiset halut + kirjoitti:

        Te joita ei alapäästä pakota, voitte hankkia vapaasti toisen samanlaisen. Miksi annatte olettaa, jos ette älyä antaa? Voitte syyttää seurauksista itseänne, ettekä sitä toista suhteenne osapuolta.

        Normaalilla ihmisellä laantuu halut. Ei ole normaalia haluta jatkuvasti. Silloin olet sairas. Sama pätee kasvipuolella. sairas ja heikko kasvi on helppo hedelmöittää


      • k l m
        tasaväkiset halut + kirjoitti:

        Te joita ei alapäästä pakota, voitte hankkia vapaasti toisen samanlaisen. Miksi annatte olettaa, jos ette älyä antaa? Voitte syyttää seurauksista itseänne, ettekä sitä toista suhteenne osapuolta.

        kehataan alapäästä puhua? Oletko aikuinen laisinkaan?


      • tasaväkiset halut +
        k l m kirjoitti:

        Normaalilla ihmisellä laantuu halut. Ei ole normaalia haluta jatkuvasti. Silloin olet sairas. Sama pätee kasvipuolella. sairas ja heikko kasvi on helppo hedelmöittää

        Vai että normaalilla kasvilla ei ole seksihaluja, no kyllä oli pimein kommentti mitä olen pitkään aikaan nähnyt. Eikö vaan olisi helpointa jättää se seksipeto ja hankkia joku yhtä kylmä lahna kuin itse olet? Ai niin, mutta se omistamisenhalu, jota ahneudeksi ja mustasukkaisuudeksi kutsutaan, ei anna periksi.


      • tasaväkiset halut +
        k l m kirjoitti:

        kehataan alapäästä puhua? Oletko aikuinen laisinkaan?

        Kutsu vaikka sukupuolielimiksi, mutta ymmärsitkö laisinkaan mistä oli kysymys?


      • Selvä tapaus

        Erotkaa.


      • k l m
        tasaväkiset halut + kirjoitti:

        Kutsu vaikka sukupuolielimiksi, mutta ymmärsitkö laisinkaan mistä oli kysymys?

        hyi että. onpa suomalaista käytöstä. innostutaan heti kun alapäästä puhutaan


    • tuija..

      hyi että minkälaista sakkia liikkuu täälä. joka viikko harrastaa likasta riettautta

    • Johnn1

      Jos miehelläsi on jokin hirvittävä sukupuolitauti?

    • mies355

      Puhun omasta kokemuksestani. Olen mies jolta halut menivät eikä syy ollut kolmas pyörä tai vaimon vartalo tai riipputissit vaimoni on hyvin vetävän näköinen nainen, joka helposti löytäisi seuraa milloin ja mistä vain. vikana on vaimon painostava asenne, jatkuva tunkeminen asioihin, jotka hänelle eivät kuulu. jatkuva parisuhteen ruotiminen ja tunteiden kaivelu Varsinkin rakastelun jälkeen alkava keskustelu... miten paljon minua rakastat ja miltä se tuntuu.. Kaikki tuo pilaa tunnelman totaalisesti ja rakastelusta tulee pian pakkopullaa. Vähemmällä pääsee kun menee katselemaan pornosivuja ja hoitaa homman ihan itse. Komentelu ja asian ruotiminen ei auta yhtään. Päinvastoin "suorituksesta" tulee entistä väkinäisempi. Jos seuraavalla kerralla vain ottaisit rennosti ja jättäisit ruotimiset pois. Pahitteeksi ei ole antaa homman tapahtua ihan itsestään lähentymällä pikku suukotteluilla ja hyväilyillä niin että miehesi ei heti lyö jarruja päälle. Myöskin sängyssä kaikki pane mua yms kiljahdukset vois jättää aika minimiin ja tehdä muutakin kuin levittää koipensa. En ole mikään casanova mutta sitä värkkiä nähnyt sen verran ettei pelkkä pimpsukka tee enää vaikutusta keksit kyllä mausteita hommaan ellet ole jo keksinyt. Sitten se tärkein älä missään nimessä ala käymään tunteitasi läpi ja kyselemään miehesi tunteita rakastelun jälkeen jää kainaloon piirtele vaikka sormella ympyröitä jonnekkin miehesi navan tienoille voit sanoa vaikka että ihanaa ja antaa asian olla siinä...saatat yllättyä vaikutuksista

      • Selvä tapaus

        Erotkaa.


    • kokenut78

      Etsi mies jolla on oikeanlaista rakkautta elämässä sinua kohtaan.
      Silloin seksikin tulee kohdalleen ja kumpikin sitä voi tasapainoisesti yhdessä harrastaa. Niin ei ole tarvetta vilkuilla muiden perään.Pettäminen on julmaa!

    • hei.minun kohdalla on sama juttu kuin sinullakin.avioon menosta kun kului vuosi loppui myös seksi ja sitä on jatkunut vuodesta 2002 tähän päivään asti mua niin strssaa ja ärsyttää vastauksia en saa vaikka miten koitan hienotunteisesti kysellä mieheltäni ero minulla on käynyt mielessä monesti

    • rohvessionaalivast.

      Olisko tää hyvä ratkasu, eli älä nalkuta turhasta! seksihalut lähtee nimittäi välittömästi, vaik ei nainen omastamielestä mäkätä, niin miehen korvaan se kuulostaa siltä. Ja toinen, puhu ja kysy suoraan ilma kiertelyit et mikä mättää, ko jotkut ei vaan ymmärrä epäsuoraa puhetta. Ja fantasiat, molemminpuoli toteutettuna piristää, jos ei edelliset auta niin ruokavaliolla ja erinäisillä lisäravinteilla pillupääl pomppimine tulee väkisinki mielee.. et täst tää miehe käyttöohjekirja tällee lyhyest..

    • Selvä tapaus

      Minun neuvoni on, että eroa.

      Jos olisitte olleet kauemmin yhdessä, teillä olisi ennen ollut seksiä monta vuotta, miehelläsi olisi oikeasti vain joku kuiva kausi tai olisitte 70-vuotiaita tai ,niin tilanne voisi olla eri. Samoin jos teillä olisi lapsia niin kannattaisi harkita tarkempaan. Mutta nyt on aika selvää, että miehesi ei ole seksuaalinen ihminen, ei ainakaan sinun kanssasi, ja muutosta ei ole tulossa. Teillä on kertakaikkiaan yhteensopimaton hormonitoiminta. Ero on helppo, kun lapsia ei ole, mutta jos pamahdat siitä vähästä seksistä raskaaksi, niin sitten kaikki on paljon mutkikkaampaa. Vielä alle kolmikymppisinä ehditte molemmat etsiä sopivamman, mutta kolmenkympin jälkeen se tulee vuosi vuodelta vaikeammaksi.

    • siveellinen

      Onpa ihmisillä murheita seksielämästä. Minua ei moinen asia vaivaa kun en halua edes mieheni kanssa sitä harrastaa olen sanonut , että mene muiden kanssa pelehtimään. Seksi on sairasta inhottavaa touhua ja hyvin syntistä touhua olen sanonut miehellenikin, että minä en syntistä touhua harrasta vaikka olemme naimisissa niin se ei kuulu minun elämääni ikinä. Mikä siinä on niin ihanaa? Itse en siinä näe mitään sellaista. Naiset jotka sitä touhuavat ovat huoria jotka jakavat inhoittavaa värkkiään miehille hyi, helvettiä sentään miksi te naiset haluatte olla lutkia kysyn vaan?

      • 3 + 20

        Kummallista parodiaa! Luusisi, että voi asiallisesta asiasta keskustella asiallisestikin.


      • miina 80

        totta seksi on nykyajan sana ja se on vain lapsen alkuun saattamista varten,ei mikään harrastus niinkuin nykyihminen luulee. Kaikessa mennään metsään


    • Kädentaidot

      Ainoastaan narsistinen exhibitionisti kaipaa seksielämäänsä toista ihmistä.

      • Mies joka ihmettelee

        "Seksi on sairasta inhottavaa touhua ja hyvin syntistä touhua olen sanonut miehellenikin, että minä en syntistä touhua harrasta vaikka olemme naimisissa niin se ei kuulu minun elämääni ikinä. Mikä siinä on niin ihanaa"


        No olipa tuossa outo sisältö. Seksi on ihanaa kun siitä ei ota paineita, etenee hitaasti ja antaa nautintoa saaden sitä myös itse. Seksihän on tajunnan räjäyttävää ja rentouttavaa.

        Vai on se inhottavaa ja likaista touhua, mikä siinä on niin inhottavaa?


    • Pantu mies

      Terve mies haluaa seksiä ja kumppaniaan rakastava puoliso huolehtii toisen tarpeista. Game over.

      Minulla on toisenlainen ongelma. Aasialainen vaimoni on nymfomaani. Kotona ollessani hän on vartin välein vehkeessäni kiinni tunnustelemassa joko? Joko? Joko?

      Hän käyttää hyväkseen jokaisen aamustondikseni joten en saa nukkuakaan rauhassa. Ei se ole helppoa tämäkään mutta en halua valittaa. Onhan se melko imartelevaa.

    • mies 49

      Ihan helppoa olla ilman kun opettelee, minä tein selväksi 37 vuotiaana et ei enää kiinosta
      sexi ja silti menin naimisiin ja olin 11v avioliitossa joka toimi ilman suuteluja ja muuta hömppää ok.Ero tuli sitten muiden syiden takia,ja olen seurustellut eron jälkeenkin koko ajan vaikkei mitään sexiin viittaava ole tietenkään.

      • Lentää laatta...

        No hyi vitthu. Seksitön ihminen on kuin sokeriton munkki. Ammu itsesi.

        "Ero tuli muiden syiden takia" ...Haista nyt jo helevetin pitkä paskapökäle! Kuka tuomiopäivän idiootti haluaisi olla tuollaisen munattoman pellen kanssa?


    • kärsinyt

      Älä anna seksin päättää asiaa jos parisuhde on muuten kunnossa. Itse olen joutunut olemaan seksittömässä suhteessa kymmeniä vuosia mutta muuten asiat ovat kunnossa, raskasta se on mutta on parempi olla eroamatta pelkän seksin vuoksi, sinun hiumojesi vuoksi joutuisi moni kärsimään.

    • PANettaja

      Meillä on asiat just toisin... Muijaa ei taho panettaa..
      Taitaa tuo kierukka pilata kaiken.. Ennen PANTIIN...

      • on se iihanaa

        Miehet jotka sanovat päättäneensä etteivät harrasta seksiä, niitäkin on. He kuljeskelevat Aasiassa oranssit kaavut päällään.

        Muille voisi laittaa yhden pläjäyksen jossa naisten vetkutuksella on ilmeisesti silmää miellyttävä vaikutus.

        https://www.youtube.com/watch?v=PVLc_KLIO1A


      • sillee, m
        on se iihanaa kirjoitti:

        Miehet jotka sanovat päättäneensä etteivät harrasta seksiä, niitäkin on. He kuljeskelevat Aasiassa oranssit kaavut päällään.

        Muille voisi laittaa yhden pläjäyksen jossa naisten vetkutuksella on ilmeisesti silmää miellyttävä vaikutus.

        https://www.youtube.com/watch?v=PVLc_KLIO1A

        "on se ihanaa", vaikuttaa siltä, että olet nainen, etkä oikein ymmärrä miesten maailmaa.

        Peep showssa miehet katsovat luukun kautta naista, joka näyttää vittuansa. Osmo Tammisalon kirjassa Rakkauden evoluutio kerrotaan eräästä naisesta, joka huomasi, että jos tavanomaisen hytkymisen asemesta hän pysyttelikin paikallaan ja näytti avattua vittuaan, miehet panivat paljon enemmän rahaa luukun auki pitämiseksi kuin naisten kohdalla, jotka hytkyttelivät itseänsä.

        Miehet haluavat ensisijaisesti nähdä naisen sukupuolielimet. Vain harvat miehet ovat kiinnostuneet tanssivista tai muuten hytkyvistä naisista. Useat naisethan luulevat aivan muuta, koska ajattelevat asioita naisten näkökulmasta.

        Tutkimuksien mukaan miehet muutenkin arvioivat ihan muuten kuin naiset luulevat. Miehet pitävät pari numeroa pulskemmista naisista ja pienemmistä rinnoista. Miehet pitävät yleensä torröttävistä sisähäppäreistä, vaikka naiset luulevat heidän pitävän viivavitusta.

        Jotkut naiset muotoilevat kulmakarvansa iljettäviksi, jopa poistavat ja maalaavat viivat tilalle ollakseen kauniita. Yököttävää! Jotkut luulevat, että tatuoinnit ovat miehen silmään vau, muttä todellisuudessa ne ovat useimmista kuvottavia. Jotkin naiset kuvittelevat, että paksunnettu ylähuuli olisi viehättävä. Totaalisesti väärin. Se on ruma kuin synti ja vie kivikasvoihin, joilta puuttuvat herttaiset ilmeet.

        Useimmat miehet pitävät herttaisista ja söpöista naisista, jotka avaavat ujostelematta suloista vittuansa katseltavaksi muutenkin ystävällisyyden osoituksena, mutta romanssissa myös pantavaksi ja nuoltavaksi.


    • Jätä se

      Sika !

    • agn.a

      On kyllä kummallinen ketju.

      Seksuaalinen halu on YKSILÖLLISTÄ. Muutama fiksu kirjoittaja on jo todennutkin että todennäköisyys täsmälleen samanlaisten seksihalujen omaaville pariskunnille on aika pieni. Isossa osassa parisuhteita halut eivät kohtaa, ja jos ne eivät kohtaa lainkaan, edessä on väistämättä ongelmia.

      Ihminenkin toimii pohjimmiltaan vaistojen ja viettien varassa. Niiden tukahduttaminen aiheuttaa katkeruutta ja luopumista. Jokaisen pitää kohdallaan punnita onko valmis luopumaan ja nauttimaan sen kumppaninsa kanssa elämän muista iloista, vai onko katkeruus niin voimakasta että tilannetta pitää lähteä muuttamaan.

      Älkää syyllistäkö niitä joilla haluja on. Seksi turvallisen kumppanin kanssa on luonnollinen, kaunis, puhdas ja terveellinen asia.
      Ainakaan älkää viitsikö sekoittaa mitään viktoriaanista höpöhöpösyntipaskaa kahden ihmisen väliseen seksiin. Jos oma vakaumus kieltää seksin, niin siitä vaan itse elämään sen mukaan, mutta antakaa meidän muiden nauttia elämästä ja seksistä.

    • mirjami3

      Täällä hyvää pohdintaa asiasta

    • hersy

      Kyllä se kerran päivässä pitää parisuhteen kunnossa,vähempi on jotain kumman sairautta jossain muodossa.

    • sweetloove

      Kyllä itse seurustelisin vielä ja antaisin aikaa, jos toinen ei petä. Ei kemiat aina joka hetki synkkaa ja hyvä niin, saa tehdä arkipuuhia rauhassa. :)

    • ehkä

      hän nai työpaikan lutkan kanssa joka työpäivä joten on puhki on kotia pääsee.

    • 4+6

      vaihda miestä! jätä tai tule jätetyksi, siinä vaihtoehdot. vaan älä tule valittamaan, jos huomaatkin olevasi pelkkä patja,

    • Faktaa.

      Ihmiset ovat erilaisilla seksuaalisella aktiviisuudella varustettuja. Toisille riittää kerran kuussa tai harvemmin. Ongelmaksi muodostuu kun toinen osapuoli on huomattavasti aktiivisempi. Lääkettä tähän vaivaan ei ole, koska tämä ei ole sairaus. Vaihtoehtoja tähän on kolme,tyytyy vähäiseen määrään seksiä,käy vieraissa,tai vaihtaa kumppania. Eli, jokaiselle löytyy sopiva vaihtoehto.

      • Vähempi parempi

        Voi kun oliskin niin, että mies ei haluais jatkuvasti. Minun mieheni tahtoo ja jatkuvasti jutut vihjaa seksiin. Olen niin väsynyt tilanteeseen. Voi kun saisin vaan olla rauhassa.


      • seksitön
        Vähempi parempi kirjoitti:

        Voi kun oliskin niin, että mies ei haluais jatkuvasti. Minun mieheni tahtoo ja jatkuvasti jutut vihjaa seksiin. Olen niin väsynyt tilanteeseen. Voi kun saisin vaan olla rauhassa.

        Mee vanhainkotiin, siellä saa olla rauhassa.


    • HALUkas M

      Moi Nainen 28v!

      Silloin kun mies ei halua, on ottettava toinen HALUkas mies, edes satunnaisesti. Muuten omatkin halut ja taidot ruostuu...

    • jöpo....

      käy vieraissa.

    • otan hänet omakseni

      Eroa ihmeessä ja anna miehesi minulle. Seksi on ylikorostettu ja -artvostettu asia. Otan mielelläni sinulta miehen jos hän ei laita minua alapäällä maksamaan asuntoa ja muita yhteisasumisen kustannuksia. Ja antaa minulle hellyyttä, toverutta ja kumppanuutta. Mene ihmeessä jonkun sonnin kainaloon joka pumppaa sinua jokainen ilta ja pumppaamisen päätteeksi nukahtaa. Turpaankin voit saada jos säkä käy. Jätä mies. Suosittelen.

    • hehhehehheee

      otan hänet omakseni, oletko mies jolla ei enää stondaa?

    • kskkksksksksk

      miesten testosteroni tasot alenee, koska mailmaa tasa-arvoistetaan liikaa. Miesten täytyy tehdä naisten hommia nykyään liikaa, joka alentaa miehelle luontaista testosteroni tasoa. Alentuneet tasot= alentunut seksuaalivietti.

      Toinen mahdollisuus on, että mies on vaan yksinkertaisesti kyllästynyt nus_simaan omaa akkaansa, vaikka hormonitasot on kunnossa. Syitä voi toki kyllästymisen ohella olla muitakin esim. naisen emätin haisee todella pahalta ja saa halut katoamaan. Sen hajun on mies saattanut ohittaa/ kestää suhteen alkuvaiheessa, kun on tuoreen suhteen kiima päällä. Sanoahan tuosta ko. asiasta ei useimmille naisille voi, ei heidän itsetunto kestä sitä. Asian sanominen aiheuttaisi superloukkaantumisen ja loukatun naisen kosto olisi viedä haiseva värkkinsä toisille miehille pantavaksi, saisi näytettyä "että kyllä kelpaa saat_ana!" Todellisuudessa naisen värkki haisisi myös niiden uusien miesten mielestä, mutta panisivat silti koska se tuoreen suhteen kiima jne..

      No sitte voi olla se ainainen epäilty toinen nainen, jota usein tarjotaan heti selitykseksi. Voi olla tai sitten ei. Tuskin selviää kysymällä. Mutta usein se rinnakkais-suhde nyt on vaan parempaa, kuin se kotona arjen keskellä kyllästyneenä ja hieman väkisin touhuaminen. Jos mies yllättäen aktivoituu kotona huomattavasti seksin suhteen, niin mahdollinen sivusuhde on saattanut pudota pois ja seksi taas yllättäen kotona alkaa kiinostamaan.

      Kaikenkaikkiaan tuo naisen seksuaalisuus on aika pas_ka juttu. Naisethan ei koe juurikaan samanlaista pakottavaa tarvetta hinkata sukuelimiään pelkästään, että siellä alapäässä tuntuisi hyvältä kuten miehet. Naisten seksuaaliset "halut" ovat lähes aina naurettavasti kytköksissä johonkin muuhun asiaan, kuten: oman haluttavuuden pönkittämiseen ja tätä kautta itsetuntoon. Eli esim. suhteessa naisen halut ei ole kovat, jos häntä halutaan, mutta auta armias jos mies ei haluakkaan, niin naisen halut ja seksuaalisuus pomppaa kattoon usein heti tai miehen yhden kerran haluttomuuden jälkeen ollaan heti tosiaan loukkaantuneena viemässä sitä värkkiänsä muille miehille että "kyllä kelpaa saa_tana ja miehessä oli vika" :D Eli itsetuntohommia täysin. Naisten "halut" on katossa kun mieheltä halutaan jotakin. Oli se sitten suhteeseen ryhtyminen, raha, raskaaksi tuleminen tai ihan mitä vaan, niin silloin kyllä haluttaa :D Vanhat akat tulee "halukkaiksi" puumanaisiksi, kun ulkonäkö ja viehätysvoima alkaa olla menneen talven lumia. He haluavat punnita oman haluttavuutensa, kokea olevansa vielä haluttavia ja todistella itselleen ja muille, että kyllä tässä vielä kelvataan saat_ana! (sitä kelpaamista edistää se värkin estoton jakaminen) Kyse ei suinkaan ole puhdas himo hinkata vanhaa ja kuivaa elintä, siinä tuntuvan kitkan takia. Ok, no nuoret naiset voivat haluta hinkata elintään aidosti siinä tuntuvan tunteen takia, koska uutta ja jännää, nuoren ihmisen käynnistyneet voimakkaasti toimivat hormonit jne. Muuten koko naisten "seksuaalinen halu" on täyttä kusetusta, verrattuna miesten haluihin.

    • Taivaassa

      Kyllä kannattaa pysyä seksittömässä suhteessa sillä viimeistään taivaassa

      pääset satojen pitkä mutteristen miesten kanssa hekuman huipulle???:)

    • Se saa parempaa persettä jostain. Mitä tuota ihmettelet,anna anaalia.

    • Orvio

      AP:lle: Mies on homo. Itselläni oli vastaava tilanne. Jatkui 6 vuotta. Sitten äijä paljastui homppeliksi. Sen homouden kun jotenkin tuntee. Sen tietää että ukko hoitaa homman vastentahtoisesti pitääkseen eukon ja kulissin. Onneksi minulla oli ns suhteen ulkopuolinen seksisuhde ja pääsin sen avulla homppelista eroon.

      Pistäpä mies tarkkailuun. Onko paljon poikien iltoja? Onko yhdessä jonkun erityisen kanssa? Tykkääkö tuoksutella ja laittaa itseään jotain tiettyä miestä tavatessaan?

    • Miina 83

      Ompa lapsellista. hyvä mies ja jonku sekssin takia ajattelee et jos jättäs. Onpa inhottavaa et pietään nuin tärkiänä. tarkottaa siis sitä et ajattelet vain itseäsi. Ehkä on parempi et eroatte. Miehesi ansaitsee parempaa.

    • sillee, m

      Nainen 28 v.

      Edelleen tulee lokaa päällesi, vaikka kirjoitit todellisesta ja oikeasta ongelmasta. Netistä saa enemmän herjoja, kuin kuuntelua. Nimeettömyys takaa, että ihmisen nurjimmat puolet tulevat esiin kaikessa raadollisuudessaan. Joillakin on voittamaton tarve olla aggressivinen, kun itse on kuitenkin niin vähäpätöinen.

      Älä pahastu tästä siivottomasta kielestä. Netti vain on kurainen paikka. Voi hyvin! Ota rohkea askel niin kauan kuin vielä kerkiät.

    • Anonyymi

      Tärskäytät miehelles nyrkin hanuriin, katsot syvälle silmiin totisena - ja kysyt - olekko homo saatana - ei vittu maistu.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      328
      3776
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      232
      3338
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      146
      2643
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      111
      2161
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      21
      2148
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      16
      2007
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1805
    8. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      45
      1802
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      307
      1527
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1392
    Aihe