Gallup ruoasta

fnfn

Koska ruoka om nom nom nom nom on niin hyvää.

Lempiruoka?
Inhokki ruoka?
Lempi valmiskarkkipussit top5?
Lempi irtokarkit top 5?
Inhokkikarkit?
Lempijuoma?
Inhokkijuoma?
Mistä ruoasta et pitänyt lapsena, mutta nykyään pidät?
Mistä ruoasta pidit lapsena, mutta nykyään et pidä?
Tykkäätkö kouluruuasta?
Jos ostat jäätelöä, mitä jäätelöä suosit
a. kojusta
b. kaupan pakastimesta
Mitä yleensä syöt aamupalaksi?

9

285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä vastaan!

      Koska ruoka om nom nom nom nom on niin hyvää.

      Lempiruoka? - Lasagne kotiruuasta, mutta tykkään kiinalaisesta tosi paljon ja siitä ehkä paistettu nuudeli on parasta! Ja ranskalaisia rakastan!

      Inhokki ruoka? - Jokin kaalilaatikko tai maksalaatikko varmaan, mutta en niitä joudu syömäänkään koskaan :D Kaikki sellainen limainen ruoka on pahaa.

      Lempi valmiskarkkipussit top5? - Tämä on vaikeaa, koska nämä vaihtelee useasti joku top 6 saattaa olla joskus top 1. Mutta yleensä Ässä Mix pysyy ykkösenä, vaikka sitä ei tekisikään mieli.
      1. Ässä Mix
      2. TV MIX random
      3. Remix
      4. Tutti Frutti Holiday Mix
      5. Tutti Frutti Ocean Mix

      Lempi irtokarkit top 5? - Se vähän tahdonko tuhlata erikseen vaikkapa Filmtowniin, mutta otetaan tälläisistä perus markettikarkeista! Nämäkin vaihtelee!
      1. Vanilijafudge
      2. Noitapilli
      3. Sellaiset punaiset ja lilat marjakarkit.
      4. Eräät taivaalliset neliönmuotoiset suklaakarkit.
      5. Mustekalat

      Inhokkikarkit? - Ne kovat mauttomat tutit.

      Lempijuoma? - Pepsi Max

      Inhokkijuoma? - Piimä

      Mistä ruoasta et pitänyt lapsena, mutta nykyään pidät? - Hernekeitto

      Mistä ruoasta pidit lapsena, mutta nykyään et pidä? - En tykkää spagetista ja jauhelihakastikkeesta enää. Ja kun maistoin ensi kertaa Ässä Hässäkkää, en tykännyt siitä, se oli minusta oksettavan makuista, mutta nykyään tykkään siitä!

      Tykkäätkö kouluruuasta? - En oikeastaan

      Jos ostat jäätelöä, mitä jäätelöä suosit
      a. kojusta - Toffeeta ja sitruuna-lakritsia.

      b. kaupan pakastimesta - Ben & Jerry's Cookie Dough tai sit se keksi tai Magnum White.

      Mitä yleensä syöt aamupalaksi? - Syön miltei poikkeuksetta paahdetun ruispalan voilla ja mehua.

    • Lempiruoka?
      -Ei yhtä selvää. Uunimakkara ja pottumuusi nyt ainakin on törkeen hyvää. Lehtipihvistä tykkään myös ihan liikaa.

      Inhokki ruoka?
      -Kaikki, missä on sipulia jauhetta isompina yksiköinä. Ja kaikki kaalia sisältävä myös, kypsennetyn kaalin löyhkä saa voimaan pahoin. Kukkakaali on tuoreena hyvää.

      Lempi valmiskarkkipussit top5?
      -UFO on ihan ykkönen. Tykkään myös Bonbonin Rotan rykäisyistä sekä Härskeistä silleistä, Lauantai ja sanotaan vielä Snöre.

      Lempi irtokarkit top 5?
      --ufot, punainen metri, ne krokotiilit, kaulanauhat, vaniljafudge

      Inhokkikarkit?
      -Tumma suklaa, kaikki vesimelonin makuiset.

      Lempijuoma?
      -Vadelmalimu!

      Inhokkijuoma?
      -Kaikki alkoholipitoinen, lisäksi kahvi ja tee

      Mistä ruoasta et pitänyt lapsena, mutta nykyään pidät?
      -Kyllä mä taisin ihan pikkumuksuna olla kaikkiruokaisempi kuin nykyään :D

      Mistä ruoasta pidit lapsena, mutta nykyään et pidä?
      -Sanotana vaikka sinihomejuusto.

      Tykkäätkö kouluruuasta?
      -Pääsääntöisesti en. Joskus ilahduttavat pinaattiletuilla tai muulla hyvällä, mutta yleensä sekin on tärvelty polttamalla pohjaan tai sotkemalla muuten kelvolliseen sapuskaan sipulia. Kyllä minä huomaan!

