fiksu-liittymä

sopivako

Itsellä on aiemmin ollut sonera fiksu, mutta ostaessasi 4g puhelimen se vaihtui toiseen.een.

Nyt sitten näin kaverin laskun ja siinä fiksu liittymän. Onko fiksu sopiva-liittymä, eli saako sillä Pohjola ja balttia puhelut samalla paketilla, vai sanoinko kaverille väärin

8

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sonera Sopiva Fiksu. Jep, aivan oikein :)

      Oliko laskussa palvelunumeroita ulkomailla? Ne eivät kuulu pakettiin. Vai mitä ihmettelit laskussa?

      Selene@SoneraPartio
      www.sonera.fi/sonerapartio

      • fiksusopiva

        Juttu oli se, että kaverilla on pari ruotsalaista numeroa ja hän käyttää jotain minulle tuntematonta ulkomaan puheluoperaattoria, niin käskin ottaa sen tunnuksen pois ja korvata se plus-merkillä, niin puhelut ja viestit menee hänen 600 pakettiin. Siksi kysyin liittymän kuuluvan tähän baletti- ja skandihinnoitteluun. Onhan se aika tyhmää maksaa liikaa.


      • sonera=kusinenpadka

        Lagi påska koko Sonera vittu tv ei toimi eikä kännyn netti, puhelut saatanan pätkisiä,
        Mulla on menny monta jaksoo ohi tota mun lempisarjaa


    • Ihanaa että on opastava ystävä auttamassa vierellä :)

      Kaivoin tuolta sivuiltamme linkin esiin, jossa kerrotaa lisää Sopivan ominaisuuksista. Saatko tuon välitettyä ystävällesi nähtäväksi?
      http://bit.ly/1Bsrelr
      Tarjoama meillä uudistui 2.4.14, jolloin Fiksun tilalle tuli uusia paketteja, muttei se vanhoja mitenkään poistanut :) Sitä vaan ettet ihmettele ettei Fiksua mainita tuossa sivulla.

      Selene@SoneraPartio
      www.sonera.fi/sonerapartio

    • fiksusopiva

      Töytyy sanoa tuosta asiasta kaverille kun näkee.... Kaveri on aktiivisesti kyselevä ja saa käydä itse päivittämässä liittymänsä SoneraPisteessä jos sille tuntuu. Kaikille kun ei tuo netissä asiointi ole luontevaa, kun netti on mörkö. Itse teen netissä kaikkea, mutta en aivan ole saanut häntä vakuutettua tästä.

      Itselläni on 1/14 päivitetty SopivaSuuremmoimen, jossa on 1000min, 10000viestiä ja 10GT dataa, mikä riittäää kyllä omassa käytössä enemmän kuin suuremmoisesti.

      • fiksusopiva

        1000 puhetta ja viestiä. Ei sentään 10000 hups!


      • fiksusopiva kirjoitti:

        1000 puhetta ja viestiä. Ei sentään 10000 hups!

        :D "pieni ero" yhdellä nollalla.

        Olet oikeassa, kaikki eivät pidä netissä asioimisessa. Onneksi löytyy näitä yhteydenottokanavia mukavasti, jokaiselle omansa.

        Huomasitko, että Omilla Sivuilla löytyy tätä nykyä myös meidän oma Chat-palvelu?
        Kun kirjoutuu Soneran Omille Sivuille (http://bit.ly/1jADsgD) Sonera Tunnuksilla, löytyy yläpalkista kohta "Kysy meiltä". Siellä se chatti on :)

        Selene@SoneraPartio
        www.sonera.fi/sonerapartio


      • fiksusopiva
        sonerapartio kirjoitti:

        :D "pieni ero" yhdellä nollalla.

        Olet oikeassa, kaikki eivät pidä netissä asioimisessa. Onneksi löytyy näitä yhteydenottokanavia mukavasti, jokaiselle omansa.

        Huomasitko, että Omilla Sivuilla löytyy tätä nykyä myös meidän oma Chat-palvelu?
        Kun kirjoutuu Soneran Omille Sivuille (http://bit.ly/1jADsgD) Sonera Tunnuksilla, löytyy yläpalkista kohta "Kysy meiltä". Siellä se chatti on :)

        Selene@SoneraPartio
        www.sonera.fi/sonerapartio

        Mä olen itse kerran jättänyt soneran soittopyynnön sivulla olleen ajanvarausjärjestelmän kautta. Kun osaa kertoa omilla sivuilla oman ongelmansa riittävän hyvin, niin oikeanlainen ihminen ottaa yhteyttä paikallinen dealer ei aina pysty samaan omalla käyntihetkellä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      160
      6815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4047
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2055
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1839
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1568
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1545
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe