Asun kerrostalossa,valmistunut 2011v. Ihmettelen kun en löydä sokkeloista kosteudensuojaa,olen kaivanut soraa pois,tuli vain kosteaa hiekkaa vaikka olin tehnyt hiekkakakkuja! Eikö tarvitse laittaa patolevyä?
PATOLEVY
8
304
Vastaukset
- 7+13
Millainen suoja sun pitäis löytää? Onko sun asuntoon tullut kosteutta?
- Hakuasi saada varmuuden!
Ei ole tullut kosteutta!mutta jos sokkeli kostuu ja imee vettä ,niin nouseeko se miten korkealle ja irroittaa maalia ja homehtuu sisäpuolelta? Olen kuullut että käytetään patolevyä vain eikö ole pakollinen ?
- jalka_feat
Hakuasi saada varmuuden! kirjoitti:
Ei ole tullut kosteutta!mutta jos sokkeli kostuu ja imee vettä ,niin nouseeko se miten korkealle ja irroittaa maalia ja homehtuu sisäpuolelta? Olen kuullut että käytetään patolevyä vain eikö ole pakollinen ?
Nousee 30-45 senttiä.
- 1+2
Miksi patolevyä pitäisi käyttää, jos kosteutta ei ole?
Patolevyn voi korvata muilla ratkaisuilla. Patolevun valmistaja on varmasti samaa mieltä kanssasi, että hänen tuotettaan pitää käyttää kaikissa rakennuksissa runsaasti. - muussa tapauksessa
Kyllä sieltä pitäisi sitten löytyä huopaa, jos ei patolevyä ole. Maalit hilseilee takuulla.
- 2+10
Jätit listasta pois kapillaarisepelin.
- The Mistits
Patolevy/piki/huopa tekee eron joka on perunakellarilla ja huoneilmalla. Jos EI soraharju ole kyseessä niin onpa todella huono paikka säästää. Tunkkainen ilma tulee ja pysyy kellarissa. Kunnollinen lämmitys ja tuuletus parantaa tilannetta mutta mitä tapahtuu omistusajan tähtäimellä....
- Toimeksi vaan
Mikäli kosteuseristys löytyy rakennesuunnitelmista on se sieltä löydyttävä. Jos ei ole rakennesuunnittelija ottaa vastuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk853250Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921859Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871703- 1401533
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621413
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671331Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur931329Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001274- 861247