Santorini

Matkanainen oon

Olen lähdossä lokakuussa viikoksi Santoriniin. Jos täällä on joku, joka on käynyt siellä, olisi kiva tietää kohteesta, sen nähtävyyksistä, shoppailumahdollisuuksista ja ravintoloista. Eli millainen kohde, mitä kannattaa tehdä, missä on hyvä ruoka jne.?

Kiitos! :)

10

786

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pieni polku
      • Matkanainen oon

Jes, kiitos tästä! Taidan tulostaa tuon postauksen (jos sulle sopii?), se nimittäin taisi osoittautua eräänlaiseksi Raamatuksi. :D

• Pieni polku
        Matkanainen oon kirjoitti:

Jes, kiitos tästä! Taidan tulostaa tuon postauksen (jos sulle sopii?), se nimittäin taisi osoittautua eräänlaiseksi Raamatuksi. :D

Oi, kiitos tästä ihanasta palautteesta! Ja sen kun tulostat vaan :) Oikein ihanaa matkaa!

• Kiitos kaunis kuvist

Kiitos, kiitos ihanista Santorinin kiitos kaunis kuvistakuvista ja rennosta kerronnasta . Heinäkuussa 2012 matkasin viikon Santorinilla upean iäkkään maailmanmatkaajan kanssa. Se auringonlasku oli myös mielestämme ylimainostettu. Kamari loistava tukikohta, helppo liikkua busseilla ja taksin hinta siedettävä. Kumma juttu, meille viisi päivää silloin olisi vallan hyvin riittänyt. Nyt olisin valmis takaisin... ehkä ei enää heinäkuussa.

• Greeek

Olipa hienoja, ammattimaisia kuvia! Oian auringonlasku on nimenomaan matkailumarkkinoinnin temppu, enkä ainakaan minä usko että juuri Oialla se olisi sen erityisempi kuin muuallakaan, jos horisontti on pilvetön.

En lähtisi Välimerelle keskikesällä, ja Santorinillakin vierailin lokakuussa (2012). Sää oli silloinkin todella lämmin, ja meressä kelpasi uida pitkiä aikoja kerrallaan.

Kamari on paikkana aivan kelvollinen, ja siellä meriuinti on mahdollista toisin kuin kalderan puoleisissa kylissä. Thiran (Firan), Imeroviglin ja Oian katusokkeloissa on hauska kuljeskella, mutta en haluaisi majoittua niin ahtaisiin sopukoihin. Sitä paitsi Kamarissa näkee auringonnousun täysin vastaavasti kuin Oiassa -laskun! Miksei yksikään matkaesite mainitse kaunista auringonnousua?

• syyskuussa

toinenkin blogi löytyy Santorinistä nimeltä auringon alla. ovat tällähetkellä santoriinillä.

• Tuore tomaattisoppa

Auringon alla, liikaa kuvia aiheesta lautaasella. Maisemat Santorinilla ainutlaatuiset, niihin en kykkästy koskaan-

• Amaretto
        Tuore tomaattisoppa kirjoitti:

Auringon alla, liikaa kuvia aiheesta lautaasella. Maisemat Santorinilla ainutlaatuiset, niihin en kykkästy koskaan-

Hui, ja humalako sekoitti tekstin. Vai tämä mahan päällä keikkuva näppis... Siis Santorinin maisemiin en kyllästy koskaan.

• baroosi2

Hei!
      Millainen sää on Santorinilla syyskuun lopussa/lokakuun alkuviikoilla, kannattaako vilukissan lähteä ko ajankohtana? Maakunnan suora lento on vasta lokakuun ekalla viikolla..
      vastaavana ajankohtana olimme Rodoksella -13 ja päivisin tarkeni ( 28 noin) mutta illalla oli toki viileää kun tuulikin oli kova.
      Kokemuksia santorinin vastaavasta ajankohdasta sään puolesta kaipailen?
      Kiitos!

• Santoriini

Meillä oli reissu Santoriinille syyskuun puolivälissä ja todella oli lämmin. Joka päivä tuuli mutta ei vielä silloin kylmästi. Tykkäsin saaresta, viikko ehkä liian lyhyt aika kiertää kaikki mahdollinen. Ehkä joskus uudestaan. Fira ja Oia ovat kauniita paikkoja, suosittelen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      70
      3550
    2. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      3503
    3. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3322
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      53
      2769
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      32
      2036
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      30
      1962
    7. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      40
      1695
    8. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1676
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      96
      1625
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1390
    Aihe