mikä on pojalle tärkeintä tytössä

15v tyttö

Eli semmost vaa kysyisin et mikä on pojalle tärkeintä tai kiinnostavinta tytössä

20

300

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poikaysikasi

      No mun mielest ainaki se, et ei käytä liikaa meikkiä tai et on mahdollisimman luonnollinen ja omalaatuinen :)

    • smile you girl :)

      Tärkein luonteenpiirre; ehdottomasti se et välittää oikeesti musta, ja on sellanen iloinen persoona :)

      Sit jos haluutte kuulla mikä olis ulkonäössä mulle tärkeintä, ni sellanen söpö hymy ja nätit silmät (:

    • 15v tyttö

      Must ois ihanaa löytää just sellanen poikaystävä jonka kaa voi tehä kaikkee kivaa.
      Sellanen jonka mieles ei ois heti paneminen.

      • 15w

        Ilmottaudun!

        t: 15w poika


      • girl1

        Samat!!!!! :)) Kaikki pojat tuntuu haluuva oikeesti vaan panoseuraa x(


    • Tärkeintä

      Perse ja tissit

    • rtrtntmmm

      kunhan tyttö edes etäisesti muistuttaa tyttöä, niin hän on jo aika vahvoilla.
      tärkeintäon, ettei ole pinnallinen lortto, joka raidaa jalkapallopoikien pöksyjä aina tilaisuuden tullen. (tiivistetysti uskollisuus)

    • 15v tyttö

      Oisko sille pojalle ok jos sil tytöl ois myös kavereit jotka on poikii?

      • Boika16år

        Tietty, mitä väliä onks kaverit tyttöjä vai poikia? Oon poika, ja mun aidoista kavereista on tyttöjä varmaan 75%.

        Mieti asiaa tästä näkökulmasta, sä oot tyttö. Sun poikaystävä ei sallis sitä et sun kaverit ois poikia. Sulla olisi silloin tasan yksi kaveri-ystävä-poika. Loput tyttöjä, aika kohtuutonta, eiks nii? ;)


    • 3131

      pilu

    • kamika1

      Se et hyäksyy 9cm erektiossa olevan peniksen jonka ympäril 10cm =(

      • MegalodonMeisseli

        Äijjäl o pikkupippeli xD


      • juuh

        Vittu sivuseikka pitäs ol


    • Takamus expertti

      Se et ei mieluust olis kyrpää ja jos on ni edes jesaril piiloo ja paukuttellen pisin pyllynpielii sanon minä ;)

    • ehdottomastinäin

      Luonne ykkönen. Ja se, että tyttö uskaltaa olla oma itsensä. Ja lojaalius.

    • 19+11

      tissit ja tytön täytää polttaa ja juoda siinä on nainen minun makuuni

    • Viisaatftw

      Mää oikeesti arvostan sitä et on viisas :)

    • #18pojcke

      Mulle ainaki tytössä tärkeintä on luonnollisuus ettei käytä meikkiä mitenkää iha hirveen paljo ja sit semmonen positiivinen asenne elämään
      Tykkään sillee melko paljon nauravista ja hymyilevistä tytöistä. :)

      Plussaa on myös jos ei oo mikää hirvee kännikala vaa tykkää enemmän tehä kaikkee hauskaa selvinpäin :D

    • saadssaddas

      Ei taida olla mitään yhtä tiettyä asiaa ylitse muiden, eli kokonaisuus. On tiettyjä ulkonäöllisiä sekä luonteellisia piirteitä, joita arvostan, mutta nekään asiat eivät välttämättä herätä kiinnostusta tai arvostusta, jos ovat ikään kuin "väärässä paketissa". Hieman hankala selittää...esim. jos rakennettaisiin mun "ihannenainen", eli jolla olisi kaikki ne minun makuun olevat ominaisuudet, niin toisin kun voisi olettaa, nainen ei välttämättä miellyttäisi, koska vaikka arvostan tiettyjä ominaisuuksia, niin en välttämättä pahemmin pidä niistä yhdessä.

    • epätoivoinen

      Mulla on vaa yks vaatimus tyttöystävästä: sen pitää olla tyttö

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5424
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1937
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe