fiksu-liittymä

sopivako

Itsellä on aiemmin ollut sonera fiksu, mutta ostaessasi 4g puhelimen se vaihtui toiseen.een.

Nyt sitten näin kaverin laskun ja siinä fiksu liittymän. Onko fiksu sopiva-liittymä, eli saako sillä Pohjola ja balttia puhelut samalla paketilla, vai sanoinko kaverille väärin

8

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sonera Sopiva Fiksu. Jep, aivan oikein :)

Oliko laskussa palvelunumeroita ulkomailla? Ne eivät kuulu pakettiin. Vai mitä ihmettelit laskussa?

Selene@SoneraPartio
      www.sonera.fi/sonerapartio

• fiksusopiva

Juttu oli se, että kaverilla on pari ruotsalaista numeroa ja hän käyttää jotain minulle tuntematonta ulkomaan puheluoperaattoria, niin käskin ottaa sen tunnuksen pois ja korvata se plus-merkillä, niin puhelut ja viestit menee hänen 600 pakettiin. Siksi kysyin liittymän kuuluvan tähän baletti- ja skandihinnoitteluun. Onhan se aika tyhmää maksaa liikaa.

• sonera=kusinenpadka

Lagi påska koko Sonera vittu tv ei toimi eikä kännyn netti, puhelut saatanan pätkisiä,
        Mulla on menny monta jaksoo ohi tota mun lempisarjaa

• Ihanaa että on opastava ystävä auttamassa vierellä :)

Kaivoin tuolta sivuiltamme linkin esiin, jossa kerrotaa lisää Sopivan ominaisuuksista. Saatko tuon välitettyä ystävällesi nähtäväksi?
      http://bit.ly/1Bsrelr
      Tarjoama meillä uudistui 2.4.14, jolloin Fiksun tilalle tuli uusia paketteja, muttei se vanhoja mitenkään poistanut :) Sitä vaan ettet ihmettele ettei Fiksua mainita tuossa sivulla.

Selene@SoneraPartio

• fiksusopiva

Töytyy sanoa tuosta asiasta kaverille kun näkee.... Kaveri on aktiivisesti kyselevä ja saa käydä itse päivittämässä liittymänsä SoneraPisteessä jos sille tuntuu. Kaikille kun ei tuo netissä asiointi ole luontevaa, kun netti on mörkö. Itse teen netissä kaikkea, mutta en aivan ole saanut häntä vakuutettua tästä.

Itselläni on 1/14 päivitetty SopivaSuuremmoimen, jossa on 1000min, 10000viestiä ja 10GT dataa, mikä riittäää kyllä omassa käytössä enemmän kuin suuremmoisesti.

• fiksusopiva

1000 puhetta ja viestiä. Ei sentään 10000 hups!

• fiksusopiva kirjoitti:

1000 puhetta ja viestiä. Ei sentään 10000 hups!

:D "pieni ero" yhdellä nollalla.

Olet oikeassa, kaikki eivät pidä netissä asioimisessa. Onneksi löytyy näitä yhteydenottokanavia mukavasti, jokaiselle omansa.

Huomasitko, että Omilla Sivuilla löytyy tätä nykyä myös meidän oma Chat-palvelu?
        Kun kirjoutuu Soneran Omille Sivuille (http://bit.ly/1jADsgD) Sonera Tunnuksilla, löytyy yläpalkista kohta "Kysy meiltä". Siellä se chatti on :)

Selene@SoneraPartio

• fiksusopiva
        sonerapartio kirjoitti:

:D "pieni ero" yhdellä nollalla.

Olet oikeassa, kaikki eivät pidä netissä asioimisessa. Onneksi löytyy näitä yhteydenottokanavia mukavasti, jokaiselle omansa.

Huomasitko, että Omilla Sivuilla löytyy tätä nykyä myös meidän oma Chat-palvelu?
        Kun kirjoutuu Soneran Omille Sivuille (http://bit.ly/1jADsgD) Sonera Tunnuksilla, löytyy yläpalkista kohta "Kysy meiltä". Siellä se chatti on :)

Selene@SoneraPartio

Mä olen itse kerran jättänyt soneran soittopyynnön sivulla olleen ajanvarausjärjestelmän kautta. Kun osaa kertoa omilla sivuilla oman ongelmansa riittävän hyvin, niin oikeanlainen ihminen ottaa yhteyttä paikallinen dealer ei aina pysty samaan omalla käyntihetkellä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      189
      11235
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      92
      10672
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      235
      6110
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      181
      4920
    5. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      131
      3406
    6. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      172
      3395
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      40
      2223
    8. Mitä voisit miehenä tehdä?

Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä
      Ikävä
      300
      1792
    9. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      6
      1630
    10. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      16
      1544
    Aihe