      Jos ostat jäätelöä, mitä jäätelöä suosit
      a. kojusta
      b. kaupan pakastimesta
      -Sekä että, riippuu rahatilanteesta ja siitä, aionko syödä jäätelöä just silloin vai vähän myöhemmin.

      Mitä yleensä syöt aamupalaksi?
      -Muroja. Yleensä pirkan mitälie kaakaohiutaleita, joskus mansikka-jogurtti-muromysliä. Ulkomailla vaaleaa leipää ja mansikkamarmeladia :9

      • Niin juu kojusta ostan päärynää ja pakastimesta milloin mitäkin. Jätskiautosta ostan toffeeveneitä.

        Btw. Mä tykkään piimästä, mutta ei vaan koskaan tuu ostettua. Faija antaa ostaa piimää vain sillä ehdolla, ettei sen tarvitse juoda sitä. Tästä syystä taisin viidennen luokan leirikoulussa kuulua siihen vähemmistöön, joka sai piimä-energiajuoma-litkun juotua. Oikeestaan tykkäsinkin siitä vähän vaikka se haisi oksennukselta :D


    • Herra X

      Lempiruoka? Ei ole varsinaista lempiruokaa, sillä pidän lähes kaikesta.
      Inhokki ruoka? Ei ole.
      Lempi valmiskarkkipussit top5? Ei ole, sillä en syö karkkeja.
      Lempi irtokarkit top 5? Ei ole, sillä en syö karkkeja.
      Inhokkikarkit? Ei ole, sillä en syö karkkeja.
      Lempijuoma? vesi
      Inhokkijuoma? Ei ole.
      Mistä ruoasta et pitänyt lapsena, mutta nykyään pidät? Hernekeitto, kreikkalainen salaatti.
      Mistä ruoasta pidit lapsena, mutta nykyään et pidä?Ei tule mieleen.
      Tykkäätkö kouluruuasta? Kyllä.
      Jos ostat jäätelöä, mitä jäätelöä suosit
      a. kojusta
      b. kaupan pakastimesta x
      Mitä yleensä syöt aamupalaksi? Kaurapuuroa hillon kera, juomana maito.

    • Lempiruoka?
      Hesburgerin hampurilainen. Myös erittäin tuliset ruoat ovat yleensä hyviä. Ja lihamakaronilaatikko.

      Inhokki ruoka?
      Kalansilmäriisi.

      Lempi valmiskarkkipussit top5?
      En osaa nimetä viittä parasta, mutta aarrearkku-pussi ja kaikki suklaakarkit ovat hyviä...

      Lempi irtokarkit top 5?
      Suklaa-crisp
      Minttutryffelikonvehti
      Minttukarkit
      Kirpeät "nauhat"
      Joku suklaa varmaan...

      Inhokkikarkit?
      Niin mitkä!? Eikun... muistan syöneeni joskus jotain kreikkalaisia saippuan makuisia karkkeja...

      Lempijuoma?
      Coca-cola on paras! Myös kaakao, vesi, liköörit ja rainbow:n sitrusjuoma ovat hyviä.

      Inhokkijuoma?
      Laiha kahvi, jossa ei ole sokeria, ja maitoa joko on ihan vitusti, tai sitten ei yhtään...

      Mistä ruoasta et pitänyt lapsena, mutta nykyään pidät?
      Oliivit

      Mistä ruoasta pidit lapsena, mutta nykyään et pidä?
      Kaupan hampurilaiset

      Tykkäätkö kouluruuasta?
      Joskus

      Jos ostat jäätelöä, mitä jäätelöä suosit
      a. kojusta
      En ole ostanut...

      b. kaupan pakastimesta
      Suklaatuutti

      Mitä yleensä syöt aamupalaksi?
      Leipää, muroja, tai puuroa

    • Koska ruoka om nom nom nom nom on niin hyvää!

      Lempiruoka? Kaikki meksikolainen ja kaikki rasvassa paistettu
      Inhokki ruoka? Kaikki missä on kypsiä vihanneksia
      Lempi valmiskarkkipussit top5? 1. Haribo matador dark mix 2. Tyrkisk peber 3. Panther 4. Haribo matador click mix 5. Wanhan ajan lakritsia
      Lempi irtokarkit top 5? 1. Kaikki suklaa 2. Toffee 3. Ne kirpeät narut 4. Semmoset pääkallot 5. Jokin salmiakki
      Inhokkikarkit? Nallekarkit
      Lempijuoma? Pepsi Max
      Inhokkijuoma? Finkebräu alkoholiton olut. Hyi mitä paskaa.
      Mistä ruoasta et pitänyt lapsena, mutta nykyään pidät? Kaikki tulinen
      Mistä ruoasta pidit lapsena, mutta nykyään et pidä? Lenkkimakkara
      Tykkäätkö kouluruuasta? En
      Jos ostat jäätelöä, mitä jäätelöä suosit
      a. kojusta
      b. kaupan pakastimesta
      a. -tiikeri/lakritsa
      b. -daim/jättis
      Mitä yleensä syöt aamupalaksi? Riippuu. Jos olen isällä en mitään ja sitten taas äidillä 2-4 leipää ja jugurttia.

    • Oikeasti minulla on tosi tylsää ja pitäisi siivota...

      Lempiruoka?
      -Ei ole
      Inhokki ruoka?
      -Kouluruaasta: lammas(siis jänne)lihapullat, kasvispisvit, Lindströmmin pihvit.... Eipä oikeastaan ole... Eiku ainiin. Jouluruaasta en pidä. Varsinkin se mummin luona oleva soppa, johon on tungettu luumua ja ananasta.
      Lempi valmiskarkkipussit top5?
      -Ostan aika harvoin, mutta varmaan joku Ässä mix tms. Sellainen missä on monenlaisia...
      Lempi irtokarkit top 5?
      -En oikeastaan tiedä... En muista niitä. Suklaa, salmiakki on yleensä jossain muodossa ja sitten niitä joitain hedelmäkarkkeja... Yhteen väliin pidin paljon joistain väkevistä pillerin näköisistä jauhekarkeista...
      Inhokkikarkit?
      -viinikumikarkit, jotka maistuvat ylipaljon jollekin lisäaineelle. Ja se sininen nomparellikarkki oliko se nyt telkkumix-pussissa,..?
      Lempijuoma?
      -vesi, appelsiinimehu tai kaakao. Riippuen tilanteesta tietenkin. Vettä juon eniten...
      Inhokkijuoma?
      -Köksän tunneilla ollut keltainen mehu... Oulun vesi.
      Mistä ruoasta et pitänyt lapsena, mutta nykyään pidät?
      -Hernekeitgto? Oliivejakin pystyn syömään ja mausteita saa olla enemmän. Pizzaakaan en pystynyt reunoja lukuunottamatta syömään lapsena.
      Mistä ruoasta pidit lapsena, mutta nykyään et pidä?
      -Öööh? No, pystyin syömään puuroja ja "paistettua makkaraa". Nykyään meinaa tulla oksennus kun ajatteleekin, mutta kyllä sitä syö, jos on kova nälkä...
      Tykkäätkö kouluruuasta?
      -Riippuu ruuasta ja nälästä.
      Jos ostat jäätelöä, mitä jäätelöä suosit
      a. kojusta
      -En tiedä... Käyn aika harvoin ja pyrin ottamaan erejä..
      b. kaupan pakastimesta
      -Se, mihin on rahaa.
      Mitä yleensä syöt aamupalaksi?
      -Leipää.

    • Lempiruoka?
      - Ömh.. en osaa sanoa..
      Inhokki ruoka?
      -kasvissosekeitto
      Lempi valmiskarkkipussit top5?
      - En osaa sanoa.. yleensä ostan fazerin parhaat- pussin, niistä olen aina tykännyt..
      Lempi irtokarkit top 5?
      -Äh.. ostan irtokarkkeja tosi harvoin mutta yritän saada listattua jotakin
      - Ne vaalean punaiset ja valkoiset pallerot
      - kaikki missä on suklaata (pidän myös tummasta suklaasta)
      - ne toffee- neliöt tai mitä lie onkaan
      - ne salmiakki-pääkallot
      - ne kirpeät nauhat
      Inhokkikarkit?
      - ööm.. empäs tidä
      Lempijuoma?
      - Noo.. tykkään juoda teetä, afrikka rooibos teestä tykkään kai eniten
      Inhokkijuoma?
      - ne jotkut kaupan sokerittomat mehutiivisteet, ties mitä makeutusainetta niissä on käytetty mutta maistuu ihan joltain lääkkeeltä..
      Mistä ruoasta et pitänyt lapsena, mutta nykyään pidät?
      -hernekeitosta
      Mistä ruoasta pidit lapsena, mutta nykyään et pidä
      - Kala :(
      Tykkäätkö kouluruuasta?
      -En yleensä
      Jos ostat jäätelöä, mitä jäätelöä suosit
      a. kojusta
      -appelssiinisorbetti on hyvää :)
      b. kaupan pakastimesta
      - mihin sattuu olemaan rahaa
      Mitä yleensä syöt aamupalaksi?
      -muroja tai leipää

    • Anonyymi

      Inhoan sipulia ja pyttipannua. Hernekeitto on paljon parempaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe