Mitäs ootte mieltä tästä kaverista?

Haha.

Äijähän on mitätön wannabe julkku mutta pakko antaa respectit sille miten tyyppi antaa huutia ennakkoluuloille ja ahdasmielisyydelle.
http://jonivirtanen.blogspot.fi/

3

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nii oikke!

      Homoromani joka pukeutuu seksikaupan nunnapukuun on tosiaankin todellista ennakkoluulojen murtamista.
      Jätkähän on koreempi naisena kuin miehenä.

    • niin0

      eikös halonen aloitanut ja ketkähän sitä suuressa määrin tuki ,että suomikin pääsi inholle listalle,

    • pysähdy, ajattele

      Hei Joni! Tiedän, että näät blogisi kautta tämän linkityksen. Ensinnäkin, äitisi on kaaleita, isäsi ei ja sinä olet mummusi kasvatti. Ehkäpä äidilläsikin on ja oli vahvoja identtiteetti ongelmia, mutta Joni Jumala rakastaa myös sinun äitiäsi. Haet näköjään vahvasti hyväksyntää, eli et ole sinut itsesi kanssa. Eheytymisesi ensiaskel on luopua vihasta. Ei se helppoa ole. Jumala rakastaa jokaista miestä, mutta syntiä hän kavahtaa. On aivan sama asia jos minmä avioliitossa oleva ihminen himoitsen vierasta, olen silloin himon synnin vallassa. Kieltäytyminen kuuluu uskonkilvoitteluun. En minä ketään tuomitse, enkä voikkaan tuomita Ei ole syntien suuruudella erotusta. Elä omaa elämääsi, äläkä kerjää muilta hyväksymistä ja jos haluat löytää rauhan luovu ensimmäisenä vihastis. Meistä ei kukaan vastaa muiden synneistä. Sinäkin vastaat vaan omistasi. Kun noin tuot kuvasi ja itsesi julkisuuteet, olet samalla lailla prostitoitu kun muut itseään kauppaavat. Samaa katekoriaa ovat tosin missit ja esim 7 lehden nostattelemat julkkikset. Nyt taas harhaudun löpisemään omiani, mutta asiano oli se, ettei sillä ole merkitystä hyväksyvätkö muut sinut. Sielunrauhan voit löytää vaan sisältäsi ja se alkaa vihata luopumisella. Jumalaa ei pitäisi joka asiaan sotkea. Totuus on, että Jumala rakastaa meitä kaikkis, mutta syntiä hän kavahtaa. Joka pystyy rakastamaan Jumalaa ylikaiken, pyrkii pois synnistä. Syntiä on kaikenlainen irstaus, ei vaan homoseksuaalisuus, mutta niistä teemme jokanen itse aikanamme tilin Luojallemme. Platonisessa rakkaudessa ei ole mitään pahaa, mutta kun siihen sekoitetaan lihan himo, niin on kysymys jo ihmisen nautinnon halusta. Vaan en minä saarnaa, etkä sinä varmaan minua kuuntelisikaan, mutta silti rakkaudella sanon, luovu Joni vihastasi, niin mailma muuttuu kauniinmaksi.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      189
      7616
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4392
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2155
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2079
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1899
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1716
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1712
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1649
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1438
    Aihe