Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Santorini

Matkanainen oon

Olen lähdossä lokakuussa viikoksi Santoriniin. Jos täällä on joku, joka on käynyt siellä, olisi kiva tietää kohteesta, sen nähtävyyksistä, shoppailumahdollisuuksista ja ravintoloista. Eli millainen kohde, mitä kannattaa tehdä, missä on hyvä ruoka jne.?

Kiitos! :)

10

470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pieni polku
      • Matkanainen oon

        Jes, kiitos tästä! Taidan tulostaa tuon postauksen (jos sulle sopii?), se nimittäin taisi osoittautua eräänlaiseksi Raamatuksi. :D


      • Pieni polku
        Matkanainen oon kirjoitti:

        Jes, kiitos tästä! Taidan tulostaa tuon postauksen (jos sulle sopii?), se nimittäin taisi osoittautua eräänlaiseksi Raamatuksi. :D

        Oi, kiitos tästä ihanasta palautteesta! Ja sen kun tulostat vaan :) Oikein ihanaa matkaa!


      • Kiitos kaunis kuvist

        Kiitos, kiitos ihanista Santorinin kiitos kaunis kuvistakuvista ja rennosta kerronnasta . Heinäkuussa 2012 matkasin viikon Santorinilla upean iäkkään maailmanmatkaajan kanssa. Se auringonlasku oli myös mielestämme ylimainostettu. Kamari loistava tukikohta, helppo liikkua busseilla ja taksin hinta siedettävä. Kumma juttu, meille viisi päivää silloin olisi vallan hyvin riittänyt. Nyt olisin valmis takaisin... ehkä ei enää heinäkuussa.


      • Greeek

        Olipa hienoja, ammattimaisia kuvia! Oian auringonlasku on nimenomaan matkailumarkkinoinnin temppu, enkä ainakaan minä usko että juuri Oialla se olisi sen erityisempi kuin muuallakaan, jos horisontti on pilvetön.

        En lähtisi Välimerelle keskikesällä, ja Santorinillakin vierailin lokakuussa (2012). Sää oli silloinkin todella lämmin, ja meressä kelpasi uida pitkiä aikoja kerrallaan.

        Kamari on paikkana aivan kelvollinen, ja siellä meriuinti on mahdollista toisin kuin kalderan puoleisissa kylissä. Thiran (Firan), Imeroviglin ja Oian katusokkeloissa on hauska kuljeskella, mutta en haluaisi majoittua niin ahtaisiin sopukoihin. Sitä paitsi Kamarissa näkee auringonnousun täysin vastaavasti kuin Oiassa -laskun! Miksei yksikään matkaesite mainitse kaunista auringonnousua?


    • syyskuussa

      toinenkin blogi löytyy Santorinistä nimeltä auringon alla. ovat tällähetkellä santoriinillä.

      • Tuore tomaattisoppa

        Auringon alla, liikaa kuvia aiheesta lautaasella. Maisemat Santorinilla ainutlaatuiset, niihin en kykkästy koskaan-


      • Amaretto
        Tuore tomaattisoppa kirjoitti:

        Auringon alla, liikaa kuvia aiheesta lautaasella. Maisemat Santorinilla ainutlaatuiset, niihin en kykkästy koskaan-

        Hui, ja humalako sekoitti tekstin. Vai tämä mahan päällä keikkuva näppis... Siis Santorinin maisemiin en kyllästy koskaan.


    • baroosi2

      Hei!
      Millainen sää on Santorinilla syyskuun lopussa/lokakuun alkuviikoilla, kannattaako vilukissan lähteä ko ajankohtana? Maakunnan suora lento on vasta lokakuun ekalla viikolla..
      vastaavana ajankohtana olimme Rodoksella -13 ja päivisin tarkeni ( 28 noin) mutta illalla oli toki viileää kun tuulikin oli kova.
      Kokemuksia santorinin vastaavasta ajankohdasta sään puolesta kaipailen?
      Kiitos!

      • Santoriini

        Meillä oli reissu Santoriinille syyskuun puolivälissä ja todella oli lämmin. Joka päivä tuuli mutta ei vielä silloin kylmästi. Tykkäsin saaresta, viikko ehkä liian lyhyt aika kiertää kaikki mahdollinen. Ehkä joskus uudestaan. Fira ja Oia ovat kauniita paikkoja, suosittelen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe